-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі філії № 2 Олександро-Калинівського центру дозвілля за адресою: вул. Шкільна, 5а, с. Олександро-Калинове, Іллінівської сільської ради Костянтинівського району Донецької області»
Завершена
230 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 300.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 300.00 UAH
Період оскарження:
24.09.2020 15:17 - 30.09.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо незаконної дискваліфікації переможця торгів
Номер:
83082f570f3e41f9bf71119b8d31f50c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-24-010424-a.c6
Назва:
Вимога щодо незаконної дискваліфікації переможця торгів
Вимога:
Вимога щодо незаконної дискваліфікації переможця торгів
ФІЛІЯ «ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ», як учасник спрощеної закупівлі ID UA-2020-09-24-010424-a Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі філії № 2 Олександро-Калинівського центру дозвілля за адресою: вул. Шкільна, 5а, с. Олександро-Калинове, Іллінівської сільської ради Костянтинівського району Донецької області» звертається до Замовника з вимогою.
За результатами розгляду нашої тендерної пропозиції (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №66/10 від 13.10.2020р.) Замовник відхилив нашу пропозицію з наступним обґрунтуванням:
- У зв’язку з тим, що пропозиція не відповідає умовам визначеним в оголошенні з таких підстав: відсутній кошторис виконання послуги, відповідно до додатку №2 оголошення.
Учасник ФІЛІЯ «ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
1) По перше, Замовник у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №66/10 від 13.10.2020р, щодо нашої дискваліфікації, вказує, що відсутній кошторис виконання послуги, відповідно до додатку №2 оголошення.
Але, у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі ніде не вказано вимоги, що треба при подачі учасником документації завантажувати Кошторис з розрахунком вартості виконання проектних робіт.
Тому, Замовник не має права дискваліфікувати учасників за ненадані документи, які він не вимагав.
2) По друге, Замовнику треба бути уважнішим при перевірці документів учасників та прийняття рішень, щодо дискваліфікації.
У завантажених документах, а саме у файлі №6 «Лист погодження + проект договору + додатки» є в наявності Кошторис виконання проектних робіт згідно Завдання на проектування, наданого Замовником.
Вважаємо, що підстави дискваліфікації вказані Замовником у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №66/10 від 13.10.2020р є незаконними, не відповідають дійсності та порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі»
Так, як документи учасником ФІЛІЯ «ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» надані у повному обсязі та повністю відповідають умовам ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОСИМО:
1. Переглянути рішення щодо дискваліфікації учасника ФІЛІЯ «ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ». (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №66/10 від 13.10.2020р)
2. Визнати учасника ФІЛІЯ «ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» переможцем закупівлі, як такого, що відповідає всім вимогам, які передбачені ч.13, ст.14 Закону України «Про Публічні Закупівлі» та умовам, визначеним Замовником в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки
У іншому випадку ми будемо вимушені звернутись до суду та залучати громадськість.
Також звернення подаємо до Рахункової палати України та Державної аудиторської служби України.
З повагою та надією на перегляд результатів закупівлі та об’єктивний і неупереджений розгляд пропозицій Замовником відповідно до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо незаконної дискваліфікації.pdf 15.10.2020 13:46
Дата подачі:
15.10.2020 13:46
Вирішення:
Вимога не підлягає задоволенню
Відповідно до Додатку №2 до оголошення на проведення спрощеної закупівлі передбачено, що учасник визначає ціну з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування. До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю.
Таким чином, Учасник для виконання даної вимоги та підтвердження розрахунку ціни має надати кошторисні розрахунки.
У складі пропозиції ФІЛІЯ «ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» надано файлі №6 «Лист погодження + проект договору + додатки» у складі якого наявний кошторис виконання проектних робіт, який не відповідає вимогам нормативів, а саме:
Кошторис №1 складено з порушенням вимог Розділу 5 «Визначення кошторисної вартості проектних робіт» ДСТУ - Б. Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» (надалі ДСТУ - Б. Д.1.1-7:2013). Учасник «ФІЛІЯ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» в колонці №3 «Назва документу обґрунтування та №№ частини, глав, таблиць, пунктів» вказує назву документу, а саме Наказ Мінрегіонбуду від 27.07.2012 № 387 "Про показники опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами України", який на теперішній час втратив свою дію та не має ніякого відношення до предмету закупівлі «Капітальний ремонт будівлі філії № 2 Олександро-Калинівського центру дозвілля за адресою: вул. Шкільна, 5а, с. Олександро-Калинове, Іллінівської сільської ради Костянтинівського району Донецької області», бо це – адміністративна будівля. Також зазначаємо, що опосередковану вартість будівництва об’єктів соціального призначення, які споруджуються на території України розповсюджується тільки на об’єкти нового будівництва та реконструкцію, а об’єкт по закупівлі UA-2020-09-24-010424-a відноситься до об’єктів «капітальний ремонт», тому визначення вартості будівництва з застосуванням усереднених відсоткових показників вартості проектних робіт до розрахункової бази не можна. Згідно п. 5.9 ДСТУ - Б. Д.1.1-7:2013: «За умови неможливості визначити вартість проектних робіт за пунктами 5.1-5.8, для обчислення вартості цих робіт, а також вишукувальних та науково-проектних робіт можуть застосовуватися положення додатків Ж та К.». Вартість проектних робіт слід було визначати на підставі показників збірників цін на проектно-вишукувальні роботи, а саме «Збірник цін на проектні роботи для капітального ремонту будинків та споруд», який розкриває всі особливості та детальність робіт з капітального ремонту.
