-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
(Послуги з омолодження дерев на території КП "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР» за адресою: пл. Соборна, 14 м. Дніпро»).
Документація складена українською мовою
Завершена
75 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 375.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 375.00 UAH
Період оскарження:
23.09.2020 09:24 - 29.09.2020 10:00
Вимога
Вирішена
СКАРГА на дії (рішення) замовника в закупівлі UA-2020-09-23-001116-b
Номер:
b8747bceb9334a6ab64c15512c024c6c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-23-001116-b.b1
Назва:
СКАРГА на дії (рішення) замовника в закупівлі UA-2020-09-23-001116-b
Вимога:
СКАРГА
на дії (рішення) замовника в закупівлі UA-2020-09-23-001116-b
Замовником Комунальним підприємством "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І. І. Мечникова" Дніпропетровської обласної ради" проводиться спрощена закупівля послуг з омолодження дерев на території КП "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР» за адресою: пл. Соборна, 14 м. Дніпро» (ДК 021:2015: 77210000-5 Лісозаготівельні послуги), ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-12-001658-a.
Протоколом №4 від 8 жовтня 2020 року переможцем спрощеної закупівлі визнано ФОП Яловенко О.О. ФОП Ткачова Олександра Григорівна не погоджується з даним рішенням, вважає його помилковим, таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п. 5 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі учасником у складі його пропозиції надана довідка №11/02-10 від 02.10.2020 року, яких ФОП Яловенко О.О планує залучати до виконання послуг , що є предметом закупівлі, серед яких відсутній водій (машиніст) автовишки та автогідропідіймача. Відповідно до договору про надання послуг №10 від 03.02.2020 року ФОП Рикуш О.В. надає послуги спецтехніки. Інформація, яка б пояснювала хто здійснюватиме керування цим автомобілем в пропозиції учасника відсутня. Документальне підтвердження – посвідчення на право виконання робіт з підвищеною небезпекою також відсутне.
Відповідно до п. 5 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі учасником у складі його пропозиції надана довідка №12/02-10 від 02.10.2020 року про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначені транспортні засоби (автопідйомник ЗИЛ 431410, вантажівка з маніпулятором МАN 18.220), які відповідно довідки орендовані за договором №10 від 03.02.2020 року. Для підтвердження наявності права оренди на зазначені вище транспортні засоби, учасник ФОП Яловенко О.О. надав оригінал Договору про надання послуг№10 від 03.02.2020 року, укладений з ФОП Рикуш О.В. Згідно вимог до кваліфікації учасників - ФОП Яловенко О.О. не підтвердив висоту автогідропідіймача - ні довідкою №12/02-10 від 02.10.2020 року, ні Договором про надання послуг№10 від 03.02.2020 року.
Згідно зі ст.798 Цивільного Кодексу предметом договору найму (оренди) транспортного засобу можуть бути повітряні, морські, річкові судна, а також наземні самохідні транспортні засоби тощо.
Загальними положеннями про найм (оренду) передбачено, що за такими договорами наймодавець передає або зобов’язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк (ст.759 Цивільного Кодексу).
Щодо договорів про надання послуг, то відповідно до ст.901 Цивільного кодексу за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов’язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов’язується платити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Таким чином, згідно з договором оренди (найму) орендар отримує техніку у користування, а за договором про надання послуг здійснюється виконання певного обсягу роботи виконавцем. Це означає, що договір оренди майна та договір про надання послуг не є однаковими, оскільки такі договори різні по суті.
Таким чином пропозиція ФОП Яловенко О.О не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст.16 Закону України та не відповідає умовам закупівлі.
Згідно наданих розрахунків у підсумковій відомості ресурсів ФОП Яловенко О.О значно збільшив ціну на бензин до 31,31 грн (майже на 50%). Вартість бензину по Україні вже давно не перевищує 21,00 грн. Тому цінова пропозиція ФОП Яловенко О.О значно завищена.
Замовник Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І. І. Мечникова" Дніпропетровської обласної ради" в Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі додав дефектний акт та підсумкову відомість ресурсів, які містять різні умови в роботах по перевезенню сміття до 30 км та 5 км відповідно. Замовник не має права в оголошенні про закупівлю викладати умови до витрат труда, використання будівельних машин та механізмів, тим самим обмежуючи Учасників в розрахунках цінових пропозицій.
