• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення проектної документації на об’єкт "Реконструкція ПС 110/10 кВ "Прибузька" у місті Хмельницький" (інвестиційна програма 2020 року – п.I.7.1.2)

Торги не відбулися

464 952.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 350.00 UAH
Період оскарження: 22.09.2020 15:50 - 28.09.2020 12:00
Вимога
Відхилено

Скарга на дії Замовника

Номер: f39e19a1b5314a21aa1efa71834eb182
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-22-011441-b.b3
Назва: Скарга на дії Замовника
Вимога:
Акціонерним товариством «АТ "ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО"» (далі-Замовник) 22.09.2020 р. було розпочато процедуру закупівлі (Спрощену/Допорогову закупівлю) Розроблення проектної документації на об’єкт "Реконструкція ПС 110/10 кВ "Прибузька" у місті Хмельницький" (інвестиційна програма 2020 року – п.I.7.1.2), Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-22-011441-b. ТОВ «ЕДС-ІНЖИНІРИНГ» взяло участь в даних торгах. 02 жовтня 2020 року в електронній системі закупівель Prozorro відбулося розкриття пропозицій учасників спрощеної закупівлі на закупівлю робіт: «Розроблення проектної документації на об’єкт "Реконструкція ПС 110/10 кВ "Прибузька" у місті Хмельницький" (інвестиційна програма 2020 року – п.I.7.1.2), Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-22-011441-b. 09 жовтня 2020 р., за результатами розгляду Тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕДС-ІНЖИНІРИНГ» Замовником було викладено рішення про відхилення тендерної пропозиції, а саме Протокол №С3-128-1 від 09 жовтня 2020 р. (далі-Протокол) ТОВ «ЕДС-ІНЖИНІРИНГ» повністю незгодне з таким рішенням Замовника, та вважає що наша тендерна пропозиція, як Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та взагалі чинному законодавству України, а саме: 1. Відповідно Протоколу підставою для відхилення тендерної пропозиції вказано що у розрахунку вартості експертизи №24-7 невірно вказана назва об’єкта. Слід зазначити, що Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) , ст. 19 передбачено що, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. І відповідно Закону формальні, несуттєві помилки не є підставою для відхилення тендерної пропозиції. 2. Відповідно Протоколу підставою для відхилення тендерної пропозиції також вказано що Вартість устаткування та вартість експертизи в рази перевищує очікувану вартість по тендеру. Маємо звернути Вашу увагу, на те що, відповідно процедури закупівлі «Розроблення проектної документації на об’єкт "Реконструкція ПС 110/10 кВ "Прибузька" у місті Хмельницький" (інвестиційна програма 2020 року – п.I.7.1.2), Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-22-011441-b., очікувана вартість складала 464 952 грн. 00 коп., вартість наданої нами пропозиції становить 279 000 грн. 00 коп., що значно нижче очікуваної вартості, та в жодному разі не може слугувати фактом перевищення вартості. Та об’єм робіт запропонований нами абсолютно повністю відповідає предмету закупівлі. Відповідно до ч.20 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», з метою захисту прав та захищених законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника або до суду. Виходячи з викладеного, тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДС-ІНЖИНІРИНГ" підлягає прийняттю Замовником, яким порушено право учасника ТОВ «ЕДС-ІНЖИНІРИНГ» на недискримінацію та об’єктивну, неупереджену оцінку всіх тендерних пропозицій. ПРОСИМО: 1. Визнати неправомірним рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДС-ІНЖИНІРИНГ" на закупівлю «Розроблення проектної документації на об’єкт "Реконструкція ПС 110/10 кВ "Прибузька" у місті Хмельницький" (інвестиційна програма 2020 року – п.I.7.1.2), Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-22-011441-b.. 2. Скасувати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДС-ІНЖИНІРИНГ" на закупівлю «Розроблення проектної документації на об’єкт "Реконструкція ПС 110/10 кВ "Прибузька" у місті Хмельницький" (інвестиційна програма 2020 року – п.I.7.1.2), Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-22-011441-b.. 3. Прийняти рішення про визначення Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДС-ІНЖИНІРИНГ" переможцем закупівлі «Розроблення проектної документації на об’єкт "Реконструкція ПС 110/10 кВ "Прибузька" у місті Хмельницький" (інвестиційна програма 2020 року – п.I.7.1.2), Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-22-011441-b..
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. У розрахунку вартості експертизи №24-7 невірно вказана назва об’єкту. Також вартість устаткування (відповідно, і вартість експертизи) в рази перевищує очікувану вартість устаткування по даному об’єкту.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Видалити дискримінаційні вимоги з ТД, а саме необхідність надання скан-копії всіх сторінок трудових книжок та посвідчень працівників (або скан-копії цівильно-правових угод).

Номер: 183a77bb69af440ba79d226d5eac6bbe
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-22-011441-b.a2
Назва: Видалити дискримінаційні вимоги з ТД, а саме необхідність надання скан-копії всіх сторінок трудових книжок та посвідчень працівників (або скан-копії цівильно-правових угод).
Вимога:
Шановний замовник. Згідно ЗУ України про публічні закупівлі ч.5 ст.14 «5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Згідно згідно частини 1 статті 11 Закону України “Про інформацію” зазначено, що Персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, тобто документах є відомості про особу за допомогою яких вона може бути ідентифікована, наприклад: • дипломи про закінчення навчальних закладів; • накази про призначення; • трудові книжки; • паспортні дані тощо. Окрім того, згідно Закону України “Про обробку персональних даних” дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Закон України “Про захист персональних даних” визначає персональними даними відомості про фізичну особу, яка ідентифікована, забороняючи при цьому обробку даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією. Тож, ніхто не має права обробляти персональні дані особи, без отримання згоди від особи. Обробка персональних даних фізичної особи без її згоди порушує статтю 11 Закону України “Про інформацію”, статтю 6 Закону України “Про захист персональних даних” та статтю 32 Конституції України. Варто пам’ятати, що незаконне збирання, зберігання, використання, знищення, поширення конфіденційної інформації про особу або незаконна зміна такої інформації, ст.182 Кримінального кодексу передбачає санкції як : штраф від 500 до 1 000 НМДГ, або виправні роботи на строк до двох років, або арешт на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років. Після розкриття тендерних пропозицій всі документи, що були подані Постачальником в складі тендерної пропозиції стають загальнодоступними і будь-хто може їх переглянути, скачати тощо. Наші працівники категорично проти надання такого роду персональних данних, а замовнику немає необхідності вимагати їх у постачальнику для заванатження у загальнодоступний достуб усіх бажаючих. Отже навність вимоги щодо надання " скан-копії всіх сторінок трудових книжок та посвідчень працівників (або скан-копії цівильно-правових угод)." Є дискримінаційною, а отжеп порушує ч.5 ст.14 ЗУ Про Публічні закупівлі «5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.». Такої ж позиції додержується і коглегія АМКУ, що підтверджується рішеннями: 14379-р/пк-пз UA-2019-08-23-000468-a 3961-р/пк-пз UA-2019-02-12-002449-b 10889-р/пк-пз UA-2019-07-10-003224-b 826/7949/15 826/5801/17 826/12151/17 Вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги з документації, що штучно звужують коло учасників. У разі відмови - мі будемо вимушені подати скаргу до антимонопольного комітету та\або інших контролюючих органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На виконання вимог частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником у Додатку до тендерної документації встановлено вимоги щодо подання учасником документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно частини 3 статті 16 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону замовники торгів самостійно встановлює у тендерній документації спосіб та перелік документів, що підтверджують відповідність учасників установленим кваліфікаційним критеріям. На виконання вимог, встановлених у статті 16 та пункті 2 частини 2 статті 22 Закону, замовником торгів у Додатку 1 до тендерної документації вимагається від учасників торгів надання у складі тендерної пропозиції копій трудових книжок. У відповідності до статті 21 Кодексу законів про працю України трудовим договором є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Особливою формою трудового договору є контракт. Згідно частини 2 статті 24 Кодексу законів про працю України при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я та інші документи. Крім того, у відповідності до статті 48 Кодексу законів про працю України трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника. Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації або у фізичної особи понад п'ять днів. Трудові книжки ведуться також на позаштатних працівників при умові, якщо вони підлягають загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню, студентів вищих та учнів професійно-технічних навчальних закладів, які проходять стажування на підприємстві, в установі, організації. Отже, вимога документації щодо надання у якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у вигляді копій трудових книжок повністю відповідає вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель та Кодексу законів про працю України. Стосовно підтвердження наявності трудових відносин із працівником на підставі договору виконання робіт (надання послуг) слід зазначити, що відповідно до пункту 14.1.195. статті 14 Податкового кодексу України працівник – це фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону. Визначення поняття трудовий договір (контракт), як зазначено вище, наведено у статті 21 Кодексу законів про працю України. Таким чином, виходячи з норм статті 16 Закону замовник має право вимагати від учасників підтвердження наявності лише працівників, які згідно з вимогами податкового законодавства та законодавства про працю повинні бути офіційно працевлаштовані в учасника та з якими укладено трудові договори відповідно до закону. Цивільно-правові угоди, договори підряду договори виконання робіт (надання послуг) тощо у розумінні норм Цивільного кодексу України, Кодексу законів про працю України, Податкового кодексу України не є різновидом трудового договору, а отже особи які залучаються суб’єктами господарювання за такими договорами не є працівниками. Отже, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Видалити дискримінаційні вимоги у тому числі вимоги, що суперечать законодавству

Номер: 6378a999c2e04c4ab52722ad5bb6ece6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-22-011441-b.a1
Назва: Видалити дискримінаційні вимоги у тому числі вимоги, що суперечать законодавству
Вимога:
Шановний замовник. Вимагаємо видалити вимогу щодо надання "скан-копії всіх сторінок трудових книжок та посвідчень працівників", адже ця інформація э конфіденційною та не може розголошуватися як за бажанням працівників, так ы за зобов’язанням працівників перед організаціями де вони раніше працювали. Для підтвердження - ви можете запитати письмову згоду працівників на виконання проектної документації. Вимога щодо надання скан-копій документів працевлаштування є така, що дискримінує нашу організацію, адже зобовязує нас розкривати конфединційну інформацію та порушувати закон.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На виконання вимог частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником у Додатку до тендерної документації встановлено вимоги щодо подання учасником документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно частини 3 статті 16 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону замовники торгів самостійно встановлює у тендерній документації спосіб та перелік документів, що підтверджують відповідність учасників установленим кваліфікаційним критеріям. На виконання вимог, встановлених у статті 16 та пункті 2 частини 2 статті 22 Закону, замовником торгів у Додатку 1 до тендерної документації вимагається від учасників торгів надання у складі тендерної пропозиції копій трудових книжок. У відповідності до статті 21 Кодексу законів про працю України трудовим договором є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Особливою формою трудового договору є контракт. Згідно частини 2 статті 24 Кодексу законів про працю України при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я та інші документи. Крім того, у відповідності до статті 48 Кодексу законів про працю України трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника. Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації або у фізичної особи понад п'ять днів. Трудові книжки ведуться також на позаштатних працівників при умові, якщо вони підлягають загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню, студентів вищих та учнів професійно-технічних навчальних закладів, які проходять стажування на підприємстві, в установі, організації. Отже, вимога документації щодо надання у якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у вигляді копій трудових книжок повністю відповідає вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель та Кодексу законів про працю України. Стосовно підтвердження наявності трудових відносин із працівником на підставі договору виконання робіт (надання послуг) слід зазначити, що відповідно до пункту 14.1.195. статті 14 Податкового кодексу України працівник – це фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону. Визначення поняття трудовий договір (контракт), як зазначено вище, наведено у статті 21 Кодексу законів про працю України. Таким чином, виходячи з норм статті 16 Закону замовник має право вимагати від учасників підтвердження наявності лише працівників, які згідно з вимогами податкового законодавства та законодавства про працю повинні бути офіційно працевлаштовані в учасника та з якими укладено трудові договори відповідно до закону. Цивільно-правові угоди, договори підряду договори виконання робіт (надання послуг) тощо у розумінні норм Цивільного кодексу України, Кодексу законів про працю України, Податкового кодексу України не є різновидом трудового договору, а отже особи які залучаються суб’єктами господарювання за такими договорами не є працівниками. Отже, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні