-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Кисломолочні продукти Кефір Ряженка
Кисломолочні продукти - кефір, ряженка
Завершена
252 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 260.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 260.00 UAH
Період оскарження:
02.02.2017 17:55 - 14.02.2017 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Оскарження 2
Номер:
fc96a35a1d244aa88dc61eebfc398603
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-02-002752-b.a2
Назва:
Оскарження 2
Скарга:
Оскарження
Замовник Туря-Реметівський психоневрологічний інтернат в своїй відповіді надав лише частину відповіді на оскарження. Так замовник посилається на п. 5.1. тендерної документації, в якій зазначено за умови наявності досвіду виконання аналогічного договору, укладених із покупцями, що за своїм статусом не є замовниками в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону (але в будь-якому випадку з дотриманням вимог щодо договору згідно цієї документації) не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Проте п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону визначає коло замовників, а саме замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак:
юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;
органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи;
у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків.
До замовників також належать юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання та відповідають хоча б одній з таких ознак:
органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування належить частка у статутному капіталі суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи володіють більшістю голосів у вищому органі суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради суб’єкта господарювання;
Отже п. 5.1. тендерної документації лише зазначає, що при подачі документально підтвердження виконання аналогічних договорів замовників, які не зазначені в п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Згідно ст.. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Отже згідно п.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник ФОП Островка Іван Антонійович не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 даного Закону, а саме не надав підтвердження виконання аналогічних договорів на постачання ряженки, що є предметом закупівлі та не надав підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до п.4 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція ФОП Островка Іван Антонійович не відповідає умовам тендерної документації, а саме
• не надав підтвердження постачання ряженки, що є предметом закупівлі, а саме копії документів, що підтверджують отримання товарів покупцем згідно договору (але не менше ніж одного акту приймання-передачі або накладної, або іншого документу щодо договору, що підтверджує отримання таких товарів покупцем);
• не надав оригінали відгуків від замовників згідно виконання аналогічного договору;
• не надав підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме ПІБ, посада працівників, досвід по супроводу та виконанню аналогічного договору, та щодо кожного з таких працівників окремо; копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно вказаної вище довідки: копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або копії інших документів (витяги з трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників, тощо).
На нашу думку, інформації наведеної вище достатньо для прийняття рішення згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Менеджер Костюк С.М.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь.docx 01.03.2017 16:20
- Рішення від 02.03.2017 № 973.pdf 03.03.2017 12:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.02.2017 09:28
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.03.2017 12:47
Дата виконання рішення Замовником:
01.03.2017 16:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідь у прикріпленому файлі
Вимога
Є відповідь
Оскарження
Номер:
f76add6e7c3045f298c24fe8d7520d67
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-02-002752-b.c3
Назва:
Оскарження
Вимога:
Оскарження
Замовник Туря-Реметівський психоневрологічний інтернат в своїй відповіді надав лише частину відповіді на оскарження. Так замовник посилається на п. 5.1. тендерної документації, в якій зазначено за умови наявності досвіду виконання аналогічного договору, укладених із покупцями, що за своїм статусом не є замовниками в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону (але в будь-якому випадку з дотриманням вимог щодо договору згідно цієї документації) не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Проте п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону визначає коло замовників, а саме замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак:
юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;
органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи;
у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків.
До замовників також належать юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання та відповідають хоча б одній з таких ознак:
органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування належить частка у статутному капіталі суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи володіють більшістю голосів у вищому органі суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради суб’єкта господарювання;
Отже п. 5.1. тендерної документації лише зазначає, що при подачі документально підтвердження виконання аналогічних договорів замовників, які не зазначені в п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Згідно ст.. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Отже згідно п.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник ФОП Островка Іван Антонійович не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 даного Закону, а саме не надав підтвердження виконання аналогічних договорів на постачання ряженки, що є предметом закупівлі та не надав підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до п.4 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція ФОП Островка Іван Антонійович не відповідає умовам тендерної документації, а саме
• не надав підтвердження постачання ряженки, що є предметом закупівлі, а саме копії документів, що підтверджують отримання товарів покупцем згідно договору (але не менше ніж одного акту приймання-передачі або накладної, або іншого документу щодо договору, що підтверджує отримання таких товарів покупцем);
• не надав оригінали відгуків від замовників згідно виконання аналогічного договору;
• не надав підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме ПІБ, посада працівників, досвід по супроводу та виконанню аналогічного договору, та щодо кожного з таких працівників окремо; копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно вказаної вище довідки: копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або копії інших документів (витяги з трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників, тощо).
На нашу думку, інформації наведеної вище достатньо для прийняття рішення згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Менеджер Костюк С.М.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь.docx 01.03.2017 16:17
Дата подачі:
28.02.2017 09:29
Вирішення:
Відповідь у прикріпленому файлі
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення замовника про визнання переможцем
Номер:
9ebbe1fec3284a8ab28191744ef115ba
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-02-002752-b.c1
Назва:
Оскарження рішення замовника про визнання переможцем
Вимога:
Оскарження
ПрАТ «Хмельницька маслосирбаза» оскаржує рішення замовника про визнання переможцем, так як учасник ФОП Островка Іван Антонійович не надав підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям згідно п. 5.1.1. Тендерної документації, а саме
• наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в якій обов’язково має бути зазначено наступну інформацію: ПІБ, посада працівників, досвід по супроводу та виконанню аналогічного договору, та щодо кожного з таких працівників окремо; копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно вказаної вище довідки: копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або копії інших документів (витяги з трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників, тощо);
• наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням найменування замовників згідно такого договору, відомості про найменування поставлених товарів (асортимент, номенклатура, тощо); копії аналогічного договору, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічного договору, разом з копіями документів, що підтверджують отримання товарів покупцем згідно договору (але не менше ніж одного акту приймання-передачі або накладної, або іншого документу щодо договору, що підтверджує отримання таких товарів покупцем); оригінали відгуків від замовників згідно виконання аналогічного договору, інформація про які надана у складі тендерної пропозиції учасника. Також предметом закупівлі являється не лише кефір, а ще ряжанка, учасник не надав підтвердження щодо досвіду виконання аналогічного договору на постачання ряженки.
Менеджер Костюк С.М.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.02.2017 10:28
Вирішення:
Відповідно п.5.1. тендерної документації відсутність досвіду виконання аналогічних договорів не може бути причиною для відхилення учасника та п. 5.6. тендерної документації «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Статус вимоги:
Задоволено