-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з надання у користування хмарної обчислювальної інфраструктури та розміщення серверного обладнання
Місце надання послуг: географічне розташування ЦОД, в якому знаходяться обчислювальні потужності та ресурси систем зберігання даних хмарної обчислювальної інфраструктури і в якому буде розміщене серверне обладнання – Україна, в межах однієї локації
Завершена
21 716 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 651 480.00 UAH
мін. крок: 3% або 651 480.00 UAH
Період оскарження:
23.09.2020 17:19 - 11.12.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів.
Номер:
9e78a3a53df44aab88c40a1db5311327
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-23-013954-b.c3
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів.
Скарга:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації
конкурсних торгів. Опис скарги та додатки в доданих файлах.
Пов'язані документи:
Учасник
- Відгук Ілайф.pdf 21.10.2020 14:36
- Відгук_Українська Енергетична біржа.pdf 21.10.2020 14:36
- Відомості з держ. реєстру речових прав.pdf 21.10.2020 14:36
- Договір В-2020-21_04.pdf 21.10.2020 14:36
- Договір суборенди бех комерційної інформації.pdf 21.10.2020 14:36
- Договір УЕБ Х-2019-30-04-відредаговано.pdf 21.10.2020 14:36
- Договір Х-2020-13_04 .pdf 21.10.2020 14:36
- Договір Х-2020-20_04.PDF 21.10.2020 14:36
- Договір № Х-2020-43_04 від 04.08.2020.pdf 21.10.2020 14:36
- Договор АКЦIОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «БАНК КРЕДИТ ДНIПРО» (1).pdf 21.10.2020 14:36
- Ілайф ДУ№1-відредаговано.pdf 21.10.2020 14:36
- Сертифікат TIER 3.pdf 21.10.2020 14:36
- Сертифікат_ISO_УКР.pdf 21.10.2020 14:36
- Х-20118-20-04 від 01 березня Ілайф-відредаговано.pdf 21.10.2020 14:36
- Х-2018-47-04 від 03.09.2018 Динамо-відредаговано (1).pdf 21.10.2020 14:36
- SERT КСЗІ (2).pdf 21.10.2020 14:36
- Скарга до АМКУ.pdf 21.10.2020 14:36
- рішення від 23.10.2020 № 19767 + лист Замовнику .pdf 26.10.2020 09:59
- інформація про перенесення розгляду скарги від 03.11.2020 № 17518.pdf 04.11.2020 18:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.11.2020 № 21262.pdf 17.11.2020 21:36
- рішення від 16.11.2020 № 21262.pdf 20.11.2020 00:52
- Дод2. Інформаційна довідка на нерухоме майно Де Ново.pdf 29.10.2020 20:28
- Пояснення по суті Скарги.docx 29.10.2020 20:28
- Дод1. Інформаційна довідка на нерухоме майно Гігаклауд.pdf 29.10.2020 20:28
- Пояснення по суті Скарги.pdf 30.10.2020 11:45
- Витяг з Протоколу щодо внесення змін.docx 07.12.2020 16:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.10.2020 14:47
Дата розгляду скарги:
03.11.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.10.2020 09:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.11.2020 00:53
Дата виконання рішення Замовником:
07.12.2020 16:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення від 16.11.2020 №21262-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 07.12.2020 акціонерним товариствои “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” внесено зміни до тендерної документації на закупівлю Послуг з надання у користування хмарної обчислювальної інфраструктури та розміщення серверного обладнання.
Скарга
Скасована
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів.
Номер:
b3adcd7247164781bf4927e54379f6d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-23-013954-b.c2
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів.
Скарга:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації
конкурсних торгів. Опис скарги та додатки в доданих файлах.
