-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з ремонту електричних машин ВС-652, якорів електричних машин ВС-652, електричних машин П41, П51, А-706Б(А): Лот № 1 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин ВС-652), Лот № 2 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту якорів електричних машин ВС-652), Лот № 3 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин А-706Б (А)), Лот № 4 -код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин П41), Лот № 5 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин П51)
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська (відповідно до п.1.7 Розділу 1 тендерної документації) Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: 26.11.2020; 10-00
Торги не відбулися
2 819 680.83
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 529.15 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 529.15 UAH
Період оскарження:
17.09.2020 17:01 - 22.11.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
внесення змін до ТД
Номер:
341b3c90da524ce4b79af4bc4cd6352f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-17-006260-b.a3
Назва:
внесення змін до ТД
Вимога:
внесення змін до ТД
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимоги вс.docx 09.10.2020 10:32
- Щодо вимоги 3.docx 18.11.2020 18:39
Дата подачі:
09.10.2020 10:32
Вирішення:
Відповідь надана в листі
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.11.2020 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо оплати наданих послуг
Номер:
6f6f5c328a4f41628a1518d65308e04a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-17-006260-b.a2
Назва:
Щодо оплати наданих послуг
Вимога:
Керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» пропонуємо внести зміни до нижчепереліченого пункту проекту Договору (Додаток № 11 до ТД):
У абз.1 п.4.2. проекту Договору після слів «надання Виконавцем рахунку» знак «кома» замінити на знак «крапка», а слова «та за наявності належним чином оформленої Виконавцем податкової накладної, зареєстрованої в ЄРПН відповідно до вимог законодавства України, якщо Виконавець є резидентом та платником ПДВ» - виключити.
У абз. 2 п.4.2. проекту Договору після слів «протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів» виключити слова «з дати реєстрації податкової накладної», та доповнити словами «з дати відвантаження Обладнання».
Пункт 4.2. проекту Договору викласти в наступній редакції: «п.4.2. Розрахунки за фактично надані Послуги, відповідно до підписаного Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг (за формою згідно з Додатком 5 до цього Договору), здійснюються Замовником після надання Виконавцем рахунку. Сплата вартості Послуг за замовленням здійснюється Замовником протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати відвантаження Обладнання» .
Підстава: Безпосередня залежність настання строку оплати за надані послуги від факту реєстрації податкової накладної призводить до дискримінації потенційних учасників-платників ПДВ шляхом штучного створення для них обставин, які можуть призвести до імовірного відтермінування строку оплати за надані послуги. Так, факт реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних не залежить від волевиявлення платника податку, так само як і не залежить від законності і правомірності його дій, з огляду на те, що саме контролюючий орган (досить часто без достатніх правових підстав) здійснює зупинення реєстрації податкових накладних. Платник податку позбавлений можливості в короткі строки скасувати таке рішення контролюючого органу про зупинення реєстрації податкової накладної, наслідком чого є тривалий адміністративний спір, який, в свою чергу, спричине відтермінування оплати за надані послуги за Договором.
Усвідомлюючи зазначені Замовником у п. 4.2. проекту Договору умови оплати за надані послуги та імовірні ризики, це призводить до зменшення потенційних учасників закупівлі, які є платниками ПДВ, що не сприяє підвищенню якості надання послуг і зниженню вартості робіт, що прямо суперечить принципам публічних закупівель, установлених ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.10.2020 15:41
Вирішення:
Внесення змін до пункту 4.2. Проєкту договору не доцільне. Таким чином, п. 4.2 Розділу 4 Проекту договору, залишається без змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.11.2020 10:00
Вимога
Відкликано скаржником
на умови закупівлі
Номер:
05b1cc43589a4c768ba3c7d913b58067
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-17-006260-b.a1
Назва:
на умови закупівлі
Вимога:
на умови закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимоги вс.docx 06.10.2020 14:58
Дата подачі:
06.10.2020 14:58
Опис причини скасування:
доповнення
Дата скасування:
09.10.2020 10:32
Скарга
Скасована
на результат прекваліфікації
Номер:
213db7446e2a401f80ef0aeb4a3029d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-17-006260-b.c4
Назва:
на результат прекваліфікації
Скарга:
Щодо необ’єктивності Замовника у закупівлі UA-2020-09-17-006260-b
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx 16.12.2020 14:41
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
17.12.2020 00:02