• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Теплові завіси (з монтажем) та спліт системи (кондиціонери)

Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (спліт система (кондиціонер) № 12, спліт система (кондиціонер) № 24, теплова завіса (з монтажем)

Торги не відбулися

780 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 900.00 UAH
Період оскарження: 23.09.2020 15:32 - 05.10.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне рішення Замовника

Номер: 2a3a7e4dd42e419d8a0e37c61bcb7865
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-23-010930-b.b3
Назва: Неправомірне рішення Замовника
Вимога:
Вимога щодо порушень Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 при розгляді нашої пропозиції, а саме: Замовником були порушені наступні статті : -згідно п.16 ст. 29 «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» Такого повідомлення з вимогою усунення невідповідностей ТОВ «ІБК «КЛІМАТСПЕЦТЕХНОЛОГІЇ» в електронній системі закупівель Замовником розміщено не було і ТОВ «ІБК «КЛІМАТСПЕЦТЕХНОЛОГІЇ» не отримувало. Також згідно пункту 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3.Інструкції з інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону згідно з табл.1.2 додатку 1 тендерної документації потрібно було подати довідку у довільній формі ,що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань». Станом на 28.04.2020 р. , згідно чинного законодавства (п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону №755). «У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається». В наданих документах до тендерної документації (Статуті) підтверджується, що у ТОВ «ІБК «Кліматспецтехнології» засновниками є фізичні особи. З 28.04.2020 р. юридичні особи мають подати державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника за формою 6 та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правового акту, яким буде затверджено форму та зміст структури власності. Форма відомостей почала діяти з 1 червня 2020 року, але станом на сьогоднішній день законодавчо затвердженої форми та структури не існує. Відповідно старт строку у три місяця для оновлення даних так не розпочався і унеможливлює вимагання їх обов’язкової наявності. 27 липня Мінфін повідомив, що відбулась робоча нарада з питань затвердження форми та змісту структури власності юридичних осіб. Але станом на сьогодні проекту наказу Мінфін ще не підготував. Зауважимо, що після його появи наказ має пройти всі стадії реєстрації та офіційного опублікування і тільки після цього набере чинності та дасть старт компанії з оновлення інформації про власників в ЄДР (реєстрації кінцевих бенефіціарів). Тобто, станом на сьогодні, у юридичних осіб не має зобов’язань надання відомостей стосовно кінцевих бенефіціарів до ЄДР. -Тендерною комісією в протоколі рішення про відхилення нашої пропозиції було вказано, що «інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно із пунктом 3 таблиці 1.1 додатку 1 до тендерної документації, а саме: у довідці від 07.10.2020 № 3 про наявність досвіду виконання аналогічних договорів ТОВ «ІБК «КЛІМАТСПЕЦТЕХНОЛОГІЇ» не зазначена інформація про стан належного виконання договорів стосовно якості і строків.» Звертаємо Вашу увагу на не повний викладений зміст цього пункту , а саме : «Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати Лист-відгук, виданий суб’єктом господарювання, з яким було укладено договір, із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків.» Виконуючи в повному обсязі вимоги цього пункту ТОВ «ІБК «КЛІМАТСПЕЦТЕХНОЛОГІЇ» було надано в складі викладених документів Три аналогічні договори, належне виконання яких підтверджено видатковими накладними, Актами виконаних робіт з указаними строками їх виконання та Листами відгуками від Замовників по двох з цих договорів в яких підтверджується якість і належність строків їх виконання. Стосовно відсутності реєстру наданих документів. Згідно п.5.1 частини 5 тендерної документації 5.1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію «Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Питома вага критерію – 100%.» та Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, у такій редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки»… «що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.» Враховуючи те, що опис та приклади не є конкретним і остаточним переліком формальних помилок, а «реєстр наданих документів» ні яким чином не впливає на ціну тендерної пропозиції, не впливає на зміст тендерної пропозиції, не призводить до її спотворення, не стосується характеристики предмета закупівлі, не стосується кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі, не стосується технічної частини предмета закупівлі – відсутність такого формального «документу» не може бути підставою для відхилення пропозиції ТОВ «ІБК «КЛІМАТСПЕЦТЕХНОЛОГІЇ». Зважаючи на вище перераховане , ТОВ «ІБК «КЛІМАТСПЕЦТЕХНОЛОГІЇ», вважає що Замовник виніс упереджене рішення, та не маючи на те законних підстав, відхилив нашу тендерну пропозицію
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Відповідно до пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Згідно з протоколом від 20.10.2020 № 28/5 тендерна пропозиція учасника була відхилена замовником у зв’язку з наявністю підстав, зокрема встановленої частиною першою статті 17 Закону, не надання реєстру наданих документів, не надання підтверджень відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону, які не підпадає під вищезазначену норму пункту 16 статті 29 Закону. Виправлення учасником помилки в документах передбачених пунктом 16 статті 29 Закону не змінило б ситуації щодо підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника загалом. Також зазначаємо, що відповідно до у пункті 3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що учасник подає інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону згідно з табл.1.2 додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до рядка 7 таблиці 1.2 додатку 1 до тендерної документації замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», а учасник повинен надати інформацію про відсутність підстав для відхилення його тендерної пропозиції у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її використання). Пунктом 11 статті 26 Закону зазначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Пунктом 3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, у разі якщо тендерною документацією вимагається надання документів, що не передбачені в діяльності учасника, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують. У довідці від 06.10.2020 № 11 учасником зазначено, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань». Ця інформація міститься у відкритому реєстрі, доступ до якого є вільним, та була перевірена тендерним комітетом. Інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) ТОВ «ІБК «КЛІМАТСПЕЦТЕХНОЛОГІЇ» у зазначеному реєстрі відсутня. Відповідно до частини першої статті 17 Закону у разі відсутності даної інформації замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника. Враховуючи обґрунтування учасника у вимозі щодо відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника учасника у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, учасник мав би подати довідку у довільній формі з інформацією про відсутність підстав для відхилення його тендерної пропозиції, що передбачено тендерною документацією замовника, про що зазначено вище. До того ж зазначаємо, що 28.04.2020 набрав чинності Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», яким внесено зміни до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», зокрема, пункт 9 частини другої статті 9 викладено у такій редакції: «9) інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об'єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об'єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об'єднань, адвокатських об'єднань, торгово-промислових палат, об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім'я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності». У чинній редакції Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» відсутній кінцевий запис пункту 9 частини другої статті 9 вищезазначеного Закону на який посилається учасник, обгрунтовуючи відсутність інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань інформації про кінцевого бенефіціарного власника у довідці від 08.10.2020 № 309. Враховуючи вищенаведене, учасником не зазначено відповідно до чинного законодавства України підстав про відсутність інформації про кінцевого бенефіціарного власника у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань інформації. Учасником у довідці від 07.10.2020 № 3 про наявність досвіду виконання аналогічних договорів не зазначена інформація про стан належного виконання договорів стосовно якості і строків, що не відповідає пункту 3 таблиці 1.1 додатку 1 до тендерної документації, де зазначено, що учасником має надаватися довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору (із зазначенням дати і номеру договору) та повинна включати інформацію про замовника (із зазначенням його найменування, юридичної адреси, та контактних телефонів), предмета закупівлі та стану належного виконання договору стосовно якості і строків. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи зазначене, учасником не надана інформація у довідці у повному обсязі. Пунктом 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція повинна мати реєстр наданих документів, який завантажується першим файлом тендерної пропозиції та містить відповідну назву. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з абзацом 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Крім того учасником не надано підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», про що зазначено у пункті 3.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Враховуючи вищезазначене, рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника вважаємо правомірним.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо Протокольного рішення № 28/4 від 20.10.2020 р.

Номер: 11550371942d4413b9fb5168ce61fd8a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-23-010930-b.b2
Назва: Вимога щодо Протокольного рішення № 28/4 від 20.10.2020 р.
Вимога:
Щодо розгляду нашої пропозиції згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 було порушено наступні статті : згідно п.16 ст. 29 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Такого повідомлення з вимогою усунення невідповідностей в документах ТОВ «СК ВІКОНД» не отримало. Також згідно пункту 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3.Інструкції з інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону згідно з табл.1.2 додатку 1 тендерної документації потрібно було подати довідку у довільній формі ,що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань». Про що ТОВ «СК ВІКОНД» була надана довідка №309 від 08.10.2020р. про відсутність інформації передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань». Відповідно до кінцевого запису п. 9 частини другої ст.. 9 вище зазначеного Закону: «У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається». Тому при перевірці тендерною комісією інформації у відкритому реєстрі, доступ до якого є вільним, така інформація була відсутня. Зважаючи на вище перераховане , ТОВ «СК ВІКОНД», вважає Замовник виніс упереджене рішення щодо нашого товариства, та відхилив нашу тендерну пропозицію не маючі на те законних підстав.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Відповідно до пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Згідно з протоколом від 20.10.2020 № 28/4 тендерна пропозиція учасника була відхилена замовником у зв’язку з наявністю підстави, встановленої частиною першою статті 17 Закону, яка не підпадає під вищезазначену норму пункту 16 статті 29 Закону. Враховуючи наведене, у замовника на момент розгляду тендерної пропозиції учасника були відсутні підстави для направлення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Також зазначаємо, що відповідно до пункту 3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що учасник подає інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону згідно з табл.1.2 додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до рядка 7 таблиці 1.2 додатку 1 до тендерної документації замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», а учасник повинен надати інформацію про відсутність підстав для відхилення його тендерної пропозиції у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її використання). Пунктом 11 статті 26 Закону зазначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Пунктом 3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, у разі якщо тендерною документацією вимагається надання документів, що не передбачені в діяльності учасника, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують. У довідці від 08.10.2020 № 309 ТОВ «СК ВІКОНД» зазначено, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» відповідно до кінцевого запису п. 9 частини другої статті 9 вищезазначеного Закону: «У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається». 28.04.2020 набрав чинності Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», яким внесено зміни до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», зокрема, пункт 9 частини другої статті 9 викладено у такій редакції: «9) інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об'єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об'єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об'єднань, адвокатських об'єднань, торгово-промислових палат, об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім'я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності». У чинній редакції Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» відсутній кінцевий запис пункту 9 частини другої статті 9 вищезазначеного Закону на який посилається учасник, обгрунтовуючи відсутність інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань інформації про кінцевого бенефіціарного власника у довідці від 08.10.2020 № 309. Враховуючи вищенаведене, учасником не зазначено відповідно до чинного законодавства України підстав про відсутність інформації про кінцевого бенефіціарного власника у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань інформації. Відповідно до пункту 9 частини першої статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, передбаченою пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів). Враховуючи вищезазначене, рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника вважаємо правомірним.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Скасована

Вимога щодо Протокольного рішення № 28/4 від 20.10.2020 р.

Номер: 4246e4ceedc54e74adc1053eb4dc6a4f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-23-010930-b.b1
Назва: Вимога щодо Протокольного рішення № 28/4 від 20.10.2020 р.
Скарга:
Щодо розгляду нашої пропозиції згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 було порушено наступні статті : згідно п.16 ст. 29 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Такого повідомлення з вимогою усунення невідповідностей в документах ТОВ «СК ВІКОНД» не отримало. Також згідно пункту 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3.Інструкції з інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону згідно з табл.1.2 додатку 1 тендерної документації потрібно було подати довідку у довільній формі ,що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань». Про що ТОВ «СК ВІКОНД» була надана довідка №309 від 08.10.2020р. про відсутність інформації передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань». Відповідно до кінцевого запису п. 9 частини другої ст.. 9 вище зазначеного Закону: «У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається». Тому при перевірці тендерною комісією інформації у відкритому реєстрі, доступ до якого є вільним, така інформація була відсутня. Зважаючи на вище перераховане , ТОВ «СК ВІКОНД», вважає Замовник виніс упереджене рішення щодо нашого товариства, та відхилив нашу тендерну пропозицію не маючі на те законних підстав.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 20.10.2020 15:45
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІТЮ "СК ВІКОНД", Кудріна Оксана Володимирівна 380442219000 sc06@ukr.net