Виходячи з викладеного вище вимагаю припинити наявне порушення Закону України "Про публічні закупівлі", скасувати явно незаконне та неправомірне рішення визнання переможцем ФОП Яловенко О.О. та провести повторний розгляд поданої мною пропозиції про проведення закупівлі з урахуванням приписів закону та реально наявних вимог і умов документації на закупівлю.
Попереджаю замовника про те, що в разі неусунення ним порушень самостійно або продовження вчинення незаконних дій в даній закупівлі я буду змушена звертатись до правоохоронних органів з відповідною заявою щодо протиправних дій посадових осіб Комунального підприємства "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім.І.І. Мечникова" Дніпропетровської обласної ради".
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 12.10.2020 21:45
Дата подачі:
12.10.2020 21:46
Вирішення:
У відповідь на вашу скаргу відповідаємо наступне:
Згідно п. 1 п.п. 1.3. до договору про надання послуг №10 від 03.02.2020 року ФОП Рикуш О.В. який надав на кваліфікацію переможець, зазначено, що «Послуги, що надаються за цім договором, здійснюються екіпажем Виконавця». Документальне підтвердження – посвідчення на право виконання робіт з підвищеною небезпекою по ціому пункту Замовник не вимагав.
Замовник вимагав копії дозвільних документів, відповідних до чинного законодавства України щодо надання певного виду послуг: ліцензії, сертифікати, свідоцтва, дозвіл на роботи підвищеної небезпеки (з документальним підтвердженням - посвідчення) та довідку в довільній формі про наявність працівників відповідного профілю (лісоруб, тощо) з документальним підтвердженням - посвідченням). Переможцем були надані посвідчення на безпосередніх виконавців робіт - безпечне виконання висотно-верхолазних робіт, робітники з обрізки дерев. Замовника це влаштовує, порушень немає.
Підтвердження висоти автопідйомника – Замовник не вимагав, але у кошторисі а саме у Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису №2-1-1 у розділі «Будівельні машини і механізми» переможцем зазначений автопідйомник, висота підйому 22 м. Замовника це влаштовує, порушень немає.
Також замість договору оренди транспорту переможець надав договір про надання послуг №10 від 03.02.2020 року. Це означає що переможець підтвердив наявність необхідного обладнання та автопідйомника для виконання послуги. Інакше кажучи, при виконанні послуги переможець скористається автопідйомником ЗИЛ 431410 згідно договору №10 від 03.02.2020 року. За законом не забороняється як орендувати спецтехніку, так і отримувати послуги спецтехніки з екіпажем. Замовника це влаштовує. Порушень немає.
Щодо надання Замовником дефектного акту та підсумкової відомісті ресурсів, то в Законі про закупівлю не зазаначено, що Замовник не має права в оголошенні про закупівлю викладати умови до витрат труда, використання будівельних машин та механізмів. Відомість ресурсів була надана тільки в якості довідки. В відомості ресурсів, що надана Переможцем до договірної ціни зазначена відстань перевезення сміття до 30 км., так як і в наданому Замовником дефектному акті. Порушень немає.
Щодо вартості бензину, закладеної в кошторис Переможця:
Станом на 1.10.2020 року вартість 1 кг бензину за усередненими даними Мінрегіонбуду України становить 31,31 грн. Згідно ДБН розрахунок вартості енергоносіїв рахується в кг. Порушень немає.
Стосовного вашого попередження: впродовж двох робочих днів після визначення переможця, у телефонних розмовах ви особисто погрожували та залякували Замовника, неодноразово порушив Ст.152 угоди про Асоціацію в частині публічних закупівель, розпорядження Кабінету міністрів України від 24. 02.2016 в якому затверджена стратегія реформування системи публічних закупівель (Дорожна карта ) та план заходів щодо реалізації, яким передбачене зокрема провадження кодекс поведінки для всіх суб’єктів сфери публічних закупівель, що встановлюватиме єдині етичні норми та правила поведінки в цій сфері», а саме: дотримання загально-етичних норм поведінки, виявлення ввічливості та поваги між всіма суб’єктами сфери закупівель, недопущення словесних образ, погроз та залякувань.
Тому вважаємо вашу поведінку впродовж двох робочих днів не етичною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні