-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
установка очищення мастила
Завершена
2 450 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.4% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
28.10.2016 16:24 - 10.11.2016 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення прийняте Замовником
Номер:
5f93a54284b74036a991f58e1928fe23
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-10-28-000373-c.a1
Назва:
Скарга на рішення прийняте Замовником
Скарга:
Вих. № 185/12 від 09.12.2016
С К А Р Г А
Інформація про предмет закупівлі:
1. Назва предмета закупівлі: 28.29.1 (42913000-9, установка очищення мастила) на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-2010 код: 28.29.1.
2. Місце, кількість, обсяг поставки товарів: РВ ВП "Складське господарство" ДП "НАЕК "Енергоатом", м. Вараш, Рівненської області. Кількість товару – 1 шт.
3. Строк поставки товару: на протязі 150 днів з моменту укладання договору.
4. Процедура закупівлі: Відкриті торги.
5. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі: Номер у ЦБД: UA-2016-10-28-000373-c від 28.10.16 на веб-порталі www.prozorro.gov.ua.
6. ID у ЦБД: 3cce9d681f1f4a13bb0cac6d9a01d4c9.
Компанія ТОВ «КТЗ-ЕНЕРГОМАШ» прийняла участь у зазначених відкритих торгах у якості постачальника продукції, згідно умов тендерної документації Замовника.
За результатами аукціону компанія ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД УКРБУДМАШ" (надалі – ТОВ «ЗАВОД УКРБУДМАШ») надала найменшу вартість серед учасників, та згідно умов тендерної документації була допущена до оцінки.
Згідно Витягу з Протоколу розгляду тендерних пропозицій №51 від 02.12.2016 р., опублікованому 02.12.2016р. на веб-порталі www.prozorro.gov.ua, переможцем торгів було визначено учасника ТОВ «ЗАВОД УКРБУДМАШ».
Однак, детально розглянувши тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЗАВОД УКРБУДМАШ», що розміщена в загальному доступі на веб-порталі www.prozorro.gov.ua, нами було виявлено ряд невідповідностей пропозиції:
1. Згідно Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції пункт 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, абзац 2, буліт 4 передбачає, що учасник має надати Статут Учасника та Установчий договір (якщо такий передбачений статутом Учасника). Згідно даних вимог, у складі пропозиції ТОВ «ЗАВОД УКРБУДМАШ» було надано Нотаріально засвідчену копію Статуту, затверджену загальними зборами Товариства від 22.08.2014р. Протокол №4, на титульному аркуші якого стоять 2 штампи про проведення Державної реєстрації змін від 11.09.2014р., з номером запису 15881050026002166 та штамп від 23.11.2015р., номер запису 15881050031002166.
Відповідно до пункту 14 статті 29 ЗУ "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців" чинною на дату 23.11.2015, - Державний реєстратор не пізніше наступного робочого дня після проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи повинен видати (надіслати поштовим відправленням з описом вкладення) заявнику один примірник змін до установчих документів юридичної особи у вигляді окремих додатків або один примірник оригіналу установчих документів у новій редакції та один примірник оригіналу установчих документів у старій редакції з відмітками державного реєстратора про проведення державної реєстрації змін до установчих документів.
Таким чином ТОВ «ЗАВОД УКРБУДМАШ» надав у складі своєї тендерної пропозиції Статут ТОВ «ЗАВОД УКРБУДМАШ» у старій (не чинній) редакції.
В подальшому після завершення аукціону, - 18.11.2016р. ТОВ «ЗАВОД УКРБУДМАШ» розмістив на майданчику документ «Статут (нотаріальна копія) zip.pdf», який містив Статут ТОВ «ЗАВОД УКРБУДМАШ» у редакції від 22.08.2014р. з проведенням Державної реєстрації змін від 11.09.2014р., з номером запису 15881050026002166 та Зміни та доповнення до Статуту ТОВ «ЗАВОД УКРБУДМАШ» затверджені протоколом ТОВ «ЗАВОД УКРБУДМАШ» від 29.10.2015р., державну реєстрацію яких було проведено 23.11.2015р., номер запису 15881050031002166. Даний факт підтверджує, те що ТОВ «ЗАВОД УКРБУДМАШ» у складі своєї тендерної пропозиції до кінцевого терміну подання, було розміщено стару (не чинну) редакцію Статуту Товариства.
Вважаємо, що не надання у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗАВОД УКРБУДМАШ» чинної редакції Статуту є підставою для відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗАВОД УКРБУДМАШ», з причини невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
2. У тендерній пропозиції розміщеній до закінчення строку подання тендерних пропозицій, ТОВ «ЗАВОД УКРБУДМАШ» розмістив Протокол №6 від 30.10.2015р. року та Наказ №28-к від 17.03.2016 року, відповідно до Протоколу №6 було призначено генеральним директором – Хоменко Наталію Василівну та виконавчим директором – Голованчук Інну Петрівну. Однак в Статуті Товариства наданого у складі тендерної пропозиції, розміщеної на майданчику 14.11.2016р. (до закінчення кінцевого строку подання пропозицій) в статті 9 пункті 9.1. зазначається, що у Товаристві створюється виконавчий орган в особі – Директора, в тексті протоколу №6 в порядку денному обговорюється питання про призначення виконавчого директора, з змісту обговорення виходить, що в товаристві діє колегіальний орган управління – Дирекція. А посади виконавчого чи Генерального директора не передбачено.
Враховуючи вище наведене, учасником ТОВ «ЗАВОД УКРБУДМАШ» не надано у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції, що є підставою для відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗАВОД УКРБУДМАШ», з причини невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Оскільки вказані документи внутрішньо не узгоджені та містять протиріччя в організаційній структурі органів управління Товариства, повноваженнях та компетенції посадових осіб, не містять конкретної інформації щодо повноважень та компетенції особи, яка підписала тендерну пропозицію.
3. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗАВОД УКРБУДМАШ» надано банківську гарантію видану ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» (файл: «банк гарантия.pdf») яка не містить електронного цифрового підпису (ЕЦП) відповідальної особи та печатки. Дана банківська гарантія (файл: «банк гарантия.pdf») не проходить перевірку на за допомогою онлайн сервісу Центрального засвідчу вального органу Міністерства Юстиції України (http://czo.gov.ua/verify) та відповідних програмних комплексах, як того вимагає Замовник, згідно Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції пункт 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, абзац 2, буліт 3.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЗАВОД УКРБУДМАШ» мала бути відхилена Замовником, на підставі п. 1, 1). ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
4. Згідно вимог п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасник мав надати технічну пропозицію, підписану уповноваженою особою учасника та скріплену печаткою, яка повинна відповідати технічним вимогам (Додаток №2 Технічні вимоги та умови постачання 175-4-ТВтаУП-ЦДтаРАВ) та містити стислий опис запропонованих товарів, інформацію про технічні показники та характеристики запропонованого товару. Наразі, ТОВ «ЗАВОД УКРБУДМАШ» у складі тендерної пропозиції було надано лише загальні технічні характеристики запропонованого обладнання, що не відповідає вимогам, наведеним у Додатку №2, а саме:
• Клас безпеки за НП 306.2.141-2008 та категорія сейсмостійкості за ПНАЕ Г-5-006-87-ІІІ не відповідає, наведеним у Технічних вимогах 175-4-ТВтаУП-ЦДтаРАВ. Інформація щодо класифікації та категоризації у Технічних характеристиках відсутня.
• Комплект поставки не відповідає вимогам п. 3.1 Технічних вимог 175-4-ТВтаУП-ЦДтаРАВ, а саме, пропонована ТОВ «ЗАВОД УКРБУДМАШ» установка не комплектується електричною шафою та спеціальним інструментом та устаткуванням, які необхідні при монтажі та при експлуатації.
• Учасником ТОВ «ЗАВОД УКРБУДМАШ» не підтверджено обсяг робіт постачальника згідно вимог п. 4.1 Технічних вимог 175-4-ТВтаУП-ЦДтаРАВ.
• Учасником ТОВ «ЗАВОД УКРБУДМАШ» не підтверджено головний параметр у відповідності до п. 5.2.6 Технічних вимог 175-4-ТВтаУП-ЦДтаРАВ, а саме, можливість очищення на установці забрудненої радіонуклідами водо-масляної емульсії і забрудненої радіонуклідами відпрацьованої оливи. Таким чином, пропоноване встаткування не призначене для роботи з радіоактивно-забрудненою оливою, тому не може бути застосоване на установці очищення радіоактивно-забрудненої оливи на АЕС.
• Учасником ТОВ «ЗАВОД УКРБУДМАШ» не підтверджена електромагнітна сумісність обладнання, що вимагається п. 5.2.10 Технічних вимог 175-4-ТВтаУП-ЦДтаРАВ, що може привести до виходу з ладу обладнання при наявності зовнішніх впливів.
• Вимоги до електроустаткування, яке входить в об`єм постачання, в тому числі до кабельної продукції, не підтверджені. Технічні характеристики, що надані ТОВ «ЗАВОД УКРБУДМАШ», не містять ні характеристик, ні опису електропостачання.
• Учасник ТОВ «ЗАВОД УКРБУДМАШ» не підтверджує готовність до проходження випробувань обладнання. Таким чином, по-перше, не дотримується процедура приймання обладнання Замовником, тому є ризик постачання обладнання сумнівної якості. По-друге, витрати на проведення всього об’єму випробувань не враховано у ціновій пропозиції ТОВ «ЗАВОД УКРБУДМАШ», що дає змогу знизити загальну вартість
• У відповідності до п. 5.12 Технічних вимог 175-4-ТВтаУП-ЦДтаРАВ середній строк експлуатації установки повинен складати 25 років, встановлений строк служби до капітального ремонту – 10 років. Наразі, ТОВ «ЗАВОД УКРБУДМАШ» не підтверджує строки експлуатації та служби для пропонованого обладнання, таким чином, пропонуючи менш надійне обладнання, що не зможе виконувати свої функції у зазначені строки. Аналогічно до вищенаведеного, не підтверджено виконання до вимог надійності, що наведені у п.5.13 Технічних вимог 175-4-ТВтаУП-ЦДтаРАВ. Невиконання вимог п.5.12 та 5.13 призведе до невиконання обладнанням своїх функцій, витратами часу та ресурсів на ремонт обладнання. Також, пропонування обладнання нижчої, від тієї що вимагається, якості, дозволяє знизити загальну вартість обладнання та запропонувати нижчу ціну.
• ТОВ «ЗАВОД УКРБУДМАШ» не підтверджує готовність до виконання пуско-налагоджувальних робіт (п. 7.2 Технічних вимог 175-4-ТВтаУП-ЦДтаРАВ). Таким чином, по-перше, не дотримується процедура введення обладнання в експлуатації. По-друге, витрати на участь у пуско-налагоджувальних роботах не враховано у ціновій пропозиції ТОВ «ЗАВОД УКРБУДМАШ», що дає змогу знизити загальну вартість.
• Комплект Документації що ТОВ «ЗАВОД УКРБУДМАШ» передає Замовнику не відповідає вимогами п. 9 Технічних вимог 175-4-ТВтаУП-ЦДтаРАВ та містить лише одну позицію, а саме, паспорт, поєднаний з керівництвом по експлуатації, тобто не містить наступні документи, що вимагаються: Технічне завдання, Перелік креслень і документів, Інструкція з монтажу, Настанова з технічного обслуговування, Інструкція з наладки і налаштування устаткування, Декларація відповідності Технічному регламенту безпеки машин та Технічному регламенту з електромагнітної сумісності, Акти, протоколи приймальних випробувань на майданчику виробника, Програма випробування на майданчику Замовника тощо. Ненадання вищенаведеної документації унеможливлює приймання обладнання Замовником, подальший монтаж, наладку, обслуговування та ремонт обладнання тощо. Також, зменшується загальна вартість постачання.
• ТОВ «ЗАВОД УКРБУДМАШ» у своїй пропозиції не підтвердив вимоги п.15 Технічних вимог 175-4-ТВтаУП-ЦДтаРАВ щодо гарантійних зобов’язань постачальника (виробника) продукції. Таким чином, ТОВ «ЗАВОД УКРБУДМАШ» не гарантує відповідність пропонованої продукції вимогам Технічних вимог 175-4-ТВтаУП-ЦДтаРАВ, а також, не підтверджує гарантійний строк експлуатації продукції.
Вважаємо, що перелічені вище невідповідності, є підставою для відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗАВОД УКРБУДМАШ», з причини невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Проведення оцінки пропозицій учасників на зовсім різних умовах, на наш погляд не припустимо, так як дані умови тендерної документації є суттєвими і впливають на вартість тендерної пропозиції, і як наслідок впливає на результат аукціону в цілому.
Такі дії Замовника містять грубі порушення процедури тендерних закупівель та принципів добросовісної конкуренції серед учасників.
Враховуючи вищенаведене, та керуючись п. 1, 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, просимо:
- Прийняти скаргу до розгляду;
- Призупинити процедуру закупівлі;
- Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем учасника ТОВ «ЗАВОД УКРБУДМАШ»;
- Зобов’язати Замовника провести оцінку тендерних пропозицій учасників, відповідно до умов тендерної документації.
Додатки:
1. Тендерна документація та додатки до неї – 76 арк.
2. Витяг з протоколу №51 від 02.12.2016р. – 1 арк.
3. Статут ТОВ «ЗАВОД УКРБУДМАШ» - 14 арк.
4. Протокол №6 від 30.10.2015р. – 4 арк.
5. Наказ № 28-К від 17.03.2016р. – 1 арк.
6. Банківська гарантія ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» - 1 арк.
7. Платіжне доручення №1241931509 від 08.12.2016р. – 1 арк.
8. Довідка про перерахування коштів від АТ «ОТП Банк» - 1 арк.
9. Технічні характеристики запропонованого ТОВ «ЗАВОД УКРБУДМАШ» обладнання – 3 арк.
Директор
ТОВ «КТЗ-ЕНЕРГОМАШ» А.О. Стужук
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 09.12.2016 22:54
- Тендерна документація 09.12.2016 22:55
- Витяг з протоколу 09.12.2016 22:56
- Статут ТОВ "ЗАВОД УКРБУДМАШ" 09.12.2016 22:57
- Протокол №6 09.12.2016 22:58
- Банківська гарантія 09.12.2016 22:58
- Платіжне доручення 09.12.2016 23:02
- Наказ 28-к 09.12.2016 23:02
- Технічні характеристики обладання 09.12.2016 23:02
- Довідка ОТП БАНК 09.12.2016 23:02
- про прийняття № 2078 від 14.12.16+лист замовнику.pdf 14.12.2016 22:25
- про резолютивну частину рішення від 27.12.2016 № 2330.pdf 28.12.2016 11:28
- Рішення від 27.12.2016 2330 до публікації.pdf 03.01.2017 12:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.12.2016 23:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.01.2017 12:30
Дата виконання рішення Замовником:
10.01.2017 17:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішенням тендерного комітету ВП РАЕС від 10.01.2017 року прийнято до виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ №2330-р-пк-пз від 27.12.2016 року.