• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт зовнішнього освітлення пр. Т.Г. Шевченка, м. Вараш, Рівненської області

Згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Тендерні пропозиції учасників викладаються українською мовою. Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія.

Торги не відбулися

2 432 904.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 165.00 UAH
Період оскарження: 22.09.2020 17:01 - 05.10.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Неправомірне визначення переможця процедури закупівлі

Номер: 83559316e7ac4b3bb0176f3c140da80d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-22-013490-b.b4
Назва: Неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
Скарга:
Управлінням містобудування, архітектури та капітального будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради» було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-22-013490-b. Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Енерго-Буд» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було – ДК 021:2015 - 45310000-3 — ЕЛЕКТРОМОНТАЖНІ РОБОТИ ("Капітальний ремонт зовнішнього освітлення пр. Т.Г. Шевченка, м. Вараш, Рівненської області”), що зазначено у оголошенні та тендерній документації. За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з ТОВ СК ДП БУД (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №130 від 24.11.2020). 1. Замовником в п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації вказано, що учасник подає тендерну пропозицію шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації. Серед цих документів є наступне: «- Учасник-нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження. Такі документи подаються разом із завіреним у встановленому порядку перекладом.» Також вказано, що у разі якщо учасник, у тому числі нерезидент або переможець не подають будь-який документ, що вимагається тендерною документацією то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає причини ненадання відповідних документів. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ СК ДП БУД відсутній лист-роз’яснення щодо даного пункту тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ СК ДП БУД не відповідає вимогам тендерної документації Замовника в цій частині, у зв’язку з чим, його пропозиція має бути відхилена на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Замовником в п.п. 3 п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації вказано, що учасник в складі тендерної пропозиції подає: «- копії кожного договору, зазначеного в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору)». В складі тендерної пропозиції учасник ТОВ СК ДП БУД надає Договір № 90/2019 від 08.08.2019 р. та Договір № 57 від 04.07.2019 р. Договір № 90/2019 від 08.08.2019 р. надано не в повному обсязі, оскільки відсутні додатки до договору відповідно до пункту 13 Договору «Додатки до договору», а саме: Договірна ціна (додаток №1) та Календарний графік виконання робіт (додаток 2). Договір № 57 від 04.07.2019 р. надано не в повному обсязі, оскільки відсутні додатки до договору відповідно до пункту 13 Договору «Додатки до договору», а саме: Договірна ціна (додаток №1) та Календарний графік виконання робіт (додаток 2). Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ СК ДП БУД не відповідає вимогам тендерної документації Замовника в цій частині, у зв’язку з чим, його пропозиція має бути відхилена на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Замовником в п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації вказано, що учасник надає: «-інформацію про залучення чи не залучення субпідрядників у вигляді довідки довільної форми. При залученні субпідрядників інформацією (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати, відповідно до п.8 цього розділу». В п. 8 Розділу ІІІ тендерної документації вказано, що «учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця». «У разі виконання робіт без залучення субпідрядника або субпідрядників учасник надає довідку (довільної форми) про виконання робіт без залучення субпідрядника або субпідрядників.» В складі тендерної пропозиції ТОВ СК ДП БУД надано Довідку № 13-Т від 08.10.2020 р., в якій вказано, що учасник не планує залучати субпідрядників в обсязі не менше 20% від вартості договору про закупівлю. Дана довідка надана на вимогу п. 8 Розділу ІІІ тендерної документації. Однак в складі тендерної пропозиції відсутня інформація про залучення чи не залучення субпідрядників у вигляді довідки довільної форми відповідно до п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ СК ДП БУД не відповідає вимогам тендерної документації Замовника в цій частині, у зв’язку з чим, його пропозиція має бути відхилена на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 4. Замовником в п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації вказано, що учасник надає Детальний графік виконання робіт. Датою аукціону по процедурі закупівлі є 12.10.2020 р. Процедурою закупівлі є «відкриті торги». Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Враховуючи норми Закону, договір за результатами процедури закупівлі неможливо заключити раніше 10 (десяти) днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Враховуючи норми Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник за оптимістичним сценарієм не може заключити договір, а Учасник не може почати виконувати роботи раніше ніж 23.10.2020 р. Учасником ТОВ СК ДП БУД в складі тендерної пропозиції надає графік виконання робіт, в якому вказано, що роботи розпочинаються 15.10.2020 р. та тривають 60 днів. Що вже не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи той факт, що переможцем закупівлі ТОВ СК ДП БУД визначено 24.11.2020 р., учасник не виконає роботи у зазначену кількість днів графіка до 15.12. 2020 р. Учасник ТОВ СК ДП БУД в складі тендерної пропозиції надає довідку про наявність працівників № 22-Т від 08.10.2020 р., в якій вказана кількість працівників 21, серед них працівники, які безпосередньо будуть виконувати роботи – 13 чоловік. Виходячи з цього, в підсумковій відомості ресурсів, загальна кошторисна трудомісткість по розрахунках не відповідає кількості вказаних працівників в довідці. Це свідчить про те, що надані недостовірні дані, а також що роботи не можуть бути виконані у зазначений строк. