• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Молоко коров’яче пастеризоване 3,2% жирності, пакетоване; молоко незбиране згущене з цукром 8,5% жирності», код ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки.

Завершена

163 368.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 817.00 UAH
Період оскарження: 24.09.2020 13:10 - 11.10.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Оскарження умов Тендерної документації

Номер: 738acccc16ff4ea890beac1df828ec47
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-24-006865-a.b10
Назва: Оскарження умов Тендерної документації
Скарга:
Повний текст Скарги вказано у окремому файлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 15.10.2020 17:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.10.2020 22:47
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 21.10.2020 21:18
Автор: ФОП Чубенко С.С., Чубенко Сергій +380996002981 chubenko_torgi@ukr.net
Вимога
Вирішена

Незаконна вимога у тендерній документації

Номер: bb329bf0a80e4441932c7db4eba9ed6f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-24-006865-a.b9
Назва: Незаконна вимога у тендерній документації
Вимога:
У п. 1.8.1 Додатку № 1 ТД замовник вимагає від учасника надання у складі тендерної пропозиції відомості з ЄДРПОУ суб’єкта господарювання, що здійснює вищезазначену обробку потужності (приміщень) (періодичну дезінфекцію, дезінсекцію та дератизацію) у вигляді, передбаченому Положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженим наказом Державного комітету статистики України від 28.11.2005 № 386 (з останніми змінами Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486). Вважаю цю вимогу незаконною та такою, що суперечить положенням ч.4. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Порядок інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та інформаційними системами Державної служби статистики України, затвердженим наказом Міністерства юстиції України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 28.09.2015 № 1834/5/1212, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.10.2015 р. за № 1192/27637 (далі – Порядок інформаційної взаємодії), визначає механізм інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами Державної служби статистики України (включно із ЄДРПОУ), у тому числі передачі ідентифікаційних кодів ЄДРПОУ. Інформаційна взаємодія здійснюється на центральному рівні в електронній формі інформаційно-телекомунікаційними засобами (пункт 2). Інформаційну взаємодію забезпечує адміністратор Єдиного державного реєстру та Державна служба статистики України (пункт 4). Передача відомостей про проведені реєстраційні дії щодо юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, у тому числі повідомлень державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», з Єдиного державного реєстру до реєстрів Державної служби статистики України здійснюється автоматично програмними засобами ведення Єдиного державного реєстру одночасно з проведенням відповідної реєстраційної дії у цьому реєстрі (пункт 7). Передача відомостей з реєстрів Державної служби статистики України до Єдиного державного реєстру здійснюється автоматично програмними засобами ведення реєстрів Державної служби статистики України невідкладно після завершення опрацювання відомостей у цих реєстрах (пункт 9). Таким чином, ЄДР містить ту ж саму інформацію, що і ЄДРПОУ; постійний автоматичний обмін інформацією між двома реєстрами нормативно забезпечується Порядком інформаційної взаємодії. Водночас, відомості ЄДР є за своїм змістом значно повнішими і в силу закону вважаються достовірними, а отже, у разі суперечності між відомостями ЄДР та інформацією ЄДРПОУ перевага має надаватися саме відомостям ЄДР. Вимагаю виключити незаконну вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції відомостей з ЄДРПОУ суб’єкта господарювання, що здійснює вищезазначену обробку потужності (приміщень) у вигляді, передбаченому Положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженим наказом Державного комітету статистики України від 28.11.2005 № 386 (з останніми змінами Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації. Вимога буде виключна з тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Незаконна вимога у тендерній документації

Номер: 0312c26f18fb40a39046de8aa11a6862
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-24-006865-a.b8
Назва: Незаконна вимога у тендерній документації
Вимога:
У п. 1.4 Додатку № 1 ТД замовник вимагає від учасника надання у складі тендерної пропозиції відомості з ЄДРПОУ у вигляді, передбаченому Положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженим наказом Державного комітету статистики України від 28.11.2005 № 386 (з останніми змінами Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486) щодо суб’єкта господарювання, що здійснює дезінфекційну обробку транспортних засобів. Вважаю цю вимогу незаконною та такою, що суперечить положенням ч.4. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Порядок інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та інформаційними системами Державної служби статистики України, затвердженим наказом Міністерства юстиції України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 28.09.2015 № 1834/5/1212, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.10.2015 р. за № 1192/27637 (далі – Порядок інформаційної взаємодії), визначає механізм інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами Державної служби статистики України (включно із ЄДРПОУ), у тому числі передачі ідентифікаційних кодів ЄДРПОУ. Інформаційна взаємодія здійснюється на центральному рівні в електронній формі інформаційно-телекомунікаційними засобами (пункт 2). Інформаційну взаємодію забезпечує адміністратор Єдиного державного реєстру та Державна служба статистики України (пункт 4). Передача відомостей про проведені реєстраційні дії щодо юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, у тому числі повідомлень державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», з Єдиного державного реєстру до реєстрів Державної служби статистики України здійснюється автоматично програмними засобами ведення Єдиного державного реєстру одночасно з проведенням відповідної реєстраційної дії у цьому реєстрі (пункт 7). Передача відомостей з реєстрів Державної служби статистики України до Єдиного державного реєстру здійснюється автоматично програмними засобами ведення реєстрів Державної служби статистики України невідкладно після завершення опрацювання відомостей у цих реєстрах (пункт 9). Таким чином, ЄДР містить ту ж саму інформацію, що і ЄДРПОУ; постійний автоматичний обмін інформацією між двома реєстрами нормативно забезпечується Порядком інформаційної взаємодії. Водночас, відомості ЄДР є за своїм змістом значно повнішими і в силу закону вважаються достовірними, а отже, у разі суперечності між відомостями ЄДР та інформацією ЄДРПОУ перевага має надаватися саме відомостям ЄДР. Вимагаю виключити незаконну вимогу щодо надання відомостей з ЄДРПОУ у вигляді, передбаченому Положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженим наказом Державного комітету статистики України від 28.11.2005 № 386 (з останніми змінами Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486) щодо суб’єкта господарювання, що здійснює дезінфекційну обробку транспортних засобів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації. Вимога буде виключна з тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: 6805d93d923b4a62aa7201db463edef9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-24-006865-a.b7
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
У п. 1.8.1. Додатку № 1 ТД замовник вимагає від учасника надати Акт (-ти) виконаних робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності, за останній місяць до дати подання тендерної пропозиції (періодичність проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності визначається самостійно суб’єктом господарювання, але підтвердити не менш ніж один раз на місяць). Ця вимога є дискримінаційною щодо мене, оскільки у суб’єкта господарювання, потужності якого залучаються мною до обігу предмету закупівлі відсутні Акт (-ти) виконаних робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), за вересень 2020 року, що є останнім місяцем до дати подання тендерної пропозиції, оскільки відповідно до СУБХП, запровадженої суб’єктом господарювання на його потужностях, у 2020 році визначено періодичність проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації на потужності 2 рази на рік - 16 квітня 2020 року та 16 жовтня 2020 року. Вимагаю виключити цю дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 90f9c58f075c4f6584ae562e3fc9a7be
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-24-006865-a.b6
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
У п. 1.7 Додатку № 1 ТД замовник вимагає від учасника надання Довідки в довільній формі про наявність обладнання наявність, а саме холодильного обладнання (камери) (договір купівлі-продажу, договір оренди тощо), з обов’язковим зазначенням характеристик (об’єм, розміри, потужність, обладнання (камери) та підтримання температурного режиму від 0 0С до + … С, для наступних харчових продуктів: молоко та вершки, м’ясопродукти, м'ясо охолоджене, сирні продукти, молочні продукти різні, яйця, овочі. Така вимога передбачає, що учасник повинен мати у власності або в користуванні холодильне обладнання (камери), про які повинен надати визначену замовником інформацію. Ця вимога є дискримінаційною щодо мене, оскільки я здійснюю господарську діяльність із залученням зберігача на підставі договору зберігання, а відтак право власності або користування холодильним обладнанням (камерами) безпосередньо у мене відсутнє, оскільки вказаний договір не передбачає виникнення права власності або користування вказаним майном особисто мною. Вимагаю виключити цю дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник, у п. 1.7 Додатку № 1 ТД зазначено, що необхідно надати «Довідку у довільній формі про наявність обладнання наявність, а саме холодильного обладнання (камери) (договір купівлі-продажу, договір оренди тощо), з обов’язковим зазначенням характеристик (об’єм, розміри, потужність, обладнання (камери) та підтримання температурного режиму від 0 0С до + … С, для наступних харчових продуктів: молоко та вершки, м’ясопродукти, м'ясо охолоджене, сирні продукти, молочні продукти різні, яйця, овочі». Не вказано, що Учасник повинен мати у власності або у користуванні холодильне обладнання (камери). Дана вимога не є дискримінаційною.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 21397a384ac14033bb0b58c00df29e1a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-24-006865-a.b5
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
У п. 1.6 Додатку № 1 ТД замовником вимагається від учасника надання Експлуатаційного дозволу на зазначену потужність(-ті) (об’єкт), виданого Учаснику відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» на підставі результатів перевірки відповідності потужностей оператора ринку вимогам санітарних заходів, що дає змогу оператору ринку провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження. Ця вимога є дискримінаційною щодо мене, оскільки я не маю можливості подати у складі своєї тендерної пропозиції експлуатаційний дозвіл, який за формою відповідає вимогам, затвердженим постановою Кабінету Міністрів Українивід 11 листопада 2015 р. № 930. На потужності оператора ринку, якого я залучаю під час обігу предмету закупівлі, видано експлуатаційний дозвіл у 2011 році. Цей документ за формою не відповідає зазначеному вище нормативно-правовому акту, проте на час проведення цієї закупівлі є чинним та вважається таким, що продовжує свою дію та не потребує заміни на підставі пункту 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» від 22 липня 2014 року № 1602-VII, та інформацію про який внесено до Реєстру операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл, що ведеться в електронному вигляді відповідно до Порядку ведення реєстру операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України10.02.2016 № 40, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12 березня 2016 р. за № 383/28513. Вимагаю внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник, у п. 1.6 Додатку № 1 ТД зазначено надати «експлуатаційний дозвіл на зазначену потужність(-ті) (об’єкт), відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», виданий на підставі результатів перевірки відповідності потужностей оператора ринку вимогам санітарних заходів або рішення (повідомлення) про державну реєстрацію потужностей, за видом діяльності, що пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі 10 С і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: зберігання (У разі постачання харчових продуктів, що потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 С і залишатися придатними для споживання людиною додатково підтвердити вид діяльності, що планується здійснювати з використанням потужності: інший вид діяльності –: зберігання), згідно з ст.ст. 23, 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», та не зазначено за якою формою повинен бути даний експлуатаційний дозвіл. Дискримінаційні вимоги відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 4b5a79f241be41dd80fcada65db25570
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-24-006865-a.b4
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
У п. 1.5. Додатку № 1 ТД замовник вимагає від учасника надання Інформаційної довідки про потужність (-ості) (об’єкт (-и)), де буде здійснюватись виробництво на будь-якій стадії та/або обіг предмету закупівлі, за формою, відповідно до якої учасник повинен вказати площу складських приміщень та групу товару, що може зберігатися в складських приміщеннях. Мною буде здійснюватись обіг предмету закупівлі на потужності, що є магазином продовольчих товарів, у якому відповідно до технічної документації відсутні складські приміщення. Отже, я не можу подати довідку з достовірною інформацією, у тій формі, яку вимагає замовник, та прийняти участь у цій закупівлі. Вважаю вимогу щодо надання Інформаційної довідки про потужність (-ості) (об’єкт (-и)), де буде здійснюватись виробництво на будь-якій стадії та/або обіг предмету закупівлі, за формою, встановленою замовником у п. 1.5 Додатку № 1 дискримінаційною щодо мене та вимагаю виключити її з тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник, у п. 1.5. Додатку № 1 ТД зазначено, надати «інформаційну довідку про потужність (-ості) (об’єкт (-и)), де буде здійснюватись виробництво на будь-якій стадії та/або обіг предмету закупівлі за наступною формою:…», якщо Учасник не може надати певну інформацію, яка передбачена даною формою через її відсутність, зазначити «відсутність складських приміщень», «інформація відсутня, через... », тощо . Дана вимога не є дискримінаційною.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: e842b1ded4c34f259656dd3612884759
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-24-006865-a.b3
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
У додатку № 1 до Тендерної документації міститься вимога щодо надання учасником відомостей з ЄДРПОУ у вигляді передбаченому Положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженим наказом Державного комітету статистики України від 28.11.2005 № 386 (з останніми змінами Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486), за 2020 рік, щодо Перевізника. Вважаю цю вимогу дискримінаційною щодо мене як учасника даної закупівлі з наступних підстав. Я уклав договір транспортного сервісу, відповідно до якого мені надаються послуги з перевезення продуктів харчування, з суб'єктом господарювання, який є фізичною особою-підприємцем. Зважаючи на те, що Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) - це автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що знаходяться за її межами, як визначено у Положенні про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22 січня 1996 р. N 118 ( 118-96-п ) (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22 червня 2005 р. N 499), відомості про суб'єктів господарювання, які є фізичними особами-підприємцями до ЄДРПОУ не вносяться. Таким чином я не можу подати тендерну пропозицію, яка відповідатиме вимогам, визначеним у тендерній документації. Вимагаю виключити з Додатку № 1 ТД вимогу, яка стосується подання учасником відомостей з ЄДРПОУ у вигляді передбаченому Положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженим наказом Державного комітету статистики України від 28.11.2005 № 386 (з останніми змінами Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486), за 2020 рік, щодо Перевізника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації. Вимога буде виключна з тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Незаконна вимога у тендерній документації

