-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Мережеве обладнання (ДК 021:2015: 32420000-3 Мережеве обладнання)
Торги відмінено
11 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 55 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 55 500.00 UAH
Період оскарження:
24.09.2020 17:35 - 23.10.2020 01:00
Скарга
Скасована
вимога
Номер:
29663628aacb44baac5437df7f6fac58
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-24-014028-a.b3
Назва:
вимога
Скарга:
Шановний Замовник, Пунктом 5 Розділу ІІ (Технічні характеристики) Додатку 3 до тендерної документації «Система керування та моніторингу мережі» визначено, що запропоноване Учасником програмне забезпечення (ліцензії) повинно відповідати такими вимогам: - По перше – воно має забезпечити розширення вже існуючої в Замовника системи Prime Infrastructure 3.7; - По друге – воно має включати ліцензії для всіх маршрутизаторів типу 1 та типу 2. Згідно даних порталу публічних закупівель, наявна Система керування та моніторингу мережі Prime Infrastructure 3.7 була придбана Замовником в 2019 році в рамках закупівлі UA-2019-10-16-003936-b від 16.10.2019 року в складі «Програмно-апаратного комплексу мережевого обладнання». Зазначена Система, «повинна забезпечувати єдину, уніфіковану платформу для надання послуг керування, моніторингу, підтримки, контролю за змінами та інформаційною безпекою». Одночасно, було придбано сумісне з Системою керування мережеве обладнання для створення сучасної SDN - мережі, а також Система контролю доступу до мережі Cisco ISE. Звертаємо увагу Замовника, на наступне. По перше – в Розділі ІІ (Технічні характеристики) Додатку 3 до тендерної документації відсутні передбачені в п.5 цього ж Розділу «маршрутизатор типу 1», та «маршрутизатор тип 2». Можливо, Замовник має на увазі «Пристрій безпеки та маршрутизації ЦОД», вимоги до якого викладено в п.1 Розділу ІІ (Технічні характеристики), та «Пристрій безпеки та маршрутизації», вимоги до якого викладено в п.2 Розділу ІІ (Технічні характеристики). По друге – аналіз наведених в п.1 та п. 2 Розділу ІІ (Технічні характеристики) технічних вимог, засвідчує, що вони описують конкретне обладнання одного виробника, а саме моделі - Fortigate 500E та Fortigate 100F, відповідно. Зазначені вимоги, без належного обґрунтування є дискримінаційними, та такими, що спрямовані на штучне обмеження конкуренції. Вимагаємо усунути дискримінацію, та внести відповідні зміни до Тендерної документації. Слід окремо звернути увагу Замовника, що зазначене ним обладнання (Fortigate 500E та Fortigate 100F), не підтримує технологію SDN, і не підтримується наявною в Замовника Системою керування та моніторингу мережі Prime Infrastructure 3.7, в чому нескладно переконатись на офіційних ресурсах компанії Cisco. Таким чином, виконання встановленої в п. 5 Розділу ІІ (Технічні характеристики) вимоги Замовника (в частині «має включати ліцензії для всіх маршрутизаторів типу 1 та типу 2») не можливе в принципі. Крім цього, наголошуємо, що викладені Замовником в п.1 та п. 2 Розділу ІІ (Технічні характеристики) технічні вимоги до мережевого обладнання (Fortigate 500E та Fortigate 100F), фактично унеможливлює завершення створення сучасної SDN-мережі з централізованою Системою керування та моніторингу мережі та Системою контролю доступу до мережі. Відповідно, передбачене Тендерною документацією так зване «розширення» зазначених Систем позбавлене будь якого сенсу та призведе лише до невиправданого витрачання державних коштів, так само як придбання та впровадження в 2019 році частини необхідного для створення SDN мережі без завершення вказаних заходів. Чи усвідомлює Замовник викладені обставини? З метою недопущення даремного витрачання державних коштів, вимагаємо додати до технічних вимог до «Пристрою безпеки та маршрутизації ЦОД» та «Пристрою безпеки та маршрутизації» вимоги щодо їх сумісності з вже придбаним в межах закупівлі UA-2019-10-16-003936-b обладнанням, та зокрема щодо їх підтримки наявними в Замовника «Системою керування та моніторингу мережі Prime Infrastructure 3.7» та «Системою контролю доступу до мережі Cisco ISE».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
23.10.2020 01:03
Вимога
Є відповідь
Усунення дискримінаційних вимог
Номер:
dc7001253479446da1d508ea2b91a008
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-24-014028-a.c2
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику!
При детальному вивченні вимог Тендерної документації було виявлено невідповідність вимог Замовника, визначених Тендерною документацією, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон»), що у свою чергу призводить до порушення основних принципів здійснення державних закупівель встановлених Законом, та не дозволяє нам та багатьом іншим підприємствам взяти участь у даних відкритих торгах.
