-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прання і сухого чищення
Фінансування - Державний бюджет України
Торги не відбулися
318 903.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 9 567.09 UAH
мін. крок: 3% або 9 567.09 UAH
Період оскарження:
21.09.2020 17:36 - 08.11.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на неправомірні рішення, дії та бездіяльність Замовника.
Номер:
b8e92a5f4fcd4189a94f41c1a07393d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-21-002780-a.c15
Назва:
Скарга на неправомірні рішення, дії та бездіяльність Замовника.
Скарга:
Оскарження результату закупівлі UA-2020-09-21-002780-a
Пов'язані документи:
Учасник
- img020.pdf 30.11.2020 17:26
- img019.pdf 30.11.2020 17:26
- img021.pdf 30.11.2020 17:26
- img022.pdf 30.11.2020 17:26
- img023.pdf 30.11.2020 17:26
- img026.pdf 16.12.2020 17:46
- img027.pdf 16.12.2020 17:46
- img028.pdf 16.12.2020 17:46
- img029.pdf 16.12.2020 17:46
- img030.pdf 16.12.2020 17:46
- рішення від 03.12.2020 № 22417 + лист замовнику.pdf 03.12.2020 20:15
- інформація про перенесення розгляду скарги від 11.12.2020 № 19497.pdf 14.12.2020 19:33
- інформація про резулятивну частину рішення від 22.12.2020 №23705.pdf 23.12.2020 14:56
- рішення від 22.12.2020 №23705.pdf 28.12.2020 18:13
- пояснення Елена.docx 08.12.2020 18:09
- пояснення Елена.PDF 08.12.2020 18:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.11.2020 17:29
Дата розгляду скарги:
11.12.2020 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.12.2020 20:16
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
28.12.2020 18:14
Скарга
Скасована
Скарга на неправомірні рішення, дії та бездіяльність Замовника
Номер:
5268b5f3ee5c4f5f9f612a0202623d83
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-21-002780-a.c14
Назва:
Скарга на неправомірні рішення, дії та бездіяльність Замовника
Скарга:
Оскарження результату закупівлі UA-2020-09-21-002780-a
Пов'язані документи:
Учасник
- img020.pdf 30.11.2020 16:43
- img019.pdf 30.11.2020 16:43
- img021.pdf 30.11.2020 16:43
- img022.pdf 30.11.2020 16:43
- img023.pdf 30.11.2020 16:43
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
30.11.2020 17:37
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії та рішення тендерного комітета Державної гімназії-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус", які полягають у прийнятті неправомірного рішення, що суперечить вимогам статей 5, 29, 31, 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами)
Номер:
e360dee9e3754832adf7dc62c3331bd6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-21-002780-a.c13
Назва:
Скарга на дії та рішення тендерного комітета Державної гімназії-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус", які полягають у прийнятті неправомірного рішення, що суперечить вимогам статей 5, 29, 31, 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами)
Скарга:
Скарга
на дії та рішення тендерного комітета Державної гімназії-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус", які полягають у прийнятті неправомірного рішення, що суперечить вимогам статей 5, 29, 31, 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами)
Пов'язані документи:
Учасник
- Висновок СЄС на приміщення.pdf 27.11.2020 18:25
- Договір перевезення машина.PDF 27.11.2020 18:25
- Док авто Опель.pdf 27.11.2020 18:25
- Доки Авто ГАЗ.pdf 27.11.2020 18:25
- ІІ Кваліфікаційні критерії (перетянутый) 2.pdf 27.11.2020 18:25
- ІІ Кваліфікаційні критерії (перетянутый) 3.pdf 27.11.2020 18:25
- ІІ Кваліфікаційні критерії (перетянутый) 4.pdf 27.11.2020 18:25
- ІІ Кваліфікаційні критерії (перетянутый).pdf 27.11.2020 18:25
- ІV Технічні вимоги (перетянутый) 2.pdf 27.11.2020 18:25
- ІV Технічні вимоги (перетянутый).pdf 27.11.2020 18:25
- Лист пояснення щодо не надання документів.PDF 27.11.2020 18:25
- Скарга 27.11.2020 р..PDF 27.11.2020 18:25
- рішення від 02.12.2020 №22312+ лист замовнику.pdf 02.12.2020 18:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10 12 2020 № 22899.pdf 11.12.2020 16:09
- рішення від 10.12.2020 № 22899.pdf 15.12.2020 22:21
- пояснення1.docx 07.12.2020 17:48
- пояснення.PDF 07.12.2020 17:48
- Протокол скасування рішення прання 2021.doc 28.01.2021 12:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.11.2020 18:26
Дата розгляду скарги:
10.12.2020 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.12.2020 18:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.12.2020 22:21
Дата виконання рішення Замовником:
28.01.2021 12:18
Коментар замовника щодо усунення порушень:
30 грудня 2020 року скасували рішення про визнання переможця ТОВ Пральня Кристал відповідно до рішення № 22899-р/пк-пз від 10 грудня 2020 року Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відхилили пропозицію учасника ТОВ Пральня Кристал.
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо положень тендерної документації, які порушують законодавство, встановлюють дискримінаційні вимоги до учасників та штучно звужують коло учасників
Номер:
c4e0b71dd70c4111abcaf7dc7c26c2cc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-21-002780-a.c12
Назва:
Скарга щодо положень тендерної документації, які порушують законодавство, встановлюють дискримінаційні вимоги до учасників та штучно звужують коло учасників
Скарга:
Скарга
щодо положень тендерної документації,
які порушують законодавство, встановлюють дискримінаційні вимоги до учасників та штучно звужують коло учасників
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.PDF 02.10.2020 18:19
- Скарга.PDF.p7s 02.10.2020 18:19
- ТД (2) (4) зі змінами (1) кад.doc 02.10.2020 18:19
- Пояснення.PDF 12.10.2020 19:21
- Пояснення.PDF.p7s 12.10.2020 19:21
- рішення від 07.10.2020 №18804 (+лист Замовнику).pdf 07.10.2020 22:33
- інформація про перенесення розгляду скарги № 16108.pdf 15.10.2020 13:00
- інформація про резолютивну частину рішення від 28.10.2020 №20108.pdf 29.10.2020 18:38
- рішення від 28.10.2020 №20108.pdf 02.11.2020 21:09
- пояснення на скаргу ФОП ВАСИЛЕНКО.doc 12.10.2020 13:37
- пояснення.PDF 12.10.2020 13:37
- пояснення на скаргу ФОП ВАСИЛЕНКО.doc 12.10.2020 13:39
- пояснення.PDF 12.10.2020 13:39
- пояснення на скаргу ФОП ВАСИЛЕНКО.doc 12.10.2020 13:47
- пояснення.PDF 12.10.2020 13:47
- Протокол щодо скарги.doc 04.11.2020 10:04
- протокол.PDF 04.11.2020 10:17
- Протокол щодо скарги.doc 13.11.2020 08:52
- протокол.PDF 13.11.2020 08:52
- ТД (2) (4) зі змінами 04.11.doc 13.11.2020 08:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.10.2020 18:20
Дата розгляду скарги:
13.10.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.10.2020 22:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.11.2020 21:09
Дата виконання рішення Замовником:
13.11.2020 08:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Зміни до тендерної документації внесені.
Вимога
Залишено без розгляду
Замовником порушено ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», через те, що Тендерна документація місттьи вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Номер:
07685568ca6141778fc4dfb8cffaf4e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-21-002780-a.b11
Назва:
Замовником порушено ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», через те, що Тендерна документація місттьи вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога:
Замовником, відповідно до ч.2 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що Учасник повинен, зокрема, мати в наявності:
- наявність висновку на приміщення пральні в т.ч. для інфекційної білизни (надати копію).
Відповідно до Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Враховуючи вищезазначене, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи видається, виключно, на об’єкт (приміщення пральні), а не для підтвердження прання інфекційної білизни або не інфекційної білизни.
Єдиним нормативно-правовим актом, що виділяє «інфекційну білизну» від іншої білизни та регулює питання збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я є Інструкція зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я, затверджена Наказом МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ від 30.04.2014 № 29 (далі – Інструкція).
ОДНАК, Державна гімназія-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус" НЕ Є ЗАКЛАДОМ ОХОРОНИ ЗДОРОВЯ.
Інструкція не передбачає провадження діяльності, при наявності Висновку на приміщення пральні в т.ч. для інфекційної білизни, отже проведення збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни здійснюється також без зазначеного в умовах Тендерної документації Висновку.
Більш того, відповідно до ч.1 Розділу 1 Інструкції, встановлено, що «ця Інструкція визначає порядок технології обробки як інфікованої, так і неінфікованої білизни і поширюється на всі пральні, розташовані у закладах охорони здоров’я державної і комунальної форм власності. Однак, вищезазначені вимоги, як і Інструкція не поширюються на пральні, що не розташовані у закладах охорони здоров’я, отже для суб’єктів, що не знаходяться у закладах охорони здоров’я не є нормативним актом.
Вважаємо, що вимогу замовника надати висновки державної санітарно- епідеміологічної експертизи саме з зазначенням прання інфекційної білизни може виконати лише той учасник, який заздалегідь знав що саме таке формулювання у вимозі надання висновку для пральні буде встановлено у тендерній документації, тому ще до моменту оголошення процедури закупівлі замовив висновки саме з таким формулюванням «в т.ч. інфекційної білизни».
Ґрунтуючись на вищезазначеному, Замовник повинен усунути дискримінаційні вимоги у ТД, внести зміни до ТД та вимагати висновок на потужності пральні, однак, без встановлення дискримінаційних вимог типу «в т.ч. для інфекційної білизни» отже, вимогу останнього абзацу ч.2 Додатку 2 до тендерної документації доцільно викласти наступним чином: «- наявність висновку на приміщення пральні (надати копію).»
Вимога Замовника порушує наше право взяти участь у закупівлі та позбавляє нас можливості подати свою тендерну пропозицію.
Таким чином зазначена вимога звужує ринок, штучно зменшують конкуренцію та створюють дискримінаційні умови для учасників в закупівлі, що порушує наше право взяти участь у закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками, які мають матеріально-технічну базу та належний висновок на приміщення пральні для виду діяльності – прання білизни.
Вищезазначена вимога є прямим порушенням ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», з підстав, що Тендерна документація не повинна містити вимог щодо що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Окремо, вимагаємо Замовника зазначити яким нормативно-правовим актом передбачена вимога щодо наявності висновку на приміщення пральні в т.ч. для інфекційної білизни для учасників, що здійснюють діяльність за предметом закупівлі та для категорії Замовника, відповідно до якого відноситься Державна гімназія-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус", що НЕ Є ЗАКЛАДОМ ОХОРОНИ ЗДОРОВЯ , що оголошено Вашим закладом.
Якщо замовником не буде надано посилання на конкретну норму, частину, пункт статті з повним зазначенням нормативно-правового акту, яким передбачена вищезазначена вимога або не будуть внесені відповідні зміни до умов тендерної документації, що усунуть вищезазначену дискримінацію, ми будемо змушені подавати скаргу на умови тендерної документації до Антимонопольного комітету України, що значно призупинить строки закупівлі.