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ СК ДП БУД не відповідає вимогам тендерної документації Замовника в цій частині, у зв’язку з чим, його пропозиція має бути відхилена на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Замовником в п. 2 Розділу ІІ тендерної документації вимагається надання банківської гарантії, яка повинна містити ряд інформації, зокрема: «-строк дії гарантії - “строк дії банківської гарантії до “ ”_________20___р. включно”». Замовником чітко вказано, який саме текст повинен бути в документі. Учасником ТОВ СК ДП БУД надано Гарантію забезпечення тендерної пропозиції №440 від 02.10.2020 р. В тексті наданої гарантії відсутній вищевказаний пункт, а отже учасник не виконав вимогу тендерної документації Замовника. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ СК ДП БУД не відповідає вимогам тендерної документації Замовника в цій частині, у зв’язку з чим, його пропозиція має бути відхилена на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ СК ДП БУД не відповідає умовам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію ТОВ СК ДП БУД, а саме: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів та інформації прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому. Замовник «Управління містобудування, архітектури та капітального будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради» порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі»: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо повернути до розгляду тендерну пропозицію ТОВ «Компанія Енерго-Буд» та визнати тендерну пропозицію ТОВ СК ДП БУД такою, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та нормативно-правовим актам України. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем ТОВ СК ДП БУД зазначене у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №130 від 24.11.2020. Додатки: 1. Тендерна документація, затверджене уповноваженою особою №85 від 22.09.2020 р. 2. Договір № 90/2019 від 08.08.2019 р. 3. Договір № 57 від 04.07.2019 р. 4. Графік виконання робіт ТОВ СК ДП БУД. 5. Довідка ТОВ СК ДП БУД про наявність працівників № 22-Т від 08.10.2020 р. 6. Довідка ТОВ СК ДП БУД № 13-Т від 08.10.2020 р. 7. Гарантія забезпечення тендерної пропозиції ТОВ СК ДП БУД №440 від 02.10.2020 р.
Дата розгляду скарги: 15.12.2020 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.12.2020 21:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.12.2020 22:53
Дата виконання рішення Замовником: 22.12.2020 09:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: На підставі Рішення №23231-р/пк-пз від 15.12.2020р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за процедурою відкритих торгів по предмету закупівлі «Капітальний ремонт зовнішнього освітлення пр. Т.Г. Шевченка, м. Вараш, Рівненської області» за номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-09-22-013490-b Замовником скасовано рішення про визначення ТОВ «СК ДП БУД» переможцем даної процедури закупівлі.
Автор: ТОВ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД", Олександр Новосад +380973412878 companyenergobud@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця процедури закупівлі

Номер: 191c19ec4d504650bcfe8e5f7a60b486
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-22-013490-b.b3
Назва: Неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
Вимога:
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з ТОВ СК ДП БУД (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №130 від 24.11.2020). 1. Замовником в п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації вказано, що учасник подає тендерну пропозицію шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації. Серед цих документів є наступне: «- Учасник-нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження. Такі документи подаються разом із завіреним у встановленому порядку перекладом.» Також вказано, що у разі якщо учасник, у тому числі нерезидент або переможець не подають будь-який документ, що вимагається тендерною документацією то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає причини ненадання відповідних документів. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ СК ДП БУД відсутній лист-роз’яснення щодо даного пункту тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ СК ДП БУД не відповідає вимогам тендерної документації Замовника в цій частині, у зв’язку з чим, його пропозиція має бути відхилена на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Замовником в п.п. 3 п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації вказано, що учасник в складі тендерної пропозиції подає: «- копії кожного договору, зазначеного в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору)». В складі тендерної пропозиції учасник ТОВ СК ДП БУД надає Договір № 90/2019 від 08.08.2019 р. та Договір № 57 від 04.07.2019 р. Договір № 90/2019 від 08.08.2019 р. надано не в повному обсязі, оскільки відсутні додатки до договору відповідно до пункту 13 Договору «Додатки до договору», а саме: Договірна ціна (додаток №1) та Календарний графік виконання робіт (додаток 2). Договір № 57 від 04.07.2019 р. надано не в повному обсязі, оскільки відсутні додатки до договору відповідно до пункту 13 Договору «Додатки до договору», а саме: Договірна ціна (додаток №1) та Календарний графік виконання робіт (додаток 2). Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ СК ДП БУД не відповідає вимогам тендерної документації Замовника в цій частині, у зв’язку з чим, його пропозиція має бути відхилена на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Замовником в п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації вказано, що учасник надає: «-інформацію про залучення чи не залучення субпідрядників у вигляді довідки довільної форми. При залученні субпідрядників інформацією (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати, відповідно до п.8 цього розділу». В п. 8 Розділу ІІІ тендерної документації вказано, що «учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця». «У разі виконання робіт без залучення субпідрядника або субпідрядників учасник надає довідку (довільної форми) про виконання робіт без залучення субпідрядника або субпідрядників.» В складі тендерної пропозиції ТОВ СК ДП БУД надано Довідку № 13-Т від 08.10.2020 р., в якій вказано, що учасник не планує залучати субпідрядників в обсязі не менше 20% від вартості договору про закупівлю. Дана довідка надана на вимогу п. 8 Розділу ІІІ тендерної документації. Однак в складі тендерної пропозиції відсутня інформація про залучення чи не залучення субпідрядників у вигляді довідки довільної форми відповідно до п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ СК ДП БУД не відповідає вимогам тендерної документації Замовника в цій частині, у зв’язку з чим, його пропозиція має бути відхилена на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 4. Замовником в п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації вказано, що учасник надає Детальний графік виконання робіт. Датою аукціону по процедурі закупівлі є 12.10.2020 р. Процедурою закупівлі є «відкриті торги». Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Враховуючи норми Закону, договір за результатами процедури закупівлі неможливо заключити раніше 10 (десяти) днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Враховуючи норми Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник за оптимістичним сценарієм не може заключити договір, а Учасник не може почати виконувати роботи раніше ніж 23.10.2020 р. Учасником ТОВ СК ДП БУД в складі тендерної пропозиції надає графік виконання робіт, в якому вказано, що роботи розпочинаються 15.10.2020 р. та тривають 60 днів. Що вже не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи той факт, що переможцем закупівлі ТОВ СК ДП БУД визначено 24.11.2020 р., учасник не виконає роботи у зазначену кількість днів графіка до 15.12. 2020 р. Учасник ТОВ СК ДП БУД в складі тендерної пропозиції надає довідку про наявність працівників № 22-Т від 08.10.2020 р., в якій вказана кількість працівників 21, серед них працівники, які безпосередньо будуть виконувати роботи – 13 чоловік. Виходячи з цього, в підсумковій відомості ресурсів, загальна кошторисна трудомісткість по розрахунах не відповідає кількості вказаних працівників в довідці. Це свідчить про те, що надані недостовірні дані, а також що роботи не можуть бути виконані у зазначений строк. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ СК ДП БУД не відповідає вимогам тендерної документації Замовника в цій частині, у зв’язку з чим, його пропозиція має бути відхилена на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Замовником в п. 2 Розділу ІІ тендерної документації вимагається надання банківської гарантії, яка повинна містити ряд інформації, зокрема: «-строк дії гарантії - “строк дії банківської гарантії до “ ”_________20___р. включно”». Замовником чітко вказано, який саме текст повинен бути в документі. Учасником ТОВ СК ДП БУД надано Гарантію забезпечення тендерної пропозиції №440 від 02.10.2020 р. В тексті наданої гарантії відсутній вищевказаний пункт, а отже учасник не виконав вимогу тендерної документації Замовника. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ СК ДП БУД не відповідає вимогам тендерної документації Замовника в цій частині, у зв’язку з чим, його пропозиція має бути відхилена на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ СК ДП БУД не відповідає умовам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію ТОВ СК ДП БУД, а саме: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів та інформації прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому. Замовник «Управління містобудування, архітектури та капітального будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради» порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі»: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо визнати тендерну пропозицію ТОВ СК ДП БУД такою, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та нормативно-правовим актам України.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 1. Щодо відсутності у тендерній пропозиції ТОВ СК ДП БУД листа - роз’яснення про неподання документів, які вимагаються від учасника – нерезидента в п. 1 Розділу ІІІ ТД Замовника, а саме: «- Учасник – нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження. Такі документи подаються разом із завіреним у встановленому порядку перекладом.» Зазначаємо, що Скаржник безпідставно заявляє про невідповідність пропозиції учасника ТОВ СК ДП БУД з вищевказаного приводу. Так як дана вимога стосується лише учасників – нерезидентів. А учасник ТОВ СК ДП БУД є резидентом. 2. Щодо відсутності Додатків (договірної ціни та графіку виконання робіт) до аналогічних договорів в пропозиції учасника ТОВ СК ДП БУД, то частиною 5 статті 17 Закону України № 114-ІХ «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Отже Скаржник безпідставно заявляє про невідповідність пропозиції учасника ТОВ СК ДП БУД. Замовник самостійно ознайомився з додатками до аналогічних договорів, що не дозавантажив учасник в своїй пропозиції через систему «PROZORRO» так, як вони є у вільному доступі. 3. В п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника міститься інформація про зміст і спосіб подання тих чи інших документів з посиланням на додатки чи пункти тендерної документації яких вони стосуються. Так в даному пункті вказано, що «учасник має надати в тендерній пропозиції інформацію про залучення чи не залучення субпідрядників у вигляді довідки довільної форми. При залученні субпідрядників інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити, відповідно до п. 8 цього розділу.» На вище вказану вимогу учасником ТОВ СК ДП БУД було надано Довідку про незалучення субпідрядників № 13-Т від 08.10.2020 р. Що повністю відповідає вимозі ТД Замовника. Отже, зауваження Скаржника щодо відсутності інформації про залучення чи не залучення субпідрядників у вигляді довідки довільної форми на вимогу п.1 Розділу ІІІ ТД Замовника в тендерній пропозиції учасника ТОВ СК ДП БУД є безпідставним. 4. Щодо невідповідності графіку виконання робіт, вимогам ТД Замовника, зазначаємо, що в умовах Тендерної документації Замовника відсутні певні вимоги до графіку виконання робіт. Графік виконання робіт подається учасниками в довільній формі. Учасники не можуть спрогнозувати дату укладання договору та початку виконання робіт, адже інколи процедури розгляду пропозицій можуть затягнутись на тривалі терміни. Терміни початку виконання робіт керуються умовами договору, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором. Після укладання договору, за потреби, додатковою угодою вносяться зміни до договору та додатків згідно чинного Законодавства. Тобто, термін виконання робіт може бути продовжений, а графік виконання робіт відкоригований під фактичні періоди робіт. Щодо неможливості учасником виконати роботи до кінця періоду дії договору хочемо зазначити, що в довідці про наявність працівників учасником зазначено, як робочий так і адміністративний персонал, який безумовно задіяний у процесі виконання робіт. Серед них 13 чоловік які безпосередньо будуть виконувати самі роботи. Трудомісткість в Підсумковій відомості ресурсів становить 2190,1 люд-год. Відповідно при виконанні робіт за восьмигодинним робочим графіком даними робітниками складе 21 день. Враховуючи той факт, що переможцем закупівлі ТОВ СК ДП БУД визначено 24.11.2020 р. то укладання договору можливе з 07.12.2020 р. Тобто даного терміну достатньо для виконання робіт у строк дії договору. З огляду на вище викладене пропозиція ТОВ СК ДП БУД відповідає вимогам ТД Замовника. 5. Щодо зауваження про невідповідність банківської гарантії на підставі п. 2 Розділу ІІ Тендерної документації, хочемо зауважити, що в даному пункті відсутня така вимога. Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії вимагалось в п.2 Розділу ІІІ ТД Замовника. На що учасник ТОВ СК ДП БУД надав банківську гарантію № 9324-20 від 07.10.2020 року, яка повністю відповідає вимогам ТД Замовника. Отже, зауваження Скаржника щодо невідповідності банківської гарантії учасника ТОВ СК ДП БУД є безпідставним. На підставі вищевикладеного, вимога Скаржника визнати Тендерну пропозицію ТОВ СК ДП БУД такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника та нормативно-правовим актам України не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга до АМКУ

Номер: 133e4995c1554260bbe72a2357db6eb7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-22-013490-b.c2
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовник: Управління містобудування, архітектури та капітального будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради, ЄДРПОУ: 41200388; 34400, Україна, Рівненська обл., Вараш, майдан Незалежності, будинок 2 Скаржник: ТОВ СК «ДП БУД», м. Дніпро, вул Володі Дубініна, 8, офіс 16, код ЄДРПОУ: 40847845 Процедура закупівлі: Капітальний ремонт зовнішнього освітлення пр. Т.Г. Шевченка, м. Вараш, Рівненської області, № UA-2020-09-22-013490-b СКАРГА (згідно статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі») на неправомірні дії Замовника про визначення ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД» переможцем процедури закупівлі «Капітальний ремонт зовнішнього освітлення пр. Т.Г. Шевченка, м. Вараш, Рівненської області» № UA-2020-09-22-013490-b ТОВ СК «ДП БУД» взяло участь у процедурі закупівлі «Капітальний ремонт зовнішнього освітлення пр. Т.Г. Шевченка, м. Вараш, Рівненської області», за оголошенням на веб-порталі уповноваженого органу № UA-2020-09-22-013490-b. ТОВ СК «ДП БУД» було підготовлено свою тендерну пропозицію у повній відповідності з вимогами тендерної документації. 23.10.2020 Замовником було оприлюднено рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД». При цьому, ТОВ СК «ДП БУД» не може погодитись із таким рішенням Замовника, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД» складена із порушеннями вимог документації та має бути відхилена. Переможцем процедури закупівлі має бути визначено ТОВ СК «ДП БУД». 1. Згідно з пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція обов'язково супроводжується документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України (далі – НБУ) від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) «Положення про порядок здійснення банками операцій з гарантіями в національній та іноземних валютах» із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених п. 3 цього розділу тендерної документації, відшкодувати замовнику. Гарантія має містити: - безвідкличне зобов'язання банку-гаранта протягом п’яти банківських днів, з дати отримання банком-гарантом першої письмової вимоги від бенефіціара (замовника), сплатити бенефіціару повну суму грошових коштів, що дорівнює сумі забезпечення тендерної пропозиції, без необхідності для бенефіціара обґрунтовувати свою вимогу, за умови, що в тексті вимоги буде зазначено, що сума, яка вимагається, повинна бути сплачена у зв'язку з виникненням обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених частиною 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД» у складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію № 440, видану АТ «БАНК «УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ», у тексті якої зазначено: На цій підставі ми, АТ «БАНК «УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ», цим надаємо безвідкличну та безумовну гарантію виконання зобов’язань за тендерною пропозицією (надалі - Гарантія) і цим беремо на себе безвідкличні, непередавані та без можливості переуступлення зобов’язання протягом 5 (П’яти) банківських днів сплатити Вам за Вашою першою письмовою вимогою суму у розмірі 11 000.00 грн. (Одинадцять тисяч гривень 00 копiйок), валюта гарантії – гривня, валюта платежу – гривня, код валюти (UAH) – 980, у разі якщо Учасник не виконав своїх зобов’язань, що передбачаються його пропозицією. При цьому, зазначена гарантія не містить безвідкличне зобов'язання банку-гаранта протягом п’яти банківських днів, з дати отримання банком-гарантом першої письмової вимоги від бенефіціара (замовника), сплатити бенефіціару повну суму грошових коштів, що дорівнює сумі забезпечення тендерної пропозиції, саме без необхідності для бенефіціара обґрунтовувати свою вимогу, за умови, що в тексті вимоги буде зазначено, що сума, яка вимагається, повинна бути сплачена у зв'язку з виникненням обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених частиною 3 статті 25 Закону України “Про публічні закупівлі”. Таким чином, ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД» не дотримано вимоги тендерної документації в цій частині, у зв’язку з чим, його пропозиція має бути відхилена на підставі вимог статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Згідно з пунктом 7 розділу ІІІ тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасники надають наступні документи: чинний сертифікат ДСТУ ІSO 9001:2015 – «Системи управління якістю. Вимоги.» на виробництво світильників, які будуть використовуватися при виконанні робіт. ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД» у складі тендерної пропозиції надано сертифікат на систему менеджменту якості ДСТУ ІSO 9001:2015, сфера застосування: «апаратура електронна, побутова, устатковання вимірювальне, випробувальне та навігаційне, годинники всіх видів, двигуни, генератори, трансформатори електричні, апаратура розподільча та керувальна електрична, устатковання освітлювальне електричне, устатковання електричне інше, машини та устатковання загальної призначеності, інші Н.В.І.У. ремонтування електронного й оптичного устатковання. Ремонтування електричного устатковання. Ремонтування іншого устатковання. Монтуваня промислових машин і устатковання. Роботи електромонтажні, оптова торгівля електричним устаткованням, оптова торгівля іншими машинами й устаткованням. Оптова торгівля годинниками та ювелірними виробами, послуги комерційні допоміжні, інші». При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД» відсутній чинний сертифікат ДСТУ ІSO 9001:2015 саме на виробництво світильників. Таким чином, ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД» не дотримано вимоги тендерної документації в цій частині, у зв’язку з чим, його пропозиція має бути відхилена на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Відповідно до умов Додатку 2 до тендерної документації та п.6 Р.3 тендерної документації, усі матеріали, обладнання тощо, що будуть використовуватись Учасником під час виконання робіт мають відповідати матеріалам, обладнанню тощо, що передбачені робочим проєктом та Додатком 2. У разі якщо Учасником під час виконання робіт використовуватиметься еквівалент матеріалів, обладнання тощо, передбачених робочим проєктом та Додатком 2, учасник має надати порівняльну таблицю (марка, модель, виробник, технічні характеристики проектованого об'єкта, технічні характеристики світильника тощо), при цьому еквівалент матеріалів, обладнання тощо за своїми технічними показниками має бути не гіршим за матеріали, обладнання тощо, що передбачені робочим проєктом та Додатком 2. У разі якщо Учасником під час виконання робіт будуть використовуватись матеріал, обладнання тощо передбачені робочим проєктом надається гарантійний лист з підтвердженням зазначеного. Відповідно робочим проєктом на дану закупівлю, передбачені світильники "ALUM SIDE PLATINUM electric, 150Вт" та "SAFE PARK LIGHT PLATINUM electric, 40Вт, виробником, яких є ТОВ «КОМПАНІЯ ПЛАТІНУМ». Згідно п.7. Р.3 тендерної документації учасником надається чинний сертифікат ДСТУ ІSO 9001:2015 – «Системи управління якістю. Вимоги.» на виробництво світильників, які будуть використовуватися при виконанні робіт. Учасник закупівлі ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надає пояснення, що додається гарантійний лист про використання ним матеріалів, обладнання тощо, які передбачені робочим проєктом, при цьому гарантійний лист такого змісту не надає, також надає пояснення, що не надає порівняльну таблицю так, як буде використовувати матеріали, обладнання тощо передбачені робочим проєктом, при цьому надає сертифікат системи управління якістю від ТОВ «ТЕХМІК», який не є виробником світильників передбачених робочим проєктом і наданий сертифікат за змістом не підтверджує систему управління якістю на виробництво, також при цьому ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД» надає технічні характеристики світильників ТОВ «ШРЕДЕР», які не передбачені робочим проєктом, в такому разі мало надати порівняльну таблицю еквіваленту матеріалів. ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД» не надало, у складі своєї тендерної пропозиції, порівняльну таблицю у разі використання еквіваленту матеріалів, обладнання, у разі ж використання матеріалів, обладнання передбачених робочим проєктом, не надало сертифікат на систему управління якістю на виробництво світильників, які будуть використовуватися при виконанні робіт. Таким чином, ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника в цій частині, у зв’язку з чим, його пропозиція має бути відхилена на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 4. У відповідності з пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність фінансової спроможності підтверджується наступними документами: - копія «Балансу», копія «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) та копія «Звіту про рух грошових коштів» за 2019 рік та за останній звітний період з документом (чи реквізитом), що підтверджує його реєстрацію у податковому органі, при цьому обсяг чистого річного доходу від реалізації продукції за останній звітний період, має бути не меншим ніж очікувана вартість предмета закупівлі, про що Учасником надається довідка у довільній формі. У відповідності зі статтею 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД» у складі тендерної пропозиції надано фінансову звітність за 2019 у відповідності до якої чистий дохід від реалізації продукції за звітний період склав 599,7 тис. грн. Разом з тим, очікувана вартість процедури закупівлі складає 2 432 904,00 млн грн. Тобто, обсяг чистого річного доходу від реалізації продукції ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД» за останній звітний період, є меншим ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Крім цього, ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД» надано довідку від 08.10.2020 у відповідності з якою ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД» повідомляє, що обсяг чистого річного доходу від реалізації продукції за останній звітний період не менше ніж очікувана вартість процедури закупівлі, що не відповідає дійсності. Таким чином, ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД» надано недостовірну інформацію в цій частині. Отже, ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД» не відповідає кваліфікаційному критерію в цій частині, а також надано недостовірну інформацію у складі тендерної пропозиції у зв’язку з чим, його пропозиція має бути відхилена на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Відповідно до п. 3 Р. 6 тендерної документації, Переможець торгів у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає Замовнику на погодження договірну ціну сформовану відповідно до вимог цієї тендерної документації. Договірна ціна повинна бути узгоджена не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Ненадання договірної ціни Переможцем у строки передбачені цим пунктом тендерної документації, а також ненадання договірної ціни сформованої у відповідності до вимог замовника цієї тендерної документації є відмовою Переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, про що учасник надає письмову згоду під час подання тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД» відсутня письмова згода із вказаним змістом. Таким чином, ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника в цій частині, у зв’язку з чим, його пропозиція має бути відхилена на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 6. Згідно п.6 Р. 3 тендерної документації, договірна ціна тендерної пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з видів та обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту замовлення та поточних цін на них. В договірній ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням матеріалів та обладнання, а також робіт, що планується виконувати субпідрядними організаціями, у тому числі в разі необхідності: витрати на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші. ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД» надає договірну ціну та додатки до неї, в т.ч. - витрати на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші; - детальний графік виконання робіт. Згідно наданого учасником графіку виконання робіт, строк виконання робіт складає 55 робочих днів. Згідно вимог тендерної документації строк виконання робіт до 15.12.2020 р. У наданому ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД» розрахунку №П-929 (кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва) кількість робочих днів у період будівництва складає 230 днів, термін будівництва об’єкту 11 міс. Відповідно цей розрахунок не відповідає вимогам тендерної документації стосовно строків виконання робіт, а також витрати на відрядження працівників враховані не правильно та значно завищені, так як строк виконання робіт заявлений у графіку виконання робіт ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД» не відповідає строку виконання робіт у розрахунку на відрядження (№П-929). Таким чином, ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника в цій частині, у зв’язку з чим, його пропозиція має бути відхилена на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п. 4 Р. 5 тендерної документації, неспроможність подати всю інформацію, що потребує документація, або подання пропозиції, яка не відповідає всім вимогам тендерної документації, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції. На підставі п. 4 Р. 5 тендерної документації та ст. 31 Закону тендерна пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам та підлягає відхиленню, а Замовник має приступити до розгляду пропозиції наступного учасника, а саме ТОВ СК «ДП БУД». Оголосивши переможцем закупівлі «Капітальний ремонт зовнішнього освітлення пр. Т.Г. Шевченка, м. Вараш, Рівненської області» учасника ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД», тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель відповідно ст. 5 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, внаслідок чого порушив право та законні інтереси учасника закупівлі ТОВ СК «ДП БУД» - Скаржника, на розгляд його тендерної пропозиції та визначення його переможцем закупівлі. Права та законні інтереси ТОВ СК «ДП БУД» мають бути захищені шляхом скасування незаконного рішення Замовника про визначення ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД» переможцем процедури закупівлі. На підставі вищевикладеного ТОВ СК «ДП БУД» просить: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Встановити наявність порушень при проведенні процедури закупівлі; 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД» переможцем процедури закупівлі. «Капітальний ремонт зовнішнього освітлення пр. Т.Г. Шевченка, м. Вараш, Рівненської області» № UA-2020-09-22-013490-b. Додаються документи на, які є посилання у скарзі: 1. Банківська гарантія (надана ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД») . 2. Сертифікат ISO (надана ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД») . 3. Характеристики світильників ТОВ «ШРЕДЕР» у 3-ох файлах (надані ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД») . 4. Довідка про досвід чистого доходу (надана ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД») . 5. Фінансова звітність за 2019 р. (надана ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД») . 6. Графік виконання робіт (надана ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД») . 7. Кошторисний розрахунок кошти на відрядження (надана ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД») . 8. Тендерна документація на закупівлю (Замовника).
