-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Папір офісний А4»
Завершена
170 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
Період оскарження:
18.09.2020 15:35 - 01.10.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на дії Замовника, які призвели до порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
9ee9eb8e030e47d3986d9ad1db982e2b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-18-005159-b.a3
Назва:
Скарга на дії Замовника, які призвели до порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
детальний опис наведено у скарзі
Пов'язані документи:
Учасник
- запит про надання пояснень.pdf 26.10.2020 14:28
- Лист-відповідь.pdf 26.10.2020 14:28
- Сертифікати ІSO.pdf 26.10.2020 14:28
- скарга в АМКУ скан.pdf 26.10.2020 14:28
- скарга до АМКУ_РЕГІОНАЛЬНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ГСЦ МВС В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ФІЛІЯ ГСЦ МВС).doc 26.10.2020 16:20
- рішення від 28.10.2020 №20086 + лист Замовнику.pdf 28.10.2020 22:06
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.11.2020 №20636.pdf 09.11.2020 21:05
- рішення від 06.11.2020 №20636.pdf 11.11.2020 23:33
- Пояснення.pdf 30.10.2020 16:28
- Пояснення.docx 30.10.2020 16:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.10.2020 14:43
Дата розгляду скарги:
06.11.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.10.2020 22:06
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.11.2020 23:33
Вимога
Є відповідь
Щодо пропозиції переможця
Номер:
c3f4957b06354e6eb82e0ff99b4146c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-18-005159-b.b2
Назва:
Щодо пропозиції переможця
Вимога:
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2020-09-18-005159-b (папір офісний А4), який проходив 06.10.2020р.
Згідно вимог п.6 Додатку 5 до тендерної документації на підтвердження прийнятності та відповідності товару, Учасник повинен надати копії сертифікатів на папір ISO 9001, ISO 14001 та ISO 18001 виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару.
Проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" встановлено, що на виконання даної вимоги учасник надає копії сертифікатів на папір ISO 9001, ISO 14001 та ISO 45001, що видані Органом з сертифікації «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ», а також Лист-роз’яснення щодо надання сертифікатів ISO 18001.
Відповідно до Реєстру акредитованих ООВ, розміщеного на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України (https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/) та Додатку від 14.08.2019р. до атестата про акредитацію №80095, до сфери акредитації ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ» належать системи менеджменту у сфері Система управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015; Системи екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 та Системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007.
Таким чином, можна стверджувати, що учасником ТОВ "Аверс Канцелярія" не надано копії сертифікатів на папір ISO 18001 (чи ISO 45001 згідно Листа-роз’яснення) виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, чим не виконано вимоги тендерної документації.
Отже, пропозиція ТОВ "Аверс Канцелярія" не відповідає встановленим вимогам Замовника, та має бути відхилена, згідно п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», як таку, що не відповідає умовам та вимогам п.1 Розділу III тендерної документації Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- 80095_sfera 14.08.2019.pdf 12.10.2020 12:19
- Протокол УО № 17.pdf 13.10.2020 18:24
Дата подачі:
12.10.2020 12:19
Вирішення:
Шановний Учаснику ТОВ «Український папір» в своїй вимозі Ви стверджує, що учасником ТОВ "Аверс Канцелярія" не надано копії сертифікатів на папір ISO 18001 (чи ISO 45001 згідно Листа-роз’яснення) виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару. Під час вивчення тендерної пропозиції ТОВ «Аверс Канцелярія» було встановлено, що останніми не надано копії сертифікату на папір ISO 18001, як зазначено в тендерній документації Замовника. Тим самим Ваша вимога задоволена, а пропозицію ТОВ «Аверс Канцелярія» відхилено, згідно п.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як таку, що не відповідає умовам та вимогам п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Технічні показники предмету закупівлі
Номер:
8512e9c28bd84dbc9e72c4f96d3382fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-18-005159-b.c1
Назва:
Технічні показники предмету закупівлі
Вимога:
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-09-18-005159-b на закупівлю «Папір офісний А4» - за кодом ДК 021: 2015 – 30190000-7 (Офісне устаткування та приладдя різне), де Замовником виступає Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Дніпропетровській області (ФІЛІЯ ГСЦ МВС), нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу офісного формату А4 (500 аркушів в пачці), були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показники до Паперу формату А4: Яскравість: не менше 98%. Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас зробити зміни до Паперу формату А4, а саме показники паперу: Яскравість аркуша: не менше 95% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Просимо Вас також внести зміни до документації, а саме, додати вимогу щодо надання копій сертифікатів на папір ISO 9001, ISO 14001 та ISO 18001 виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі. Дані сертифікати встановлює міжнародні стандарти до виробництва продукції, що гарантує виробництво виключно якісної продукції. В свою чергу, останнім часом з’явилося багато видів паперу, якість виробництва якого викликає великі сумніви. Вимога надання сертифікатів ISO 9001, ISO 14001 та ISO 18001 – це гарантія для Замовника поставки якісного паперу.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО № 13.pdf 25.09.2020 14:19
Дата подачі:
23.09.2020 13:24
Вирішення:
Шановний учаснику, Ваша вимога уважно вивчена та повідомляємо наступне: Рішенням Уповноваженої особи РСЦ ГСЦ МВС в Дніпропетровській області від 25.09.2020 року № 13 Ваша вимога № UA-2020-09-18-005159-b.c1, щодо предмету закупівлі «Папір офісний А4», стосовно внесення змін до параметру яскравості паперу (не менше 95%) та надання копії сертифікатів ISO 9001, ISO 14001 та ISO 18001 виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару - задоволена.
Статус вимоги:
Задоволено