Пов'язані документи:
Учасник
- Відгук Ілайф.pdf 21.10.2020 14:28
- Відгук_Українська Енергетична біржа.pdf 21.10.2020 14:28
- Відомості з держ. реєстру речових прав.pdf 21.10.2020 14:28
- Договір В-2020-21_04.pdf 21.10.2020 14:28
- Договір УЕБ Х-2019-30-04-відредаговано.pdf 21.10.2020 14:28
- Договір Х-2020-13_04 .pdf 21.10.2020 14:28
- Договір Х-2020-20_04.PDF 21.10.2020 14:28
- Договір № Х-2020-43_04 від 04.08.2020.pdf 21.10.2020 14:28
- Договор АКЦIОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «БАНК КРЕДИТ ДНIПРО» (1).pdf 21.10.2020 14:28
- Ілайф ДУ№1-відредаговано.pdf 21.10.2020 14:28
- Сертифікат TIER 3.pdf 21.10.2020 14:28
- Сертифікат_ISO_УКР.pdf 21.10.2020 14:28
- Х-20118-20-04 від 01 березня Ілайф-відредаговано.pdf 21.10.2020 14:28
- Х-2018-47-04 від 03.09.2018 Динамо-відредаговано (1).pdf 21.10.2020 14:28
- SERT КСЗІ (2).pdf 21.10.2020 14:28
- Скарга до АМКУ.pdf 21.10.2020 14:28
- Договір суборенди бех комерційної інформації.pdf 21.10.2020 14:28
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
21.10.2020 14:41
Вимога
Відхилено
ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Номер:
caa4af6dd1a7443baa69b6755233f06a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-23-013954-b.b1
Назва:
ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Вимога:
Згідно п. 5 Додатку 7 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Інформаційну довідку «Інформація з державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру прав власності на нерухоме майно, державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна», яка підтверджує, що нерухоме майно, адреса якого вказана в Таблиці 2 Додатка 5 і яке входить до складу матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг відповідно до специфікації та технічних вимог Замовника, не перебуває під арештом, заставою або іншими обтяженнями.
Відповідно до п. 1 частини 1 статті 2 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» обтяження - заборона або обмеження розпорядження та/або користування нерухомим майном, встановлені законом, актами уповноважених на це органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, або такі, що виникли з правочину.
Тобто, обтяження обмежують право суб’єкта на: розпорядження обтяженим майном, або розпорядження та користування обтяженим майном, або користування обтяженим майном.
Згідно п. 4 частини 1 статті 4 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» до обтяжень речових прав на нерухоме майно відноситься: заборона відчуження та/або користування, арешт, іпотека, вимога нотаріального посвідчення договору, предметом якого є нерухоме майно, встановлена власником такого майна, податкова застава, предметом якої є нерухоме майно, об’єкт незавершеного будівництва, інші обтяження відповідно до закону.
Статтею 56 Закону України «Про виконавче провадження» передбачено, що арешт майна боржника застосовується для забезпечення реального виконання рішення. Виконавець за потреби може обмежити право користування майном, здійснити опечатування або вилучення його у боржника та передати на зберігання іншим особам.
Стаття 170 Кримінального процесуального кодексу України визначає, що арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом кримінального правопорушення, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна.
Податкова застава - тимчасовий примусовий захід забезпечення сплати платником податків грошового зобов'язання та пені. Порядок застосування податкової застави контролюючим органом затверджено наказом Мінфіну від 16.06.2017 р. №586. Контролюючий орган для надання дозволу на погашення податкового боргу за рахунок коштів платника податків звертається до суду і після отримання рішення суду та виконавчого листа в процесі виконавчого провадження може зокрема здійснюватися арешт всього рухомого та нерухомого майна боржника, що полягає в обмеженні права розпорядження або користування цим майном.
Застава (іпотека). Згідно зі статтею 575 Цивільного кодексу України іпотекою є застава нерухомого майна, що залишається у володінні заставодавця або третьої особи.
Статтею 586 Цивільного кодексу України передбачено заставодавець має право користуватися предметом застави відповідно до його призначення, у тому числі здобувати з нього плоди та доходи, якщо інше не встановлено договором і якщо це випливає із суті застави.
Також, заставодавець має право відчужувати предмет застави, передавати його в користування іншій особі або іншим чином розпоряджатися ним за згодою заставодержателя, якщо інше не встановлено договором або законом.
Згідно статті 9 Закону України «Про іпотеку» іпотекодавець має право володіти та користуватись предметом іпотеки відповідно до його цільового призначення, якщо інше не встановлено цим Законом. Іпотекодавець має право одержувати від предмета іпотеки продукцію, плоди і доходи, якщо інше не встановлено іпотечним договором. Іпотекодавець має право виключно на підставі згоди іпотекодержателя: зводити, знищувати або проводити капітальний ремонт будівлі (споруди), розташованої на земельній ділянці, що є предметом іпотеки, чи здійснювати істотні поліпшення цієї земельної ділянки; передавати предмет іпотеки у наступну іпотеку; відчужувати предмет іпотеки; передавати предмет іпотеки в спільну діяльність, лізинг, оренду, користування.
Тобто, чинним законодавством України наявність обтяження нерухомого майна іпотекою, яке перебуває в Учасника в користуванні, не обмежено такого Учасника в його праві на вільне здійснення підприємницької діяльності, у тому числі, і в частині надання послуг, які є предметом закупівлі.
Відтак, умови тендерної документації, які обмежують право Учасника використовувати у підприємницькій діяльності нерухоме майно для надання послуг, які є предметом закупівлі, тільки на тій підставі, що таке майно перебуває в іпотеці є протиправними та такими, що не відповідають принципу недискримінація учасників та рівне ставлення до них (стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Отже, зазначення в тендерній документації вимоги про відсутність іпотеки нерухомого майна, адреса якого вказана в Таблиці 2 Додатка 5 і яке входить до складу матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг відповідно до специфікації та технічних вимог Замовника є дискримінаційною вимогою по відношенню до Учасника, який має відповідний успішний досвід в наданні аналогічних послуг, але нерухоме майно що використовується Учасником для надання таких послуг перебуває в іпотеці, строк виконання зобов’язання за якою не настав.
Умовами договору про закупівлю, з якими погоджується Учасник закупівлі, Замовник наділений достатніми інструментами для контролю стану Учасника, як виконавця послуг, на предмет його спроможності надання послуг, а також володіє компенсаторними можливостями, спрямованими на компенсацію майнових втрат від порушень умов договору Виконавцем.
Відповідно до пункту 15.5. договору про закупівлю передбачено зобов’язання сторін повідомляти одна одну зокрема про зміни, які можуть вплинути на виконання зобов’язань за цим договором. Також, згідно пункту 15.8. договору Замовник вправі отримувати інформацію, необхідної для реалізації прав, пов’язаних із виконанням договірних зобов’язань та визначенням спроможності Виконавця надавати послуги для чого Виконавець забезпечує вільний доступ та можливість законного отримання Замовником з різних джерел інформації, яка стосується діяльності та стану справ Виконавця. Також Виконавець зобов’язаний своєчасно надавати документи, необхідні для перевірки його легітимності, надійності, фінансового стану та профілю діяльності.
Крім того, згідно з Додатком № 1 до Проекту договору мінімально допустимий рівень доступності послуг становить - 99,4%., а штрафні санкції, які застосовуються до Учасника у випадку порушення заявленого рівня обслуговування становлять 20 відсотків від щомісячної плати за Послуги.
Враховуючи вищевикладене, просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства шляхом внесення наступних змін в тендерну документацію: Сторінка 52-53 ТД Додатково надаємо: а) Інформаційну довідку “Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єктів нерухомого майна”, яка підтверджує, що нерухоме майно, адреса якого вказана в Таблиці 2 і яке входить до складу матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг відповідно до специфікації та технічних вимог Замовника, не перебуває під арештом, податковою заставою іншими обтяженнями, які забороняють право на користування обтяженим майном. Дата видачі інформаційної довідки повинна бути не раніше дати публікації оголошення про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу. Сторінка 62 ТД 5 Інформаційна довідка “Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єктів нерухомого майна”, яка підтверджує, що нерухоме майно, адреса якого вказана в Таблиці 2 Додатка 5 і яке входить до складу матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг відповідно до специфікації та технічних вимог Замовника, яка підтверджує, що нерухоме майно, адреса якого вказана в Таблиці 2 і яке входить до складу матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг відповідно до специфікації та технічних вимог Замовника, не перебуває під арештом, податковою заставою, іншими обтяженнями, які забороняють право на користування обтяженим майном. Дата видачі інформаційної довідки повинна бути не раніше дати публікації оголошення про закупівлю на сайті уповноваженого органу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.10.2020 16:37
Вирішення:
Згідно з п. 5 Додатку 7 до Тендерної документації Замовник вимагає від учасників надати у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку “Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єктів нерухомого майна” (далі – Інформаційна довідка), яка підтверджує, що нерухоме майно, адреса якого вказана в Таблиці 2 Додатка 5 і яке входить до складу матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг відповідно до специфікації та технічних вимог Замовника (далі – Нерухоме майно), не перебуває під арештом, заставою або іншими обтяженнями.
Наявність обтяження щодо Нерухомого майна Учасника, в тому числі іпотеки, несе ризики застосування передбачених Законом України “Про виконавче провадження” заходів примусового виконання рішень у разі порушення Учасником своїх зобов’язань за правочинами, на забезпечення яких застосовано таке обтяження. Таким заходом є, зокрема звернення стягнення на майно, що полягає в його арешті, вилученні та примусовій реалізації (стаття 48 зазначеного закону).
Згідно із статтею 12 Закону України “Про іпотеку” у разі порушення іпотекодавцем обов’язків, встановлених іпотечним договором, іпотекодержатель має право вимагати дострокового виконання основного зобов’язання, а в разі його невиконання – звернути стягнення на предмет іпотеки.
Звернення стягнення на Нерухоме майно Учасника, зокрема внаслідок порушення ним як іпотекодавцем обов’язків, встановлених іпотечним договором, для Замовника може призвести до невиконання/ неналежного виконання Виконавцем зобов’язань за договором про закупівлю в результаті довготривалого обмеження або остаточного позбавлення доступу до обладнання та ІС, розміщених в ЦОД на території такого Нерухомого майна, та зупинення бізнес-процесів Замовника в результаті втрати ним можливості використання своїх ІС. Також цим створюються умови для несанкціонованого доступу до ІС та, як наслідок, розголошення/ розповсюдження/витоку даних облікових записів Замовника та критичної для бізнесу Замовника інформації з точки зору конфіденційності.
Твердження про те, що “вимоги про відсутність іпотеки нерухомого майна, адреса якого вказана в Таблиці 2 Додатка 5 і яке входить до складу матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг відповідно до специфікації та технічних вимог Замовника є дискримінаційною вимогою по відношенню до Учасника, який має відповідний успішний досвід в наданні аналогічних послуг, але нерухоме майно що використовується Учасником для надання таких послуг, перебуває в іпотеці, строк виконання зобов’язання за якою не настав”, є хибним з огляду на наступне.
Виконання Учасником своїх зобов’язань за іпотечними договорами, як і за іншими правочинами, у зв’язку з якими встановлено обтяження його Нерухомого майна, знаходиться поза межами впливу чи контролю Замовника. Вимога, передбачена п. 5 Додатку 7 до Тендерної документації, встановлена виходячи зі специфіки послуг, які, зокрема, передбачають перенесення до ЦОД (Центр обробки даних) Учасника усіх інформаційних систем (далі – ІС) Замовника, включаючи ті ІС, що містять критичну для бізнесу Замовника інформацію з точки зору конфіденційності, достовірності та постійної доступності, а також із необхідності зменшення ризиків інформаційної безпеки.
“Компенсаторні можливості”, на які посилається Учасник, а саме передбачений умовами проекту договору про закупівлю штраф за недотримання рівня обслуговування (п. 9.3 Договору та п. 5.1 Угоди про рівень обслуговування (додаток 3 до проекту Договору, далі - SLA)) у розмірі 20 відсотків від щомісячної плати за Послуги, спрямований на відшкодування втрат від недовготривалого порушення умови доступності ІС, на що вказується в п. 1.1 SLA та в п. 8.2.1 Договору. Такий штраф не може компенсувати збитки, заподіяні внаслідок систематичної та/або довготривалої недоступності ІС (відповідно до п. 8.2.1 Договору) або остаточної втрати майна та/або доступу до ІС, і встановлений, виходячи з того, що Виконавець за договором про закупівлю не матиме значних організаційно-фінансових вразливостей, як-от обтяження Нерухомого майна, яке входить до складу матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг.
Тендерна документація Замовника підготовлена відповідно до вимог чинного законодавства і Замовник не вбачає необхідності та підстав для внесення запропонованих змін.
Статус вимоги:
Відхилено