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 12.11.2020 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.11.2020 00:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.11.2020 22:38
Дата виконання рішення Замовником: 18.11.2020 15:11
Коментар замовника щодо усунення порушень: На підставі Рішення №21079-р/пк-пз від 12.11.2020р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за процедурою відкритих торгів по предмету закупівлі «Капітальний ремонт зовнішнього освітлення пр. Т.Г. Шевченка, м. Вараш, Рівненської області» за номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-09-22-013490-b Замовником скасовано рішення про визначення ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД» переможцем даної процедури закупівлі.
Автор: ТОВ СК ДП БУД, МУРАТОВ ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ +380567670558 sk.dpbud@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога Замовнику щодо неправомірної кваліфікації переможця закупівлі

Номер: be7873bfbe4140579e340c8d82efcc7c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-22-013490-b.a1
Назва: Вимога Замовнику щодо неправомірної кваліфікації переможця закупівлі
Вимога:
Замовником торгів «Управління містобудування, архітектури та капітального будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради» 23.10.2020 року, оголошено переможцем закупівлі – ДК 021:2015 - 45310000-3 — ЕЛЕКТРОМОНТАЖНІ РОБОТИ ("Капітальний ремонт зовнішнього освітлення пр. Т.Г. Шевченка, м. Вараш, Рівненської області”), UA – 2020-09-22-013490-b, ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО БУД». З таким рішенням Замовника, учасник торгів ТОВ СК «ДП БУД» не згодне з наступних підстав. Відповідно до умов Додатку 2 до тендерної документації та п.6 Р.3 тендерної документації, усі матеріали, обладнання тощо, що будуть використовуватись Учасником під час виконання робіт мають відповідати матеріалам, обладнанню тощо, що передбачені робочим проєктом та Додатком 2. У разі якщо Учасником під час виконання робіт використовуватиметься еквівалент матеріалів, обладнання тощо, передбачених робочим проєктом та Додатком 2, учасник має надати порівняльну таблицю (марка, модель, виробник, технічні характеристики проектованого об'єкта, технічні характеристики світильника тощо), при цьому еквівалент матеріалів, обладнання тощо за своїми технічними показниками має бути не гіршим за матеріали, обладнання тощо, що передбачені робочим проєктом та Додатком 2. У разі якщо Учасником під час виконання робіт будуть використовуватись матеріал, обладнання тощо передбачені робочим проєктом надається гарантійний лист з підтвердженням зазначеного. Відповідно робочим проєктом на дану закупівлю, передбачені світильники "ALUM SIDE PLATINUM electric, 150Вт" та "SAFE PARK LIGHT PLATINUM electric, 40Вт, виробником, яких є ТОВ «КОМПАНІЯ ПЛАТІНУМ». Згідно п.7. Р.3 тендерної документації учасником надається чинний сертифікат ДСТУ ІSO 9001:2015 – «Системи управління якістю. Вимоги.» на виробництво світильників, які будуть використовуватися при виконанні робіт. Учасник закупівлі ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надає пояснення, що додається гарантійний лист про використання ним матеріалів, обладнання тощо, які передбачені робочим проєктом, при цьому гарантійний лист такого змісту не надає, також надає пояснення, що не надає порівняльну таблицю так, як буде використовувати матеріали, обладнання тощо передбачені робочим проєктом, при цьому надає сертифікат системи управління якістю від ТОВ «ТЕХМІК», який не є виробником світильників передбачених робочим проєктом і наданий сертифікат за змістом не підтверджує систему управління якістю на виробництво, також при цьому ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД» надає технічні характеристики світильників ТОВ «ШРЕДЕР». ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД» не надало, у складі своєї тендерної пропозиції, порівняльну таблицю у разі використання еквіваленту матеріалів, обладнання, у разі ж використання матеріалів, обладнання передбачених робочим проєктом, не надало сертифікат на систему управління якістю на виробництво світильників, які будуть використовуватися при виконанні робіт. Таким чином тендерна пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до п. 3 Р. 6 тендерної документації, Переможець торгів у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає Замовнику на погодження договірну ціну сформовану відповідно до вимог цієї тендерної документації. Договірна ціна повинна бути узгоджена не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Ненадання договірної ціни Переможцем у строки передбачені цим пунктом тендерної документації, а також ненадання договірної ціни сформованої у відповідності до вимог замовника цієї тендерної документації є відмовою Переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, про що учасник надає письмову згоду під час подання тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД» відсутня письмова згода із вказаним змістом. Таким чином тендерна пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Згідно п.6 Р. 3 тендерної документації, договірна ціна тендерної пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з видів та обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту замовлення та поточних цін на них. В договірній ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням матеріалів та обладнання, а також робіт, що планується виконувати субпідрядними організаціями. ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД» надає договірну ціну та додатки до неї, в т.