• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з ремонту електричних машин ВС-652, якорів електричних машин ВС-652, електричних машин П41, П51, А-706Б(А): Лот № 1 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин ВС-652), Лот № 2 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту якорів електричних машин ВС-652), Лот № 3 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин А-706Б (А)), Лот № 4 -код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин П41), Лот № 5 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин П51)

Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська (відповідно до п.1.7 Розділу 1 тендерної документації) Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: 26.11.2020; 10-00

Торги не відбулися

2 819 680.83 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 529.15 UAH
Період оскарження: 17.09.2020 17:01 - 22.11.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

внесення змін до ТД

Номер: 341b3c90da524ce4b79af4bc4cd6352f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-17-006260-b.a3
Назва: внесення змін до ТД
Вимога:
внесення змін до ТД
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь надана в листі
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.11.2020 10:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо оплати наданих послуг

Номер: 6f6f5c328a4f41628a1518d65308e04a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-17-006260-b.a2
Назва: Щодо оплати наданих послуг
Вимога:
Керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» пропонуємо внести зміни до нижчепереліченого пункту проекту Договору (Додаток № 11 до ТД): У абз.1 п.4.2. проекту Договору після слів «надання Виконавцем рахунку» знак «кома» замінити на знак «крапка», а слова «та за наявності належним чином оформленої Виконавцем податкової накладної, зареєстрованої в ЄРПН відповідно до вимог законодавства України, якщо Виконавець є резидентом та платником ПДВ» - виключити. У абз. 2 п.4.2. проекту Договору після слів «протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів» виключити слова «з дати реєстрації податкової накладної», та доповнити словами «з дати відвантаження Обладнання». Пункт 4.2. проекту Договору викласти в наступній редакції: «п.4.2. Розрахунки за фактично надані Послуги, відповідно до підписаного Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг (за формою згідно з Додатком 5 до цього Договору), здійснюються Замовником після надання Виконавцем рахунку. Сплата вартості Послуг за замовленням здійснюється Замовником протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати відвантаження Обладнання» . Підстава: Безпосередня залежність настання строку оплати за надані послуги від факту реєстрації податкової накладної призводить до дискримінації потенційних учасників-платників ПДВ шляхом штучного створення для них обставин, які можуть призвести до імовірного відтермінування строку оплати за надані послуги. Так, факт реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних не залежить від волевиявлення платника податку, так само як і не залежить від законності і правомірності його дій, з огляду на те, що саме контролюючий орган (досить часто без достатніх правових підстав) здійснює зупинення реєстрації податкових накладних. Платник податку позбавлений можливості в короткі строки скасувати таке рішення контролюючого органу про зупинення реєстрації податкової накладної, наслідком чого є тривалий адміністративний спір, який, в свою чергу, спричине відтермінування оплати за надані послуги за Договором. Усвідомлюючи зазначені Замовником у п. 4.2. проекту Договору умови оплати за надані послуги та імовірні ризики, це призводить до зменшення потенційних учасників закупівлі, які є платниками ПДВ, що не сприяє підвищенню якості надання послуг і зниженню вартості робіт, що прямо суперечить принципам публічних закупівель, установлених ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесення змін до пункту 4.2. Проєкту договору не доцільне. Таким чином, п. 4.2 Розділу 4 Проекту договору, залишається без змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.11.2020 10:00
Вимога
Відкликано скаржником

на умови закупівлі

Номер: 05b1cc43589a4c768ba3c7d913b58067
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-17-006260-b.a1
Назва: на умови закупівлі
Вимога:
на умови закупівлі
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: доповнення
Дата скасування: 09.10.2020 10:32
Скарга
Скасована

на результат прекваліфікації

Номер: 213db7446e2a401f80ef0aeb4a3029d0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-17-006260-b.c4
Назва: на результат прекваліфікації
Скарга:
Щодо необ’єктивності Замовника у закупівлі UA-2020-09-17-006260-b
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 17.12.2020 00:02
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМІЛЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД", Кареліна Оксана Вікторівна 380936877320 OKARELINA@SEMZ.INFO