-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Роботи з реконструкції приміщень в адміністративній будівлі ГДІП на вул. Сікорського ,4-Л в Шевченківському районі м. Києва (Перебудовування)
Завершена
14 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 144 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 144 000.00 UAH
Період оскарження:
26.01.2017 13:52 - 09.02.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі (Протокол розгляду тендерних пропозицій № 2/2017 від 21.02.2017 р.)
Номер:
ba41101848f14304a1d85acd543fb15f
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-26-000845-a.b2
Назва:
ВИМОГА щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі (Протокол розгляду тендерних пропозицій № 2/2017 від 21.02.2017 р.)
Вимога:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Встановити факт порушення законних прав та інтересів Товариства з обмеженою відповідальністю «Спеціальна науково-реставраційна проектно-будівельно-виробнича майстерня «Україна-Реставрація» та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Спеціальна науково-реставраційна проектно-будівельно-виробнича майстерня «Україна-Реставрація», (оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій №2/2017 від 21.02.2017 р.) під час проведення процедури закупівлі – «Роботи з реконструкції приміщень в адміністративній будівлі ГДІП на вул. Сікорського, 4-Л в Шевченківському районі м. Києва (перебудовування), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-01-26-000845-а.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога .pdf 23.02.2017 11:39
Дата подачі:
23.02.2017 11:48
Вирішення:
Вимогу ТОВ «Спеціальна науково-реставраційна проектно-будівельно-виробнича майстерня «Україна – Реставрація» (надалі – Скаржник) щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі (протокол розгляду тендерних пропозицій №2/2017 від 21.07.2017р.) від 23.02.2017р. №23/17 незадоволено виходячи з наступного:
1) Рішення Замовника щодо відхилення Скаржника через відсутність додатків до сканкопій аналогічних договорів є цілком правомірним. Таку ж правову позицію поділяє й орган оскарження (Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг Антимонопольного комітету України), який неодноразово в своїх рішеннях посилався на те, що додаток до договору є невід’ємною частиною договору. У випадку надання учасником аналогічного договору без додатків, такий договір не є підтвердженням відповідності кваліфікаційним критеріям Замовника, тому тендерна пропозиція учасника повинна бути відхилена на підставі п.4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (як приклад рішення органу оскарження №1413-р/пк-ск від 18.08.2015).
Також, неодноразово роз’яснення з приводу повноти надання учасниками підтверджувальних документів та правомірності відхилення Замовниками учасників через ненадання останніми додатків до аналогічних договорів надавалися в журналах «Радник в сфері державних закупівель» №8 (59) серпень 2016 та №11 (62) листопад 2016р, в системі Прозоро, тощо.
Враховуючи вищевикладене, твердження Скаржника щодо незаконного відхилення його тендерної пропозиції є безпідставним.
Крім того, в тендерній документації Замовником встановлено вимогу ст. 16 Закону щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, наданням учасниками сканкопій оригіналів аналогічних договорів або актів виконаних робіт. Тобто кожен учасник мав вибір і на власний розсуд надавав ті документи, які підтверджують його відповідність даному критерію. Скаржником було надано сканкопії оригіналів договорів без їх додатків, що й стало причиною його відхилення.
Слід зазначити, що у випадку рішення тендерного комітету про прийняття до розгляду аналогічних договорів Скаржника без додатків могло б спровокувати й інших учасників, які добросовісно віднеслись до підготовки своїх тендерних пропозицій й подали всю необхідну інформацію й документи відповідно до вимог Замовника, на оскарження такого рішення.
2) Щодо відхилення Скаржника через виявлення факту зазначення в тендерній пропозиції недостовірної інформації, а саме довідки з податкової про відсутність заборгованості.
Дійсно, в тендерній документації Замовником не було встановлено вимоги щодо надання оригіналу довідки з податкової, але Скаржником було надано сканкопію оригіналу даної довідки. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника тендерним комітетом розглядаються усі надані учасником документи, які підтверджують його відповідність вимогам Закону та Замовника, тому знати помилково чи ні дана довідка була надана Скаржником тендерний комітет заздалегідь не міг.
В своїй вимозі Скаржник посилається на те, що Замовник не звертався до ДПІ і припустився вільного судження змісту даної довідки.
Тендерним комітетом Замовника було здійснено перевірку Скаржника на предмет відсутності чи наявності заборгованості по сплаті податків та зборів на податковому сервісі «Дізнайся більше про свого бізнес партнера» на головній сторінці веб - порталу ДФС (http://sfs.gov.ua/businesspartner ), заборгованості не виявлено.
Проте зміст даної довідки свідчить про її фальсифікацію з огляду на те, що:
- довідку видано 13.02.2016р.;
- в назві підприємства Скаржника помилка;
- дата відсутності заборгованості станом на 13.02.2017р.;
- довідка видана відповідно до ЗУ «Про здійснення державних закупівель», який не чинний;
- сканкопія даної довідки містить відбиток оригінальної печатки на підписах начальника ДПІ та начальника відділу, які зараз не працюють в ДПІ.
Слід також зазначити, що тендерна документація Замовника містить застереження, що за підроблення бланків, документів, печаток, штампів, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник процедури закупівлі несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
внесення змін до тендерної документації
Номер:
c3b9ef0ace24497d907ab0aca1ede2f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-26-000845-a.b1
Назва:
внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Ознайомившись з тендерною документацією, щодо предмету закупівлі: Роботи з реконструкції приміщень в адміністративній будівлі ГДІП на вул. Сікорського, 4-Л у Шевченківському районі м. Києва (Перебудовування), вважаємо, що деякі вимоги Замовника суперечать чинному законодавству у сфері здійснення державних закупівель. В п. 3 «Кваліфікаційні критерії відповідно до ст. 16 Закону» Додатку№1 до тендерної документації зазначено, що учасники повинні надати інформаційну довідку, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних робіт на об’єктах дипломатичних представництв з переліком об’єктів. Згідно зі ст. 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції, та недискримінації учасників, а замовник в свою чергу не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Вимогу щодо виконання аналогічних робіт вважаємо дискримінаційною і такою, що обмежує добросовісну конкуренцію серед учасників, адже аналогічність договору визначається характером робіт та рівнем складності схожими з предметом закупівлі і аж ніяк не може бути пов’язана з типовістю по профілю організацій, на яких роботи були виконані. Таким чином вищезазначена вимога унеможливлює участь у процедурі державної закупівлі підприємств, які мають величезний досвід у виконанні аналогічних договорів за характером робіт та рівнем складності але не мають досвіду робіт в типових по профілю організаціях.
Враховуючи вищевикладене просимо Замовника внести зміни та викласти в новій редакції п. 3 «Кваліфікаційні критерії відповідно до ст. 16 Закону» додатку №1 до тендерної документації, з урахуванням вимог чинного законодавства у сфері здійснення державних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.01.2017 16:07
Вирішення:
вимогу задоволено та прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено