-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Крупа гречана (відбір комітентів для постачання крупи гречаної)
З метою забезпечення відборів комітентів та визначення найбільш вигідних економічних умов комісійного продажу товарів широкого вжитку через мережу відділень підприємства, проводиться допорогова закупівля, на яку не поширюється дія Закону України "Про публічні закупівлі". Проведення вказаної процедури не має на меті закупівлю товарів, робіт чи по послуг та їх оплату. Учасник (або учасники), чия пропозиція буде найбільш економічно вигідною, матиме можливість укласти з товаритсвом договір комісії. Ціна, запропонована учасником в пропозиції, це сума коштів, належних до сплати на користь комітента, без урахування суми винагороди комісіонера, яка буде встановлюватись у договорі комісії на момент його підписання.
Завершена
7 920 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 600.00 UAH
Період оскарження:
24.09.2020 13:18 - 05.10.2020 18:00
Вимога
Відхилено
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна вивчила відповідь надану нам на вимогу, що стосується дискваліфікації нашої пропозиції та не погоджується з ним, так як на офіційному сайті «Укрпошта» зазначено, що закупівлі здійснюються за Законом України «Про публічні закупівлі».
Номер:
ed4851b8dc1e4b74ae95a94e552e1c3b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-24-007013-a.b2
Назва:
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна вивчила відповідь надану нам на вимогу, що стосується дискваліфікації нашої пропозиції та не погоджується з ним, так як на офіційному сайті «Укрпошта» зазначено, що закупівлі здійснюються за Законом України «Про публічні закупівлі».
Вимога:
Відповідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням. .
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель або спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Також у Умовах відбору комісіонера не вказано вимоги, що Учасник повинен бути лише платником ПДВ, більше того у Додатку 2 «Вимоги до учасників відборів» пунктом 5 вказано, що учасник в складі пропозиції повинен надати свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку), що свідчить про те що Учасниками можуть бути як платни ки ПДВ так і платники єдиного податку.
Так як в умовах відбору комісіонера не вказано обмеження щодо учасників, що вводить нас в оману, вважаємо, що при складанні умов відбору було допущено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які не можливо усунути (ст 32 Закону україни "Про публічні закупівлі»), тому вимагаємо відмінити торги по цій причині.
Токож змушені Вам повідомити, що при негативній відповіді ми змушені будемо ініціювати моніторинг закупівлі.
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна просить Вас взяти до уваги дані вимоги та винести об’єктивне рішення.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога гречка.pdf 22.10.2020 17:26
Дата подачі:
22.10.2020 17:27
Вирішення:
Добрий день!
Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті. АТ «Укрпошта» є замовником, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, оскільки надає послуги поштового зв’язку (п. 8 ч. 2 ст. 2 Закону).
Згідно п. 2 ч. 6 ст. 3 Закон не застосовується до замовників, які провадять діяльність в окремих сферах господарювання, у випадку, якщо предметом закупівлі є, зокрема товари, що закуповуються для перепродажу третім особам, за умови, що замовник не займає монопольне (домінуюче) становище на ринку таких товарів, а інші суб’єкти господарювання можуть вільно здійснювати їх продаж на тих же умовах, що й замовник.
Оскільки предметом даної закупівлі є товар, що закуповуються для перепродажу третім особам через мережу відділень товариства, на зазначену закупівлю не поширюється дія Закону. Разом з цим, під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг на які дія Закону не поширюється, АТ «Укрпошта», дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом, для досягнення максимальної ефективності закупівель, використовує електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Наказом АТ «Укрпошта» від 28.12.2017 № 1822 затверджено Положення про порядок проведення конкурсу з визначення постачальників (виконавців) товарів (робіт, послуг), відповідно до якого дія положення поширюється на випадки, зокрема, закупівлі товарів з метою перепродажу третім особам, якщо Замовник не займає монопольного становища на ринку відносно таких товарів. Закупівля здійснюється в порядку, визначеному зазначеним положенням, а не Законом з вищезазначених підстав. Позиція АТ «Укрпошта» кореспондується з позицією МЕРТ України, яка викладена у листі уповноваженого органу від 15.07.2016 № 3302-06/21890-07, яке доступне за посиланням (http://me.gov.ua/Files/Download?id=572054ef-6265-48e3-bd71-4aadcad46693). МЕРТ України вказує на відсутність заборони використання електронної системи закупівель у випадках, коли Закон не поширюється на закупівлі товарів (робіт, послуг).
Враховуючи зазначене вище, дана закупівля є допороговою, не підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», а проводиться в електронній системі з метою відбору постачальника для досягнення максимальної ефективності витрачання коштів товариства. Дана закупівля не може бути предметом моніторингу, оскільки згідно ст. 8 Закону моніторинг проводиться виключно відносно процедур публічних закупівель. Тобто, тих процедур, на які поширюється його дія.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна не погоджується з рішенням від 19.10.2020 року Уповноваженої особи щодо дискваліфікації нашої пропозиції.
Номер:
01a741583f4740c0b9ca4b3a56d3bc1f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-24-007013-a.b1
Назва:
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна не погоджується з рішенням від 19.10.2020 року Уповноваженої особи щодо дискваліфікації нашої пропозиції.
Вимога:
Відповідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням. .
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель або спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Також у Умовах відбору комісіонера не вказано вимоги, що Учасник повинен бути лише платником ПДВ, більше того у Додатку 2 «Вимоги до учасників відборів» пунктом 5 вказано, що учасник в складі пропозиції повинен надати свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку), що свідчить про те що Учасниками можуть бути як платни ки ПДВ так і платники єдиного податку.
Тому, вважаємо що наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, а рішення Уповноваженої особи про дискваліфікацію нашої пропозиції дискримінацією та порушенням Закону України «Про публічні закупівлі»
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна просить Вас переглянути рішення про нашу дискримінацію та переглянути повторно нашу пропозицію.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 20.10.2020 19:16
Дата подачі:
20.10.2020 19:17
Вирішення:
Вітаємо! З метою забезпечення відборів комітентів та визначення найбільш вигідних економічних умов комісійного продажу товарів широкого вжитку через мережу відділень підприємства, проведено допорогову закупівлю, на яку не поширюється дія Закону України "Про публічні закупівлі". Проведення вказаної процедури не має на меті закупівлю товарів, робіт чи по послуг та їх оплату. Тому положення та принципи Закону України "Про публічні закупівлі" на цю закупівлю не поширюються. Електронну систему закупівель використано з метою проведення відбору постачальника на найбільш економічно вигідних умовах. У випадку укладення договору на закупівлю крупи гречаної із ФОП Марченко В.О. без ПДВ АТ «Укрпошта» не отримає податкового кредиту, та при реалізації товару кінцевим споживачам за цінами, що зазвичай встановлюються при роздрібній торгівлі даним видом товару у відділеннях АТ «Укрпошта», отримана різниця між ціною купівлі та продажу крупи гречаної буде майже в повному обсязі перехована до державного бюджету в якості податкового зобов’язання з ПДВ із роздрібної ціни. Вважається недоцільним укладення договору із ФОП Марченко В.О.
Статус вимоги:
Відхилено