-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція пасажирського терміналу "D" з розширенням галереї від осі К-N/68 в ДП МА "Бориспіль" (інв. № 47578)) (проектні роботи)
Детальний опис наведений в Тендерній документації від 30.11.2016 №15-03-233 (додається)
Завершена
11 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 55 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 55 000.00 UAH
Період оскарження:
01.12.2016 13:07 - 20.01.2017 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на рішення Замовника про визначення переможця закупівлі
Номер:
8bea87214f5e40b8b706d7e2603722cc
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-01-000355-b.b2
Назва:
Скарга на рішення Замовника про визначення переможця закупівлі
Скарга:
Скарга на рішення Замовника про визначення переможцем закупівлі ПрАТ "Аеробуд" всупереч Закону України "Про публічні закупівлі". Підстави оскарження надані у скарзі ТОВ "Конструкторське бюро інноваційних проектів" з додатками. Докази сплати грошових коштів за розгляд скарги також надані (дивись завантажені документи).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від ТОВ КБІП з додатками 24.02.2017 12:45
- Платіжне доручення про сплату 24.02.2017 12:57
- рішення від 27.02.2017 № 872.pdf 27.02.2017 18:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.02.2017 12:45
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.02.2017 18:28
Вимога
Вирішена
Невідповідність умов проекта договору тендерній документації
Номер:
cd2dfee3af074ba193f6426e3f23ff0d
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-01-000355-b.a1
Назва:
Невідповідність умов проекта договору тендерній документації
Вимога:
Найменування замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Юридична адреса: 08307, Україна, Київська обл., Бориспіль, 08307, Київська обл., місто Бориспіль, МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Номер повідомлення про проведення закупівлі щодо якого ініціюється Вимога:
UA-2016-12-01-000355-b
Предмет закупівлі: Реконструкція пасажирського терміналу "D" з розширенням галереї від осі К-N/68 в ДП МА "Бориспіль" (інв. № 47578)) (проектні роботи)
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ У ПРОЦЕСІ ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЛІ
Відповідно до п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації від 29.12.2016 № 15-03- 286 затверджену Протоколом засідання тендерного комітету від 29.12. 2016 року № 15-01-57 на закупівлю «Послуги у сфері архітектури будівель (Реконструкція пасажирського терміналу "D" з розширенням галереї від осі К-N/68 в ДП МА "Бориспіль" (інв. № 47578)) (проектні роботи) (ДК 021:2015 – 71221000-3)» (далі – Тендерна документація) Замовником встановлюється, що строк виконання Робіт: не більше 160 (сто шестидесяти) календарних днів. При цьому вказується, що «Період збору необхідних вихідних даних (враховуючи формування Завдання на проектування), період погодження проектної документації у Замовника (ДП МА «Бориспіль») та у відповідних експертних органах не входить в строк виконання робіт».
В той же, час в Додатку 3 «Проект договору» до Тендерної документації в п. 6.1. встановлюється наступне «6.1 Строк виконання Робіт: Виконавець зобов’язаний якісно виконати Роботи протягом __ календарних днів з дати зарахування авансового платежу на розрахунковий рахунок Виконавця. Днем зарахування авансу вважається день перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця.
В строк виконання Робіт не входить період збору необхідних вихідних даних (враховуючи формування Завдання на проектування), період погодження проектної документації у Замовника (ДП МА «Бориспіль») та у відповідних експертних органах, але зазначений збір необхідних вихідних даних, зазначене погодження та проходження експертизи у відповідних експертних органах здійснюється протягом строку дії Договору, та ніяким чином не може привести до затримки виконання Робіт по Договору. У разі якщо збір необхідних вихідних даних, погодження проектної документації та проходження експертизи у відповідних експертних органах приводять до затримки виконання Робіт у строки, передбачені Договором, Виконавець підпадає під дію штрафу, передбаченого п.п. 8.3 - 8.5 Договору.»
Отже, Замовник вказує, що Роботи починаються з моменту зарахування авансового платежу на р/р Виконавця, в той же час, в строк виконання Робіт не входить період збору необхідних вихідних даних (враховуючи формування Завдання на проектування) і зазначений збір необхідних вихідних даних, здійснюється протягом строку дії Договору, та ніяким чином не може привести до затримки виконання Робіт по Договору. Однак, Замовником в Проекті договору встановлюється відповідальність за порушення строку збори необхідних вихідних даних.
В п. 1.2. Проекту Договору Замовником встановлюється, що «До Робіт за даним Договором належить: розробка проектної документації стадії «Проект».
Згідно з п. 4.3. ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» Основними складовими вихідних даних є:
- містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки;
- технічні умови;
- завдання на проектування (додаток Б).
Відповідно до п. 7.1 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» встановлено, що стадія П розробляється на підставі вихідних даних.
В п. 3 «Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 вказано, що для забезпечення проектування об’єкта будівництва замовник повинен надати генпроектувальнику (проектувальнику) вихідні дані на проектування.
Отже, відповідно до законодавства та об’єктивних обставин Виконавець не може почати виконання Робіт без вихідних даних, та Завдання на проектування, які в свою чергу отримуються ним до початку проектування. Однак, відповідно до умов проекту Договору, а саме п. 6.1. строк виконання робіт, розробки проектної документації, починається з моменту перерахування авансу, незалежно від того наявні у Виконавця вихідні дані, а також Завдання на проектування чи ні.
Таким чином, Виконавець змушений буде отримувати вихідні дані, в строк передбачений для безпосередньої розробки «Проекту», а тому порушить строк встановлений в п. 6.1. Проекту договору, на кількість днів, необхідну для збирання вихідних даних та формування Завдання на проектування Замовником.
Відтак, положення проекту Договору, якими встановлено, що зазначений збір вихідних даних та формування Завдання на проектування жодним чином не може привести до затримки виконання робіт по Договору є такими, що суперечать іншим пунктам проекту Договору та Тендерній документації, в силу законодавства та об’єктивної неможливості розпочати виконання робіт з моменту перерахування авансу без вихідних даних та Завдання на проектування.
Щодо проходження експертизи.
Замовник в Додатку 3 «Проект договору» до Тендерної документації в п. 6.1. вказує, що «Строк виконання Робіт: Виконавець зобов’язаний якісно виконати Роботи протягом __ календарних днів з дати зарахування авансового платежу на розрахунковий рахунок Виконавця. Днем зарахування авансу вважається день перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця.
В строк виконання Робіт не входить період погодження проектної документації у Замовника (ДП МА «Бориспіль») та у відповідних експертних органах, але зазначене погодження та проходження експертизи у відповідних експертних органах здійснюється протягом строку дії Договору, та ніяким чином не може привести до затримки виконання Робіт по Договору. У разі якщо погодження проектної документації та проходження експертизи у відповідних експертних органах приводять до затримки виконання Робіт у строки, передбачені Договором, Виконавець підпадає під дію штрафу, передбаченого п.п. 8.3 - 8.5 Договору.»
В п. 6.12 Проекту договору встановлюється, що «Роботи вважаються прийнятими після підписання Сторонами другої накладної про передачу проектної документації, отримання позитивного звіту відповідного експертного органу згідно чинного законодавства України та підписання Сторонами Акту здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт.»
Таким чином, роботи вважаються виконаними Виконавцем в строк вказаний у п. 6.1. Договору тільки після підписання Сторонами другої накладної про передачу проектної документації, отримання позитивного звіту відповідного експертного органу згідно чинного законодавства України та підписання Сторонами Акту здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт.
Враховуючи вищевикладене, Виконавцю відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації та Додатку 3 «Проект договору» надається строк 160 календарних днів з моменту отримання авансу на р/р рахунок Виконавця не тільки для розробки проектно-кошторисної документації, але і для погодження проектної документації та отримання позитивного звіту експертної організації і тільки після виконання цих дій Роботи вважатимуться виконаними.
В свою чергу, Замовник в п. 6.1. Проекту договору знову встановлює, що погодження проектної документації у Замовника та проходження експертизи не включається в строк виконання робіт, а відтак ніяким чином не може привести до затримки виконання Робіт по Договору, що не відповідає іншим пунктам договору та Тендерній документації.
Враховуючи, те, що роботи вважаються виконаними Виконавцем в строк вказаний у п. 6.1. Договору тільки після підписання Сторонами другої накладної про передачу проектної документації, отримання позитивного звіту відповідного експертного органу згідно чинного законодавства України та підписання Сторонами Акту здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт, вбачається невідповідність п. 6.1. в Додатку 3 «Проект договору» до Тендерної документації іншим пунктам Проекту договору та самій Тендерній документації.
Незважаючи на те, що Замовник в п. 6.1. Проекту договору виключає строк погодження проектної документації та отримання позитивного експертного звіту із загального строку виконання Робіт за договором, та вказує, що зазначені дії ніяким чином не можуть привести до затримки виконання Робіт, інші пункти Проекту договору, вказують, що Виконавець змушений в строк 160 календарних днів (строк виконання Робіт за Проектом договору) не тільки безпосередньо розробити проектну документацію, а і отримати погодження у Замовника, а також позитивний експертний звіт.
В п. 6.5. Проекту Договору, встановлено, що «після надання Виконавцем Замовнику на погодження проектної документації Замовник зобов’язаний протягом __ календарних днів погодити або надати у письмовій формі свої вмотивовані зауваження та встановити спільно з Виконавцем строки на усунення виявлених недоліків.»
Також, в п. 14 «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 встановлюється, що строк проведення експертизи не повинен перевищувати залежно від технічної та технологічної складності об'єктів будівництва, - 30 календарних днів.
Отже, враховуючи, те, що для погодження проектної документації Замовником встановлено, певний строк, а також для проходження експертизи та отримання позитивного звіту експертної організації законодавчо встановлений строк у 30 календарних днів, дії Виконавця з погодження проектної документації та отримання позитивного звіту експертизи безпосередньо впливають на строк виконання робіт, оскільки Виконавець змушений буде, виконати Роботи раніше ніж через 160 днів, щоб встигнути отримати погодження проектної документації у Замовника, а також отримати позитивний експертний звіт, не порушивши при цьому зобов’язання.
Відтак, положення проекту Договору, якими встановлено, що погодження проектної документації та отримання позитивного звіту експертизи Виконавцем жодним чином не може привести до затримки виконання робіт по Договору є такими, що суперечать іншим пунктам проекту Договору та Тендерній документації.
Отже, вбачається невідповідність Додатку 3 «Проект договору» до Тендерної документації, вимогам самої Тендерної документації, а також чинного законодавства, що змушує нас звернутись з вимогою.
Таким чином, у відповідності до ч. 1 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» звертаємося до Вас з вимогою про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а саме вимагаємо:
- Внести зміни до Тендерної документації та Додатку 3 «Проект договору» до Тендерної документації, зокрема до п. 6.1. Проекту договору.
- Встановити, що строк виконання робіт починається не з моменту зарахування авансового платежу на розрахунковий рахунок Виконавця, а з моменту надання Виконавцю всіх вихідних даних та Завдання на проектування.
- Виключити з п. 6.1. наступне речення «У разі якщо збір необхідних вихідних даних, погодження проектної документації та проходження експертизи у відповідних експертних органах приводять до затримки виконання Робіт у строки, передбачені Договором, Виконавець підпадає під дію штрафу, передбаченого п.п. 8.3 - 8.5 Договору.»
- Виключити з п. 8.3-8.5 Проекту договору відповідальність за порушення Виконавцем строків збору вихідних даних.
Пов'язані документи:
Замовник
- ТД_реконструкція терміналу D_16.01.2017_редакція 05.docx 16.01.2017 16:57
- Перелік змін_реконструкція терміналу D_16.01.2017.docx 16.01.2017 16:57
Дата подачі:
06.01.2017 14:54
Вирішення:
За результатами розгляду внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено