-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Продукція для чищення
Завершена
64 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 320.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 320.00 UAH
Період оскарження:
21.09.2020 17:16 - 25.09.2020 12:00
Вимога
Відхилено
Щодо неправомірного та дискримінаційного визначення переможця
Номер:
95a766fdfb1f4f7599649d311b97f9fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-21-012362-b.a1
Назва:
Щодо неправомірного та дискримінаційного визначення переможця
Вимога:
Замовник порушує основні принципи проведення закупівель, зокрема: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 1. Замовник вимагав у тендерній документації п.7 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: "Сканована копія сертифіката або паспорта якості, або іншого документа, що підтверджує якість запропонованого товару." Виходить з вищесказаного всі учасники повинні надати зазначені документи на всі позиції запропонованого товару. ФОП Захарунь А.О.не надав у складі своєї пропозиції жодного документу, що підтверджує якість сода кальцинованої. Також не надав на позицію Мило для блока в унитаз ТМ «Sanix» 35 г жодного документу, що підтверджує якість запропонованого товару. Надано висновок лише на засіб для чищення унітазів ТМ «Sanix», що не міститься у ціновій пропозиції учасника. Мило для блока в унитаз ТМ «Sanix» 35 г має назву "Освіжаючий засіб для унітазу". Виходячи з вищесказаного на дану позицію не надано жодного документу, що підтверджує його якість. Правильний висновок додається у вкладенні. Також, якщо був встановлений критерій надати" Сканована копія сертифіката або паспорта якості, або іншого документа, що підтверджує якість запропонованого товару. ", то просимо зауважити, що повинна бути обов'язкова наявність даних документів на весь запропонований товар усіма учасниками, та переможцем не може бути визнаний той, хто нехтує даною вимогою, та вказує на необов'язковість сертифікації даної групи товару в Україні, оскільки документ про якість Замовник вимагав і те, що дані документи можуть бути не надані в пропозиції Учасника не було ніде вказано, і лист-пояснення щодо сертифікації теж не було вказано у вимогах Замовника, що він є рівнозначним документу, що підтверджує якість запропонованого товару. Замовник двояко трактує свої вимоги, адже визнає переможцем учасника у якого відсутні документи якості на всі позиції запропонованого товару, чим порушує об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Просимо дискваліфікувати даного учасника та дотримуватися принципів здійснення закупівель, оскільки виходячи з вищесказаного переможець не відповідає вимогам Замовника. Рішення про визначення переможцем ФОП Захарунь А.О.є необґрунтованим, корупційним, кримінальним та таким, що порушує права ФОП Свередюк А.І. суперечать чинному законодавству України, а саме вимогам статті 3, статті 5, статей 16, 22, 28,30, 31 Закону, внаслідок порушення Замовником вимог Документації закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Правильний висновок на Sanix 35г.pdf 06.10.2020 20:36
- Відповідь 08.10.2020 09:53
Дата подачі:
06.10.2020 20:36
Вирішення:
ШАНОВНИЙ УЧАСНИК!
Відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Періодом уточнення інформації був період з 21.09.2020 р. по 25.09.2020 р. Жодної вимоги щодо усунення порушення не надходило.
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, Ви не підпадаєте під жодну норму Закону України «Про публічні закупівлі», адже станом на 08.10.2020 р. Ваша цінова пропозиція не розглядається, оскільки за результатами проведеного електронного аукціону щодо Закупівлі за ДК 021:2015 39830000-9 — Продукція для чищення (Продукція для чищення), зареєстрованої за ідентифікатором: UA-2020-09-21-012362-b пропозицію Учасника Фізична особа підприємець Захарунь Артем Олексійович було визначено найбільш економічно вигідною. При визначенні переможця уповноважена особа замовника керувалася принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що встановлені у ст. 5 Закону. Згідно проведеного розгляду цінової пропозиції учасника Учасника Фізична особа підприємець Захарунь Артем Олексійович на відповідність її вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, відсутні будь-які підстави для відхилення його пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено