-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Рулонні штори
Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Місцезнаходження: 72313, Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Осипенко,96. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «Ціна – 100%». Умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено ПОСТАВКУ товару та його МОНТАЖ в місці поставки
Завершена
185 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 927.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 927.50 UAH
Період оскарження:
23.09.2020 15:46 - 29.09.2020 15:51
Вимога
Залишено без розгляду
строки постачання
Номер:
9c482b64818246cab6a249d05904c827
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-23-002504-a.a3
Назва:
строки постачання
Вимога:
Шановний Замовнику! Ваші строки постачання, є нереальними. Строк постачання стоїть 13.10.2020 року. Тендер запланований на 7.10.2020 року. Тобто для того щоб визначити переможця, укласти договір, та заміряти ,виробити, та провести монтаж 294 рулонних штор є 6 днів. Ця умова є нереальної для виконня . Тому що виробництво такої кількості рулонних штор потребуя хочаб 2 робочих дні, монтування, з умовою що праціють декілько чоловік хочаб тиждень. Тому ми вважаємо що цей срок, є дискримінаційни, та вимагаємо продовжити строк поставки, аби конкуренція була чесною.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.09.2020 17:52
Вирішення:
Шановний Учасник!
На Ваше звернення (вимогу) розміщене в електронній системі закупівель (25.09.2020, 17:52. ID: UA-2020-09-23-002504-A.A3) повідомляємо наступне.
В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (надалі - Оголошення) Замовником передбачено вимогу до Учасника щодо обов’язкової наявності працівників робітничих професій, які будуть задіяні для виконання умов договору у кількості не менше ніж 5 чоловік.
Досвід виконання аналогічних на підпорядкованих закладах освіти протягом останніх 2 – років свідчить про можливість здійснення монтажу рулонних штор протягом 1 – 2 діб, у тому числі в обсягах більшому ніж обсяги поточної закупівлі.
У зв’язку з вищенаведеним та враховуючи визначений Вами термін виробництва такої кількості рулонних штор (2 дні), вважаємо, що строк визначений в Оголошенні не є дискримінаційним при наявності в Учасника працівників в кількості не менше ніж вказано в Оголошені.
Тому, Замовник не вбачає за необхідне продовжити строк виконання зобов’язань в Оголошенні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.10.2020 17:06
Вимога
Залишено без розгляду
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
d7baefa0fe2c466ea561ca9242e6eae8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-23-002504-a.c2
Назва:
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Замовник порушив вимоги Закону в частині:
- добросовісна конкуренція серед учасників
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
1) обов’язкова наявність працівників робітничих професій, які будуть задіяні для виконання умов договору у кількості не менше ніж 5 чоловік;
Якщо в мене є 4 робітника та я можу виготовити цю продукцію не завдяки кількості робітників, а використовуючи сучасне швидкісне обладнання - то для мене ця вимога є дискримінацією.
Згідно Українського законодавства всі форми підприємництва є рівними. Ця вимога відкидає можливість участі тих, хто займається оптовими поставками, а не виробництвом. Замовнику та Закону немає різниці форма підприємництва. Тому ця вимога також є дискримінацією.
2) Для підтвердження наявності робітників робітничих професій надати копію Таблиці 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» звіту по єдиному соціальному внеску за Серпень 2020 року.
Вимога надати дані щодо з/п робітника порушує його право на приватність інформації. Це пряме порушення Закону про захист персональних даних.
3) Обов’язкова наявність відповідальної особи (осіб) з охорони праці на підприємстві (надати розпорядчий документ, що підтверджує відповідні повноваження відповідальної особи). До довідки надати документи, які підтверджують перевірку знань з охорони праці керівника підприємства та відповідальної особи з охорони праці, та документи, які підтверджують проходження навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки керівника підприємства;
Ця вимога взагалі є неприпустимою з огляду на те, що це не Замовника справа втручатись у виробничий процес постачальника. З таким же успіхом можна вимагати довідку про режим прибирання вбиралень!
* У довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» не передбачено зазначення працівників залучених для виконання робіт по договорах цивільно-правового характеру та цивільно-трудових угодах.
Цією вимогою Замовник порушує Конституцію України в частині того, що кожен має діяти в межах своїх повноважень. Держава дозволяє мати цивільно-правові угоди, а Замовник намагається це заборонити, чим перевищує свої повноваження, Закони та Конституцію України.
Прошу видалити із ТД вимоги, несумісні з Законами та Конституцією України. Позов до суду Вам обійдеться значно дорожче та, можливо, неповною службовою відповідністю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.09.2020 12:49
Вирішення:
Шановний Учасник!
На Ваше звернення (вимогу) розміщене в електронній системі закупівель (24.09.2020, 12:49. ID: UA-2020-09-23-002504-A.C2) повідомляємо наступне.
Умовами додатку № 3 (Технічна специфікація) та додатку № 5 (Проект договору) до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що Учасник (Постачальник) повинен здійснити поставку товару, його МОНТАЖ (установку).
Зважаючи на термін виконання зобов’язань щодо поставки та монтажу рулонних штор у кількості 294 шт. Замовником передбачено наступну вимогу до Учасника: обов’язкова наявність працівників робітничих професій, які будуть задіяні для виконання умов договору у кількості не менше ніж 5 чоловік. Вважаємо цю вимогу не дискримінаційною та обґрунтованою.
Щодо документального підтвердження наявності працівників Замовником внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель.
Щодо інших питань повідомляємо, що Додатком № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено наступне:
«Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником, у випадку надання учасником письмового роз’яснення із зазначенням законодавчих підстав щодо відсутності такого документу.»
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.09.2020 16:42
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
вимога на умову закупівлі
Номер:
3172584f4ff94bc599c072c83ee8e5a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-23-002504-a.a1
Назва:
вимога на умову закупівлі
Вимога:
дискримінаційні умови
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.docx 23.09.2020 17:17
Дата подачі:
23.09.2020 17:17
Вирішення:
Шановний Учасник!
На Ваше звернення (вимогу) розміщене в електронній системі закупівель (23.09.2020, 17:17. ID: UA-2020-09-23-002504-A.A1) повідомляємо наступне.
У зв’язку з тим, що очікувана вартість закупівлі є менше ніж гранична вартість 200 тис. грн., Замовником оголошено «Спрощену закупівлю».
Вказане Вами у зверненні посилання на ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) про зміст тендерної документації стосується процедури закупівлі «ВІДКРИТІ ТОРГИ» та не застосовується для «Спрощеної закупівлі».
Порядок проведення спрощеної закупівлі визначений в ст. 14 Закону.
Так, частиною 4 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено:
«Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників».
Згідно з листом Мінекономіки України № 3304-04/28729-06 від 05.05.2020 «Щодо спрощених закупівель» (Таблиця 2) надано наступне роз’яснення: «Вимоги до предмета закупівлі можуть містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників».
Таким чином, Вимоги до предмета закупівлі можуть містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та Замовник не зобов’язаний зазначити інформацію про аналоги (еквіваленти) предмета закупівлі.
Вищенаведене підтверджує, що Замовником не встановлено дискримінаційних вимог в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Замовник вважає за необхідне залишити наступні технічні характеристики на предмет закупівлі:
Тканина: виробник Miranda, Польша, 100% поліестер, однотонні.
Щодо вимог до виробника продукції ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК ЗГОДА». З метою можливості прийняття участі більшої кількості потенційних Учасників цю вимогу про виробника буде виключено з Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.09.2020 16:07