-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі фельдшерського пункту с. Бондарівка Комунального некомерційного підприємства" Коростенський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Коростенської районної ради за адресою: вул. Ковалівська, 1 с. Бондарівка, Коростенського району, Житомирської області.
Завершена
266 507.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 335.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 335.00 UAH
Період оскарження:
18.09.2020 13:21 - 24.09.2020 13:26
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про скасування рішення
Номер:
3dc04722bf1b4e38a7fe25f546bbb925
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-18-005579-a.c2
Назва:
Вимога про скасування рішення
Вимога:
Вимога
про скасування рішення
ТОВ «Будівельна компанія Патріот-груп», як учасник спрощеної закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі фельдшерського пункту с. Бондарівка Комунального некомерційного підприємства" Коростенський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Коростенської районної ради за адресою: вул. Ковалівська, 1 с. Бондарівка, Коростенського району, Житомирської області» звертається з вимогою про скасування рішення прийнятого уповноваженою особою №344 від 05.10.2020р. про визначення переможця спрощеної закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір, тому як тендерна пропозиція ФОП Осіпчука Володимира Олександровича не відповідає кваліфікаційним вимогам, які визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі, а саме:
1. Відповідно до кваліфікаційних вимог до Учасників та спосіб їх підтвердження Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції наступні документи:
-довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника матеріально-технічної бази (власні/орендовані/за договором про надання послуг), необхідної для виконання умов договору, підтверджена оригіналом документа на право власності та/або право користування матеріально-технічної бази та/або договором про надання послуг (договір повинен бути чинний на дату подання пропозиції. За умови, якщо дата закінчення договору оренди передує даті закінчення зобов’язань по договору закупівлі, учасник повинен надати повідомлення від Орендодавця, щодо продовження дії договору оренди).
В розрахунках договірної ціни застосував розцінку РН 20-5-1 «Установлення та розбирання зовнішніх металевих трубчастих iнвентарних риштувань, висота риштувань до 16 м». Тобто ФОП Осіпчук Володимир Олександрович відповідно до кваліфікаційних вимог, застосовуючи дану розцінку, мав надати документи, які підтверджують право власності на металеві риштування. В довідці № 47/3 від 30.09.2020року учасник не вказав інформацію щодо металевих риштувань (власні/орендовані/за договором про надання послуг) та не надав документів на право власності.
2. Відповідно до кваліфікаційних вимог до Учасників та спосіб їх підтвердження Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції наступні документи:
- наказ на призначення осіб(и) відповідальних(ої) за виконання робіт, та документи, що підтверджують проходження відповідальних осіб навчання з питань охорони праці та пожежної безпеки, а також документи, що підтверджують проходження навчання з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті всіх працівників.
ФОП Осіпчук Володимир Олександрович в складі своєї тендерної пропозиції надав наказ №1 від 02.01.2020р. про призначення відповідального працівника за безпечне виконання робіт і копії витягів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці.
Комісія, яка створена на підставі наказу №6/ОП від 10.09.2020р. ТОВ «ЖИТОМИРПУСКОНАЛАДКА» перевірила знання працівників з питань ОП. Директор, Федоренко П.М. та члени комісії головний інженер, Старинця Р,О. інженер-будівельник Недзельська Н.М. не пройшли атестацію та не мають право проводити навчання з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті.
Тобто працівники ФОП Осіпчука Володимира Олександровича не пройшли спеціального навчання з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті, які визначаються в п. 1.3 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, НПАОП 0.00-1.15-07 та відповідно не мають право виконувати вищезазначені роботи. Пропозиція ФОП Осіпчука Володимира Олександровича не відповідає кваліфікаційним вимогам, які визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі
Враховуючи даний факт , просимо Уповноважену особу:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення прийняте уповноваженою особою від 05.10.2020р. про визначення переможця спрощеної закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір у спрощеній закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі фельдшерського пункту с. Бондарівка Комунального некомерційного підприємства" Коростенський районний центр первинної медико-санітарної допомоги".
3. Допустити до кваліфікації тендерну пропозицію наступного учасника ТОВ «Будівельна компанія Патріот-груп».
Директор ТОВ «БК Патріот-груп» С.М. Мельниченко
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 07.10.2020 16:33
Дата подачі:
06.10.2020 13:58
Вирішення:
1. В складі кошторисного розрахунку ФОП Осіпчук В.О., а саме в підсумковій відомості ресурсів відсутня позиція щодо оплати за використання риштувань будівельних, тобто підрядник несе самостійно витрати на їх залучення до виконання робіт, тому Замовник визначив дану обставину, як несуттєву та, як таку, що не впливає на цінову пропозицію Учасника.
2. Навчання та перевірка знань з питань охорони праці проводиться відповідно до «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05)» (далі – Положення). Розділом ІІІ Положення передбачено організація навчання і перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві. Надані в складі тендерної пропозиції ФОП Осіпчука В.О. копії витягів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці відповідають вимогам Розділу ІІІ Положення, щодо навчання і перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві. Вказаної інформації достатньо для підтвердження вимог оголошення про спрощену закупівлю, щодо навчання і перевірки знань з питань охорони праці працівників (вказані працівники є найманими працівниками на основному місці роботи). Кваліфікація членів комісії не потребувало перевірки.
Враховуючи вище викладене, вважаю, що пропозиція ФОП Осіпчук Володимир Олександрович відповідає вимогам оголошення закупівлі № UA-2020-09-18-005579-a - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт покрівлі фельдшерського пункту с. Бондарівка Комунального некомерційного підприємства "Коростенський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Коростенської районної ради за адресою: вул. Ковалівська, 1 с. Бондарівка, Коростенського району, Житомирської області.).
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.10.2020 16:36
Вимога
Вирішена
щодо внесення змін до тендерної документації
Номер:
39c74f86898d4ea0bb78c8573c688596
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-18-005579-a.b1
Назва:
щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Додатком № 1до Оголошення для проведення спрощеної закупівлі Технічне завдання на Виконання капітального ремонту покрівлі фельдшерського пункту с. Бондарівка Комунального некомерційного підприємства «Коростенський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Коростенської районної ради по вул. Ковалівська, 1 в с. Бондарівка Коростенського району, Житомирської області передбачено, що «огляд об’єкту учасниками є обов’язковим, що підтверджується підписом представника Замовника на відповідному документі! Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються!»
Статтею 5 ЗУ «Про Публічні закупівлі» визначені принципи здійснення публічних закупівель.
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вищевказана вимога Замовника суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених статтею 5 ЗУ «Про Публічні закупівлі». Неодноразово з даного приводу висловлювала свою позицію постійно діюча комісія з розгляду скарг Антимонопольного комітету України, що подібні вимоги суперечать принципам здійснення закупівлі.
Відповідно до технічного завдання учасник може повністю, достеменно та всебічно розглянути вимоги замовника до закупівлі через електронну систему закупівель, максимально економічно, ефективно та відкрито та прозоро надати свою пропозицію через електронну систему закупівель, як того вимагає Закон.
Підпис представника Замовника на документі до проведення закупівлі має ознаки суб’єктивного ставлення Замовника, відсутність підпису уповноваженої особи не може розглядатись як невідповідність пропозиції Замовника вимогам Закону та не може бути підставою для відхилення пропозиції у встановлений законодавством спосіб.
Враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами статті 24 ЗУ «Про Публічні закупівлі», вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу «огляд об’єкту учасниками є обов’язковим, що підтверджується підписом представника Замовника на відповідному документі! Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються!», як таку, що суперечить принципам проведення публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.09.2020 21:59
Вирішення:
Внесені зміни в оголошення про закупівлю
Статус вимоги:
Задоволено