-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення проектно-кошторисної документації та експертизи по об’єкту: «Капітальний ремонт складського приміщення за адресою: вул. Зіни Білої, 69а, м. Новомосковськ, Дніпропетровська область» (ДК 021:2015:71220000-6 Послуги з архітектурного проектування)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися документи пропозиції: Пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з пропозицією, складається українською/російською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 8 Розділу 1 Вимог до предмета спрощеної закупівлі. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 3) до Вимог до предмета спрощеної закупівлі.
Завершена
900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
Період оскарження:
17.09.2020 16:06 - 23.09.2020 12:00
Вимога
Відхилено
Незаконна дискваліфікація
Номер:
c38ac79174f64b49bfb62cffa9d8a766
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-17-009569-a.a2
Назва:
Незаконна дискваліфікація
Вимога:
Шановний Замовнику!
Не має жодного сенсу яким чином складений кошторис, якщо він майже втричі менший за кошторис конкурента!
Крім того ТОВ "АСП-СИСТЕМА" у складі своєї пропозиції надало лист згоду із технічною специфікацією. Тоб-то ТОВ "АСП-СИСТЕМА" погодилось зробити необхідний об'єм робіт за ціну, що втричі менша за ціну іншого учасника!
Відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" пропозиція учасника відхиляється замовником, як-що така пропозиція НЕ ВІДПОВІДАЄ умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 не мають жодного посилання на обов’язковість присутності у кошторисних розрахунках розділів «Благоустрій майданчика» та "Пожежна охорона".
Крім-того відсутність розрахунків по вказаних розділах абсолютно не свідчить, що майбутня ПКД не буде мати вказані розділи.
Вказані антиконкурентні дії Замовника є грубим порушенням Закону України "Про публічні закупівлі", метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Також встановлення вказівок та типових розрахункових показників Учасникам свідчить про те, що Замовник має намір здійснити вказану закупівлю по завищених цінах без мети економно ставитись до бюджетних витрат!
На підставі вищевикладеного вимагаємо скасувати Рішення та визнати пропозицію ТОВ «АСП-СИСТЕМА» такою, що повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
У випадку незадоволення цієї вимоги ТОВ «АСП-СИСТЕМА» буде вимушена звернутись до суду, а також до відповідних правоохоронних органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.09.2020 18:40
Вирішення:
Шановний учаснику! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що ви, як досвідчений учасник та переможець закупівель із виготовлення проектно-кошторисної документації, маєте знати, що правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 містять вичерпний перелік посилань на нормативно-правові акти, нормативні акти і нормативні документи, яким повинен відповідати наданий вами кошторис, у тому числі в частині вимог до благоустрою та систем протипожежного захисту об'єкта. Окрім того, додатком 3 вимог до предмета спрощеної закупівлі передбачено врахування зазначених вище складових кошторису:
1) П.16 таблиці додатку 3 «Вимоги до благоустрою майданчика: Передбачити благоустрій майданчика згідно ДБН В.2.2-4-97, а саме, в проекті благоустрою передбачити:
- бетонне вимощення шириною 1 м навколо будівлі уздовж зовнішніх стін;
- під’їзди до будівлі і зовнішнє освітлення
ремонт або влаштування огорожі (визначити технічним звітом)»
2) П.22 таблиці додатку 3 «Вимоги до систем протипожежного захисту об'єкта: Виконати згідно ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва»
Нажаль, надані вами цінова пропозиція та кошторис, не дозволяють нам, як замовнику, бути впевненими, що виготовлена проектно-кошторисна документація буде містити всі зазначені у вимогах до спрощеної закупівлі розділи, у майбутньому не призведе до збільшення вартості проектних робіт та дозволить виконати якісний капітальний ремонт. Саме тому, враховуюче вищезазначене та керуючись ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», було прийнято відхилити вашу пропозицію як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискрамінаціна вимога щодо наявності інженерів-проектувальників в штаті проектної організації
Номер:
b37f8a259b104fcf80e887f63c769fe2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-17-009569-a.c1
Назва:
Дискрамінаціна вимога щодо наявності інженерів-проектувальників в штаті проектної організації
Вимога:
Згідно Вимог до спрощеної закупівлі, учасник обов’язково повинен підтвердити факт працевлаштування працівників, та надати копії діючих сертифікатів та свідоцтв про підвищення кваліфікації (у разі необхідності отримання таких згідно з чинним законодавством). На підтвердження наявності вказаних працівників учасник надає у складі тендерної пропозиції копії трудових книжок або наказу про сумісництво, та/або трудового договору та наказу на призначення (прийняття на роботу). Надання договорів цивільно-правового характеру Вимогами не передбачено.
Однак чинним законодавством України незаборонено працювати фізичним особам, в тому числі інженерам-проектувальникам за договорами цивільно-правового характеру, згідно Цивільного кодексу України. Вважаємо вимогу щодо обовязкової наявності працівників саме за трудовим договором. Просимо Вилучити або доповнити вказану вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.09.2020 11:59
Вирішення:
У відповідь на вашу Вимогу повідомляємо, що при здійсненні закупівель Замовник діє виключно в рамках чинного законодавства та ЗУ «Про публічні закупівлі». Статтєю 14 Закону передбачено, що окрім обов’язкового переліку інформації про закупівлю (відповідно до ст.10), в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Замовник встановив такий критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасник обов’язково повинен підтвердити факт працевлаштування працівників, та надати копії діючих сертифікатів та свідоцтв про підвищення кваліфікації (у разі необхідності отримання таких згідно з чинним законодавством). На підтвердження наявності вказаних працівників учасник надає у складі тендерної пропозиції копії трудових книжок або наказу про сумісництво, та/або трудового договору та наказу на призначення (прийняття на роботу). Згідно р. 61-63 Цивільного кодексу України, Договори цивільно-правового характеру не є трудовими договорами. Сторонами трудового договору є роботодавець (юридична або фізична особа) та працівник, а за цивільно-правовим договором (трудовою угодою) – замовник (юридична або фізична особа) та підрядник (виконавець). Виконавець (підрядник) не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, на нього не поширюються гарантії і пільги, встановлені трудовим законодавством, в трудову книжку не вносяться дані про посади. Підрядник (виконавець) має право не розпочинати роботу, а розпочату роботу зупинити, що ставить під загрозу виконання робіт в цілому. Також, звертаємо Вашу увагу, що згідно ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Статус вимоги:
Відхилено