-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Кам’яне вугілля марки ДГ(13-100)
Пропозиції викладаються українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи учасника. Категорія Замовника – орган місцевого самоврядуваня
Завершена
515 777.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 10% або 51 577.70 UAH
мін. крок: 10% або 51 577.70 UAH
Період оскарження:
24.09.2020 16:48 - 06.10.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА
Номер:
dd2d90643bd8442f92dea12631e67b77
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-24-013244-a.a3
Назва:
СКАРГА
Скарга:
на незаконні дії замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- довідка ОПТІМ-ПАЛИВО.pdf 23.10.2020 16:25
- скарга.pdf 23.10.2020 16:25
- про фракцію.pdf 23.10.2020 16:25
- рішення від 27.10.2020 № 19952+ лист Замовнику.pdf 28.10.2020 11:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.11.2020 №20565 .pdf 06.11.2020 20:24
- рішення від 05.11.2020 №20565 .pdf 10.11.2020 22:59
- Пояснення по суті скарги 30.10.2020 14:48
- Пояснення по суті скарги 30.10.2020 14:53
- Додаток-1 Протокол відхилення пропозиції 30.10.2020 14:53
- Додаток-2 Договір з виробником 30.10.2020 14:53
- Лист скаржника про неможливість виконання своїх зобовязань 03.11.2020 22:49
- Інформація стосовно скарги 04.11.2020 13:09
- Лист ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД про неможливість виконання зобовязань 04.11.2020 13:33
- Протокол-61 від 11.11.2020 11.11.2020 12:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.10.2020 17:18
Дата розгляду скарги:
05.11.2020 17:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.10.2020 11:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.11.2020 22:59
Дата виконання рішення Замовником:
11.11.2020 13:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №20565-р/пк-пз від 05.11.2020р. скасовано : рішення відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД та рішення про визначення ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" переможцем процедури закупівлі згідно оголошення №UA-2020-09-24-013244-a. Рішення органу оскарження виконано.
Вимога
Залишено без розгляду
ЕПЦ
Номер:
5d72553d1d8c46a2a7733346797251ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-24-013244-a.a2
Назва:
ЕПЦ
Вимога:
накладання електронного цифрового підпису (ЕЦП) в цілому на тендерну документацію є таким, що кожен документ , який міститься с складі тендерної пропозиції підтверджений підписом уповноваженої особи. Відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України "Про електронні довірчі послуги" в жодній статті не міститься вимоги щодо накладання ЕПЦ на кожний окремий документ,тобто накладання електронного цифрового підпису (ЕЦП) в цілому на тендерну документацію не є порушенням законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Також такі вимогине містяться і в Законі "Про публічні закупівлі".Вимагаємо скасувати вимогу щодо накладання ЕПЦ на кожен документ окремо та не встановлювати дискримінаційні вимоги в тендерній документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.09.2020 11:55
Вирішення:
Ще раз уважно прочитайте, а саме: до частини третьої статті 12 Закону в редакції від 19.04.2020 під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
У новій редакції Закону, у порівнянні із попередньою, встановлена необхідність створення та подання документів з урахуванням також Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Відповідно до Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною.
Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України "Про електронні довірчі послуги".
Із цих положень випливає, що будь-який електронний документ повинен обов'язково містити електронний підпис.
Закон України "Про електронні довірчі послуги" визначає, що електронна довірча послуга – це послуга, яка надається для забезпечення електронної взаємодії двох або більше суб’єктів, які довіряють надавачу електронних довірчих послуг щодо надання такої послуги.
Цей Закон визначає правові та організаційні засади надання електронних довірчих послуг (у тому числі транскордонних), права та обов’язки суб’єктів правових відносин у сфері електронних довірчих послуг, порядок здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг, а також правові та організаційні засади здійснення електронної ідентифікації.
Отже, у випадку, якщо учасник надає у складі тендерної пропозиції електронний документ, він повинен бути підписаний електронним підписом, що здійснено у відповідності до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Але треба розрізняти документи тендерної пропозиції та електронні документи, оскільки здебільшого учасниками у складі тендерних пропозицій надаються скановані копії документів, довідок, листів, дозволів тощо. Крім того, умова Закону про урахування вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" є досить загальною та може бути трактована ширше, ніж лише вимога про накладення ЕЦП на електронні документи.
Відповідно до статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Абзац перший частини третьої статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.10.2020 12:03
Вимога
Залишено без розгляду
ЕЦП
Номер:
f8b9924b82594b129f39f1fa1a841176
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-24-013244-a.c1
Назва:
ЕЦП
Вимога:
Прошунадате чітке роз яснення. або видалити вимогу,щодо підписання ецп кожного сканованого документу.
Відповідно до статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»:
«Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги"»
Відповідно до Наказу Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року N 88 Про затвердження Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, пункт 2.4:
«Первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.»
Основними обов'язковими реквізитами ЕПЦ є: серійний номер сертифікату, інформація про підписанта чи (та) організацію (ПІБ/назва, ІПН/ЄДРПОУ), дата та час підписання. Всі акредитовані центри сертифікації надають кваліфіковані електронні підписи з відповідними реквізитами.
Відповідно до статті 17 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»: «Органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, державні реєстратори, нотаріуси та інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора, для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа, а для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону, застосовують виключно засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.» Отже, для приватного сектору економіки, а саме товариств з обмеженою відповідальністю придбання КЕП– це право, а не обов’язок. Таким чином, накладання електронного цифрового підпису (ЕЦП) в цілому на тендерну документацію не є порушенням законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.09.2020 13:44
Вирішення:
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону в редакції від 19.04.2020 під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
У новій редакції Закону, у порівнянні із попередньою, встановлена необхідність створення та подання документів з урахуванням також Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Відповідно до Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною.
Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України "Про електронні довірчі послуги".
Із цих положень випливає, що будь-який електронний документ повинен обов'язково містити електронний підпис.
Закон України "Про електронні довірчі послуги" визначає, що електронна довірча послуга – це послуга, яка надається для забезпечення електронної взаємодії двох або більше суб’єктів, які довіряють надавачу електронних довірчих послуг щодо надання такої послуги.
Цей Закон визначає правові та організаційні засади надання електронних довірчих послуг (у тому числі транскордонних), права та обов’язки суб’єктів правових відносин у сфері електронних довірчих послуг, порядок здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг, а також правові та організаційні засади здійснення електронної ідентифікації.
Отже, у випадку, якщо учасник надає у складі тендерної пропозиції електронний документ, він повинен бути підписаний електронним підписом, що здійснено у відповідності до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Але треба розрізняти документи тендерної пропозиції та електронні документи, оскільки здебільшого учасниками у складі тендерних пропозицій надаються скановані копії документів, довідок, листів, дозволів тощо. Крім того, умова Закону про урахування вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" є досить загальною та може бути трактована ширше, ніж лише вимога про накладення ЕЦП на електронні документи.
Відповідно до статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Абзац перший частини третьої статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.10.2020 12:03