• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Динамометричні ключі

Джерело фінансування предмету закупівлі - власні кошти. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Код згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 44512500-7.

Торги не відбулися

70 075.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 350.38 UAH
Період оскарження: 24.09.2020 13:07 - 09.10.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимоша у порядку ч.3 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 9c937679685748d3aff45ac6dac1fb16
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-24-001555-c.c1
Назва: Вимоша у порядку ч.3 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
ВИМОГА у порядку ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» по закупівлі UA-2020-09-24-001555-c 24.09.2020 р. Філією “Стрийський вагоноремонтний завод” Акціонерного товариства “Українська залізниця” (далі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було розміщено оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2020-09-24-001555-c «Знаряддя: Динамометричні ключі» з очікуваною вартістю 70 075,80 грн. з ПДВ. 15.10.2020 р. за результатами автоматично проведеного аукціону електронною системою закупівель визначено учасників за ціновим критерієм вибору переможця у наступному порядку: № з/п Учасник Первинна пропозиція, грн. з ПДВ Остаточна пропозиція, грн. з ПДВ 1 ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" 44 982,00 44 982,00 2 ТОВ "ТД ЖЕЛДОРМАШ" 68 975,03 68 975,03 3 ТОВ "Т-ТРЕЙД КОМПАНІ" 69 732,00 69 732,00 Того ж дня тендерна пропозиція учасника ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" за результатами проведеного аукціону була визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною і почалась її оцінка. 15.10.2020 р. ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" через електронну систему закупівель було надано обґрунтування аномально низької ціни. 21.10.2020 р. Замовником на підставі протоколу № 2 від 20.10.2020 р., у зв’язку із необхідністю детальнішого вивчення наданої учасником тендерної пропозиції, було прийнято рішення про продовження до 20 робочих днів строку розгляду тендерної пропозиції, на закупівлю динамометричних ключів, учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА», яка за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною. 04.11.2020р. до електронної системи закупівель було завантажено протокол №3 від 04.11.2020 р. розгляду тендерних пропозицій (далі - ТП) тендерного комітету Замовника, відповідно до змісту якого, прийнято рішення пропозицію учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» - відхилити відповідно до пункту 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) через не відповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. У пункті 7 протоколу № 3 від 04.11.2020 р. зазначено, що «пропозиція Учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА», яка за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною була розглянута на її відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України “Про публічні закупівлі” та умовам тендерної документації. В результаті розгляду було встановлено, що надані документи ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» не відповідають вимогам тендерної документації, а саме: відсутні гарантії виробника щодо якості продукції згідно вимог табл.3 Додатку 2». Учасник ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» не погоджується з вказаним рішенням та зазначає, що за результатами оцінки електронною системою закупівель його ТП була визначена найбільш економічно вигідною, а також вважає, що вона відповідає вимогам тендерної документації (далі – ТД) та іншим вимогам передбачених Законом. Зазначаємо, що абзацом 1 ч. 3 ст. 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Пунктом 3.1. ч. 1 таблиці 3 додатку 2 ТД визначено, що якщо учасник не є виробником продукції необхідно надати оригінали документів, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником; або: б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера тощо; або: в) лист виробника про представництво його інтересів; або: г) інший документ, в якому обов’язково зазначаються стосунки з учасником; або: д) копії зазначених документів, що завірені учасником. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. Учасником ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» у складі ТП було надано необхідні документи у повному обсязі. Підстави для відхилення, зазначені тендерним комітетом Замовника, ґрунтуються на поверхневих твердженнях та не відповідають дійсності, з огляду на те, що учасником ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» у складі ТП надано файл «Сертифікат ISO TOPTUL» та файл «Сертифікат ISO переклад», а саме: сертифікат (№ Q17180522 від 07.05.2018 р., який дійсний до 06.05.2021 р.), що засвідчує якість матеріалів та виробів компанії «Rotar Machinery Industrial Co., Ltd» і в якому зазначено, що система управління якістю відповідає вимогам стандарту ISO 9001:2015. Таким чином, інформація, зазначена у протоколі № 3 від 04.11.2020 р. щодо відхилення ТП учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» не відповідає дійсності та ґрунтується на не підтверджених доказами твердженнях Замовника. Ч. 16 ст. 29 Закону визначено, що якщо замовником під час розгляду ТП учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у ТП та/або подання яких вимагалось ТД, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду ТП, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та документах на підтвердження права підпису ТП та/або договору про закупівлю. Згідно ч. 9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй ТП, виявлені замовником після розкриття ТП, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані ТП з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Також необхідно окремо звернути увагу на те, що Замовник вказане положенням Закону (ч. 16 ст. 29) не застосував при розгляді ТП учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» щодо уточнення питання «гарантії виробника щодо якості продукції згідно вимог табл.3 Додатку 2» та не розміщував через електронну систему закупівель відповідного повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в цій частині. Таким чином, оскільки повідомлень з вимогами про усунення невідповідності в інформації та/або документах від Замовника через електронну систему закупівель не розміщувалось та не доведено доказів щодо невідповідності ТП учасника вимогам ТД, то Замовник не може посилатись на них, як на його думку, у майбутньому, з урахуванням того, що всі необхідні документи, визначені в ТД були надані Замовнику учасником ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» у складі ТП. Вказане прямо свідчить про необ’єктивний на упереджений розгляд ТП учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА». Крім того, 04.11.2020 р. Замовник після відхилення ТП ТОВ "ТД ЖЕЛДОРМАШ" почав розгляд тендерних пропозицій інших учасників по вказаній закупівлі, а саме: ТП ТОВ "Т-ТРЕЙД КОМПАНІ", вартість якої на 24 750,00 грн. (або на 55,02%) вища, ніж відхилена ТП учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА», що також суперечить принципу максимальної економії публічних закупівель (п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону). Учасник ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» вважає прийняте рішення відповідно до протоколу № 3 від 04.11.2020 р. про відхилення ТП ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» – неправомірним, необ’єктивним, необґрунтованим, дискримінаційним, упередженим, прийнятим з порушенням вимог Закону, чинного законодавства України, норм матеріального, процесуального права та принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Згідно ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Як зазначено у преамбулі Закону, метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері та розвиток добросовісної конкуренції. Ч. 3 ст. 31 Закону передбачено, що у разі якщо учасник, ТП якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду ТП, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам ТД, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Слід зазначити, що положення ч. 3 ст. 31 Закону є імперативною нормою права, тобто передбачає чітко визначені дії, не допускає ніяких відхилень від обов’язку суб'єкта правовідносин і прямо вказує на визначене Законом правило поведінки, що полягає у зобов’язанні Замовника надати відповідь на вимогу Учасника. Враховуючи викладене по закупівлі UA-2020-09-24-001555-c «Знаряддя: Динамометричні ключі», керуючись положеннями ч. 3 ст. 31 Закону та вимогами діючого законодавства України, - ПРОШУ: 1) На підставі ч. 3 ст. 31 Закону у зв’язку з недостатньою аргументацією, зазначеною у протоколі розгляду тендерних пропозицій (протокол № 3 від 04.11.2020 р.) надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» умовам тендерної документації по вказаній закупівлі. 2) Розглянути питання про встановлення порушень вимог чинного законодавства України при проведені процедури публічної закупівлі, усунути порушення при прийнятті рішення по закупівлі та здійснити заходи щодо відновлення порушеного права ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» на перемогу у закупівлі. 3) Про результати розгляду повідомити у встановлений законом строк через електронну систему закупівель. У разі відсутності об’єктивного та неупередженого рішення з боку Замовника, залишаємо за собою право направити скаргу з приводу вищевикладеного до Антимонопольного комітету України. Уповноважена особа учасника, директор ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» ______________________ С.А. Бринза м.п.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимогу Учасника процедури закупівлі відхилено.
Статус вимоги: Відхилено