В Додатку 3 до Тендерної документації ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ технічне завдання складено таким чином, що жодне інше обладнання, окрім виробництва Cisco, не може бути запропоноване як еквівалент. Таким чином Замовник штучно та необґрунтовано обмежує можливість Учасників запропонувати інше обладнання ніж виробництва Cisco, що суттєво обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а очевидна відсутність альтернативи призводить до надмірного витрачання бюджетних коштів та створює умови для корупційних дій і зловживань.
З огляду на зазначене, дані положення ТД призводить до обмеження кола потенційних учасників, створюють нерівноцінні умови для суб’єктів господарювання та можуть спричинити істотне здорожчання предмету закупівлі через відсутність конкуренції безпосередньо при проведенні процедури відкритих торгів.
П. 4 ст. 5 Закону встановлено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону ТД не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Але вимоги, зазначені в ТД, обмежують коло потенційних учасників процедури закупівлі, порушують права та законні інтереси тих суб’єктів господарювання, які з незалежних від них обставин не можуть отримати відповідні листи про повноваження, що в свою чергу призводить до порушення основних принципів, закладених в Законі стосовно недискримінації учасників торгів.
Вимагаємо внести відповідні зміни до Додатку 3 Тендерної документації для приведення її у відповідність з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», щоб була можливість запропонувати еквівалент обладнанню Cisco.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.10.2020 12:31
Вирішення:
Добрий день! Дякуємо за запитання.
Для опрацювання питань, які зазначені в вимозі номер: UA-2020-09-24-014028-a.c2, Замовнику потрібно більше часу для опрацювання та аналізу Додатку 3 Тендерної документації по закупівлі Мережеве обладнання (ДК 021:2015:32420000-3 Мережеве обладнання), номер закупівлі UA-2020-09-24-014028-a та технічних характеристик обладнання, яке використовується в Державному бюро розслідувань.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Усунення дискримінаційних вимог
Номер:
d68fc47a5ca94eb6b8fcbc6c2d5b3f52
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-24-014028-a.c1
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику!
При детальному вивченні вимог Тендерної документації було виявлено невідповідність вимог Замовника, визначених Тендерною документацією, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон»), що у свою чергу призводить до порушення основних принципів здійснення державних закупівель встановлених Законом, та не дозволяє нам та багатьом іншим підприємствам взяти участь у даних відкритих торгах.
В п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації міститься вимога:
Лист або інший документ від Виробника запропонованого обладнання (яке вимагається в пунктах 1 та 2 Додатку 3), або його офіційного представництва в Україні, який підтверджує партнерські взаємовідносини між Учасником та Виробником та підтверджує право Учасника на продаж запропонованого обладнання, яке вимагається в пунктах 1 та 2 Додатку 3. Лист повинен бути виданий не раніше дати публікації цієї закупівлі та містити номер закупівлі.
Зазначена вимога значно звужує коло учасників торгів, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, чим порушує основні принципи здійснення закупівель відповідно до ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Наша компанія працює на ринку України з 2010 року. Компанія надає повний спектр послуг з проектування і впровадження рішень ІТ-інфраструктури, інженерної інфраструктури та інформаційної безпеки, як постачальник телекомунікаційних рішень та системний інтегратор, реалізує рішення для компаній у різних галузях діяльності, в тому числі телекомунікаційні компанії (провайдери та оператори зв'язку), фінансові та комерційні організації, державні установи та аграрні підприємства. Крім того, наша компанія має значний досвід виконання аналогічний договорів щодо предмету даної закупівлі.
Але, зважаючи на те, що в технічній частині Додаток 3 ТД Замовником передбачено обладнання виробництва Cisco, а наша компанія не має статусу авторизованого партнера даного виробника, то відповідно отримати листи, які передбачені у вимогах ТД не має можливості.
В п. 5 Розділу 1 ТД зазначено, що Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, але фактично Замовником встановлено дискримінаційні вимоги до учасників.
З огляду на зазначене, дані положення ТД призводить до обмеження кола потенційних учасників, створюють нерівноцінні умови для суб’єктів господарювання та можуть спричинити істотне здорожчання предмету закупівлі через відсутність конкуренції безпосередньо при проведенні процедури відкритих торгів.
П. 4 ст. 5 Закону встановлено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону ТД не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Але вимоги, зазначені в ТД, обмежують коло потенційних учасників процедури закупівлі, порушують права та законні інтереси тих суб’єктів господарювання, які з незалежних від них обставин не можуть отримати відповідні листи про повноваження, що в свою чергу призводить до порушення основних принципів, закладених в Законі стосовно недискримінації учасників торгів.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення з Тендерної документації п. 2 Додатку 1 ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.10.2020 12:30
Вирішення:
Добрий день! Дякуємо за запитання.
Для опрацювання питань, які зазначені в вимозі номер: UA-2020-09-24-014028-a.c1, Замовнику потрібно більше часу для опрацювання та аналізу Додатку 3 Тендерної документації по закупівлі Мережеве обладнання (ДК 021:2015:32420000-3 Мережеве обладнання), номер закупівлі UA-2020-09-24-014028-a та технічних характеристик обладнання, яке використовується в Державному бюро розслідувань.
Статус вимоги:
Відхилено