Також зазначаємо, що Зведений кошторис, Кошториси №1 та №2 складені з порушенням Додатків В, Г, Д ДСТУ - Б. Д.1.1-7:2013, а саме відсутній підпис особи, яка склала кошторис, що ставить під сумнів якість та достовірність наданої кошторисної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.10.2020 14:11
Вимога
Вирішена
Кваліфікаційні вимоги не змінені
Номер:
7c8b14cb5f354945b2ea6f89145e4786
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-24-010424-a.a5
Назва:
Кваліфікаційні вимоги не змінені
Вимога:
В кваліфікаційних вимогах Ви додали лише інформацію про необхідність наявності ГІПа, інформацію щодо наявності та надання інших сертифікатів залишили. Просимо внести відповідні зміни відповідно до вимог до ст.19 Закону України "Про архітектурну діяльність".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.09.2020 17:51
Вирішення:
Кваліфікаційні вимоги змінені, а саме сертифікати необхідні у інженерів при наявності.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
експертиза проекту2
Номер:
e0e8bfbfdef54b388e309a916154c2a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-24-010424-a.a4
Назва:
експертиза проекту2
Вимога:
мова ведеться не про те хто оплачує експертизу та хто її супроводжує, а те що ви вимагаєте що експертиза повинна бути тільки державна. Але законодавство говорить інше, а саме суперечить п.7 ПКМУ №560 Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи а саме: 7. Експертизу проводять експертні організації незалежно від форми власності, що відповідають визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про які внесені Мінрегіоном до Реєстру будівельної діяльності. Просимо привести договір у відповідність до діючого законодавства. Ви або не розумієте що пишете, або намагаєтесь створити дискримінаційні вимоги для протаскування своїх проектантів. Внесіть зміни та не порушуйте законодавство, щоб не було підстав для оскарження тендеру в АМКУ..
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.09.2020 09:22
Вирішення:
Вибачте не зрозуміли, будуть внесені відповідні зміни в проект договору згідно чинного законодавства України
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
містобудівні умови
Номер:
ff1799ac4d78468085b664327d9e9d9e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-24-010424-a.a3
Назва:
містобудівні умови
Вимога:
зазначена в п.3.1 Договору зобовязаність Замовника надати виконавцю містобудівні умови та обмеження не відповідає завдання на проектування та Наказу мінрегіону №289 Про затвердження Переліку об’єктів будівництва, для проектування яких містобудівні умови та обмеження не надаються. Просимо внести відповідні зміни.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.09.2020 11:50
Вирішення:
Зазначена в пункті 3.1 договору зобов'язаність Замовника надати виконавцю містобудівні умови та обмеження означає, що замовник для виконання робіт зобов'язаний надати у випадку необхідності як прописано у проекті договору. Тому це зобов'язаність лише у випадку необхідності.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
експертиза проекту
Номер:
e0bfb58dda504b5786ced2834604fbc6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-24-010424-a.a2
Назва:
експертиза проекту
Вимога:
зазначена в п.1.1 проекту Договору вимога що необхідно отримати позитивний висновок тільки державної експертизи суперечить п.7 ПКМУ №560 Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи а саме: 7. Експертизу проводять експертні організації незалежно від форми власності, що відповідають визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про які внесені Мінрегіоном до Реєстру будівельної діяльності. Просимо привести договір у відповідність до діючого законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.09.2020 11:46
Вирішення:
По п.2.5. Договору Супровід проектів в експертизі бере на себе Виконавець. Виконавець сплачує вартість проходження експертизи.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
старі норми
Номер:
1dfe80e876c44bbd92631bbeb8c03547
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-24-010424-a.a1
Назва:
старі норми
Вимога:
зазначена в п.4.4 договору ДБН А2.2.3-2012 втратив свою чинність. просимо внести зміну.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.09.2020 11:45
Вирішення:
Будуть внесені відповідні зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так