Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
469 775.00UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 4 697.75 UAH
Період оскарження:24.09.2020 23:53 - 08.10.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження стосовно перможця
Номер:c6a8257ca290415a9c15675e95eb6d47
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП", UA-EDR 39782701
Ідентифікатор запиту:UA-2020-09-24-015303-a.b1
Назва:Оскарження стосовно перможця
Вимога:
ОСКАРЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
ТОВ «Вугілля Спец Пром» не погоджується з рішенням про визначення ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" переможцем, оскільки така пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації з наступних підстав:
1.Відповідно пп 5.2. п.5 Розділу ІІІ Замовник вимагає документи, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого автотранспортного засобу (засобів), яким буде здійснюватися постачання товару (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом або копії документів, що підтверджують надання учаснику послуг з перевезення.
У складі наданої документації ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" надано договір про перевезення вантажів територією України та надання послуг із навантаженням та розвантаження вантажів від 03.01.2020р. №3/01/20-01 ТР Виконавцем якого є ФОП Конопельнюк Леонід Вікторович.
Відповідно пп 1.4 Договору навантаження та розвантаження товарів здійснюється фронтальним навантажувачем UN 063, державний номер TO839ВН. Власником даного транспортного засобу є Конопельнюк Віктор Григорович, що підверджено страховим полісом, свідоцтвом про реєстрацію технологічного транспортного засобу та талоном про проходження державного технічного огляду. ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" не надав відповідних документів про договірні відносини з власником фронтального навантажувача UN 063, державний номер TO839ВН Конопельнюком Віктором Григоровичем,що не відповідає вимогам ТД.
2. Відповідно пп 5.4. п.5 Розділу ІІІ Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
У складі наданої документації ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" надано довідка від 09.10.2020р. №09/10/20-05, в якій відповідно п.5 - фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Просимо скасувати своє рішення про визначення переможцем вказаної закупівлі ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" та перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:22.10.2020 14:37
Вирішення:Розглянувши Вашу вимогу щодо оскарження кваліфікації ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" переможцем закупівлі, повідомляємо наступне.
Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
1. Відповідно до п.5.1. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
2) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Пунктом 5.2. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
- документи, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого автотранспортного засобу (засобів), яким буде здійснюватися постачання товару (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом або копії документів, що підтверджують надання учаснику послуг з перевезення.
Додатком 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено, що Учасник в складі пропозиції надає гарантійні листи про те, що:
- розвантаження вугілля, що доставлене за адресою замовника, проводиться силами та за рахунок учасника.
Враховуючи вищевикладене, тендерною документацією Замовника не передбачено надання Учасниками закупівлі у складі тендерної пропозиції документів, щодо обладнання чи техніки якою може чи буде здійснюватись навантаження/розвантаження товару. Замовником чітко встановлено вимогу надання документів, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого автотранспортного засобу (засобів), яким буде здійснюватися саме постачання товару (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом або копії документів, що підтверджують надання учаснику послуг з перевезення, а не розвантаження/навантаження товару.
2. Відповідно до ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо:
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку..
Частиною 3 ст.17 Закону передбачено, що учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Пунктом 5.4. Розділу ІІІ «Інструкція підготовки тендерної документації» передбачено, що 5.4. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Остільки учасником закупівлі є юридична особа ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП", а не фізична особа, відповідно, такий учасник не повинен був надавати у складі тендерної довідку щодо відсутності підстав, передбачених п.5, ч.І, статті 17 Закону.
Частиною 11 статті 26 Закону передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" відповідно до вимог ст. 31 Закону «України про публічні закупівлі».
Одночасно повідомляємо Вам, що при проведенні закупівель тендерний комітет Старосілецької гімназії Коростишівського району Житомирської області дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримується принципів публічних закупівель щодо добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники закупівлі, як суб’єкти оскарження, мають право звертатись до органу оскарження – Антимонопольного комітету України відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».