-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
шовні та перев`язувальні матеріали, скарифікатори, канюлі, шприци, рукавички, щіточки гінекологічні, напальчники
Завершена
73 270.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 583.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 583.00 UAH
Період оскарження:
01.02.2017 12:06 - 06.02.2017 12:11
Скарга
Відхилено
СКАРГА-ВИМОГА
Номер:
fd9c1dbbdb07474f8659486893b00e79
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-01-000948-b.b1
Назва:
СКАРГА-ВИМОГА
Скарга:
Оскарження рішення про відхилення
ВИМОГА
Наполегливо вимагаємо терміново переглянути Ваше рішення про відхилення нашої пропозиції та відміну вже прийнятого Вами рішення щодо переможця торгів нашим підприємством. ТОВ «Віджи Медікал» було единим учасником з закупівлі UA-2017-02-01-000948-b за лотом №2. Важаємо Ваші дії про відміну, зміну рішення та скасування нашого підприємства, як переможця цілком безпідставним та неправомірними. Запропонований нами товар відповідає всім вимогам чинного законодавства, має всі необхідні супроводжувальні документи (свідоцтва про державну реєстрацію, сертифікати якості, паспорти та ін.). До того ж наша пропозиція є единою та цілком економічно вигідною, спрямована на економію бюджетних коштів Вашим закладом (економія з запланованою Вами сумою за лотом №2 складє 14 792,77грн. при бюджеті 33 645.40грн.).
Вбачаємо в діях Замовника пряме порушення чинного законодавства, некомпетентість під час проведення процедури оцінки нашої пропозиції, навмисне відхилення та узгодження інших протиправних дій, що стосуються спотворення результатів торгів.
Керуючись Наказом ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 про Порядок здійснення допорогових закупівель, згідно
П.6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
П.6.3 Інформація, надана нами в пропозиції цілком збігається та співпадає з інформацією, що зазначена у прикріплених файлах.
Вимагаємо відмінити неправомірно прийняте рішення про відхилення нашої пропозиції та визначення переможцем наступного учасника. В разі без дії з Вашого боку ми будемо вимушені передати скаргу на розгляд до компетентних установ та організацій з метою вирішення правомірності винесеного Вами рішення.
Згідно п 6.3. Усі файли, що прикріплені під час оголошення Закупівлі, а також до пропозицій Учасників повинні мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Забороняється додавати документи, що безпосередньо не стосуються Закупівлі.
ВСІ ДОКУМЕНТИ РАЗОМ З ПРОПОЗИЦІЄЮ ТОВ «ВІДЖИ МЕДІКАЛ» БУЛО НАДАНО У НАЛЕЖНОМУ ФРМАТІ pdf.
Відносно запропонованої кількості скарифікаторів – розраховано на 100шт. більше (з урахування упаковки завода-виробника) – для зручності Замовника, щр не вплинуло на перебіг загальної суми нашої пропозиції.
Дотого ж, згідно:
п.11. Скасування Закупівлі
11.1. Скасувати Закупівлю може виключно Замовник із зазначенням аргументованих підстав прийняття такого рішення.
Рішення про відхилення нашої пропозиції не являється аргументованим.
Вимагаємо ретельного перегляду нашої пропозиції, відміни рішення щодо відхилення нашої пропозиції та прийняття відповідного рішення. У випадку без дії з боку тендерного комітету ми будемо вимушені звернутися та передати до компетентних органів інформацію за даними торгами.
Директор ТОВ «ВІДЖИ МЕДІКАЛ» Гладушка В.В.
Пов'язані документи:
reviewers
- Рішення по скарзіUA-2017-02-01-000948-b.b1.pdf 26.02.2017 17:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.02.2017 16:34
Вирішення:
Вимогами Документації Замовника встановлено наступне:
«Для підтвердження кваліфікаційних вимог УЧАСНИК повинен надати в сканованому вигляді (формат PDF) у складі своєї пропозиції наступні документи (до початку аукціону чи визнання електронною системою закупівель Переможця)…».
Всупереч вимогам Документації, Учасником надано документи у складі пропозиції іншого формату. Таким чином, у Замовника відсутня можливість кваліфікувати Учасника, оскільки формат Документації – нечитабельний та не відповідає формату PDF, встановленого Документацією Замовника.
Звертаємо увагу Учаника, що відповідно до п.6.3 «Порядку про здійснення допорогових закупівель», затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав» від 13.04.2016р. (далі-Порядок), під час закупівлі Замовник розміщує в cистемі інформацію про предмет закупки. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених файлах.
П.6.9 Порядку також передбачає, що пропозиція Учасника повинна відповідати вимогам , Зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі.
Відповідно до п.6.10 Порядку Учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником (Документацією встановлено кінцевий термін- до початку аукціону чи визнання електронною системою закупівель Переможця).
Таким чином, пропозиція Учасника не відповідає вимогам Документації Замовника.
Згідно п.9.2. Порядку «Здійснення допорогових закупівель»¸ а також п.4.7 Положення «Про порядок застосування системи електронних закупівель в м. Запоріжжі» пропозицію Приватне виробничо- комерційне підприємство «Валлента» дискваліфіковано та відхилено як таку, що не відповідає умовам Закупівлі
Згідно п.6.2. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р №35 (далі- Порядок) Замовником було дотримано всього переліку зазначених принципів здійснення допорогових закупівель ( а не кваліфікації переможця ВИКЛЮЧНО ЗА ЦІНОВИМ КРИТЕРІЄМ) , у т.ч. дотримання добросовісної конкуренції серед учасників.
Крім того, додатково повідомляємо, що Замовник електронної закупівлі визначає предмет закупівлі та кваліфікаційні вимоги самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо відповідності документації медико-технічним вимогам. Всі потенційні учасники електронної закупівлі, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на допорогові закупівлі згідно оприлюдненого оголошення та документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити своє рішення на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
26.02.2017 17:52
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
гарант.листи виробника
Номер:
032fbf99abeb433eb1ccefda2a9739e6
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-01-000948-b.a4
Назва:
гарант.листи виробника
Вимога:
Укажіть, будь-ласка, на яких саме сторінках документації Товариства з обмеженою відповідальністю "БАДМ-Б" знаходяться гарантійні листи від виробників, наявність яких була обов'язковою умовою Вашої тендерної документації?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.02.2017 12:02
Вирішення:
"Усі Користувачі Системи на будь-якому етапі мають право знайти і переглянути інформацію про закупівлю" згідно п.1.6 Порядку здійснення допорогових закупівель. Отже, вся інформація стосовно закупівлі є в свободному доступі для всіх користувачів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Скарга-вимога
Номер:
f75495a9765742c1aa82ee47ff6b8434
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-01-000948-b.b3
Назва:
Скарга-вимога
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що інформація, зазначена Вами в протоколі про дискваліфікацію та відхилення нашої пропозиції не правдива та недостовірна!
Наполегливо вимагаємо терміново переглянути Ваше рішення про відхилення нашої пропозиції та відміну прийнятого Вами рішення щодо переможця торгів нашим підприємством. Важаємо Ваші дії про відміну, зміну рішення та скасування нашого підприємства, як переможця цілком безпідставним та неправомірними. Запропонований нами товар відповідає всім вимогам чинного законодавства, має всі необхідні супроводжувальні документи (свідоцтва про державну реєстрацію, сертифікати якості, паспорти та ін.).
Щодо протоколу про відхилення нашої пропозиції – ПОВІДОМЛЯЄМО про те, що всі необхідні документи та пропозицію ТОВ «ВІДЖИ МЕДІКАЛ» БУЛО НАДАНО відповідно до п.6.10 Порядку -
до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником, а саме:
На отправку стандарт ВІДЖИ. 2017-02-07 21:42:50
Підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям
Лист-згода на підписання проекту Віджи Медікал.pdf2017-02-09 14:49:32
Цінова пропозиція
Пропозиція Віджи Медікал. 2017-02-09 14:48:44
Документы по заявке; документ по лоту
Технічний опис предмету закупівлі
Перчатки нитрил нестер. 2017-02-09 14:33:30
Хирургия стер. 2017-02-09 14:34:28
Щёточки CITO. 2017-02-09 14:35:14
Напальчник. 2017-02-09 14:35:22
До того ж наша пропозиція є цілком найбільш економічно вигідною, спрямована на економію бюджетних коштів Вашим.
Вбачаємо в діях Замовника пряме порушення чинного законодавства, некомпетентість під час проведення процедури оцінки нашої пропозиції, навмисне відхилення та узгодження інших протиправних дій, що стосуються спотворення результатів торгів.
Керуючись Наказом ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 про Порядок здійснення допорогових закупівель, згідно
П.6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
П.6.3 Інформація, надана нами в пропозиції цілком збігається та співпадає з інформацією, що зазначена у прикріплених файлах.
Вимагаємо відмінити неправомірно прийняте рішення про відхилення нашої пропозиції. В разі бездії з Вашого боку ми будемо вимушені передати скаргу на розгляд до компетентних установ, контролюючих організацій та відповідних органів з метою оскарження та вирішення правомірності винесеного Вами рішення.
Згідно п 6.3. Усі файли, що прикріплені під час оголошення Закупівлі, а також до пропозицій Учасників повинні мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Забороняється додавати документи, що безпосередньо не стосуються Закупівлі.
ВСІ ДОКУМЕНТИ РАЗОМ З ПРОПОЗИЦІЄЮ ТОВ «ВІДЖИ МЕДІКАЛ» БУЛО НАДАНО У НАЛЕЖНОМУ ФРМАТІ pdf.
Дотого ж, згідно:
п.11. Скасування Закупівлі
11.1. Скасувати Закупівлю може виключно Замовник із зазначенням аргументованих підстав прийняття такого рішення.
Рішення про відхилення нашої пропозиції абсолютно являється не аргументованим, в розбіжності з боку Замовника з діючим «Порядком здійснення електронних закупівель».
В протоколі про відхилення зазначені явні порушення та навмисна дискримінація учасників.
Вимагаємо ретельного, чесного та справедливого перегляду нашої пропозиції, відміни рішення щодо відхилення нашої пропозиції. У випадку без дії з боку тендерного комітету ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до компетентних органів.
Директор ТОВ «ВІДЖИ МЕДІКАЛ» Гладушка В.В.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.02.2017 17:00
Вирішення:
Вимогами Документації Замовника встановлено наступне:
«Для підтвердження кваліфікаційних вимог УЧАСНИК повинен надати в сканованому вигляді (формат PDF) у складі своєї пропозиції наступні документи (до початку аукціону чи визнання електронною системою закупівель Переможця)…».
Всупереч вимогам Документації, Учасником надано документи у складі пропозиції іншого формату. Таким чином, у Замовника відсутня можливість кваліфікувати Учасника, оскільки формат Документації – нечитабельний та не відповідає формату PDF, встановленого Документацією Замовника.
Звертаємо увагу Учаника, що відповідно до п.6.3 «Порядку про здійснення допорогових закупівель», затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав» від 13.04.2016р. (далі-Порядок), під час закупівлі Замовник розміщує в cистемі інформацію про предмет закупки. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених файлах.
П.6.9 Порядку також передбачає, що пропозиція Учасника повинна відповідати вимогам , Зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі.
Відповідно до п.6.10 Порядку Учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником (Документацією встановлено кінцевий термін- до початку аукціону чи визнання електронною системою закупівель Переможця).
Таким чином, пропозиція Учасника не відповідає вимогам Документації Замовника.
Згідно п.9.2. Порядку «Здійснення допорогових закупівель»¸ а також п.4.7 Положення «Про порядок застосування системи електронних закупівель в м. Запоріжжі» пропозицію Приватне виробничо- комерційне підприємство «Валлента» дискваліфіковано та відхилено як таку, що не відповідає умовам Закупівлі
Згідно п.6.2. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р №35 (далі- Порядок) Замовником було дотримано всього переліку зазначених принципів здійснення допорогових закупівель, у т.ч. дотримання добросовісної конкуренції серед учасників.
Економія бюджетних коштів із закупівлі шовних матеріалів складає 8 301.68 грн.
До того ж для Замовника не зрозумілий той факт, чому саме Учасник оскаржує рішення Замовника за лотом, в закупівлі якого він не брав участі. Вбачаємо в діях Учасника ознаки зговору з іншим учасником з метою навмисного неправомірного тиску на рішення Замовника, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель.
Крім того, додатково повідомляємо, що Замовник електронної закупівлі визначає предмет закупівлі та кваліфікаційні вимоги самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо відповідності документації медико-технічним вимогам. Всі потенційні учасники електронної закупівлі, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на допорогові закупівлі згідно оприлюдненого оголошення та документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити своє рішення на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта. У разі здійснення Учасником подальшого тиску на рішення тендерного комітету, Замовник буде змушений звернутися зі скаргою до компетентних органів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
ДИСКРИМіНАЦіЯ
Номер:
961b30202c0848059338183539b5d418
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-01-000948-b.a2
Назва:
ДИСКРИМіНАЦіЯ
Вимога:
Дайте, будь-ласка, пояснення причини нашої дискваліфікації. Бо прочитавши акт про дискваліфікацію її причина залишилась для мене загадкою. Згідно Закону України учасник закупівель не обмежений в форматі, в якому подаються документи в систему ПРОЗОРРО. Вони можуть подаватися навіть у форматі Word та Excel.
Враховуючи наявність всіх технічних документів, документів про якість запропонованих товарів, а також гарантійних листів від всіх виробників, вважаю нашу дискваліфікацію, м'яко кажучи, незрозумілою.
Всупереч п.11 кваліфікаційних вимог тендерної документації наступний учасник не має жодного гарантійного листа від виробників, пропонує товари не кращої, ніж у нас якості, і перемагає. Тобто між технічно повною пропозицією та пропозицією, поданою в форматі pdf, перемагає формат??? Де логіка?
Наполегливо прошу переглянути Ваше рішення або дати зрозуміле роз'яснення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.02.2017 16:39
Вирішення:
Вимогами Документації Замовника встановлено наступне:
«Для підтвердження кваліфікаційних вимог УЧАСНИК повинен надати в сканованому вигляді (формат PDF) у складі своєї пропозиції наступні документи (до початку аукціону чи визнання електронною системою закупівель Переможця)…».
Всупереч вимогам Документації, Учасником надано документи у складі пропозиції іншого формату. Таким чином, у Замовника відсутня можливість кваліфікувати Учасника, оскільки формат Документації – нечитабельний та не відповідає формату PDF, встановленого Документацією Замовника.
Звертаємо увагу Учаника, що відповідно до п.6.3 «Порядку про здійснення допорогових закупівель», затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав» від 13.04.2016р. (далі-Порядок), під час закупівлі Замовник розміщує в cистемі інформацію про предмет закупки. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених файлах.
П.6.9 Порядку також передбачає, що пропозиція Учасника повинна відповідати вимогам , Зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі.
Відповідно до п.6.10 Порядку Учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником (Документацією встановлено кінцевий термін- до початку аукціону чи визнання електронною системою закупівель Переможця).
Таким чином, пропозиція Учасника не відповідає вимогам Документації Замовника.
Згідно п.9.2. Порядку «Здійснення допорогових закупівель»¸ а також п.4.7 Положення «Про порядок застосування системи електронних закупівель в м. Запоріжжі» пропозицію Приватне виробничо-комерційне підприємство «Валлента» дискваліфіковано та відхилено як таку, що не відповідає умовам Закупівлі.
Також зазначаємо, що наступним учасником надано документи у повному обсязі (у т.ч. гарантійні листи).
Статус вимоги:
Не задоволено