-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Код ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (буряк, морква, цибуля, капуста)
Додаток 1 Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Додаток 2 Проект Договору про закупівлю Додаток 3 Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Додаток 4 Пропозиція Учасника. Усі документи, що мають відношення до пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути викладені українською мовою. У разі, якщо документ викладений іноземною мовою, до нього додається переклад українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи учасника та скріплений печаткою (у разі наявності) учасника. Визнaчaльним є текст, виклaдений укpaїнськoю мoвoю.
Завершена
40 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 400.00 UAH
Період оскарження:
18.09.2020 13:28 - 24.09.2020 15:00
Вимога
Залишено без розгляду
Поставка
Номер:
f168b68a5dd446eca2c5e9f979a599b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-18-001841-c.c2
Назва:
Поставка
Вимога:
Шановний Замовнику, враховуючи Вашу відповідь хочу зазначити, що Вами прямо порушується норми чинного законодавства України. Нормами ІНСТРУКЦІЇ
з організації лікувального харчування у закладах охорони здоров’я ЗАТВЕРДЖЕНОЇ Наказом Міністерства охорони здоров’я України
29.10.2013 № 931 прописаний чіткий порядок здійснення порядку харчування, щодо хворих осіб, які знаходяться на лікуванні. Давши відповідь про те, що неможливо здійснити розрахунок точної кількості хворих для розрахунку харчування, Вами порушується зазначена інструкція оскільки даною інструкцією передбачено, що харчові продукти виписуються зі складу лікарні, тобто дана продукція повинна вже знаходитися в певній кількості в складських приміщеннях, тому доставка протягом 30 хв від заявки не є доцільною, оскільки при наявності певного об’єму продуктів харчування на складських приміщеннях, це дає змогу в повному обсязі здійснити доставку товару протягом і одного дня і більше. Тому враховуючи все вище викладене прошу ВАС переглянути Ваше рішення, щодо графіку поставки оскільки воно не є законодавчо обґрунтованим і порушує принципи закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.09.2020 11:28
Вирішення:
Доброго дня, шановний. Повідомляємо, що на даний час відсутня можливість знаходження продукції в складському приміщенні, через його капітальний ремонт. Через це є потреба в поставці товару відповідно до вимог додатку 1, п.12. На підставі викладеного вважаємо, що заявлена вимога про внесення змін до графіку поставки не підлягає до задоволення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.09.2020 14:48
Вимога
Залишено без розгляду
Поставка
Номер:
0d6c9ce7a7e4418aaa46f4d9b55d4538
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-18-001841-c.a1
Назва:
Поставка
Вимога:
Ознайомившись з вимогами до Оголошення про проведення закупівлі хочу зауважити про таке:
Умовами Оголошення про закупівлю, а саме пунктом 12 Додатку 1 передбачено, що Графік поставки: поставка здійснюється відповідно до заявки Замовника протягом 30 хвилин від моменту заявки ( в зв’язком із епідемічною ситуацією та віднесенням КНП Богодухівська ЦРЛ БРР до переліку лікарень першої хвилі, що надають медичну допомогу пацієнтам із COVID-19).
Дана вимога є дискримінаційною та порушує принципи, які передбачені статтею 5 ЗУ «Про публічні зкупівлі» , враховуючи те, що доставка здійснюється протягом 30 хв. це значно обмежує коло потенційних учасників, оскільки якщо складські потужності не знаходяться в межах міста Богодухів таку поставку виконати не є можливо протягом 30 хв.
Крім того предмет закупівлі не є специфічним і не потребує дотримання температурного режиму. Замовник встановлюючи дану вимогу обгрунтовуєї її тим, що являється лікарнею першої хвилі. Прошу дати пояснення, яким чином доставка товару відноситься до того, що лікарня віднесена до такого списку. Жодним нормативним документом така вимога не обґрунтована. Прошу врахувати зазначені зауваження та привести Оголошення у відповідність до норм чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.09.2020 11:16
Вирішення:
Доброго дня! Зазначаємо, що дана вимога викладена в оголошені, а саме пунктом 12 Додатку 1 не можна вважати такою, що призводить до обмеження участі значної кількості учасників в процедурі закупівлі, а тому не є дискримінаційною і не підлягає внесення змін до графіку поставки з огляду на те, що не є можливим розрахувати точну кількість пацієнтів з COVID-19, і на сам перед ці пацієнти харчуються лише лікарняною їжею, та не мають можливості отримувати харчі поза межами відділень, в котрих харчуються.
На підставі викладеного вважаємо, що заявлена вимога про внесення змін до графіку поставки не підлягає до задоволення, оскільки відхилення від відповідних поставок, в першу чергу, призведуть до проблем із харчуванням пацієнтів лікарні
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.09.2020 12:16