• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 7

09310000-5 Електрична енергія

Постачання електричної енергії.

Торги відмінено

4 819 140.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 580.00 UAH
Період оскарження: 22.09.2020 18:02 - 19.10.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Порушення Правил роздрібного ринку електричної енергії

Номер: 169b0c8fff86436cbe9526c45a716252
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-22-014079-b.c2
Назва: Порушення Правил роздрібного ринку електричної енергії
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до п. 4. 12 Розділу 4 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 312 (зі змінами і доповненнями), рахунок за спожиту електричну енергію оплачується в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду. Просимо Вас привести у відповідність тендерну документацію до Правил роздрібного ринку електричної енергії, оскільки даний факт може спричинити скасування закупівлі Державною аудиторською службою України або оскарження тендерної документації в АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

щодо умов закупівлі

Номер: 72ff01d48ee548389a024ed530df3e57
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-22-014079-b.b1
Назва: щодо умов закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! Пунктом 5.3 ч.5 Розділу 3.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику наступні документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель: 5.3.1 Тендерну пропозицію приведену у відповідність до результатів аукціону за формою наведеною у Додатку 2 цієї документації. 5.3.2 Довідку, складену учасником в довільній формі про те, що учасник підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6,8,12,13 частини першої статті 17 Закону «Про публічні закупівлі». 5.3.3 Довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону. 5.3.4 Довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону; 5.3.5 Документальне підтвердження надання забезпечення виконання договору (у разі вимоги його у тендерній документації). 5.3.6 Довідку, складену учасником у довільній формі, яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів); б) керівництво, уповноважене підписувати договір (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб; в) реквізити банку, в якому обслуговується учасник та номер розрахункового рахунку. 5.3.7 Довідку складену учасником у довільній формі про відсутність Статутних обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень учасником процедури закупівлі надаються документи, що дають право підписання договору на суму наданої пропозиції за підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі її використання), а саме: протокол (виписка або витяг з протоколу) загальних зборів, наглядової ради або іншим документом, або рішення засновників, або довіреність, або доручення). 5.3.8 Копію з документа (сторінок паспорта) уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання (якщо сторінка не містить ніякої інформації, її надання не обов’язкове)) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки. Або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (зі змінами). 5.3.9 Копія Витягу або Довідки з реєстру платників податку на додану вартість (для платників податку на додану вартість). 5.3.10 Копія встановленого діючим законодавством документу, який підтверджує що учасника зареєстровано платником єдиного податку (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які сплачують єдиний податок). 5.3.11 Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного номера) (для фізичних осіб-підприємців). 5.3.12 Документи, зазначені для надання переможцем торгів у Додатку №1 «Технічна специфікація» до тендерної документації (у разі якщо такі документи вимагаються у Додатку 1). 5.3.13 Оригінал в паперовому або електронному вигляді (або нотаріально засвідчену копію) довідки з податкового органу про відсутність/наявність у Переможця заборгованості зі сплати податків та зборів (обов’язкових платежів), яка отримана з податкового органу після розкриття пропозицій. Зауважимо, що до ч.6 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко визначено перелік документів, які повинен надати Замовнику переможець торгів, а саме: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Отже, вимагати будь які інші документи після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю незаконно та необгрунтовано. Оскільки такі документи, як 5.3.6 Довідку, складену учасником у довільній формі, яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів); б) керівництво, уповноважене підписувати договір (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб; в) реквізити банку, в якому обслуговується учасник та номер розрахункового рахунку. 5.3.7 Довідку складену учасником у довільній формі про відсутність Статутних обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень учасником процедури закупівлі надаються документи, що дають право підписання договору на суму наданої пропозиції за підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі її використання), а саме: протокол (виписка або витяг з протоколу) загальних зборів, наглядової ради або іншим документом, або рішення засновників, або довіреність, або доручення). 5.3.8 Копію з документа (сторінок паспорта) уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання (якщо сторінка не містить ніякої інформації, її надання не обов’язкове)) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки. Або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (зі змінами). 5.3.9 Копія Витягу або Довідки з реєстру платників податку на додану вартість (для платників податку на додану вартість). 5.3.10 Копія встановленого діючим законодавством документу, який підтверджує що учасника зареєстровано платником єдиного податку (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які сплачують єдиний податок). 5.3.11 Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного номера) (для фізичних осіб-підприємців). 5.3.12 Документи, зазначені для надання переможцем торгів у Додатку №1 «Технічна специфікація» до тендерної документації (у разі якщо такі документи вимагаються у Додатку 1) Замовник може вимагати під час подання тендерної пропозиції учасниками. Просимо виключити з тендерної документацію документи, що повинен надати переможець процедури. А саме, документи, що зазначені в підпунктах 5.3.6; 5.3.7; 5.3.8; 5.3.9; 5.3.10; 5.3.11; 5.3.12. Пунктом 5.6 Проекту договору передбачено, що Оплата вартості електричної енергії за цим Договором здійснюється Споживачем виключно шляхом перерахування коштів на спецрахунок Постачальника протягом 90 (дев’яноста) банківських днів з дня отримання оригіналів рахунків, Актів приймання-передачі електричної енергії за електричну енергію, спожиту в розрахунковому періоді. Пунктом 4.12 Правил роздрібного ринку електричної енергії передбачено, що "Розрахунки між споживачем та електропостачальником (іншими учасниками роздрібного ринку, якщо вони беруть участь у розрахунках) здійснюються згідно з даними, отриманими від адміністратора комерційного обліку в порядку, передбаченому Кодексом комерційного обліку, про обсяги поставленої, розподіленої (переданої) та купленої електричної енергії. Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця. Пропонуємо Вам скоротити строк оплати до 30 днів, адже при формуванні ціновї пропозиції враховується кількість товару та строк оплати за нього. Саме ці дві умови впливають на кінцеву собівартість електричної енергії. Періодом оплати може буть визначено строк 5-10 днів, як такий, який суттєво не впливає на собівартість. Строк оплати більший за 10 днів є таким, що робить неможливим вирахувати собівартість електричної енергії.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимогу задовільнити частково. Щодо першого питання: У відповідності до абз.1 ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином наявність у тендерній документації вимог до переможця закупівлі викладених у п.5.3 ч.5 розділу 3 тендерної документації цілком законні. Щодо другого питання: В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга що до рішення замовника

Номер: 2591a53dcc12450395573c6d3aa9d6d4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-22-014079-b.c4
Назва: Скарга що до рішення замовника
Скарга:
До Антимонопольного комітету України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО» Код ЄДРПОУ 37856467 02140, м. Київ, вул. Бориса Гмирі, будинок 9 info@energo-p.com.ua Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ «ЮЖНИЙ» 65481, Одеська область обл., м. Южне, вул. Берегова, 13 Інформація про закупівлю: Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-22-014079-b ID: 792f230b4e3a4519849e96d94145e875 СКАРГА про скасування протоколу розгляду тендерних пропозицій в частині 22.09.2020 р. Замовником закупівлі ДП «МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ «ЮЖНИЙ» - (надалі Замовник), було оголошено процедуру закупівлі – відкриті торги на закупівлю товарів ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія, обсягом 2050000 кіловат-година, про що було розміщено повідомлення та тендерна документація на сайті публічних закупівель «Прозорро» за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-22-014079-b та встановлено кінцевий строк подання тендерних пропозицій - до 23.10.2020 року до 09.30 год. ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО», як учасником зазначеної процедури закупівлі, було здійснено своєчасне подання тендерної пропозиції – шляхом розміщення її на сайті публічних закупівель «Прозорро» за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-22-014079-b в порядку, встановленому згідно Закону України «Про публічні закупівлі». 27.10.2020 р. Замовником було надіслано ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО» Вимогу про усунення невідповідності інформації та документів кваліфікаційним критеріям процедури закупівлі відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», що містила в собі вимогу надати: - відгук від контрагента на виконаний договір, зазначений в довідці складеній учасником в довільній формі про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; - протокол Загальних зборів учасників щодо обрання директора, на підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника щодо права підписання документів тендерної пропозиції. Така вимога також розміщена на сайті публічних закупівель «Прозорро» за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-22-014079-b щодо проведення процедури закупівлі, зазначеній у даній скарзі, та на виконання такої вимоги було надано час – до 28.10.2020 року 14.16 год. Дана Вимога ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО» була виконана в повному обсязі своєчасно – 28.10.2020 року о 09.48 год. Одночасно з цим, 29.10.2020 р. Замовником було оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій, відповідно до яких, Замовником прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції у відношенні ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО». Підставою відхилення тендерної пропозиції,з посиланням на ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано – «не відповідає вимогам технічної специфікації Замовника, а саме: Не надав у складі своєї пропозиції копію чинної ліцензії на постачання електричної енергії споживачу (або довідку складену в довільній формі в якій міститься інформація щодо рішення про видачу відповідної ліцензії (за предметом даних торгів), що оприлюднено на офіційному сайті www.nerc.gov.ua.)), що призвело до невиконання вимог технічної специфікації Замовника.». Ознайомившись із протоколом розгляду тендерних пропозицій Замовника, вбачаємо такий протокол в частині відхилення пропозиції ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО» таким, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» та підлягає скасуванню з наступних підстав. Так, додатком №1 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», в розділі «1.Особливі вимоги до предмету закупівлі:» встановлено: «Учасник в складі пропозиції повинен надати копію чинної ліцензії на постачання електричної енергії споживачу (або довідку складену в довільній формі в якій міститься інформація щодо рішення про видачу відповідної ліцензії (за предметом даних торгів), що оприлюднено на офіційному сайті www.nerc.gov.ua.)). Якщо строк (термін) дії ліцензії, наданої Учасником у складі тендерної пропозиції, спливає до моменту закінчення постачання товару, Учасник у складі пропозиції надає лист-зобов’язання (в довільній формі) щодо продовження терміну дії ліцензії на весь період постачання товару (за предметом даних торгів).». Так, на виконання даної вимоги в тендерній пропозиції ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО» у файлі «Постанова Ліцензія.pdf» було подано: скан-копію постанови НКРЕКП №1617 від 04.12.2018», а також викопіювання такої постанови, публічно оприлюдненої НКРЕКП на власному веб-сайті за посиланням http://www.nerc.gov.ua/?id=36760. При цьому, обидва документи були засвідчені написом «Згідно з оригіналом», печаткою Товариства та підписом директора. Також варто зазначити, що відповідно до законів України «Про ліцензування видів господарської діяльності», «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та «Про ринок електричної енергії» , Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, затверджених постановою НКРЕКП від 27.12.2017 № 1469, видача ліцензії здійснюється шляхом прийняття постанови НКРЕКП, без видачі окремого документу «Ліцензія» та безстроково. За таких обставин, учасником – ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО» було надано витребувану інформацію в повному обсязі, підтверджену згідно прямо передбачених джерел та в довільній формі. Одночасно з цим, звертаємо увагу на наступне: - у Вимозі від 28.10.2020 р. не було зазначено жодної інформації щодо невідповідного виконання вимоги про підтвердження наявності ліцензії учасника ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО»; - згідно ч.5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Так, згідно постанови НКРЕКП від 21.08.2018 № 886 «Про затвердження Порядку формування, ведення і користування відомостями ліцензійного реєстру Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», НКРЕКП на власному веб-сайті за посиланням http://www.nerc.gov.ua/?id=11957 веде «Ліцензійний реєстр НКРЕКП», що є вільно та публічно доступним, в якому міститься актуальна інформація про ліцензіатів за видами ліцензій, із зазначенням відомостей про чинність такої ліцензії та відомостей про рішення,за яким така ліцензія надана відповідному ліцензіату. Зокрема, за записом №1652 в даний Ліцензійний реєстр НКРЕКП внесено відомості про чинну ліцензію ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО». - крім того, за наявності помилки в оформленні наданого ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО» документу – хоча згідно заявлених вимог визначено право довільного оформлення документу, така помилка є формальною (несуттєвою) в розумінні п.19 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.), оскільки з наданих документів чітко та достовірно встановлюється наявність ліцензії у учасника тендерної процедури належним та допустимим документом. З огляду на це, вважаємо, що Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2020-09-22-014079-b Замовника від 29.10.2020 року в частині відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО» є безпідставним, таким, що не відповідає вимогам ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже підлягає скасуванню в даній частині та тендерна пропозиція ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО» підлягає допуску до аукціону в рамках процедури закупівлі UA-2020-09-22-014079-b. Зазначимо, на виконання ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», що допущені порушення з боку Замовника при прийнятті Протоколу розгляду тендерних пропозицій порушують права суб’єкта оскарження, оскільки фактично порушено право учасника процедури закупівлі на конкурентну участь у зазначеній процедурі закупівлі, та подальшому укладенні правочину із Замовником у разі перемоги суб’єкта оскарження. Враховуючи зазначене, керуючись ст. 5, 16, 17, 18, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2020-09-22-014079-b Замовника від 29.10.2020 року в частині відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО». 2. Допустити ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО» та його тендерну пропозицію до аукціону в рамках тендерної процедури UA-2020-09-22-014079-b, який заплановано на 04.11.2020 р. Оплата за подання даної скарги здійснюється порядку, встановленому постановою КМУ від 22 квітня 2020 р. № 292 «Про встановлення розміру плати за подання скарги та затвердження Порядку здійснення плати за подання скарги до органу оскарження через електронну систему закупівель та її повернення суб’єкту оскарження». Директор ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО» _______________ О.В. Цьопа 02.11.2020 р.
Дата розгляду скарги: 13.11.2020 15:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.11.2020 22:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.11.2020 00:01
Дата виконання рішення Замовником: 02.12.2020 16:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення № 21379-р/пк-пз від 17.11.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель замовником прийнято рішення про скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО" за процедурою закупівлі 09310000-5 Електрична енергія
Задовільнена: Так
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО", Цьопа Олександр 0442225963 info@energo-p.com.ua
Вимога
Є відповідь

вимога

Номер: f093de9c6e7c4161948aa8e5d0930958
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-22-014079-b.c3
Назва: вимога
Вимога:
Голові тендерного комітету Державного підприємства «Морський торговельний порт «Южний» ВИМОГА щодо відхилення та недопущення до участі в аукціоні пропозиції ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО" Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з публікацією англійською мовою) 09310000-5 Електрична енергія на постачання електричної енергії. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-09-22-014079-b. ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО" (надалі- Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно вимог тендерної документації замовника, з дотриманням всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) подало тендерну пропозицію, своєчасно та належним чином підтвердило відповідність кваліфікаційним, технічним та іншим критеріям визначеним замовником. Стосовно підстав відхилення пропозиції ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО" та недопущення до участі в аукціоні, повідомляємо наступне: 23.10.2020 09:30 розпочато період прекваліфікації 27.10.2020 14:16 Замовником розміщено повідомлення з вимогою усунення невідповідностей та переліком інформації та/або документів, які повинен подати скаржник для усунення виявлених невідповідностей, серед яких - відгук від контрагента на виконаний договір зазначений в довідці складеній учасником в довільній формі про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; - Протокол Загальних зборів щодо обрання директора (Протокол №4 Загальних учасників товариства від 02.07.2012 року). На виконання вимог Закону, 28.10.2020 09:48 (протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) скаржником - додано файли: «Отзив.pdf», «Протокол директора.pdf», «Лист.jpeg», «Сіріус 15.pdf» з виправленою (уточненою) інформаціюэю, що відображено на сайті Уповноваженого органу з питань державних закупівель. За результатами розгляду пропозиції на прекваліфікації, замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції скаржника (протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2020-09-22-014079-b) Підставою відхилення зазначено наступне - Тендерное предложение участника не соответствует условиям технической спецификации и другим требованиям в отношении предмета закупки тендерной документации не відповідає вимогам технічної специфікації Замовника , а саме: Не надав у складі своєї пропозиції копію чинної ліцензії на постачання електричної енергії споживачу (або довідку складену в довільній формі в якій міститься інформація щодо рішення про видачу відповідної ліцензії (за предметом даних торгів), що оприлюднено на офіційному сайті www.nerc.gov.ua.)), що призвело до невиконання вимог технічної специфікації Замовника. Скаржник не може погодитись з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі": • добросовісної конкуренції серед учасників; • максимальної економії та ефективності; • об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів Також, тендерним комітетом Замовника не об’єктивно та упереджено оцінено пропозицію ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО", адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації, що підтверджується поданими документами учасника ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО", а саме розміщений файл «Постанова Ліцензія.pdf» містить копію постанови НКРЕ КП №1617 від 04.12.2018 р. про видачу ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО» ліцензії на право проводження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, а також видруківка з сайту НКРЕ КП даної ліцензії. Також хочемо наголосити, що дана інформація є публічною і знаходиться на офіційному сайті НКРЕКП як і публічний реєстр ліцензіатів. Враховуючи викладене, вимагаємо переглянути (скасувати) прийняте рішення передбачене протоколом розгляду тендерних пропозицій UA-2020-09-22-014079-b, щодо відхилення пропозиції ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО" а також, додатково надати аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО" Також інформуємо, що у разі відмови ми вимушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України та Управління Держаудитслужби з вимогою розпочати моніторинг закупівлю з метою виявлення ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, а також звернутись до порталу dozorro.org, що може вплинути на дані автоматичних індикаторів ризику та негативно відобразитись на даній закупівлі. Також нагадаємо, що частинами 3-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення за безпідставне відхилення тендерних пропозицій на службових (посадових) уповноважених осіб замовника (членів тендерного комітету, Уповноважених осіб) передбачено накладання штрафу у розмірі від 25 500 до 51 000 грн.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Згідно вимог Технічної специфікації тендерної документації учасник повинен надати копію чинної ліцензії на постачання електричної енергії споживачу (або довідку складену в довільної формі в якій міститься інформація щодо рішення про видачу відповідної ліцензії (за предметом даних торгів), що оприлюднено на офіційному сайті www.nerc.gov.ua). ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО» у складі пропозиції не надано копію чинної ліцензії на постачання електричної енергії споживачу (або довідку складену в довільній формі в якій міститься інформація щодо рішення про видачу відповідної ліцензії (за предметом даних торгів), що оприлюднено на офіційному сайті www.nerc.gov.ua.). Таким чином пропозиція ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО» не відповідає вимогам Технічної специфікації тендерної документації/документації Замовника
Статус вимоги: Відхилено