Сподіваємось на розуміння ситуації та усвідомлення Ваших дій та на порозумуміння з урахуванням додержання діючого законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.09.2020 22:04
Вирішення:
Шановний учаснику! У Державній гімназії – інтернаті з посиленою військово-фізичною підготовкою «Кадетський корпус» на час поширення коронавірусної інфекції діє внутрішній Наказ № 132-од «Про запровадження карантину у закладах освіти», у якому зазначено, що прання білизни повинно здійснюватися у пральнях, які мають в наявності дозвіл на обробку інфекційної білизни. Отже, Ваша вимога не задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.11.2020 08:57
Вимога
Вирішена
Пропонуємо привести інформацію у відповідність до року проведення закупівлі та до положень чинної редакції Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер:
f708440e53174f3085f6dceb0cab4305
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-21-002780-a.b10
Назва:
Пропонуємо привести інформацію у відповідність до року проведення закупівлі та до положень чинної редакції Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога:
Шановний Замовник, проект договору, розміщений у Додатку 4 до тендерної документації не відповідає умовам Закону України «Про публічні закупівлі» з нижчезазначених підстав:
- Містить посилання на ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», що за змістом, з 19.04.2020 р. вже ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- Містить посилання на «Специфікації (додаток №1», однак, проект договору не містить такої специфікації;
- Відповідно до п. 10.1. «Цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31 грудня 2019 року та до повного виконання Сторонами зобов`язань.»;
- Додаток 1 до договору містить наступну інформацію про рік «№ ___ від ___ __________ 2018 року»
Враховуючи вищезазначене, пропонуємо привести інформацію у відповідність до року проведення закупівлі та до положень чинної редакції Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.09.2020 21:13
Вирішення:
Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Встановлена невідповідність місця надання послуг у оголошенні та тендерній документації
Номер:
d2df3cf29976451b962a98eb675e06a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-21-002780-a.b9
Назва:
Встановлена невідповідність місця надання послуг у оголошенні та тендерній документації
Вимога:
Замовником, відповідно до ч.6 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що «Випрана та оброблена білизна повинна передаватись у військову частину в упаковці, яка буде забезпечувати цілісність, збереження його якості під час транспортування, згідно вимог Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 30.04.2014 року № 293 «Про затвердження Інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я».
Шановний Замовник, до якої військової частини необхідно буде передавати випрану на замовлення Державна гімназія-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус" білизну?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.09.2020 21:01
Вирішення:
Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу, що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Номер:
7ae5697c5d3a46ccae8136c1fe7ee68d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-21-002780-a.b8
Назва:
Вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу, що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога:
Замовником, відповідно до п.2 Додатку 2 до Тендерної документації встановлена вимога щодо наявності у учасника спеціальних машини і обладнання для чищення пухо-пір’яного матеріалу.
Враховуючи, що предметом закупівлі, відповідно до оголошення про закупівлю та інформації, що розміщена у тендерній документації є – «ДК 021:2015: 98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання і сухого чищення)», що стосується, виключно, прання білизни, Учаснику непотрібно, відповідно до предмету закупівлі, мати або залучати «спеціальних машини і обладнання для чищення пухо-пір’яного матеріалу», як таку, що не передбачена для надання послуг за даним предметом закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу, що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.09.2020 20:54
Вирішення:
Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести інформацію у відповідність до інформації, зазначеної у оголошенні про проведення закупівлі.
Номер:
5cd07a3135274d0f9be4c9864262f34c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-21-002780-a.b7
Назва:
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести інформацію у відповідність до інформації, зазначеної у оголошенні про проведення закупівлі.
Вимога:
Замовником, відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, у формі «Тендерна пропозиція» не зазначено «Найменування послуги», однак, зазначено, що форма «Тендерна пропозиція» подається у вигляді, наведеному у зазначеному додатку, на фірмовому бланку учасника. Учасник не повинен відступати від даної форми.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести інформацію у відповідність до інформації, зазначеної у оголошенні про проведення закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.09.2020 20:43
Вирішення:
Шановний учаснику! Вам необхідно заповнити необхідні поля форми «Тендерна пропозиція», в т.ч. і зазначити назву послуги, ціну.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.11.2020 08:57
Вимога
Вирішена
Пропонуємо виключити незаконну істотну умову, що обов’язково включаються до договору про закупівлю.
Номер:
fe71d8a859f04f11b334c6cb7fdbc055
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-21-002780-a.b6
Назва:
Пропонуємо виключити незаконну істотну умову, що обов’язково включаються до договору про закупівлю.
Вимога:
Замовником, відповідно до ч.4 Розділу ІІІ Тендерної документації «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» встановлено наступне:
«2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю;», однак, предметом закупівлі є надання послуг.
Враховуючи вищезазначене, пропонуємо виключити незаконну істотну умову, що обов’язково включаються до договору про закупівлю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.09.2020 20:42
Вирішення:
Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено