-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
“Капітальний ремонт даху комунального закладу Тернуватський навчально-виховний комплекс “загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів- дошкільний навчальний заклад” Новомиколаївської районної ради Запорізької області”, за адресою: вул.Центральна, 20, смт.Тернувате, Новомиколаївський район, Запорізька область”
Завершена
1 791 842.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 959.21 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 959.21 UAH
Період оскарження:
22.09.2020 13:37 - 04.10.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
скарга
Номер:
e9c9d0f5eb97433da6cf1880154c912e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-22-001608-c.a6
Назва:
скарга
Вимога:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ
ПРО ПРИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОВ «МАСТЕР-КОМ»
27.10.2020 р. о 10:48 на сайті держзакупівель було оприлюднено Протокол №58 щодо прийняття Рішення уповноваженою особою про визначення ТОВ «МАСТЕР-КОМ» переможцем закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю в процедурі відкриті торги за предметом закупівлі “Капітальний ремонт даху комунального закладу Тернуватський навчально-виховний комплекс “загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів- дошкільний навчальний заклад” Новомиколаївської районної ради Запорізької області”, за адресою: вул.Центральна, 20, смт.Тернувате, Новомиколаївський район, Запорізька область” (ДК 021:2015- 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), Ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-22-001608-c.
ТОВ «Рубікон Інвест Груп», як учасник даної процедури закупівлі, якого було дискваліфіковано згідно Протоколу №57 26.10.2020 р. о 09:46, не погоджується з рішенням Тендерного комітету Замовника та вважає тендерну пропозицію ТОВ «МАСТЕР-КОМ» такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1. Керуючись чинним законодавством України, а саме п. 9 ст. 7 Закону “Про ліцензування видів господарської діяльності” від 02.03.2015 р. № 222 при виконанні будівельних робіт потрібна ліцензія. Закон про ліцензування вимагає її тільки при виконанні робіт з будівництва об’єктів, які належать до наступних класів наслідків (відповідальності): середній; значний.
Об’єкт по даній закупівлі відноситься до класу наслідків (відповідальності) – СС2, а отже у Підрядної організації обов’язково повинна бути Ліцензія.
Зважаючи на вищевикладене, звертаємо Вашу увагу на те, що при перевірці наявності будівельної ліцензії на офіційному веб-сайті Державної архітектурно-будівельної інспекції України за посиланням https://e-construction.gov.ua/licensees, будівельна ліцензія ТОВ «МАСТЕР-КОМ» відсутня.
Чинним законодавством України за діяльність без ліцензії накладають адмінштраф на посадових осіб, конфіскують доходи, які отримали внаслідок ведення господарської діяльності без ліцензії. Адмінштрафи за ст. 164 КЗпАП досить великі: від 17000 до 34000 грн та накладаються на посадових осіб. Однак, окрім згаданих санкцій ще є штрафи визначені Законом “Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності” від 14.10.1994 № 208 та кабмінівським Порядком накладення штрафів за правопорушення у сфері містобудівної діяльності, постанова від 06.04.1995 № 244. Вони наступні: 90 прожиткових мінімумів (у 2020 р. – 189180 грн) за діяльність без ліцензії; 10 прожиткових мінімумів (у 2020 р. – 21020 грн) за виконання окремих робіт без кваліфікаційного сертифіката. Штрафи накладають органи державного адміністративно-будівельного контролю.
Зважаючи на вищевикладене, ТОВ «Рубікон Інвест Груп» вважає, що пропозиція ТОВ «МАСТЕР-КОМ» є такою, що не відповідає умовам закупівлі, а саме пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», та вимагає відмінити рішення про визначення переможцем ТОВ «МАСТЕР-КОМ».
Також повідомляємо, що в разі надання Замовником необґрунтованої відповіді на дану скаргу, ТОВ «Рубікон Інвест Груп» має намір подати оскарження до Органу оскарження (Антимонопольного Комітету України).
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 03.11.2020 10:20
Дата подачі:
03.11.2020 10:20
Вирішення:
Шановний учасник! Щодо Вашої вимоги (скарги) повідомляємо наступне:
18 березня 2020 року набрали чинності дві Постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 року №218 «Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін в деякі постанови Кабінету Міністрів України» та №219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду».
Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №218 ліквідована Державна архітектурно-будівельна інспекція та утворено центральний орган виконавчої влади – Державна сервісна служба містобудування України.
Постановою Кабінету Міністрів України №219 від 13 березня 2020 року утворено два центральних органи виконавчої влади: Державну інспекцію містобудування України (ДІМУ) і Державне агентство з технічного регулювання у містобудуванні України.
Також зазначеною Постановою Кабінету Міністрів України скасовано порядки ліцензування у сфері архітектури та будівництва, а саме визнано такими, що втратили чинність:
• Постанова Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 року №1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури».
• Постанова Кабінету Міністрів України від 22 жовтня 2008 року № 941 «Про внесення змін до Порядку ліцензування певних видів господарської діяльності у будівництві».
• Постанова Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками)».
• та ще низку Постанов Кабінету Міністрів України, що регулюють питання ліцензування у сфері архітектури та будівництва.
20 березня 2019 року Кабмін затвердив постанову № 236 «Про внесення змін до переліку будівельних робіт, при яких не потрібні документи, що дають право на їх виконання, і після завершення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію».
Відповідно до «Переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію» до робіт, які не потребують документів що дають право на їх виконання відносяться, зокрема:
1. Роботи з переобладнання та перепланування жилого будинку і жилого приміщення, а також нежилого будинку, будівлі, споруди, приміщення в них, виконання яких не передбачає втручання в огороджувальні та несучі конструкції та/або інженерні системи загального користування, - щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1), з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.
2. Заміна покрівлі будівель і споруд згідно з будівельними нормами без втручання в несучі конструкції.
На підставі зазначеного, вимога задоволенню не підлягає.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо про усунення порушення уповноваженою особою Замовника Онищенко О.С.
Номер:
42faff464d934db7b096eed6286264cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-22-001608-c.c5
Назва:
Вимога щодо про усунення порушення уповноваженою особою Замовника Онищенко О.С.
Вимога:
Замовник: КУ “Центр з обслуговування, координації діяльності та розвитку освітніх закладів” Новомиколаївської районної ради Запорізької області.
Закупівля: “Капітальний ремонт даху комунального закладу Тернуватський навчально-виховний комплекс “загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів- дошкільний навчальний заклад” Новомиколаївської районної ради Запорізької області”, за адресою: вул.Центральна, 20, смт.Тернувате, Новомиколаївський район, Запорізька область”.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-22-001608-c.
Дата проведення аукціону: 09.10.2020р.
Рішенням Замовника від 27.10.2020 року (Протокол № 58 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою) Замовник визнав переможцем закупівлі UA-2020-09-22-001608-c та прийняв рішення про намір укласти договір з Учасником ТОВ "МАСТЕР-КОМ".
Звертаємо увагу Замовника, що у Додатку № 2 до тендерної документації на закупівлю робіт передбачені вимоги до учасників торгів, а саме:
1. Для підтвердження наявності працівників, які будуть залучені до виконання робіт, надати витяги з трудових книжок або наказів про призначення або розпоряджень або копії трудових договорів або копії договорів цивільно-правового характеру, або інші документи які підтверджують наявність працівника, професію та стаж роботи такого працівника, перевірку знань з охорони праці.
Замовник 23.09.20, 10:19 надав відповідь-роз’яснення, щодо питання «Чи потрібно на виконроба та інженера-проектувальника посвідчення з охорони праці та підтвердження стажу роботи»:
- «Так потрібне посвідчення з охорони праці.».
Учасником ТОВ "МАСТЕР-КОМ" не виконана дана вимога, а саме: не надано на виконроба та інженера-проектувальника посвідчення з охорони праці.
2. У відповідних спеціалістів наявність дозволу верхолазних робіт та робіт на висоті.
Учасником ТОВ "МАСТЕР-КОМ" не виконана дана вимога, а саме: не надано документів дозвільних документів відповідних спеціалістів на виконання робіт на висоті.
Учасником надано лише дозвіл, але не надано документів відповідно до вимог цього пункту.
3. Для підтвердження наявності працівників, які будуть залучені до виконання робіт, надати витяги з трудових книжок або наказів про призначення або розпоряджень або копії трудових договорів або копії договорів цивільно-правового характеру, або інші документи які підтверджують наявність працівника, професію та стаж роботи такого працівника, перевірку знань з охорони праці.
Учасником ТОВ "МАСТЕР-КОМ" не виконана дана вимога, а саме: не надано документів, які підтверджують професію працівників.
Замовник 24.09.20, 10:33 надав відповідь-роз’яснення, щодо питання «Підкажіть, на кожного працівника треба надавати документ, який підтверджує освіту? якщо у працівника середня освіта, який документ треба надавати?»:
- «Так і вказуйте, що освіта середня та зазначте номер відповідного документу».
Тобто, надання документів, які підтверджують освіту, було обов’язковою вимогою для всіх Учасників.
4. Для підтвердження наявності працівників, які будуть залучені до виконання робіт, надати витяги з трудових книжок або наказів про призначення або розпоряджень або копії трудових договорів або копії договорів цивільно-правового характеру, або інші документи які підтверджують наявність працівника, професію та стаж роботи такого працівника, перевірку знань з охорони праці.
Учасником ТОВ "МАСТЕР-КОМ" не виконана дана вимога, а саме: не надано підтверджуючого документу про те, що Породня С.В. працює в ТОВ «МАСТЕР-КОМ» виконробом.
Отже, зважаючи на наведене, пропозиція ТОВ "МАСТЕР-КОМ" не відповідає умовам, визначеним в Тендерній документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до Наказу № 710 від 15.04.2020 року Про затвердження Переліку формальних помилок, вищевикладені порушення ТОВ "МАСТЕР-КОМ" при поданні пропозиції не відносяться до формальних помилок та є грубими порушеннями.
Уповноважена особа Замовника Онищенко Олександр Сергійович зобов’язаний більш детально перевірити відповідність пропозиції ТОВ "МАСТЕР-КОМ" вимогам Тендерної документації.
Також, відповідно до ч. 1 статті 24 Закону, Замовник ПОВИНЕН надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Учасник готує документи відповідно до вимог Тендерної документації та зважаючи на офіційні відповіді Замовника в електронній системі закупівель.
Зважаючи на офіційно надані відповіді Замовником в електронній системі закупівель, є абсурдним надавати відповідь щодо того, що «Сполучник «або» уживається на означення того, що з ряду перелічуваних предметів (явищ і т. ін.) можливий тільки один.», враховуючи відповіді Замовника в електронній системі закупівель, це буде тільки підтвердженням того, що Замовником надав недостовірну інформацію.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо:
- прийняти Вимогу про усунення порушення до розгляду;
- скасувати Протокол № 58 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою;
- прийняти рішення про невідповідність пропозиції ТОВ "МАСТЕР-КОМ" вимогам Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 02.11.2020.pdf 02.11.2020 17:31
Дата подачі:
02.11.2020 17:31
Вирішення:
Відповідно до п. 32 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно зі ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Учасником ТОВ «МАСТЕР-КОМ» були надані всі документи, які вимагалися у тендерній документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Скарга щодо про усунення порушення уповноваженою особою Замовника Онищенко О.С.
Номер:
8543f7d775c8401fac859f4352745fa7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-22-001608-c.c4
Назва:
Скарга щодо про усунення порушення уповноваженою особою Замовника Онищенко О.С.
Вимога:
Замовник: КУ “Центр з обслуговування, координації діяльності та розвитку освітніх закладів” Новомиколаївської районної ради Запорізької області.
Закупівля: “Капітальний ремонт даху комунального закладу Тернуватський навчально-виховний комплекс “загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів- дошкільний навчальний заклад” Новомиколаївської районної ради Запорізької області”, за адресою: вул.Центральна, 20, смт.Тернувате, Новомиколаївський район, Запорізька область”.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-22-001608-c.
Дата проведення аукціону: 09.10.2020р.
Рішенням Замовника від 27.10.2020 року (Протокол № 58 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою) Замовник визнав переможцем закупівлі UA-2020-09-22-001608-c та прийняв рішення про намір укласти договір з Учасником ТОВ "МАСТЕР-КОМ".
Звертаємо увагу Замовника, що у Додатку № 2 до тендерної документації на закупівлю робіт передбачені вимоги до учасників торгів, а саме:
1. Для підтвердження наявності працівників, які будуть залучені до виконання робіт, надати витяги з трудових книжок або наказів про призначення або розпоряджень або копії трудових договорів або копії договорів цивільно-правового характеру, або інші документи які підтверджують наявність працівника, професію та стаж роботи такого працівника, перевірку знань з охорони праці.
Замовник 23.09.20, 10:19 надав відповідь-роз’яснення, щодо питання «Чи потрібно на виконроба та інженера-проектувальника посвідчення з охорони праці та підтвердження стажу роботи»:
- «Так потрібне посвідчення з охорони праці.».
Учасником ТОВ "МАСТЕР-КОМ" не виконана дана вимога, а саме: не надано на виконроба та інженера-проектувальника посвідчення з охорони праці.
2. У відповідних спеціалістів наявність дозволу верхолазних робіт та робіт на висоті.
Учасником ТОВ "МАСТЕР-КОМ" не виконана дана вимога, а саме: не надано документів дозвільних документів відповідних спеціалістів на виконання робіт на висоті.
Учасником надано лише дозвіл, але не надано документів відповідно до вимог цього пункту.
3. Для підтвердження наявності працівників, які будуть залучені до виконання робіт, надати витяги з трудових книжок або наказів про призначення або розпоряджень або копії трудових договорів або копії договорів цивільно-правового характеру, або інші документи які підтверджують наявність працівника, професію та стаж роботи такого працівника, перевірку знань з охорони праці.
Учасником ТОВ "МАСТЕР-КОМ" не виконана дана вимога, а саме: не надано документів, які підтверджують професію працівників.
Замовник 24.09.20, 10:33 надав відповідь-роз’яснення, щодо питання «Підкажіть, на кожного працівника треба надавати документ, який підтверджує освіту? якщо у працівника середня освіта, який документ треба надавати?»:
- «Так і вказуйте, що освіта середня та зазначте номер відповідного документу».
Тобто, надання документів, які підтверджують освіту, було обов’язковою вимогою для всіх Учасників.
4. Для підтвердження наявності працівників, які будуть залучені до виконання робіт, надати витяги з трудових книжок або наказів про призначення або розпоряджень або копії трудових договорів або копії договорів цивільно-правового характеру, або інші документи які підтверджують наявність працівника, професію та стаж роботи такого працівника, перевірку знань з охорони праці.
Учасником ТОВ "МАСТЕР-КОМ" не виконана дана вимога, а саме: не надано підтверджуючого документу про те, що Породня С.В. працює в ТОВ «МАСТЕР-КОМ» виконробом.
Отже, зважаючи на наведене, пропозиція ТОВ "МАСТЕР-КОМ" не відповідає умовам, визначеним в Тендерній документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до Наказу № 710 від 15.04.2020 року Про затвердження Переліку формальних помилок, вищевикладені порушення ТОВ "МАСТЕР-КОМ" при поданні пропозиції не відносяться до формальних помилок та є грубими порушеннями.
Уповноважена особа Замовника Онищенко Олександр Сергійович зобов’язаний більш детально перевірити відповідність пропозиції ТОВ "МАСТЕР-КОМ" вимогам Тендерної документації.
Також, відповідно до ч. 1 статті 24 Закону, Замовник ПОВИНЕН надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Учасник готує документи відповідно до вимог Тендерної документації та зважаючи на офіційні відповіді Замовника в електронній системі закупівель.
Замовник несе відповідальність за «невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону» відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Зважаючи на офіційно надані відповіді Замовником в електронній системі закупівель, є абсурдним надавати відповідь щодо того, що «Сполучник «або» уживається на означення того, що з ряду перелічуваних предметів (явищ і т. ін.) можливий тільки один.», враховуючи відповіді Замовника в електронній системі закупівель, це буде тільки підтвердженням того, що Замовником надав недостовірну інформацію.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо:
- прийняти Вимогу про усунення порушення до розгляду;
- скасувати Протокол № 58 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою;
- прийняти рішення про невідповідність пропозиції ТОВ "МАСТЕР-КОМ" вимогам Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
Дії уповноваженої особи Замовника Онищенко О.С., в свою чергу, ставлять під великий сумнів ПРОЗОРІСТЬ проведення закупівлі.
У іншому випадку, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України та ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ.
Пов'язані документи:
Учасник
- М683_2020 Вимога 2.pdf.p7s 02.11.2020 17:17
- М683_2020 Вимога 2.pdf 02.11.2020 17:17
Дата подачі:
02.11.2020 17:17
Вирішення:
Відповідно до п. 32 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно зі ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Учасником ТОВ «МАСТЕР-КОМ» були надані всі документи, які вимагалися у тендерній документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушення уповноваженою особою Замовника Онищенко О.С.
Номер:
b2d74d27fdd74bb39a0f8d46cccab0b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-22-001608-c.c3
Назва:
Вимога про усунення порушення уповноваженою особою Замовника Онищенко О.С.
Вимога:
Замовник: КУ “Центр з обслуговування, координації діяльності та розвитку освітніх закладів” Новомиколаївської районної ради Запорізької області.
Закупівля: “Капітальний ремонт даху комунального закладу Тернуватський навчально-виховний комплекс “загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів- дошкільний навчальний заклад” Новомиколаївської районної ради Запорізької області”, за адресою: вул.Центральна, 20, смт.Тернувате, Новомиколаївський район, Запорізька область”.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-22-001608-c.
Дата проведення аукціону: 09.10.2020р.
Рішенням Замовника від 27.10.2020 року (Протокол № 58 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою) Замовник визнав переможцем закупівлі UA-2020-09-22-001608-c та прийняв рішення про намір укласти договір з Учасником ТОВ "МАСТЕР-КОМ".
Звертаємо увагу Замовника, що у п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації на закупівлю (далі – Тендерна документація) передбачена вимога до учасників торгів, а саме:
«Учасник, пропозиція якого знаходиться в статусі на розгляді протягом 1-го робочого дня повинен завантажити остаточну цінову пропозицію з наступними документами:
- Договірна ціна з пояснювальною запискою;
- Локальний кошторис;
- Підсумкова відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку
- Підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни
- Проект календарного графіку проведення робіт.
В підтвердження можливості виконання вищезазначеної вимоги учасник має надати гарантійний лист в складі своєї тендерної пропозиції.».
Учасники технічно не мають можливості надати документи в електронному вигляді через електронну систему закупівель в статусі на розгляді, тому ця вимога для Учасників є неправомірною.
Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до ч. 8 ст. 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі відбувається в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
На підставі вищевикладеного, керуючись п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути), вимагаємо:
- прийняти Вимогу про усунення порушення до розгляду;
- скасувати Протокол № 58 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою;
- відмінити тендер при неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
У іншому випадку, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України та ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ.
Пов'язані документи:
Учасник
- М682_2020 Вимога 1.pdf.p7s 02.11.2020 13:33
- М682_2020 Вимога 1.pdf 02.11.2020 13:33
Дата подачі:
02.11.2020 13:34
Вирішення:
Шановний Учасник! Щодо наданої Вами вимоги повідомляємо наступне:
В поданій вимозі Ви посилаєтесь на те, що тендерна документація замовника містить порушення законодавства у сфері публічних закупівель. А саме, тендерна документація містить вимогу завантаження учасником, пропозиція якого знаходиться в статусі на розгляді, протягом 1-го робочого остаточної цінової пропозиції з наступними документами:
- Договірна ціна з пояснювальною запискою;
- Локальний кошторис;
- Підсумкова відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку;
- Підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни;
- Проект календарного графіку проведення робіт.
Вами зазначається, що в учасників не має технічної можливості надати документи в електронному вигляді через електронну систему закупівель в статусі на розгляді, тому ця вимога є неправомірною.
Звертаємо Вашу увагу, що вимогу на умови закупівлі та/або тендерної документації учасник має право подати в період уточнень, не пізніше ніж за 10 днів до закінчення періоду прийому пропозицій. Скарга на умови тендерної документації може подаватись з моменту оголошення закупівлі, але не пізніше ніж за 4 дні до кінцевої дати подання пропозицій.
У визначені Законом строки жодним з учасником не було подано вимогу або скаргу на умови тендерної документації.
Також зазначаємо, що замовник при розгляді тендерних пропозицій не дискваліфікував жодного з учасників з причин ненадання в статусі «пропозиція на розгляді» остаточної цінової пропозиції з відповідними документами.
На підставі зазначеного, скарга задоволенню не підлягає.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
СКАРГА НА РІШЕННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ПРО ПРИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОВ «МАСТЕР-КОМ»
Номер:
561832ba2e12460a96a5390ac0d931f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-22-001608-c.a2
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ПРО ПРИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОВ «МАСТЕР-КОМ»
Вимога:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ
ПРО ПРИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОВ «МАСТЕР-КОМ»
Дата подачі:
29.10.2020 09:50
Вирішення:
Шановний Учасник! Уповноваженою особою Замовника було розглянуто Вашу скаргу на рішення Замовника про визнання переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт даху комунального закладу Тернуватський навчально-виховний комплекс “загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів- дошкільний навчальний заклад” Новомиколаївської районної ради Запорізької області”, за адресою: вул.Центральна, 20, смт.Тернувате, Новомиколаївський район, Запорізька область” та учасника ТОВ «МАСТЕР-КОМ». За результатами розгляду скарги повідомляємо, що вона не підлягає задоволенню з наступних підстав:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до вимог Закону учасники подають свої тендерні пропозиції відповідно до вимог тендерної документації.
Додатком № 2 до тендерної документації був встановлений перелік документів, які мали надати учасника для підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям.
Щодо першого пункту скарги: Додаток №2 містив вимогу щодо наявності у відповідних спеціалістів дозволу верхолазних робіт та робіт на висоті. Учасником ТОВ «МАСТЕР-КОМ» у складі тендерної пропозиції було надано Дозвіл № 021.17.23 від 16.01.2017 року на виконання робіт підвищеної небезпеки, у тому числі на роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу та роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів. Згідно із постановою Кабміну від 03.03.2020 р. № 207 «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, видані до набрання чинності цією постановою, є дійсними до закінчення строку їх дії. Дозвіл, наданий ТОВ «МАСТЕР-КОМ» є чинним до 15.01.2022р. Таким чином, пропозиція ТОВ «МАСТЕР-КОМ» відповідає встановленій вимозі замовника щодо наявності дозволу верхолазних робіт та робіт на висоті.
Щодо другого та третього пунктів скарги: відповідно до вимог, встановлених в Додатку №2, учасник в довідці повинен підтвердити наявність виконроба та інженера-проектувальника у частині кошторисної документації. До довідки Учасник повинен надати документ, що підтверджує кваліфікацію інженера-проектувальна у частині кошторисної документації (свідоцтво про підвищення кваліфікації, тощо). ТОВ «МАСТЕР-КОМ» дану вимогу було виконано. В наданій ТОВ «МАСТЕР-КОМ» довідці, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник підтвердив наявність виконроба (п.4 довідки – Породня Сергій Віталійович – покрівельник, виконроб). Надання будь-яких інших документів для підтвердження наявності виконроба не вимагалося. У складі тендерної пропозиції учасником було надано посвідчення № 12-11-19 про перевірку знань з питань охорони праці та посвідчення № 08-11/19 ПБ про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки (пожежно-технічного мінімуму), видане Породні Сергію Віталійовичу.
Також зазначаємо, що відповідно до вимог Додатку № 2 для підтвердження наявності працівників, які будуть залучені до виконання робіт, учасники мали надати витяги з трудових книжок або наказів про призначення або розпоряджень або копії трудових договорів або копії договорів цивільно-правового характеру, або інші документи які підтверджують наявність працівника, професію та стаж роботи такого працівника, перевірку знань з охорони праці. Тобто замовником була встановлена вимога щодо надання будь-якого одного документа з визначеного переліку. Сполучник «або» уживається на означення того, що з ряду перелічуваних предметів (явищ і т. ін.) можливий тільки один.
До того ж ТОВ «МАСТЕР-КОМ» професію та стаж роботи працівників було зазначено в довідці, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На підставі зазначеного вище, тендерна пропозиція ТОВ «МАСТЕР-КОМ» відповідає вимогам тендерної документації, підстав для її відхилення немає.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
СКАРГА НА РІШЕННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ПРО ДИСКВАЛІФІКАЦІЮ ТОВ «РУБІКОН ІНВЕСТ ГРУП»
Номер:
b2bb9eec32d6415699c027e0df06cdf9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-22-001608-c.c1
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ПРО ДИСКВАЛІФІКАЦІЮ ТОВ «РУБІКОН ІНВЕСТ ГРУП»
Вимога:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ
ПРО ДИСКВАЛІФІКАЦІЮ ТОВ «РУБІКОН ІНВЕСТ ГРУП»
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 28.10.2020 10:32
Дата подачі:
28.10.2020 10:33
Вирішення:
Шановний Учасник! Уповноваженою особою Замовника уважно було розглянуто скаргу щодо дискваліфікації ТОВ «РУБІКОН ІНВЕСТ ГРУП». За результатами розгляду повідомляємо, що скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав:
відповідно до вимог, встановлених у Додатку № 2 до тендерної документації, у відповідних спеціалістів повинен бути наявний дозвіл верхолазних робіт та робіт на висоті. Це обумовлено тим, що верхолазні роботи та роботи на висоті відносяться до видів робіт підвищеної небезпеки. Відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабміну від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (у редакції постанови від 3 березня 2020 р. № 207), роботи на висоті та роботи верхолазні мають виконуватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Учасником ТОВ «РУБІКОН ІНВЕСТ ГРУП» у складі тендерної пропозиції декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці надано не було. Не було надано і дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, у разі якщо учасник отримав такий дозвіл до внесення змін до постанови Кабміну від 26 жовтня 2011 р. № 1107.
Щодо другого питання скарги, зазначаємо, що відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, усі сторінки тендерної пропозиції повинні містити підпис уповноваженої особи учасника (у разі її використання), за винятком оригіналів та нотаріально завірених копій документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено тендерною документацією), або завірені відповідно до ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлення документів».
Шановний Учасник! Уповноваженою особою Замовника уважно було розглянуто скаргу щодо дискваліфікації ТОВ «РУБІКОН ІНВЕСТ ГРУП». За результатами розгляду повідомляємо, що скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав:
відповідно до вимог, встановлених у Додатку № 2 до тендерної документації, у відповідних спеціалістів повинен бути наявний дозвіл верхолазних робіт та робіт на висоті. Це обумовлено тим, що верхолазні роботи та роботи на висоті відносяться до видів робіт підвищеної небезпеки. Відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабміну від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (у редакції постанови від 3 березня 2020 р. № 207), роботи на висоті та роботи верхолазні мають виконуватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Учасником ТОВ «РУБІКОН ІНВЕСТ ГРУП» у складі тендерної пропозиції декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці надано не було. Не було надано і дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, у разі якщо учасник отримав такий дозвіл до внесення змін до постанови Кабміну від 26 жовтня 2011 р. № 1107.
Щодо другого питання скарги, зазначаємо, що відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, усі сторінки тендерної пропозиції повинні містити підпис уповноваженої особи учасника (у разі її використання), за винятком оригіналів та нотаріально завірених копій документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено тендерною документацією), або завірені відповідно до ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлення документів».
Статус вимоги:
Відхилено