-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Комплекс відеоспостерження та системи контролю управління доступом. Монтаж та налаштування системи відеоспостереження та управління контролю доступом
Комплекс відеоспостерження та системи контролю управління доступом. Монтаж та налаштування системи відеоспостереження та управління контролю доступом
Торги відмінено
70 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 350.00 UAH
Період оскарження:
20.02.2017 17:26 - 24.02.2017 00:00
Скарга
Очікує розгляду
Скарга
Номер:
6d951ca60a454512b96b61d972525b11
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-20-002259-c.a2
Назва:
Скарга
Скарга:
Детально викладено наші вимоги і обгрунтування у прикріпленому файлі. В разі якщо Замовник проігнорує наши законні вимоги, та не визнає нас переможцем торгів, прікріплена Скарга з усіма додатками до неї, буде надіслана всім адресатам.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 03.03.2017 17:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.03.2017 17:26
Скарга
Очікує розгляду
Про безпідставну дискваліфікацію
Номер:
6202a6271e7f407b8522e36a35254b20
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-20-002259-c.b1
Назва:
Про безпідставну дискваліфікацію
Скарга:
Замовник обґрунтовує відмову нашої пропозиції двома причинами:
1. що наша пропозиція включає в себе суму ПДВ, а Замовник є не платником ПДВ, та у розділі 3 вищезазначеного протоколу Замовник наводить невірні данні, а саме, невірно вказана сума нашої пропозиції з ПДВ.
2. що нами начебто не були вказані строки виконання аналогічних договорів в Довідці про виконання аналогічних договорів.
Ми з рішенням Замовника не згодні. По-перше, у розділі 3 Протоколу Замовник зазначає, що наша початкова Цінова пропозиція становить 57360,00грн без ПДВ, що не відповідає дійсності, адже в початковій Ціновій пропозиції у нас зазначена сума 57360,00грн з ПДВ, що підтверджується додатком № 1до цієї скарги (копією нашої первинної Цінової пропозиції). За результатами аукціону нами було запропоновано ще меншу ціну - 53999,00грн з ПДВ, що можна побачити на сайті «Прозорро», але завантажити уточнюючу пропозицію Замовник нам не надав часу, 03.03.2017 почав розглядати нашу пропозицію (про що надійшло повідомлення з торгівельного майданчику «Прозорро»), а за декілька хви-лин – дискваліфікував нас.
По-друге, Замовник в Протоколі вказує, цитуємо: «Заявка-пропозиція замовника не відповідає дійсності. Сума вказана з врахуванням податку на додану вартість, хоча замовник не є платником даного податку.» З цього вбачається, що якась заявка, підкреслюємо, Замовника (!) не відповідає дійсності, але чому дискваліфіковано нашу пропозицію незрозуміло. В пропозиції ми вказали суму гривень з ПДВ, у Додатоку 1 до тендерної документації допорогових торгів, Замовник надав Форму «Цінова пропозиція», де чітко вказані колонки для заповнення: Вартість пропозиції без ПДВ, ПДВ, та сума з ПДВ. Також на сайті «Прозорро» теж вказана очікувана вартість торгів – 70 000грн (з ПДВ).
Далі ще цікавіше, Замовнику. згідно вищезазначеного Протоколу, не сподобалось, що ми – ФОП Юревич В.Ю. є платники ПДВ, але чомусь Замовник не проти того, що переможець торгів ТОВ «СІ-ЕЛ» теж платник ПДВ, та надав первинну пропозицію 64999,32грн з ПДВ (додаток №3 до цієї скарги), а в результаті аукціону 64400,00грн з ПДВ. (можна перевірити на сайті «Прозорро»).
Що стосується, того що нами начебто не були вказані строки виконання аналогічних договорів в Довідці про виконання аналогічних договорів, це теж не відповідає дійсності. В розділі 3 п.п. 3.1.1. 9. Тендерної документації Замовник зазначає, що учасник повинен надати: «Довідку про досвід виконання аналогічного договору (найменування наданих послуг, назва Замовників, строк виконання та інше).» Форми для заповнення цієї довідки Замовник не надав, тому ми зробили її у довільній формі з зазначенням всіх вимог (додаток №5 до цієї скарги), наприклад, там вказано: «Згідно Договору №13/01 від 13.01.2016р., Замовник ТОВ «Компанія Ліга ЛТД», ФОП Юревич В.Ю. виконав монтаж системи подачі відеосигналу, видаткова накладна від 26.01.2016р., акт виконаних робіт від 23.02.2016р.» Тобто можна побачити строк виконання робіт, що роботи ми виконали 23.02.2016р., а договір від 13.01.2016р. Більше того, нами були надані Замовнику копії цього договору, акту виконаних робіт та видаткової накладної.
Необхідно зазначити, що ми спеціалізуємось на встановленні та обслуговуванні відеосистем та контролю доступу, про що свідчить наша довідка про виконання аналогічних договорів, натомість переможець торгів ТОВ «СІ-ЕЛ» в довідці вказав 17 договорів на компьютерне обладнання і лише один договір (!) з КК «Київавтодор» на обладнання відеоспостереження і контролю доступу за 2016 рік. Більш детально викладено наші вимоги і обгрунтування у прикріпленому файлі. В разі якщо Замовник проігнорує наши законні вимоги, та не визнає нас переможцем торгів, прікріплена Скарга з усіма додатками до неї, буде надіслана всім адресатам.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 03.03.2017 17:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.03.2017 17:19