Номер: 34559acbd17b44d2b57db3e987dd65a7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-24-006865-a.b2
Назва: Незаконна вимога у тендерній документації
Вимога:
У пункті «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник вимагає від учасника, що є фізичною особою-підприємцем, що не уповноважує осіб на підпис документів тендерної пропозиції учасника та договору про закупівлю, а підписує тендерну пропозицію та договір про закупівлю самостійно, подання у складі тендерної пропозиції Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або Витяг у з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Вважаю цю вимогу незаконною та такою, що суперечить положенням ч.4. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Вимагаю виключити з тендерної документації вимогу щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або Витяг у з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації. Вимога буде виключна з тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: 3427843ed635429ab14a82a3d9fb3337
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-24-006865-a.b1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Додатком № 1 то Тендерної документації передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції за відсутністю у учасника власних спеціалізованих транспортних засобів, у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник), який здійснює перевезення вантажів, Договору про надання Учаснику відповідних послуг перевезення, укладений відповідно до вимог чинного законодавства. Вважаю цю вимогу дискримінаційною щодо мене з наступних підстав. Замовником вимагається наявність у учасника договору перевезення, який укладається відповідно до вимог статті 909 ЦКУ і передбачає, що одна сторона (перевізник) зобов'язується доставити довірений їй другою стороною (відправником) вантаж до пункту призначення та видати його особі, яка має право на одержання вантажу (одержувачеві). Мною на підставі статті 929 ЦКУ з суб’єктом господарювання укладено договір транспортного експедирування, умовами якого одна сторона (експедитор) зобов'язується за плату і за рахунок другої сторони (клієнта) виконати або організувати виконання визначених договором послуг, пов'язаних з перевезенням вантажу транспортом і за маршрутом, вибраним клієнтом, забезпечити відправку і одержання вантажу, а також інші зобов'язання, пов'язані з перевезенням. Отже, я не маю можливості прийняти участь у цій закупівлі через відсутність у мене такого договору, подання якого вимагається від учасника цією тендерною документацією.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено