КОД ДК 021:2015 44110000-4 - КОНСТРУКЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ; (ЦЕМЕНТ)
Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49101, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, передбачених п.6 розділу 3 тендерної документації, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.
Завершена
320 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
Період оскарження:22.09.2020 11:57 - 04.10.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо скасування рішення Замовника про визнання переможця.
Номер:0f0a2c506785497ea9eb6f5d65abdb7d
Пов'язана кваліфікація:ПП "МОНОЛІТ ГРУП", UA-EDR 40353886
Ідентифікатор запиту:UA-2020-09-22-005231-b.a1
Назва:Щодо скасування рішення Замовника про визнання переможця.
Вимога:
Добрий день! Шановний Замовнику, доводимо до Вашого відома, що згідно ч.4 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Так як Замовник у Додатку №4 «Технічне завдання» вказує абревіатуру умовного позначення марки цементу конкретного виробника, не надає детальний опис товару, його складові, специфікація не містить вираз «або еквівалент», ми вважаємо, що дії Замовника є корупційними, не об’єктивними та заангажованими під певного Учасника.
Всупереч вищезазначеним нормам Закону Замовник допускає до розгляду тендерну пропозицію лише того учасника, який займається реалізацією конкретно визначеної марки товару, а не «еквівалентної» групи товару, як того вимагає Закон. При ретельному моніторингу та аналізу ринку цементу «еквівалентний» товар, який запропонований ТОВ «Цемент» був би рівноцінним за його технічними особливостями, за тим самим призначенням, т.я. згідно сертифікату відповідності відповідає регламентним технічним умовам – ДСТУ Б В.2.7-46:2010 «Будівельні матеріали. Цементи загальнобудівельного призначення. Технічні умови».
Згідно ч. 6. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Замовника: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією та визначені у Додатку 4 до тендерної документації».
Повідомляємо, що Учасник торгів ПП «Моноліт Груп», який визнаний переможцем, не надав інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією та визначені у Додатку 4 до тендерної документації, не підтвердив таку відповідність, оскільки подав «Технічне завдання» Замовника, а не відповідність технічному завданню, яке не викладене у стверджувальній формі та містить текст наступного характеру: « -поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно замовлень. Кількість разової партії Товару може корегуватись залежно від потреб Замовника» і т.д.. Тому слід вважати, що в складі поданої тендерної пропозиції ПП «Моноліт Груп» відсутня інформація, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Також в ч.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу» Інструкції з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації Замовника вимагається: «Якщо умовами цієї тендерної документації та додатків до неї передбачено надання учасником процедури закупівлі документів/відомостей тощо, інформація відносно яких є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, учасник не подає/має право не подавати такі документи/інформацію/відомості у складі тендерної пропозиції. У разі неподання учасником документів/інформації/відомостей, інформація відносно яких є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку/обґрунтування в довільній формі щодо причин неподання з посиланням на відповідні нормативно- правові акти, відповідно до яких інформація є публічною або міститься у відкритих державних реєстрах. Додатково учасник вказує або надає довідку/обґрунтування в довільній формі, яка повинна містити інтерактивне посилання на відкриті дані/відкриті реєстри, інформація з яких підтверджує відповідність учасника вимогам, встановленим у тендерній документації відповідно до законодавства».
Учасник ПП «Моноліт Груп» у складі своєї пропозиції не надав такої довідки.
Враховуючи вищевикладене пропозиція Переможця не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Не відхиливши пропозицію ПП "Моноліт Груп" Замовник порушив вимоги статті 31 Закону, згідно з якою Замовник відхиляє тендерну пропозицію згідно п.2 частини 1 статті 31 Закону, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду пропозицій учасників, а саме – неправомірно відхиливши пропозицію ТОВ «Цемент» з підстав, наведених у протоколі тендерного комітету від 21.10.2020 року, а встановивши пропозицію ПП «Моноліт Груп», що не відповідає вимогам тендерної документації як переможну, замовник порушив право учасника ТОВ «Цемент» на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції. Зазначені дії Замовником є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників.
Враховуючи наведене рахуємо, що Замовник порушив порядок проведення процедури закупівлі та вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Цемент» та рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ПП «Моноліт Груп», повернувши ТОВ "Цемент" на кваліфікацію.
В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до органу оскарження та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:27.10.2020 14:37
Вирішення:Відповідно до пп.4) п.1.1 ч.1 Розділу 3 тендерної документації зазначено, що учасник в складі своєї пропозиції повинен надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені у відповідності з вимогами п.6 розділу 3 тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації. Також, відповідно до ч.6 Розділу 3 документації зазначено: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією та визначені у Додатку 4 до тендерної документації. Відповідно до найменування позиції товару, яка зазначена в Додатку 4 тендерної документації, Замовник закупляє Портландцемент ПЦ II/Б-К(Ш-В-П)-400Р-Н, тобто портландцемент композиційний (ПЦ II/Б-К), який являється швидкотверднучим (Р), містить, серед іншого, пуцоланові матеріали (П) та вапняк (В).
Учасник ТОВ "ЦЕМЕНТ" в складі своєї пропозиції надає документ (вих.№89 від 01.10.2020р.) з технічними характеристиками, в якій запропонований учасником портландцемент не відповідає технічним та якісним характеристикам складової предмета закупівлі, а саме: учасник пропонує портландцемент зі шлаком ПЦ II/Б-Ш, який НЕ МІСТИТЬ пуцоланові матеріали (П), вапняк(В), та не являється швидкотверднучим (Р). У зв’язку з чим було відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ЦЕМЕНТ" з причини, визначеної у п.2 частини 1 статті 31 Закону, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Переможець ПП "МОНОЛІТ ГРУП" відкритих торгів на закупівлю КОД ДК 021:2015 44110000-4 - КОНСТРУКЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ; (ЦЕМЕНТ) надав всі необхідні документи/інформацію, що вимагались Замовником, у складі тендерної пропозиції.
Інформація, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника ПП"МОНОЛІТ ГРУП" технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим тендерною документацією та визначені у Додатку 4 до тендерної документації міститься у файлі «6 Технічне завдання.pdf » ( вих.№0810/06 від 08 жовтня 2020 року).
Щодо вимоги тендерної документації Замовника відповідно до ч.1.5 Розділу 3 тендерної документації Замовника, а саме: «…У разі неподання учасником документів/інформації/відомостей, інформація відносно яких є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку/обґрунтування в довільній формі щодо причин неподання з посиланням на відповідні нормативно- правові акти, відповідно до яких інформація є публічною або міститься у відкритих державних реєстрах…».Тобто, як вбачається з вищезазначеного, в іншому випадку дана довідка не вимагається.