• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будинку культури с.Тисовець вул.Пантівська 5 (відповідний код 45453000-7)

Завершена

722 219.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 611.10 UAH
Період оскарження: 24.09.2020 17:16 - 30.09.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

вимога

Номер: d9148224fba94f24bc990fb595974d0c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-24-013776-a.c2
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, Ваші дії щодо дискваліфікації ТОВ "Експріелтсервіс", та обрання переможцем процедури закупівлі ФОП ГРИГОРЧУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ (надалі: оголошений переможець) є грубим порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі», Кодексів України, та цілого ряду законів України. Ваше твердження, що всі розрахунки мали бути підписані Замовником, грубо порушує законні права учасників, та суперечить статті 12 п.8 Закону України «Про публічні закупівлі», де чітко прописано: «Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Електронна система закупівель під час отримання тендерних пропозицій/пропозицій забезпечує: неможливість доступу будь-яких осіб до отриманих тендерних пропозицій/пропозицій (їх частин) до моменту настання дати і часу кінцевого строку подання» Згідно постанови № 668 від 1 серпня 2005 р. Кабінету Міністрів України «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві»: «Договір підряду укладається у письмовій формі. Істотними умовами договору підряду є договірна ціна. У разі укладення договору підряду за результатами торгів (тендеру) вид договірної ціни та вимоги до кошторису визначаються у тендерній документації замовника. Договірна ціна у цьому випадку повинна відповідати ціні, зазначеній у тендерній пропозиції підрядника, визнаного переможцем торгів.», та згідно Закону України «Про публічні закупівлі»: «договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі», а отже підписання сторонами будь-яких додатків до договору підряду, перед завершенням закупівлі, містять ознаки статті 358 ч.2 Кримінального кодексу України. З урахуванням того, що між Замовником та ФОП ГРИГОРЧУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ з 10.04.2020р. по 17.04.2020р., було підписано три неконкурентні договори підряду, а з 19.04.2020р. вступили в дію зміни Закону України «Про публічні закупівлі», підписання договірної ціни містить ознаки попередньої змови групи осіб. Законом України «Про публічні закупівлі» статтею 12 п.1 гарантується конфіденційність пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, до моменту розкриття пропозицій, а отже вимога про надання для ознайомлення Замовнику тендерної документації є умисним перевищенням влади або службових повноважень, та підпадає під статтю 166-24 Кодекс України про адміністративні правопорушення. Відповідно до п. 2.1 Порядку визначення предмету закупівлі, від 15.04.2020 № 708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно наказу від 22.07.2009 N295 затверджено ДБН В.2.3-2-2009 "Житлові будинки. Реконструкція та капітальний ремонт" З урахуванням зазначеного, твердження що договір з реконструкції не може являтись аналогічним договору на капітальний ремонт, навіть у разі наявності аналогічних видів робіт, є безпідставним, та протизаконним. В складі своєї пропозиції ТОВ "Експріелтсервіс", в складі своєї пропозиції, подало два договори з аналогічними видами робіт і на підтвердження їх виконання, довідки про вартість виконаних робіт форми КБ3, та акти виконаних робіт форми КБ2 2019-2020 років. В Додатку 1 п.9 тендерної документації, зазначено вичерпний перелік, що учаснику необхідно подати копію аналогічного договору та документальне підтвердження виконання аналогічного договору, ні про які додатки чи іншу документацію в тендерній документації не зазначено. В відсканованих аналогічних договорах наявні всі істотні умови договору згідно статті 180 Господарського кодексу України. Тому рішення про невідповідність аналогічних договорів є безпідставною і протиправною. Відповідно Додатку 1 п.6 вимагалось наявність дозволу передбачено законодавством України. На сайті Держгірпромнагляд України Інформаційна система «Реєстр дозволів» http://dozvil.ndiop.kiev.ua/dozvil/get/?id=109586 можливо ознайомитись з діючим дозволом ТОВ "Експріелтсервіс", інформація про дозвіл у ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИГОРЧУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ відсутня. Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИГОРЧУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ надано локальний кошторис за підписами Замовника і Яцка Ярослава Васильовича, за відсутності підписа учасника З огляду на вище зазначене, дії з безпідставної дискваліфікації ТОВ "Експріелтсервіс" та вибір «переможцем» закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИГОРЧУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ є упередженим, незаконним, та підлягає скасуванню. У разі ігнорування нашої скарги, змушені будемо, для відстоювання своїх законних прав, звертатись до суду, правоохоронних органів та засобів масової інформації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Вимоги ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» стосуються вимог щодо електронної системи закупівель, а не замовника. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не міститься вимог щодо надання Замовнику будь-яких документів в паперовому вигляді. Щодо відхилення пропозиції ТОВ "Експріелтсервіс", то вона є правомірною, оскільки як показує практика оскарження АМКУ, якщо учасник у складі тендерної пропозиції завантажив документ, який має додатки, що є невід’ємними частинами цього документа, але при цьому такі додатки або хоча б один з них не завантажено, то Колегія це сприймає як ненадання самого документа і Замовник притримується цієї думки. Тобто, один аналогічний договір у складі пропозиції не відповідає вимогам щодо аналогічного договору (об’єктом є реконструкція, а не капітальний ремонт), а другий договір – надано без невід’ємних додатків, що є ненадання самого документа. Щодо дозволу, то дана вимога була викладена наступним чином: «Копія чинного дозволу або ліцензії (або іншого документу, який посвідчує її видачу), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України.» На дану вимогу переможець надав лист-пояснення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.10.2020 16:57
Вимога
Залишено без розгляду

вимога

Номер: 4c73303b67f04b898e9cefe49c0c4549
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-24-013776-a.c1
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, Ваші дії щодо дискваліфікації ТОВ "Експріелтсервіс", та обрання переможцем процедури закупівлі ФОП ГРИГОРЧУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ (надалі: оголошений переможець) є грубим порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі», Кодексів України, та цілого ряду законів України. Ваше твердження, що всі розрахунки мали бути підписані Замовником, грубо порушує законні права учасників, та суперечить статті 12 п.8 Закону України «Про публічні закупівлі», де чітко прописано: «Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Електронна система закупівель під час отримання тендерних пропозицій/пропозицій забезпечує: неможливість доступу будь-яких осіб до отриманих тендерних пропозицій/пропозицій (їх частин) до моменту настання дати і часу кінцевого строку подання» Згідно постанови № 668 від 1 серпня 2005 р. Кабінету Міністрів України «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві»: «Договір підряду укладається у письмовій формі. Істотними умовами договору підряду є договірна ціна. У разі укладення договору підряду за результатами торгів (тендеру) вид договірної ціни та вимоги до кошторису визначаються у тендерній документації замовника. Договірна ціна у цьому випадку повинна відповідати ціні, зазначеній у тендерній пропозиції підрядника, визнаного переможцем торгів.», та згідно Закону України «Про публічні закупівлі»: «договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі», а отже підписання сторонами будь-яких додатків до договору підряду, перед завершенням закупівлі, містять ознаки статті 358 ч.2 Кримінального кодексу України. З урахуванням того, що між Замовником та ФОП ГРИГОРЧУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ з 10.04.2020р. по 17.04.2020р., було підписано три неконкурентні договори підряду, а з 19.04.2020р. вступили в дію зміни Закону України «Про публічні закупівлі», підписання договірної ціни містить ознаки попередньої змови групи осіб. Законом України «Про публічні закупівлі» статтею 12 п.1 гарантується конфіденційність пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, до моменту розкриття пропозицій, а отже вимога про надання для ознайомлення Замовнику тендерної документації є умисним перевищенням влади або службових повноважень, та підпадає під статтю 166-24 Кодекс України про адміністративні правопорушення. Відповідно до п. 2.1 Порядку визначення предмету закупівлі, від 15.04.2020 № 708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно наказу від 22.07.2009 N295 затверджено ДБН В.2.3-2-2009 "Житлові будинки. Реконструкція та капітальний ремонт" З урахуванням зазначеного, твердження що договір з реконструкції не може являтись аналогічним договору на капітальний ремонт, навіть у разі наявності аналогічних видів робіт, є безпідставним, та протизаконним. В складі своєї пропозиції ТОВ "Експріелтсервіс", в складі своєї пропозиції, подало два договори з аналогічними видами робіт і на підтвердження їх виконання, довідки про вартість виконаних робіт форми КБ3, та акти виконаних робіт форми КБ2 2019-2020 років. В Додатку 1 п.9 тендерної документації, зазначено вичерпний перелік, що учаснику необхідно подати копію аналогічного договору та документальне підтвердження виконання аналогічного договору, ні про які додатки чи іншу документацію в тендерній документації не зазначено. В відсканованих аналогічних договорах наявні всі істотні умови договору згідно статті 180 Господарського кодексу України. Тому рішення про невідповідність аналогічних договорів є безпідставною і протиправною. Відповідно Додатку 1 п.6 вимагалось наявність дозволу передбачено законодавством України. На сайті Держгірпромнагляд України Інформаційна система «Реєстр дозволів» http://dozvil.ndiop.kiev.ua/dozvil/get/?id=109586 можливо ознайомитись з діючим дозволом ТОВ "Експріелтсервіс", інформація про дозвіл у ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИГОРЧУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ відсутня. Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИГОРЧУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ надано локальний кошторис за підписами Замовника і Яцка Ярослава Васильовича, за відсутності підписа учасника З огляду на вище зазначене, дії з безпідставної дискваліфікації ТОВ "Експріелтсервіс" та вибір «переможцем» закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИГОРЧУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ є упередженим, незаконним, та підлягає скасуванню. У разі ігнорування нашої скарги, змушені будемо, для відстоювання своїх законних прав, звертатись до суду, правоохоронних органів та засобів масової інформації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Вимоги ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» стосуються вимог щодо електронної системи закупівель, а не замовника. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не міститься вимог щодо надання Замовнику будь-яких документів в паперовому вигляді. Щодо відхилення пропозиції ТОВ "Експріелтсервіс", то вона є правомірною, оскільки як показує практика оскарження АМКУ, якщо учасник у складі тендерної пропозиції завантажив документ, який має додатки, що є невід’ємними частинами цього документа, але при цьому такі додатки або хоча б один з них не завантажено, то Колегія це сприймає як ненадання самого документа і Замовник притримується цієї думки. Тобто, один аналогічний договір у складі пропозиції не відповідає вимогам щодо аналогічного договору (об’єктом є реконструкція, а не капітальний ремонт), а другий договір – надано без невід’ємних додатків, що є ненадання самого документа. Щодо дозволу, то дана вимога була викладена наступним чином: «Копія чинного дозволу або ліцензії (або іншого документу, який посвідчує її видачу), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України.» На дану вимогу переможець надав лист-пояснення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.10.2020 16:57