• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання інтерактивної підлоги, мультимедійного проектора для збільшення зображень, інтерактивної дошки для навчально-виховної роботи

Придбання інтерактивної підлоги, мультимедійного проектора для збільшення зображень, інтерактивної дошки для навчально-виховної роботи. Код за ДК 021:2015 - 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна підлога – 1 шт. код за ДК 021:2015 – 32323400-7 Відеовідтворювальне обладнання; мультимедійний проектор для збільшення зображень – 2 шт. код за ДК 021:2015 - 32322000-6 Мультимедійне обладнання; інтерактивна дошка для навчально-виховної роботи – 2 шт. за ДК 021:2015 – 32321200-1 Аудіовізуальне обладнання). Під час проведення процедури закупівлі всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Вид тендерного забезпечення - електронна банківська гарантія.

Торги не відбулися

270 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
Період оскарження: 21.09.2020 16:47 - 05.10.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Видалення дискримінаційних положень

Номер: 8b843f631d084283b43f221b62e89424
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-21-011866-b.b2
Назва: Видалення дискримінаційних положень
Вимога:
Шановний Замовнику! У Додатку 3 Ви вказуєте: "8. Відповідність запропонованого до поставки Товару технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує шляхом надання сканованих копій наступних документів: - лист від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого учасником Товару, а саме: інтерактивної підлоги, мультимедійного проектора для збільшення зображень, інтерактивної дошки для навчально-виховної роботи, програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій;" Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист від виробника чи офіційного представника для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність такого листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. На основі вищевказаного, наполягаємо на негайному видаленні вказаної дискримінаційної вимоги. Шановний Замовнику, не порушуйте чинне законодавство та не обмежуйте коло учасників. В іншому разі будемо змушені звернути увагу відповідних органів на проведення Вашої закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Розглянувши Вашу вимогу, звертаємо увагу, що наявність листа від виробника або їх офіційних представництв в Україні запропонованого учасником товару надасть нам додаткові гарантії поставки товару на території України. Зазначена вимога сформована з метою визначення надійного постачальника, який поставить ліцензійний, якісний товар та забезпечить його гарантійне обслуговування. Аналогічна ситуація була предметом розгляду скарги ТОВ „ДІКСІ-ЦЕНТР” до замовника комунальної установи „Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладівˮ Полтавської обласної ради Постійно діючою адміністративною колегією антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2018-08-16-000825-b).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Видалення дискримінаційних вимог

Номер: 8adba47bcd08444fbb963588774b8964
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-21-011866-b.c1
Назва: Видалення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику! У Додатку 3 В таблиці, а саме в частині опису Інтерактивної підлоги Ви вказуєте, наступне: "Учасник повинен надати анотацію до методичних рекомендацій щодо використання інтерактивної проекції, що має гриф МОН. На підтвердження Учасник має надати лист від Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» з висновком «схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах». " Звертаємо увагу, що такі вимоги є дискримінаційними та суттєво звужують коло учасників. Також повідомляємо Вам, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених документів скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель вказаних висновків не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали такихдокументів не можуть взяти участь у Вашій закупівлі. Це у свою чергу звужує коло учасників і виступає дискримінаційною вимогою, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вимогу щодо необхідності надання прописаного Вами документу
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Ваші пропозиції щодо внесення змін до тендерної документації будуть розглянуті на засіданні тендерного комітету найближчим часом. Зміни будуть оприлюднені в електронній системі відповідно до вимог закупівельного законодавства.
Статус вимоги: Задоволено