• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тверде паливо

Завершена

920 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 200.00 UAH
Період оскарження: 18.09.2020 16:45 - 30.09.2020 00:00
Вимога
Вирішена

ДИСКРИМІНАЦІЯ

Номер: 2a233b4af91444d69959bd2e2e6d862f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-18-006473-b.c3
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЯ
Вимога:
. Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці відповідно до п.п.3.1. п.3 цього Додатку, учасник повинен надати аналогічний договір (сканований оригінал) та документи, що підтверджують їх виконання: - оригінали позитивних відгуків, виданих у 2020 році установою із зазначенням дати і номеру аналогічного договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання аналогічного договору стосовно якості і строків. При цьому, якщо учасником протягом 2019 або 2020 року здійснювалося постачання вугілля замовнику – ДЗ ДССС «Зелена гірка» МОЗ України», то такий учасник додатково у складі тендерної пропозиції обов’язково надає позитивний відгук від замовника ДЗ ДССС «Зелена гірка» МОЗ України», виданий у 2020 році із зазначенням дати і номеру аналогічного договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання аналогічного договору стосовно якості і строків; - скановані оригінали видаткових накладних та актів звіряння розрахунків за аналогічним договором. Шановний Замовнику. дана вимога є незаконною, по- перше, такого документу як відгук - НЕ ІСНУЄ. По-друге, вимагати відгук саме від вас - це незаконно, адже ви можете навмистно не надати такий відгук, та й ще до моменту проведення тендеру будете знати хто у вас прийме участ у закупівлі! а як же тоді принципи закупівель? дава вимога є незаконною, і підлягає виключеню з ТД!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, дійсно, жодних вимог до відгуку законодавство України не містить, однак не містить і жодних заборон та обмежень для встановлення таких вимог Замовником. У випадку належного виконання учасником аналогічних договорів, отримання відгуку (позитивного), у тому числі від замовника - ДЗ ДССС «Зелена гірка» МОЗ України», абсолютно не є проблемою для добросовісного учасника.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінація

Номер: 1fc1a70ff0d640428825f6a5057e2549
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-18-006473-b.c2
Назва: Дискримінація
Вимога:
Вимоа ТД: та оригінал декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, складеної власником або орендарем об’єкту нерухомості, з наданням підтвердження реєстрації такої декларації ДСНС або її територіальним органом, або лист-пояснення у довільній формі про відсутність підстав для складення та подання такої декларації стосовно об’єктів нерухомості, зазначених учасником у довідці, складеної відповідно до п.п.1.1. п.1 цього Додатку (з посиланням на відповідні норми чинного законодавства України) Шановний Замовнику, по-перше. яким нормативно- правовим актом ви керувались при встановлені даної виимоги? Яким нормативно-правовим актом передбачено складання декларації на вугільний склад???? Наголошуємо, що відповідно до ст. 22 Закону ви маєте право вствновлювати вимги ТІЛЬКИ ТІ ЩО ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОМ. Отже, вимагаємо надати обгрунтовані пояснення. Крім того. вимагаємо надати пояснення яке відношення наяність чи відстуність декларації впливає на товар? і Яком нормативно-правовим актом Вас наділено правом перевіряти документи по пожаної безпеці, тощо? хто вас наділив такими повноваженнями? І найголовніше питання. якщо учасник не є власником такого складу і зза договором оренди він не має права отримувати декларації чи ще щось, а орендодавець не надає таких документів, то що робити учаснику? не приймаи участь? то це ж дискримінація.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне. При встановленні у тендерній документації вимоги щодо надання учасниками декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, Замовник керувався статтею 57 Кодексу цивільного захисту України. Відповідно до частини 2 ст. 57 Кодексу цивільного захисту України, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) здійснюється суб’єктом господарювання на підставі поданої декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки. Частиною 5 ст. 57 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що суб’єкт господарювання НАБУВАЄ ПРАВО ВЧИНЯТИ ДІЇ ЩОДО ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, передбачені частиною другою цієї статті, З ДНЯ РЕЄСТРАЦІЇ ДЕКЛАРАЦІЇ відповідним дозвільним органом. Також, у зазначеній статті встановлено перелік випадків, за яких вказана декларація не подається. З урахуванням викладеного, а також того, що у Замовника може виникнути необхідність у зберіганні товару на складі, встановлено вимогу тендерної документації щодо надання декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки. Якщо відсутні підстави для складення та подання такої декларації, учасник надає відповідний лист-пояснення у довільній формі з посиланням на відповідні норми чинного законодавства України.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вугілля кам’яне марки ДГ (13-25)

Номер: c1b82e9596034bb9aa55ab36880e76ae
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-18-006473-b.c1
Назва: Вугілля кам’яне марки ДГ (13-25)
Вимога:
Шановний Замовнику, Вами ніколи не закуповувалось вугілля ДГ (13-25). Яким чином ви визначили що Вам у цьому році необхідна саме така фракція вугілля? і як ви дізнались про таку фракцію? Хто з членів тендерного комітету запропонував цю францію та з якою аргументацією?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, тендерним комітетом прийнято рішення встановити в тендерній документації ті марки вугілля, які забезпечать якісне теплопостачання та відповідають вимогам замовника. Марка та розмір кусків вугілля, що закуповується Замовником, визначені відповідно до вимог діючих державних стандартів та відповідно до порядку визначення предмета закупівлі, крім того, Замовник не обмежений у виборі тієї чи іншої марки вугілля, яку вважає за необхідне закупити. При визначенні предмету закупівлі, в тому числі при складанні технічної специфікації до тендерної документації, замовником дотримано вимоги законодавства в повній мірі. При виборі марки предмету закупівлі Замовник керувався ДСТУ 3472:2015 "Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація". Що стосується якісних показників вугілля та фракції, то Замовником були взяті до уваги показники якості для вугілля марки ДГ з розміром кусків 13-25, що наведені у таблиці 1 ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови". Звертаємо Вашу увагу, що у відповідності до пункту 31 частини першої ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» «тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель». Таким чином, замовник самостійно розробляє та затверджує тендерну документацію, зокрема технічні вимоги до предмета закупівлі, самостійно визначає предмет закупівлі, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено