-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Технічне обслуговування та ремонт холодильної машини
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи (матеріали та інформація) тендерної пропозиції, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. Код згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"
Завершена
320 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 200.00 UAH
Період оскарження:
18.09.2020 14:59 - 01.10.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Про скасування протоколу від 08.10.2020 року № 52 та відхилення пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КИРИЧЕНКО НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА
Номер:
418104f815724fd1b2e214e298687623
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-18-002410-c.a1
Назва:
Про скасування протоколу від 08.10.2020 року № 52 та відхилення пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КИРИЧЕНКО НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА
Вимога:
Шановний Замовник!
Ознайомившись з протоколом засідання тендерного комітету «ВИЩА КВАЛІФІКАЦІЙНА КОМІСІЯ СУДДІВ УКРАЇНИ» від 08.10.2020 року №52 вважаємо його не об’єктивним та прийнятим без всебічного та повного аналізу документації, що подана ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КИРИЧЕНКО НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА, #2747603224. Тендерна пропозиція ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КИРИЧЕНКО НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА, #2747603224 не відповідає вимогам, встановленим Замовником.
І. Наданий ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЕЦЕМ КИРИЧЕНКО НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА аналогічний договір №74/18 від 10.10.2018 відсутній у системі Прозорро , що ставить під сумнів його достовірність та унеможливлює перевірку поданої інформації. За відкритою інформацією ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КИРИЧЕНКО НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА, #2747603224 співпрацювала з Національним агентством з питань запобігання корупції / #40381452 в рамках двох договорів за ДК 021:2015:39717000-1 — Вентилятори та кондиціонери та ДК 016:2010: 28.25.1 — Теплообмінники; установки для кондиціювання повітря непобутові, непобутове холодильне та морозильне устатковання (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-12-09-002443-b) та ДК 021:2015:50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-19-001322-b). Згідно положень Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 та відповідно до оголошення предметом закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-18-002410-c є ДК 021:2015: 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок. У відкритому доступі не знайдено договорів між вищезазначеними контрагентами за кодом ДК 021:2015: 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок. У ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЕЦЯ КИРИЧЕНКО НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА у відкритому доступі є 5 (п’ять) договорів за кодом ДК 021:2015: 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок. Постає питання – чому ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КИРИЧЕНКО НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА не надала жоден з них для реалізації права доступності та відкритості для Замовника та всіх зацікавлених осіб?
У зазначеному договорі №74/18 від 10.10.2018 контрагентом є Національне агентство з питань запобігання корупції в особі Голови Мангула Олександра Анатолійовича, проте наданий у складі акт приймання-передачі послуг №ОУ-0000088 від 151.11.2018р. підписаний особою, яка не має повноважень на видачу документів від імені вищезгаданої установи, що робить документ недійсним.
ІІ.. Звертаємо вашу увагу, що ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КИРИЧЕНКО НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА надає у складі тендерної пропозиції ряд документів від Директора Кириченко Н.М. та ряд документів від ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЕЦЬ Кириченко Н.М.. Згідно п. 13 9 Закону України від 15.05.2003 р. №755-IV дані про керівника вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців і громадських формувань. Дані про директора Кириченко Н.М. відсутні у наданому ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЕЦЕМ КИРИЧЕНКО НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців і громадських формувань за № 1003490740 від 17.01.2018 р. Законність відсутності таких даних підтверджується вимогами до форми №10, що затверджено наказом Міністерство юстиції України від 18.11 2016 р за № 3268/5 – інформація про директора не передбачена. У складі тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЕЦЕМ КИРИЧЕНКО НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА надано документи від стороннього учасника - Директора Кириченко Н.М. Таким чином, ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЕЦЕМ КИРИЧЕНКО НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА не надано у складі тендерної пропозиції наступні документи:
1. «Довідка, про ненадання статутних документів»
2. «Лист-згода з проектом договору»
3. «Довідка про виконання аналогічного договору.»
4. «Відомості про учасника процедури закупівлі»
ІІІ. Згідно вимоги 1 абзацу п.9 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції: «Учасник у тендерній пропозиції зазначає інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.»
У наданому ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЕЦЕМ КИРИЧЕНКО НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА документі «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» порушено вимогу Замовника щодо надання інформації про місцезнаходження співвиконавця ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЕЦЯ КИРИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ.
Враховуючи зазначений вище перелік невідповідностей тендерної пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КИРИЧЕНКО НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА вимогам, які встановлені замовником в тендерній документації та відповідно до ч.1, ч.4 п.1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, просимо скасувати протокол від 08.10.2020 року № 52 та відхилити пропозицію ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КИРИЧЕНКО НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому.
Повідомляємо, що у випадку залишення цієї вимоги без задоволення, ми будемо вимушені звернутись зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол.pdf 13.10.2020 14:38
Дата подачі:
09.10.2020 12:26
Вирішення:
Тендерний комітет розглянув звернення з вимогою, результати розгляду додаються
Статус вимоги:
Не задоволено