ч. - витрати на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші; - детальний графік виконання робіт. Згідно наданого учасником графіку виконання робіт, строк виконання робіт складає 55 робочих днів. Згідно вимог тендерної документації строк виконання робіт до 15.12.2020 р. У наданому ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД» розрахунку №П-929 (кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва) кількість робочих днів у період будівництва складає 230 днів, термін будівництва об’єкту 11 міс. Відповідно цей розрахунок не відповідає вимогам тендерної документації стосовно строків виконання робіт, а також витрати на відрядження працівників враховані не правильно та значно завищені. Таким чином тендерна пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до п. 4 Р. 5 тендерної документації, неспроможність подати всю інформацію, що потребує документація, або подання пропозиції, яка не відповідає всім вимогам тендерної документації, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції. На підставі п. 4 Р. 5 тендерної документації та ст. 31 Закону тендерна пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам та підлягає відхиленню, а Замовник має приступити до розгляду пропозиції наступного учасника, а саме ТОВ СК «ДП БУД». Оголосивши переможцем закупівлі «Капітальний ремонт зовнішнього освітлення пр. Т.Г. Шевченка, м. Вараш, Рівненської області» учасника ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД», тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель відповідно ст. 5 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, тим самим порушив право учасника ТОВ СК «ДП БУД» на розгляд його тендерної пропозиції та визначення його переможцем закупівлі. На підставі вищевикладеного вимагаємо дискваліфікувати тендерну пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та Закону та перейти до розгляду тендерної пропозиції ТОВ СК «ДП БУД». У разі залишення вимоги без задоволення будемо звертатися зі скаргою до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України та до представників Громадського контролю з метою запобігання порушення законодавства України у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1. Щодо Вашого зауваження про відсутність гарантійного листа про використання матеріалів, обладнання тощо передбачених робочим проектом в тендерній пропозиції переможця повідомляємо, що не згідні з вашим зауваженням. В тендерній пропозиції переможця присутній такий гарантійний лист № 194 від 08.10.2020 року. 2. Замовник не погоджується з Вашим зауваженням щодо відсутності сертифікату ISO 9001 на світильники та відсутності порівняльної таблиці у разі використання еквіваленту в тендерній пропозиції переможця. Відповідно до п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто основними важілями у вимогах є документи, що передбачені законодавством. Тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складі тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим, не може мати наслідком відхилення її замовником. Тобто ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, не є порушенням умов Тендерної документації. Організація ISO не сертифікує компанії на відповідність стандартами і відповідно до своїх повноважень не може зобов`язати сертифікувати у обов`язковому порядку ні певну компанію, ні певну галузь. Ці рішення приймаються виключно на рівні кожної окремої держави. Що стосується України, то в нас діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар. Тобто Законодавче не встановлено обов'язково проходити сертифікацію своєї діяльності згідно ДСТУ ОНSАS 18001; ДСТУ ISO 9001, 14000, 18001. Відхилення тендерної пропозиції учасника проводиться відповідно до ст.31 Переможець надав в своїй тендерній пропозиції лист-роз’яснення № 219 від 08.10.2020 року про те, що не буде використовувати еквівалент матеріалів. Також, в кошторисній документації переможець включив матеріали відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. Отже подавати порівняльну таблицю в даному випадку непотрібно. 3. Замовник не погоджується з Вашим зауваженням щодо відсутності письмової згоди переможця на вимогу п.3 Розділу 6 тендерної документації замовника. Відповідно до п.2 Розділу 5 тендерної документації відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції відноситься до несуттєвих помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Переможцем надано лист-згода за № 189 від 08.10.2020 року в змісті якого йдеться про те, що учасник погоджується з усіма мовами та вимогами тендерної документації замовника. 4. Замовник не погоджується з Вашим зауваженням щодо графіку виконання робіт та невідповідності додаткових витрат в розрахунках учасника. Переможцем в складі тендерної пропозиції було надано лист-погодження з основними та істотними умовами проекту договору за № 199 від 08.10.2020 року та завірену Форму «Тендерної пропозиції» Додаток 1 до тендерної документації замовника. Це означає, що даними документами переможець надає свою згоду з термінами виконання робіт зазначеними в проекті договору та Додатку 1, тобто виконати роботи по даній закупівлі в термін до 15.12. 2020 року. В графіку виконання робіт поданому переможцем в тендерній пропозиції вказано кількість днів на виконання кожних видів робіт. Враховуючи, що деякі роботи виконуються одночасно в один і той же період то фактичний термін виконання робіт є меншим ніж 55 днів. Щодо розрахунків, то першочергові розрахунки учасники готують за початковими сумами подання пропозицій, які є вищими від суми після проведення аукціону. Після завершення аукціону переможець обов’язково коригує всі розрахунки та приводить у відповідність до вимог замовника та відповідно остаточної вартості визначеної після завершення аукціону. Після чого у 10-ти денний термін направляє на погодження замовнику. Першочергові розрахунки значно будуть відрізнятись від розрахунків скорегованих після проведення аукціону. 5. На Вашу вимогу, щодо відхилення пропозиції переможця замовником та розгляду Вашої пропозиції повідомляємо: Згідно п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону № 114-ІХ замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо переможець процедури закупівлі: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до ч.2 ст. 41 цього Закону; - не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Отже, лише в тому випадку, якщо вибраний замовником переможець не дотримається вищезазначених вимог, то замовник має підстави відхилити тендерну пропозицію цього переможця та розпочати розгляд тендерної пропозиції наступного учасника. З огляду на вищевикладене, замовник не вбачає в своїх діях ознак порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та спричинення дискримінаційних обставин щодо учасників даної закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено