• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Ігрове обладнання «Код ДК 021:2015 37530000-2 «Вироби для парків та розваг,настільних або кімнатних ігор»

Ігрове обладнання «Код ДК 021:2015 37530000-2 «Вироби для парків та розваг,настільних або кімнатних ігор (Номенклатура: Стіл с лавками "Ромашка"-37535200-9-Обладнання для ігрових майданчиків; Сюжетно-рольове обладнання «Гусінь»- 37535200-9-Обладнання для ігрових майданчиків; Гірка "Лімпо"- 37535240-1 –Гірки для ігрових майданчиків; Карусель "З рулем"- 37535230-8- Каруселі для ігрових майданчиків; Комплект ігровий - 37535200-9-Обладнання для ігрових майданчиків; Комплект гойдалок-37535100-8- Гойдалки; Ігровий комплекс "Эко-3"-37535200-9-Обладнання для ігрових майданчиків; Будиночок «Ерудит»- 37535200-9-Обладнання для ігрових майданчиків.)

Завершена

120 960.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 604.80 UAH
Період оскарження: 21.09.2020 13:25 - 25.09.2020 13:00
Вимога
Вирішена

Скарга

Номер: 99efe9097efb4c349632d229e404d89b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-21-006161-b.b1
Назва: Скарга
Вимога:
Уповноваженій особі Міського відділу освіти Леоновій Т.Г. СКАРГА ТОВ “РОСКВІТ” в особі директора Передерий О.П., брали участь у спрощеній закупівлі згідно предмету закупівлі Ігрове обладнання “Код ДК 021:2015 3753 0000-2” Вироби для парків та розваг, настільних або кімнатних ігор”. Замовником 08.10.2020 р. була розглянута пропозиція (ТОВ “РОСКВІТ”). За результатами розгляду прийнято рішення – Протокольне рішення № 54 від 08.10.2020 р. відхилено з таких підстав: - у плані закупівлі було вказано, що закупівля відбувається за КЕКВ 3110 “Придбання обладнання та предметів довгострокового використання”, тобто кожна пропозиція не може бути вартістю менше ніж 6000 грн, а учасником було надано пропозицію (додаток 1)з двома позиціями менше ніж 6000 грн - аналізом пропозиції встановлено, що на порушення вимог Додатку 2 до документації, позиція №5 Комплект ігровий, розмір Пісочниці не відповідає заявленому замовником розміру (розбіг у розмірах більше ніж 50%). Вважаємо, що рішення про відхилення ТОВ “РОСКВІТ” прийнято з порушенням законодавства про публічні закупівлі та порушує права та законні інтереси ТОВ “РОСКВІТ”. Так, однією з підстав відхилення є те, що у плані закупівлі було вказано, що закупівля відбувається за КЕКВ 3110 “Придбання обладнання та предметів довгострокового використання”, але в тендерній документації та в самому оголошенні про закупівлю не вказано, що закупівля відбувається за КЕКВ 3110. Вкажіть, будь – ласка , в якому саме розділі чи пункті закупівлі вказано, що закупівля відбувається згідно КЕКВ 3110 та де розписано те, що вартість за одиницю товару не може бути менше ніж 6000 грн. Іншою підставою для відхилення є порушення вимог Додатку 2 (позиція №5). В ТД згідно Додатку 2 в загальних вимогах в п.8 прописано, що Учасникам процедури закупівлі слід мати на увазі, що окрім приведеного у технічній специфікації опису елементів дитячих майданчиків, у своїх пропозиціях НЕ забороняється пропонувати відповідні еквіваленти. ТОВ “РОСКВІТ”, як виробник дитячого ігрового обладнання, надав еквівалент продукції (навіть з більшими розмірами), що не являється порушенням та відповідає умовам закупівлі! На підставі ст.5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля здійснюється за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вище наведене, тендерна пропозиція ТОВ «РОСКВІТ» була неправомірно відхилена, а Замовник в свою чергу, допустив дискримінаційний підхід до розгляду пропозиції. Вимагаємо: уважно передивитися пропозицію ТОВ «РОСКВІТ» або повністю скасувати торги. Якщо замовником не буде прийнято рішення щодо ТОВ «РОСКВІТ», ми будемо звертатися зі скаргою до Антимонопольного комітету України. Права ТОВ «РОСКВІТ» можуть бути захищені направленням Вимоги про скасування рішення – Протокол №54 від 08.10.2020 року.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учасник! У технічній специфікації опису елементів дитячих майданчиків було надано заявлені розміри Пісочниці, а саме: 850*850*250см.У наданій Вами пропозиції вказані розміри ,які не відповідають технічним вимогам(розмір майже у два рази більше заявленого), згідно Додатку 2.Також у п.8 Додатку 2 було вказано, що Учасникам процедури закупівлі слід мати на увазі, що окрім приведеного у технічній специфікації опису елементів дитячих майданчиків, у своїх пропозиціях не забороняється пропонувати ВІДПОВІДНІ еквіваленти. Під «еквівалентом» розуміється предмет рівнозначний або рівноцінний та однаковий за величиною. Дана вимога замовника ні в якому разі не обмежує конкуренцію, адже жодним чином не порушує вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII ( в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019 «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель»). Так частиною 4 ст.14 Закону встановлено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може (а не повинен чи зобов’язаний) вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто вимога про зазначення аналогу та/або еквіваленту до предмету закупівлі у спрощених закупівлях не є імперативною нормою Закону та не є обов’язковою для виконання замовником. Вказана вимога не є дискримінаційною, адже не спрямована проти якогось конкретного учасника, а стосується всіх учасників закупівлі. Враховуючи вище наведене, прийнято рішення вашу вимогу не задовольнити.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні