• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Обладнання для закладів громадського харчування

повторно

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 24.09.2020 16:37 - 06.10.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення замовника

Номер: bdc2c719908b4b13a1b5d67b05062d0d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-24-003268-b.a2
Назва: Скарга на рішення замовника
Скарга:
Рішенням Замовника було визнати переможчем ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ ЯКОБЧУК ВАЛЕНТИНУ ПЕТРІВНУ (Повідомлення про намір підписати договір сформовано: 12.10.20, 15:24) ТОВ «ГРЕГОРІ» стало відомо про порушення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині необ’єктивного та упередженого визначення переможця процедури закупівлі ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ ЯКОБЧУК ВАЛЕНТИНУ ПЕТРІВНУ. ТОВ «ГРЕГОРІ» не погоджується з рішенням Замовника про визначення ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ЯКОБЧУК ВАЛЕНТИНИ ПЕТРІВНИ переможцем торгів, оскільки дане рішення суперечить Закону та тендерній документації Замовника з наступних підстав (у вкладеному файлі)
Дата розгляду скарги: 03.11.2020 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.10.2020 23:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.11.2020 00:04
Дата виконання рішення Замовником: 27.11.2020 12:23
Коментар замовника щодо усунення порушень: На підставі Рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №21328-р/пк-пз від 17.11.2020 про розгляд скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ГРЕГОРІ" від 22.10.2020 р. №UA-2020-09-24-003268-b.a2 Ковалівська сільська рада зобов'язується скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця ЯКОБЧУК ВАЛЕНТИНИ ПЕТРІВНИ переможцем процедури закупівлі "Обладнання для закладів громадського харчування",оголошення про проведення якої оприлюдене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2020-09-24-003268-b
Автор: ТОВ "ГРЕГОРІ", Оксана Черепанич +380965070005 techno@grehori.com.ua
Вимога
Є відповідь

Вимога стосовно відхилення учасника, визнаного переможцем

Номер: 245d12a5c2ad45a4bbdeae5cef506c7d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-24-003268-b.c1
Назва: Вимога стосовно відхилення учасника, визнаного переможцем
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro Замовником: Ковалівська сільська рада було проведено закупівлю UA-2020-09-24-003268-b за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (Обладнання для оснащення харчоблоку). Відповідно до протоколу розкриття в даній процедурі закупівлі взяло участь 3 учасники: 1) ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКОБЧУК ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА 2) ТОВ "ГРЕГОРІ" 3) БАЛАНДЮХ ЮРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ Рішенням Замовника було визнати переможчем ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ ЯКОБЧУК ВАЛЕНТИНУ ПЕТРІВНУ (Повідомлення про намір підписати договір сформовано: 12.10.20, 15:24) ТОВ «ГРЕГОРІ» стало відомо про порушення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині необ’єктивного та упередженого визначення переможця процедури закупівлі ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ ЯКОБЧУК ВАЛЕНТИНУ ПЕТРІВНУ. ТОВ «ГРЕГОРІ» не погоджується з рішенням Замовника про визначення ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ЯКОБЧУК ВАЛЕНТИНИ ПЕТРІВНИ переможцем торгів, оскільки дане рішення суперечить Закону та тендерній документації Замовника з наступних підстав: – Всупереч вимогам Замовника надати: Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог ст. 16 Закону, а саме: 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: Для підтвердження учасник подає довідку у формі таблиці із зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору про закупівлю. Довідка повинна містити інформацію про найменування одиниці МТБ, одиницю виміру, кількість, технічний стан та форму власності (власне, орендується або ін.). Якщо учасник використовує МТБ згідно договору оренди, лізингу, транспортного експедирування тощо, учасником у складі тендерної пропозиції подаються скан-копії таких договорів разом із додатками та актами до них. 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження учасник надає довідку у формі таблиці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у тому числі тих, що будуть безпосередньо залучені до виконання договірних зобов’язань за даним предметом закупівлі із зазначенням наступної інформації: ПІБ працівника, його посади, назви та реквізитів (№, дата) документу (наказу, договору та/або ін.), згідно якого даного працівника було прийнято на роботу учасником, та стажу роботи працівника. За бажанням, учасники можуть зазначити й іншу додаткову інформацію стосовно працівників. При цьому Учасник повинен мати у штатній чисельності працівника(-ів) із технологічною освітою, який (-і) здійснюватиме(-уть) інструктаж та навчання персоналу Замовника після поставки та монтажу товару, що становить предмет цієї закупівлі, про що зазначається у довідці. Учасник повинен надати відповідне документальне підтвердження наявності в штаті такого(-их) працівника(-ів) (на вибір учасника: скан-копії або копії штатного розпису учасника або наказу про прийняття, або відповідних сторінок трудової книжки) та підтвердження здобуття ним(-и) кваліфікації, тобто технологічної освіти (на вибір учасника: скан-копії або копії диплому, свідоцтва, сертифікату). 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження учасник надає довідку, складену у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання не менше 2-х аналогічних договорів* за період 2018-2020 рр. Довідка повинна містити інформацію про номер, дату, предмет і суму договорів; найменування, код ЄДРПОУ (РНОКПП) та адресу контрагентів, а також – ПІБ номер телефону контактної особи контрагентів. Скан-копію не менше одного виконаного аналогічного договору з переліку, зазначеного у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Копії підписаних видаткових накладних (або актів приймання-передачі) згідно наданого аналогічного договору та який зазначений у вищевказаній довідці. Скан-копію позитивного відгуку від контрагенту по наданій скан-копії аналогічного договору з посиланням на номер, дату і предмет такого договору та із зазначенням якості виконання учасником процедури закупівлі договірних зобов’язань. Відгук повинен надаватися на фірмовому бланку контрагента (у разі використання) та містити дату його надання. - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКОБЧУК ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА жодного із вказаних документів не надала. – Всупереч вимогам Замовника: Для підтвердження тендерної пропозиції іншим вимогам документації, учаснику необхідно надати наступні документи: - для фізичної особи або фізичної особи-підприємця: а) оригінал чи копію паспорту (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином, або копією обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі ID-картки, що містить безконтактний електронний носій, або копією іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами) (у разі, якщо підписувати тендерну пропозицію та/або договір про закупівлю буде уповноважена учасником особа необхідно додатково надати нотаріально завірену довіреність або доручення, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції). - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКОБЧУК ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА визначених документів не надала. – Всупереч вимогам Замовника натади: Документи для підтвердження відсутності підстав відмови в участі в процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно таблиці 3 Додатку 2 тендерної документації - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКОБЧУК ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА жодного із вказаних документів не надала. – Всупереч вимогам Замовника натади: У разі, якщо Учасник пропонує еквівалент (аналог) Товару, він зобов’язаний надати у складі своєї пропозиції порівняльну таблицю із зазначенням конкретної марки запропонованого Товару, країни виробника, його технічні характеристики згідно табличної форми Додатку 3 тендерної документації - - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКОБЧУК ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА вказаного документу не надала Відповідно до вимог ч. 1 п. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Дана норма, також зазначена Замовником у розділі тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції». Враховуючи описане вище, ТОВ «ГРЕГОРІ», вважає визначення переможцем ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ ЯКОБЧУК ВАЛЕНТИНУ ПЕТРІВНУ необґрунтованим та таким, що порушує права ТОВ «ГРЕГОРІ», суперечить чинному законодавству України, а саме вимогам статей 5, 16, 22, 29, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з порушенням Замовником вимог Тендерної Документації, а також самого Закону у сфері публічних закупівель. Неправомірні дії Замовника свідчать про зловживання та можуть призвести до корупційного правопорушення. Керуючись вищенаведеним, вважаємо визначення тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ЯКОБЧУК ВАЛЕНТИНИ ПЕТРІВНИ переможцем торгів неправомірною. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. На підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ЯКОБЧУК ВАЛЕНТИНИ ПЕТРІВНИ, як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 2. На підставі ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» надати відповідь не пізніше через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Вашу вимогу задоволено.
Статус вимоги: Задоволено