-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія
тендерні пропозиції готуються українською мовою
Завершена
36 080 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 180 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 180 400.00 UAH
Період оскарження:
21.09.2020 09:40 - 18.10.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушень, допущених при проведенні оцінки тендерних пропозицій ТОВ "Енерго Збут Транс"
Номер:
3755876469224f67874b0fb03ba6ade9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-21-001066-b.b2
Назва:
Вимога про усунення порушень, допущених при проведенні оцінки тендерних пропозицій ТОВ "Енерго Збут Транс"
Вимога:
Шановний Замовнику, ТОВ «ЮНАЙТЕД ЕНЕРДЖИ» звертається до вас с вимогою про усунення порушень, допущених при проведенні оцінки тендерних пропозицій ТОВ «Енерго Збут Транс». Нагадуємо, що при здійсненні закупівель замовники повинні дотримуватися принципів публічних закупівель відповідно до
статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Нажаль при оцінки тендерних пропозицій Замовником були порушені принципи публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників.
Так при оцінці тендерної документації Учасника закупівлі ТОВ «Енерго Збут Транс» Замовником не були враховані невідповідності в тендерній пропозиції
ТОВ «Енерго Збут Транс»: Учасником процедури закупівлі ТОВ «Енерго Збут Транс» (далі – Учасник) у складі тендерної документації НЕ надано інформації щодо наявності антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, що є порушенням умов тендерної документації МІЖРЕГІОНАЛЬНОГО ОФІСУ ЗАХИСНИХ МАСИВІВ ДНІПРОВСЬКИХ ВОДОСХОВИЩ.
Згідно п. 10) ч. 1 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" однією з підстав відхилення тендерної пропозиції учасника є відсутність у юридичної особи, яка є учасником, антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
Рішенням від 02.03.2017 № 75 Національного агентства з питань запобігання корупції "Про затвердження Типової антикорупційної програми юридичної особи" була затверджена типова форма антикорупційної програми юридичної особи та в частині другій цього рішення було зазначено, що юридичні особи, визначені у частині другій статті 62 Закону України "Про запобігання корупції", затверджують свої антикорупційні програми на основі Типової антикорупційної програми, затвердженої пунктом 1 цього рішення. Відповідно до
пункту 2 статті 62 України "Про запобігання корупції", в обов'язковому порядку антикорупційна програма затверджується керівниками: юридичних осіб, які є учасниками попередньої кваліфікації, учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про здійснення державних закупівель", якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень.
Крім того, умовами тендерної документації, а саме п.5.3 передбачено відхилення тендерної пропозиції учасника в разі, якщо учасник не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
Враховуючи зазначене, а також з метою дотримання принципів публічних закупівель відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо відхилити та дискфілікувати тендерну пропозицію ТОВ «Енерго Збут Транс», як таку, що не відповідає встановленим Законом України «Про публічні закупівлі» вимогам.
Варто зазначити, що ТОВ «ЮНАЙТЕД ЕНЕРДЖИ» залишає за собою право звернутися до Антимонопольного Комітету України та Державної аудиторської служби України у разі відхилення вищезазначеної вимоги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 27.11.2020.pdf 27.11.2020 11:33
Дата подачі:
27.11.2020 11:33
Вирішення:
Шановний учаснику! Відповідно п. 5.4 Розділу ІІІ тендерної документації Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» спосіб підтвердження відсутності відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 цього Закону визначається Замовником у тендерній документації. ТОВ «Енерго Збут Транс» при подані тендерної пропозиції надало зведену довідку про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно п.9 цієї довідки «юридична особа, яка є учасником, має антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми (п.10 ч.І ст.17 Закону);», що підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно тендерній документації. Крім того згідно частини 5 Статті 17 Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. В електронній системі закупівель Прозорро, номер закупівлі UA-2020-05-06-000262-c оприлюднено Антикорупційна програма та наказ про уповноважену особу ТОВ «Енерго Збут Транс».Тому не було підстав для відхилення тендерної пропозиції згідно п. 5.3 Розділу ІІІ, п.4.1 Розділу V тендерної документації та п.1 частини першої Статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та скасування рішення про визначення переможця торгів ТОВ «Енерго Збут Транс». З огляду на вище зазначене тендерний комітет відхилив вимогу ТОВ «ЮНАЙТЕД ЕНЕРДЖИ».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відхилено
вимога на умови закупівлі
Номер:
1d34af3d20e64b469b39d4ddd6529e87
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-21-001066-b.b1
Назва:
вимога на умови закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! 1) Тендерною документацією передбачено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3. цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: - довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію СТАНОМ НА ДАТУ, НЕ РАНІШЕ ДНЯ ОПРИЛЮДНЕННЯ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону. Зауважимо, що Відповідно до ст. 16 Закону України "Про захист персональних даних", наказу МВС України від 29.11.2016 №1256 максимальний строк надання Довідки про несудимість встановлено протягом 30 календарних днів з дня надходження запиту. Отже встановлена вимога щодо обмеження строку видачі довідки, а саме НЕ РАНІШЕ ДНЯ ОПРИЛЮДНЕННЯ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР може призвести до ускладнення її отримання переможцем торгів у визначений термін, так як дану довідку потрібно отримати та завантажити до електронної системи закупівель протягом 10 днів. Просимо виключити з тендерної документації вимогу в частині обмеження строку видачі, а саме НЕ РАНІШЕ ДНЯ ОПРИЛЮДНЕННЯ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР.
2) Пунктом 5.3. Проекту договору передбачено, що ціна електричної енергії має зазначатися Постачальником у рахунках про оплату електричної енергії за цим Договором, у тому числі у разі її змін. Враховуючи внутрішні особливості Постачальників пропонуємо Вам пункт п.5.3 проекту договору викласти в такій редакції: 5.3 ціна електричної енергії має зазначатися Постачальником у АКТІ ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧІ та/або рахунках про оплату електричної енергії за цим Договором, у тому числі у разі її змін.
3) Пуктом 5.6. Проекту договору, передбачено, що оплата рахунка Постачальника за цим Договором за спожиту електричну енергію здійснюється Споживачем в кінці розрахункового періоду протягом 90 (дев’яносто) днів з моменту отримання його Споживачем. Пунктом 4.12 Правил роздрібного ринку електричної енергії передбачено, що "Розрахунки між споживачем та електропостачальником (іншими учасниками роздрібного ринку, якщо вони беруть участь у розрахунках) здійснюються згідно з даними, отриманими від адміністратора комерційного обліку в порядку, передбаченому Кодексом комерційного обліку, про обсяги поставленої, розподіленої (переданої) та купленої електричної енергії. Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну. Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується: протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем; протягом 10 робочих днів від дня отримання рахунка побутовим споживачем; в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду. Пропонуємо Вам скоротити строк оплати до 30 днів, адже при формуванні цінової пропозиції враховується кількість товару та строк оплати за нього. Саме ці дві умови впливають на кінцеву собівартість електричної енергії. Періодом оплати може буть визначено строк 5-10 днів, як такий, який суттєво не впливає на собівартість. Строк оплати більший за 10 днів є таким, що робить неможливим вирахувати собівартість електричної енергії.
Просимо внести відповідні зміни.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.09.2020 13:56
Вирішення:
Шановний учаснику!
1). Встановлена вимога в тендерній документації щодо довідки, яка видається Департаментом інформатизації МВС України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, відповідає нормі новій редакції Закону «Про публічні закупівлі».
2).п. 5.3. проекту договору відповідає п.5.4. Примірного договору про постачання електричної енергії споживачу згідно додатку 5 до Правил розрібного ринку електроенергії, затвердженою постановою від 14.03.2018 № 312 Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
3). У зв’язку, що ми є бюджетна організація для безперебійної роботи насосний станцій, які знаходяться на захисних масивах та захищають населенні пункти від підтоплення, особливо в період проходження повеней, для недопущення відключення насосних станції від споживання електроенергії у разі затримки бюджетного фінансування для уникнення відповідних штрафів за несвоєчасну оплату за спожиту електроенергію, встановлений граничний термін оплати протягом 90 (дев’яносто) днів з моменту отримання його Споживачем.
Тому прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Статус вимоги:
Відхилено