-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молочні продукти різні
Завершена
330 725.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 653.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 653.60 UAH
Період оскарження:
30.01.2017 10:17 - 11.02.2017 00:00
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:
4d319f2e5fbd4756a7eb92f2635e8c59
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-30-000074-a.b2
Назва:
вимога
Вимога:
вимога
Дата подачі:
03.02.2017 19:49
Вирішення:
На вимогу щодо невідповідності тендерної документації вимогам чинного законодавства КУ « Зміївський геріатричний пансіонат» повідомляє наступне.
По пункту 1 будуть внесені зміни до Тендерної документації, а саме в частині надання договору оренди/суборенди приміщень необхідно надати документ сканований з оригіналу договору.
По пункту 2 стосовно надання :
відомостей з ЄДРПОУ перевізника (для юридичних осіб);
довідки про визначення класифікаційних даних Головного управління статистики;
відомостей з ЄДРПОУ суб’єкта господарювання, що здійснює санітарну обробку автотранспортних засобів звертаємо увагу на наступне.
Стаття ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» стосується прийняття Замовником рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі у визначених цією статтею випадках.
Замовник перевіряє інформацію стосовно самого учасника,користуючись інформацією, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
Вимоги щодо надання вище перелічених документів стосуються діяльності третіх осіб, які залучаються учасником для надання тих чи інших послуг.
В той же час повідомляємо, що діючим на теперішній час наказом Державного комітету статистики від 28.11.2005 № 386 «Про затвердження Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України» зі змінами, передбачено надання відомостей за такими категоріями даних:
ідентифікаційні - ідентифікаційний код та найменування суб'єкта;
класифікаційні - види економічної діяльності, територіальна належність, організаційно-правова форма господарювання, інституційний сектор економіки, найменування органу, до сфери управління якого належить юридична особа, яка діє на основі державної власності, тощо, а також класифікаційні коди відповідно до державних класифікаторів
Таким чином, надання учасниками інформації у вигляді
відомостей з ЄДРПОУ перевізника (для юридичних осіб);
довідки про визначення класифікаційних даних Головного управління статистики;
відомостей з ЄДРПОУ суб’єкта господарювання, що здійснює санітарну обробку автотранспортних засобів
є правомірним та відповідає вимогам чинного законодавства.
По п. 3 вимога щодо надання медичних довідок буде виключено.
По п. 4 вимога щодо надання нотаріально посвідчених документів, які надають Учаснику право користування транспортними засобами (договір оренди, позички) буде виключено
По пункту 5 повідомляємо, що тендерна документація не містить вимог, що наводяться Вами в пункту 5. Жодних вимог щодо сплати коштів консультанту не передбачено. Просимо Вас уважнго ознайомитись з текстом документації.
По пункту 6. Кількість рефрижераторів для підтвердження матеріально-технічної бази має складати не менше двох.
Стосовно кількості транспортних засобів
Відповідно до додатку 1 Тендерної документації, Замовник, вимагає документальне підтвердження наявності матеріально-технічної бази учасників, серед іншого, у вигляді надання довідки щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази: (спеціалізованого автотранспорту для перевезення хліба (не менше двох одиниць)) із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу.
Підтвердження матеріально-технічної бази у заявленій кількості обумовлено:
- товар, що придбається є обов’язковою й невід’ємною частиною раціону при харчуванні підопічних комунального закладу;
- строк поставки товарів: лютий - грудень 2017 року, Замовник повинен бути впевнений у належній матеріально-технічній базі постачальника (у разі форс-мажору, поломок транспортних засобів, погодних умов, постачальних забезпечить належну доставку товару іншим транспортним засобом);
- здійсненням замовлень нашим закладом дрібними партіями;
- термін придатності продукції на момент поставки повинен складати досить великий % від кінцевого строку придатності;
- вимогою здійснення постачання товару на підставі письмових або усних заявок Замовника по телефону на протязі 1 (однієї) доби з моменту отримання заявки;
Враховуючи вищезазначене, специфіку товару, що придбається, безперебійне харчування підопічних комунального закладу, замовник повинен мати впевненість в достатній матеріально-технічній базі постачальника, що забезпечить безперебійне постачання товару, вимога щодо кількості спеціалізованого транспортного засобу не передбачає одночасну доставку товару декількома транспортними засобами, а підтверджує, що за умов збоїв, поломок тощо постачальник матиме змогу продовжувати здійснювати щоденно протягом року доставку іншим (ми) транспортним засобами.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:
2710edc230c841e18736342505c8beb7
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-30-000074-a.c1
Назва:
вимога
Вимога:
вимога щодо зміни документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.02.2017 14:28
Вирішення:
В оголошені процедури закупівлі з’явилась інформація щодо надходження скарги. Проте текст документу скаржником не долучено. У разі надходження скарги вона буде розгляд та замовником у визначені законом строки.
Статус вимоги:
Задоволено