-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Ремонтно-реставраційні роботи пам’ятки архітектури національного значення 1739 р. (охоронний № 406) – Костьолу капуцинів з келіями у смт. Олесько, Буського р-ну Львівської області
Мова подання тендерних пропозицій українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в ч.2 Розділу 3 Тендерної документації.
Завершена
19 495 268.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 97 476.34 UAH
мін. крок: 0.5% або 97 476.34 UAH
Період оскарження:
24.09.2020 16:57 - 09.10.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
щодо уточнення терміну виконання робіт
Номер:
cef2a7c74d8541578fbd9b51e6046b4e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-24-013471-a.a4
Назва:
щодо уточнення терміну виконання робіт
Вимога:
Ми, як будівельна організація з величезним досвідом виконання робіт, схожих до предмету закупівлі, хочемо наголосити замовнику, що виконати такі роботи в осінньо-зимовий період (листопад-грудень 2020 року) за 60 календарних днів та на об’єкті, який носить особливу цінність – НЕРЕАЛЬНО! Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію в частині зміни терміну виконання робіт (до 31.12.2020) на реальний строк.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.09.2020 17:31
Вирішення:
Термін виконання робіт до 31.12.2020 року є надзвичайно важливим для Замовника, оскільки це роботи з відновлення конструкцій даху, які повинні бути завершені до 31.12.2020 року, з метою збереження фондів ЛНГМ ім. Б. Г. Возницького. Неможливість Учасника виконати роботи в термін встановлений Замовником не є підставою для внесення змін до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.10.2020 00:01
Вимога
Залишено без розгляду
щодо дискримінації учасників
Номер:
cee042b3788348d6bad7c41548a9eeac
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-24-013471-a.a3
Назва:
щодо дискримінації учасників
Вимога:
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. А саме, відповідно до коментаря замовника UA-2020-09-24-013471-a.a1, доцільність застосування вимірювальної лабораторії пояснюється необхідністю підрядником оперативно здійснювати вимірювання з діагностики технічного стану основ, будівель та інженерних споруд за різними величинами. Проте, відповідно до р.7 ДСТУ–Н В.1.2-18:2016 діагностування технічного стану окремих будівельних конструкцій та об’єкта в цілому здійснюють через виконання необхідної сукупності обстежувальних, розрахункових та аналітичних процедур, перелік і повноту яких визначають у технічному завданні на обстеження. Замовником таке технічне завдання не надано! Також в додатку 3 «Технічна специфікація» відсутня позиція «Вимірювання з діагностики технічного стану основ, будівель та інженерних споруд за різними величинами». Крім того, в проекті договору не передбачений обов’язок Підрядника здійснювати вимірювання з діагностики технічного стану основ, будівель та інженерних споруд за різними величинами, проведення вхідного та операційного контролю, а також відсутнє зобов’язання підрядника підтвердити відповідність будівельних матеріалів фізико-механічним властивостям. Таким чином вважаємо, що замовник не обґрунтував необхідність встановлення у документації вимоги щодо підтвердження наявності власної/залученої вимірювальної лабораторії та свідомо обмежує кількість потенційних учасників. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, просимо замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.09.2020 17:03
Вирішення:
Наявність власної чи залученої вимірювальної лабораторії повинна бути засвідчена Учасником з метою підтвердження якості та відповідності будівельних матеріалів фізико-механічним властивостям, задекларованим в технічних умовах, сертифікатах відповідності і технічних свідоцтвах придатності до використання в будівництві – це вхідний контроль.
Також при виконанні робіт «Ремонтно-реставраційні роботи пам’ятки архітектури національного значення 1739 р. (охоронний № 406) – Костьолу капуцинів з келіями у смт. Олесько, Буського р-ну Львівської області» Підряднику необхідно здійснювати комплекс заходів, що вимагатимуть оперативного контролю за якістю і точністю виконаних робіт - оперативно здійснювати вимірювання з діагностики технічного стану основ, будівель та інженерних споруд за різними величинами (зокрема лінійні розміри (довжина, ширина, товщина, висота, діаметр), різниця довжин діагоналей, відхилення форм профілю (від прямолінійності, від площинності (в т. ч. прогини), відхилення від вертикальної осі (крен), зазори, сила навантаження, деформація, висотні відмітки, кутові розміри тощо), зокрема:
- реставрація і відтворення карнизів пам'ятки;
- реставрація і відтворення кам’яних карнизів;
- гідрофобізація цегляних та обштукатурених стін;
- хімічне укріплення гіпсу;
- виготовлення та монтаж металевих рам несучої конструкції даху та інші роботи відповідно до технічного завдання.
Тому вимога в тендерній документації щодо наявності власної вимірювальної лабораторії або залучення Підрядником такої на договірних або інших правових засадах, що надає послуги з проведення лабораторних випробувань не є дискримінаційною, а обов’язковою на момент отримання організацією ліцензії на будівництво об’єктів, що за класом наслідків належить до об’єктів із значними наслідками (СС3).
Також повідомляємо, що відповідно до ч.3.ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.10.2020 00:01
Вимога
Залишено без розгляду
щодо недискримінації учасників
Номер:
97d1c8a2ab2b4d1fa6bfe9791d82b1fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-24-013471-a.a2
Назва:
щодо недискримінації учасників
Вимога:
Замовником наданий коментар до вимоги UA-2020-09-24-013471-a.a1, відповідно до якого вимірювальна лабораторія повинна бути в Учасника з метою підтвердження відповідності будівельних матеріалів фізико-механічним властивостям, задекларованим в технічних умовах, сертифікатах відповідності і технічних свідоцтвах придатності до використання в будівництві. Проте, якість будівельних матеріалів, які учасник планує використовувати під час виконання робіт, підтверджується сертифікатами відповідності — документами, що видані для підтвердження того, що продукція відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством – ДСТУ, ГОСТ, технічним умовам тощо. Звертаємо увагу, що сертифікат відповідності є юридичним документом, який видається Заявнику уповноваженим органом з сертифікації, який і відповідає за достовірність інформації, що наведена в сертифікаті. Вважаємо вимогу замовника щодо наявності в учасника власної/залученої вимірювальної лабораторії такою, яка порушує встановлені принципи здійснення публічних закупівель і недискримінацію учасників, що закріплені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаємо прибрати цю вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.09.2020 17:07
Вирішення:
Вимога тендерної документації, яку автор звернення UA-2020-09-24-013471-A.A2 вважає дискримінаційною, стосовно наявності в учасника власної чи залученої випробувальної (них) дорожньої (ніх) лабораторії(й) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), насправді дискримінаційною не є.
Замовник не вимагає в учасника наявності вимірювальної лабораторії визначеного виробника, не встановлює до вимірювальної лабораторії особливих територіальних, кількісних, якісних чи будь яких інших ознак, які б могли обмежити конкуренцію чи звузити коло потенційних учасників. Замовник також не вимагає мати на балансі чи в користуванні обладнання вимірювальної лабораторії, а також не вимагає наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які можуть надавати висновки за результатами досліджень.
Натомість замовник з метою уникнення встановлення дискримінаційних вимог до учасників прописує можливість здійснювати перевірку і контроль відповідності будівельних матеріалів фізико-механічним властивостям, задекларованим в технічних умовах, сертифікатах відповідності і технічних свідоцтвах придатності до використання в будівництві, використовуючи як власну, так і залучену у будь який законний спосіб вимірювальну лабораторію.
Доцільність застосування вимірювальної лабораторії, враховуючи особливу цінність об’єкта реставрації та стислі строки виконання робіт, пояснюється необхідністю Підрядником оперативно здійснювати вимірювання з діагностики технічного стану основ, будівель та інженерних споруд за різними величинами (зокрема лінійні розміри (довжина, ширина, товщина, висота, діаметр), різниця довжин діагоналей, відхилення форм профілю (від прямолінійності, від площинності (в т. ч. прогини), відхилення від вертикальної осі (крен), зазори, сила навантаження, деформація, висотні відмітки, кутові розміри тощо).
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.10.2020 00:01
Вимога
Залишено без розгляду
щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
94b86df41aa040619b81ce4bda5373d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-24-013471-a.a1
Назва:
щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
Вимогами р.1 додатку 2 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Просимо пояснити доцільність застосування випробувальної дорожньої лабораторії, яку повинен мати учасник, якщо позиціями технічного завдання використання такої лабораторії не передбачено. Вважаємо цю вимогу такою, що порушує встановлені принципи здійснення публічних закупівель і недискримінацію учасників, що закріплені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаємо прибрати цю вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.09.2020 11:26
Вирішення:
Термін “Дорожня лабораторія” вживається в розумінні можливості мобільного переміщення в просторі вказаної лабораторії, оскільки роботи будуть проводитися за межами обласного центру, де є такі стаціонарні лабораторії. В подальшому Учасникам необхідно розуміти та трактувати як вимірювальну лабораторію з можливістю вільного її переміщення (перевезення).
Доцільність застосування вимірювальної лабораторії, враховуючи особливу цінність об’єкта реставрації та стислі строки виконання робіт, пояснюється необхідністю Підрядником оперативно здійснювати вимірювання з діагностики технічного стану основ, будівель та інженерних споруд за різними величинами (зокрема лінійні розміри (довжина, ширина, товщина, висота, діаметр), різниця довжин діагоналей, відхилення форм профілю (від прямолінійності, від площинності (в т. ч. прогини), відхилення від вертикальної осі (крен), зазори, сила навантаження, деформація, висотні відмітки, кутові розміри тощо).
Вимірювальна лабораторія повинна бути в Учасника з метою підтвердження відповідності будівельних матеріалів фізико-механічним властивостям, задекларованим в технічних умовах, сертифікатах відповідності і технічних свідоцтвах придатності до використання в будівництві.
Враховуючи стислий термін виконання робіт в Учасника повинна бути власна чи залучена лабораторія для оперативного визначення фізико-механічних властивостей матеріалів, виробів та виготовлених конструкцій у відповідності до науково-проектної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.10.2020 00:01