-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
послуги з технічного обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв та заправки картриджів
Торги не відбулися
9 889.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 98.89 UAH
мін. крок: 1% або 98.89 UAH
Період оскарження:
24.09.2020 13:28 - 30.09.2020 10:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо внесення змін до тенденрної документації
Номер:
7d72b892c309406da48a4b14f28cc013
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-24-007244-a.a5
Назва:
Вимога щодо внесення змін до тенденрної документації
Вимога:
Ваша вимога "У разі тимчасової відсутності у Замовника картриджу до будь-якого апарату, виконавець повинен надати свій картридж на час виконання послуг, щоб забезпечити безперебійність робочого процесу. Ця послуга має надаватись на безоплатній основі." не є предметом проведення данної процедури державних закупівель та має свій КВЕНД, а саме КВЕД 77.33 |" Надання в оренду офісних машин і устатковання, у тому числі комп'ютерів" та має ознаки тиску на постачальників послуг. Данна послуга може надаватись постачальником данних послух вилючно за ВЛАСНИМ бажанням, а не на підставі примушення. На підставі вищенаведенного, тендерна докуметація потребує внесення змін в данній частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.09.2020 17:38
Вирішення:
Відповідні зміни вже внесені до оголошення про закупівлю.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо внесення змін до тенденрної документації
Номер:
78c1d416865a4618ac1f9b959f98a15a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-24-007244-a.a4
Назва:
Вимога щодо внесення змін до тенденрної документації
Вимога:
На підставі Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-IX (зі змінами). повідомляємо Вам,що ваша вимога що,до обов``` язкового надання Вам постачальником послуг інформаціі у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації є такою ,що не передбачена чинним законодавством України. З метою перевірки Вами достовірності та повноти відомостей в установчому документі Ви можете,згідно Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" скористатися «БЕЗКОШТОВНИМ ЗАПИТОМ ЄДР без доступу до системи внесення змін державної реестрацію юридичних осіб. На підставі Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-IX (зі змінами). повідомляємо Вам,що ваша вимога що,до обов``` язкового надання Вам постачальником послуг інформаціі у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації є такою ,що не передбачена чинним законодавством України. З метою перевірки Вами достовірності та повноти відомостей в установчому документі Ви можете,згідно Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" скористатися «БЕЗКОШТОВНИМ ЗАПИТОМ ЄДР без доступу до системи внесення змін державної реестрацію юридичних осіб. Даний код надаться юридичною особою тільки державному реестратору для внесення змін до ЄДР. Ви ж ,згідно чинного законодавстава, не виконуте функції державного реестратора. А перевіряти установчі документи постачальника послуг Ви мте право тільки згідно чинного законодавства України без втручання у систему ЄДР юридичних осіб. Якщо вам потрібні витяг з ЄДР юридичних осіб, то внесіть дану вимого до тендерної документації.На підставі вищенаведеного ,Ваша тендерна документація потребу внесення змін.
На підставі вищенаведеного ,Ваша тендерна документація потребу внесення змін.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.09.2020 17:34
Вирішення:
Відповідно до розділу 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-IX (зі змінами) в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, крім обов’язкової інформації, що оприлюднюється Замовником, оголошення може містити і іншу інформація, яку замовник вважає за необхідне до неї включити відповідно до чинного законодавства. Відповідно до підпункту 1 пункту 13.2. розділу 13 оголошення про закупівлю Замовник просить учасника надати оригінал чи засвідчена учасником копія статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі їх наявності), (для учасника - юридичної особи). З метою перевірки Замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник додатково надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, Замовник вважає, що дана вимога не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників. Адже всім хто проходить реєстрацію створення юридичної особи або змін до установчого документу юридичної особи здійснених після 01.01.2016 надається інформація з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. Таким чином Замовник може перевірити чинність, повноту та достовірність наданих учасником установчих документів, оскільки установчі документи юридичної особи у сканованому вигляді знаходиться на веб-порталі Міністерства юстиції України (https://usr.minjust.gov.ua/freesearch).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо внесення змін до тенденрної документації
Номер:
72c8d49dfcec46eabde3582b5aeb196f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-24-007244-a.a3
Назва:
Вимога щодо внесення змін до тенденрної документації
Вимога:
На підставі Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-IX (зі змінами). повідомляємо Вам,що ваша вимога що,до обов``` язкового надання Вам постачальником послуг інформаціі у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації є такою ,що не передбачена чинним законодавством України. З метою перевірки Вами достовірності та повноти відомостей в установчому документі Ви можете,згідно Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" скористатися «БЕЗКОШТОВНИМ ЗАПИТОМ ЄДР без доступу до системи внесення змін державної реестрацію юридичних осіб. На підставі Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-IX (зі змінами). повідомляємо Вам,що ваша вимога що,до обов``` язкового надання Вам постачальником послуг інформаціі у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації є такою ,що не передбачена чинним законодавством України. З метою перевірки Вами достовірності та повноти відомостей в установчому документі Ви можете,згідно Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" скористатися «БЕЗКОШТОВНИМ ЗАПИТОМ ЄДР без доступу до системи внесення змін державної реестрацію юридичних осіб. Даний код надаться юридичною особою тільки державному реестратору для внесення змін до ЄДР. Ви ж ,згідно чинного законодавстава, не виконуте функції державного реестратора. А перевіряти установчі документи постачальника послуг Ви мте право тільки згідно чинного законодавства України без втручання у систему ЄДР юридичних осіб. Якщо вам потрібні витяг з ЄДР юридичних осіб, то внесіть дану вимого до тендерної документації.На підставі вищенаведеного ,Ваша тендерна документація потребу внесення змін.
На підставі вищенаведеного ,Ваша тендерна документація потребу внесення змін.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.09.2020 17:32
Вирішення:
Відповідно до розділу 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-IX (зі змінами) в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, крім обов’язкової інформації, що оприлюднюється Замовником, оголошення може містити і іншу інформація, яку замовник вважає за необхідне до неї включити відповідно до чинного законодавства. Відповідно до підпункту 1 пункту 13.2. розділу 13 оголошення про закупівлю Замовник просить учасника надати оригінал чи засвідчена учасником копія статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі їх наявності), (для учасника - юридичної особи). З метою перевірки Замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник додатково надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, Замовник вважає, що дана вимога не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників. Адже всім хто проходить реєстрацію створення юридичної особи або змін до установчого документу юридичної особи здійснених після 01.01.2016 надається інформація з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. Таким чином Замовник може перевірити чинність, повноту та достовірність наданих учасником установчих документів, оскільки установчі документи юридичної особи у сканованому вигляді знаходиться на веб-порталі Міністерства юстиції України (https://usr.minjust.gov.ua/freesearch).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо внесення змін до тенденрної документації
Номер:
8af0dd42d3ac4c818e4ce58c1d2a5cc9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-24-007244-a.a2
Назва:
Вимога щодо внесення змін до тенденрної документації
Вимога:
Згідно п.3.5.Проекту договору "Послуги по технічному обслуговуванню комп’ютерних периферійних пристроїв включають:
- контроль технічного стану пристрою;
- профілактичні обслуговування;
- поточне технічне обслуговування.;
- регенерацію картриджів"
У додатку № 1 тендерної документації вказана загальна кількість комп’ютерних периферійних пристроїв з марками картриджів. Враховуючи те, що технічне обслуговування та регенерация картриджів є дві різні послуги, то необхітно внести уточненняу тендерну документацію та проект договору що,до кількості одиниць комп’ютерних периферійних пристроїв для технічного обслуговування та кількості одиниць та марки картриджів для регенерації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.09.2020 17:16
Вирішення:
До периферійних комп’ютерних пристроїв належать – принтери , сканери, багато-функціональні пристрої, картриджі є їх невід’ємною складовою частиною, оскільки без картриджу комп’ютерний периферійний пристрій не може в повній мірі виконувати свої функції. Так як картридж є складовою частиною комп’ютерного периферійного пристрою, то при проведенні послуги з технічного обслуговування , при виникненні необхідності проводиться регенерація картриджа для відновлення друкуючих властивостей даного пристрою. Очікувана вартість закупівлі включає в себе всі складові визначених замовником в оголошенні послуг. Визначення складових послуг, що входять до предмета закупівлі є правом замовника. Кількість послуг з технічного обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв та їх складові визначено в додатку 1 до оголошення про закупівлю.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо внесення змін до тенденрної документації
Номер:
ffa531e139e34e3bbbe16c982ca1e759
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-24-007244-a.a1
Назва:
Вимога щодо внесення змін до тенденрної документації
Вимога:
На підставі Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-IX (зі змінами).
повідомляємо Вам,що ваша вимога що,до обов``` язкового надання Вам постачальником послуг інформаціі у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації є такою ,що не передбачена чинним законодавством України. З метою перевірки Вами достовірності та повноти відомостей в установчому документі Ви можете,згідно Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" скористатися «БЕЗКОШТОВНИМ ЗАПИТОМ ЄДР без доступу до системи внесення змін державної реестрацію юридичних осіб.
На підставі вищенаведеного ,Ваша тендерна документація потребу внесення змін.
2..Ваша вимога "У разі тимчасової відсутності у Замовника картриджу до будь-якого апарату, виконавець повинен надати свій картридж на час виконання послуг, щоб забезпечити безперебійність робочого процесу. Ця послуга має надаватись на безоплатній основі." не є предметом проведення данної процедури державних закупівель та має свій КВЕНД, а саме КВЕД 77.33 |" Надання в оренду офісних машин і устатковання, у тому числі комп'ютерів"
та має ознаки тиску на постачальників послуг. Данна послуга може надаватись постачальником данних послух вилючно за ВЛАСНИМ бажанням, а не на підставі примушення.
На підставі вищенаведенного, тендерна докуметація потребує внесення змін в данній частині.
3.Згідно оголошення процедура данної закупівлі послуг вона має назву "Послуги з технічного обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв та заправки картриджів"
В тендерній документації не вказано точна кількість принтерів та їх марка,які потребують проведення технічного обслуговування. Також в тендерній документації не вказана точна кількість картриджів та їх марка, яка потребує регенерації( відновлення). Крім того в тендерній документації не вказано чи будуть надаватись замовником послуги картриджі постачальнику у світонепронікній упаковці.
На підставі вищенаведеного тенедрна документація потребує змін що по суті данного пункту.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.09.2020 13:22
Вирішення:
Так як учасником було висуното в одній вимозі декілька позицій, а система майданчика ZAKUPKI.PROM.UA не передбачає можливості їх розділити, Замовником було прийняте рішення відхилити дані вимоги частково: 1) Статтею 12 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» передбачено, що результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі виписки (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних), підлягають обов’язковому безоплатному оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру. Для цього при створенні безоплатного запиту відомостей у ЄДР на офіційному веб-сайті Мін’юсту https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch/ замовнику потрібно внести унікальний код (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів), розміщений у правому верхньому куті опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії.Всі описи документів, видані після 01.01.2016, містять унікальний код, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи.
В результаті пошуку можна отримати: скан установчих документів (зареєстрованих після 01.01.2016), виписку в електронному вигляді або відомості про перелік підстав відмови у проведенні реєстраційної дії. Таким чином Замовник може перевірити чинність, повноту та достовірність наданих учасником установчих документів; 2) відповідні зміни будуть внесені до оголошення; 3) Моделі комп’ютерних периферійних пристроїв та моделі картриджу що потребують технічного обслуговування зазначені в додатку 1 до оголошення в таблиці «Послуги з технічного обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв», також в даній таблиці вказано кількість послуг, що до кожного пристрою, які повинні будуть надані Виконавцем з дати укладення договору до 31 грудня 2020 року; 4) ідповідні зміни будуть внесені до оголошення.
Статус вимоги:
Відхилено