• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

процесори та планшети

Торги відмінено

27 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 279.00 UAH
Період оскарження: 22.09.2020 16:41 - 28.09.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Звернення про усунення порушення при визначенні переможця закупівлі

Номер: 198a217053724435aabbbd996097c826
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-22-013006-b.c1
Назва: Звернення про усунення порушення при визначенні переможця закупівлі
Вимога:
Суб’єкт оскарження (учасник закупівлі): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т ТРЕЙД" Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 43625071 Адреса: 01033, м. Київ, вул. Шота Руставелі, 44-Б. Тел.: +38 093-320-87-01, е-mail: info.ttrade@ukr.net Замовник закупівлі: Одеський національний університет імені І.І. Мечникова Код ЄДРПОУ: 02071091 Адреса: 65082, Україна, Одеська область м. Одеса, вул. Дворянська, 2, Відомості про процедуру закупівлі: UA-2020-09-22-013006-b Офіційне джерело інформації: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-22-013006-b Вид процедури закупівлі – Допорогова закупівля. Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Звернення про усунення порушення при визначенні переможця закупівлі Документом «Протокол №1003 щодо прийняття рішення уповноваженою особою по спрощеній закупівлі" від 08.10.2020р.» Уповноваженою особою Одеського національного університету імені І.І. Мечникова (далі – Замовник) було прийняте рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «Т Трейд» (далі – Учасник) з таких підстав, цитуємо: «Учасник ТОВ «Т Трейд» не надав довідки щодо наявності сервісного центру у м.Одеса, що є вимогою Технічного опису предмету закупівлі». Стверджуємо, що така підстава є видуманою, а відповідно, рішення Замовника потребує перегляду. Звертаємо увагу, що ч.4 ст.3 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) визначено, що, цитуємо «Відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.». Також, зазначаємо, що п. 25 ч.1 Закону встановлено, що «публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом». Зауважуємо, що порядком, встановленим Законом та зі змісту ч.3 ст.3 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) випливає, що «…замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель…». Звертаємо увагу, що дотримання принципів здійснення публічних закупівель є обов’язком, а не правом замовника. Зазначаємо, що ст.5 Закону визначає принципи здійснення публічних закупівель, а саме: «1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.». Стверджуємо, що в діях Замовника є ознаки необ’єктивного та упередженого розгляду нашої пропозиції. Звертаємо увагу, що документом Замовника «ДОДАТОК №» визначено, цитуємо: «…У довільній формі надати лист, що до наявності сервісного центру у м. Одеса або договору співробітництва з сервісним центром у місті Одеса». Стверджуємо, що Учасник надав такий лист у визначений Змовником термін та згідно «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України ”Про публічні закупівлі”, затвердженої Наказом ДП ПРОЗОРРО № 10 від 19.03.2019 (далі – Інструкція): Зазначений вище лист був завантажений у електронну систему закупівель 30 вересня 2020 року в 10,59 год (файл – «Лист про сервісні центри.pdf». Звертаємо увагу, що згідно ч.5 Розділу 2 Інструкції передбачено, цитуємо: «На етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасники подають пропозиції в ЕСЗ шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики. Зазначена вимога Інструкція була виконана Учасником. Наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, предмету закупівлі та умовам оголошеної допорогової закупівлі. Звертаємо особливу увагу, що п.6 ст.11 Закону зобов’язує, що «Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.»; та, згідно п.10 ст.11 Закону Уповноважена особа «4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі». Зауважуємо, що зазначене вище рішення про відхилення пропозиції ТОВ Т Трейд - є сумнівним з критерію об’єктивності, а тому є підстави вважати, що Уповноваженою особою було порушено і ст. 11 Закону. Інформуємо, що кодексом України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність, а саме: якщо здійснюється оцінювання пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації. Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі. «…Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, - тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом, - тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян..». Керуючись викладеним, просимо Замовника переглянути рішення про відхилення пропозиції Учасника та визнати ТОВ «Т Трейд» переможцем закупівлі UA-2020-09-22-013006-b 12 вересня 2020 року Директор ТОВ Т Трейд Лагода О.С.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Протокол № І003а 16 жовтня 2020 року м. Одеса щодо розгляду звернення про усунення порушення при визначенні переможця та прийняття рішення про незадоволення вимоги Уповноважена особа прийняла до розгляду вимогу учасника ТОВ «Т Трейд» (ЄДРПОУ 43625071), що подана в рамках закупівлі UA-2020-09-22-013006-b по предмету закупівлі ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), а саме процесори та планшети. Розгляд вимоги. Щодо законодавчої складової: Відповідно до плану закупівель ОНУ імені І. І. Мечникова по коду класифікатора ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) заплановано закупівлі на загальну суму 27 900 гривень - номер рядка плану закупівель UA-P-2020-09-17-008013-a. Тобто загальна сума закупівлі ОНУ імені І. І. Мечникова за рік по коду ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) не перевищуватиме 50 тис. грн. Уповноважена особа проводить закупівлю: відповідно до термінології prozorro.gov.ua «Допорогова закупівля»; згідно термінології законодавства закупівля урозумінні Інструкції до наказу № 10 від 19.03.2019 ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПРОЗОРО», а саме абзацу один пункту три Загальних положень цієї Інструкції та керується Інструкцією до цього наказу, що регламентується пунктом три Статті 3 3акону України «Про публічні закупівлі». Зокрема про це свідчить і відсутність «овалу» синього кольору з написом «Спрощена» на ресурсі prozorro.gov.ua в закупівлі UA-2020-09-22-013006-b. Висновок: учасник не правильно класифікує процедуру закупівлі. Щодо технічних критеріїв: У технічних критеріях предмету закупівлі UA-2020-09-22-013006-b замовник виставляє перелік вимог щодо гарантійних зобов’язань до учасників. А саме, гарантійний термін 36 місяців на процесори та 12 місяців на планшети. Крім того, вимагається обмеження у 14 днів на строк виконання гарантійних зобов’язань на період гарантійного терміну та виконання гарантії з та до місця замовника у м. Одеса, вул. Дворянська, 2, що, можливо, призведе щодо учасника до додаткових фінансових витрат та вирішення логістичних задач обмежених у часі. Також у технічних критеріях предмету закупівлі вказуються конкретні виробники та моделі обладнання (товару). Замовник, до публікації допорогової закупівлі на електронному майданчику, розуміє, що виробники Intel та Lenovo мають офіційні сервісні центри в Україні. Але гарантійні зобов’язання покладаються саме на учасника. На думку замовника, вимоги щодо наявності сервісного центру або договору із сервісним центром нададуть можливість учаснику виконати гарантійні зобов’язання, що будуть подані ним в тендерній пропозиції. Із вищеперерахованого випливає, що мова не йде про надання інформації про офіційні сервісні центри виробників у м. Одеса, а мова йде про власний сервісний центр учасника чи його партнера у м. Одеса, що дасть змогу виконати взяті на себе зобов’язання щодо гарантії на товар. Висновки: Учасник не вірно трактує вимоги технічного опису предмету закупівлі. Уповноважена особа вирішила: 1. Враховуючи вищезазначене відхилити вимогу(звернення) учасника про усунення порушення при визначенні переможця закупівлі. 2. Оприлюднити відповідну інформацію на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку встановленому наказом ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019 року. Уповноважена особа С.В. Ковальчук
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні