• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

послуги з ремонту та технічного обслуговування спеціалізованої техніки

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою відповідно до умов тендерної документації

Завершена

2 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 17.09.2020 15:49 - 03.10.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Запит на оприлюднення рішення (протоколу) про обговорення на засіданні тендерного комітету обгрунтування аномально низької ціни

Номер: f94ebb1c475b4a2c9ff08dfceb010719
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-17-005369-b.c2
Назва: Запит на оприлюднення рішення (протоколу) про обговорення на засіданні тендерного комітету обгрунтування аномально низької ціни
Вимога:
Шановний Замовник! У Вашій Відповіді щодо нашої вимоги стосовно того що Закон не передбачає можливості вимагати від учасника підтвердження інформації, вказаної в обґрунтуванні аномально низької ціни, яку згідно Закону учасник надає в довільній формі. І це дійсно так але Замовник ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ перевіряти достовірність всієї наданої Учасником інформації. І як ми вже зауважували раніше цього зроблено не було. Тому складається враження що Замовнику байдуже, що написано в обгрунтуванні аби воно було надане. Також це пояснює чому Замовник не надає будь якого посилання на розгляд даного обгрунтування в тендерному комітеті в своєму рішенні про визнання даного учасника переможцем посилаючись, на відсутність Обов'язку Замовника оприлюднювати документи щодо розгляду обґрунтування аномально низької ціни, Виходячи з наведеного та з метою дотримання основної мети Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 №114-IХ (далі – Закон) за для забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель просимо Оприлюднити рішення про обговорення на засіданні тендерного комітету обгрунтування аномально низької ціни та яким чином всі надані доводи переконали Вас в можливості надати Учасником послуги за зазначеною ціною і хто саме виступив з ініціативою про достатність наданих доводів.. (Оскільки всі рішення тендерного комітету оформлюються протоколом а значить він має бути вже складений і підписаний) до кінця робочого дня а саме до 17,00 . Рішення тендерного комітету просимо вас підкріпити разом із відповіддю на даний запит якщо система на надає іншої можливості. Оскільки строк оскарження спливає о 23,00 саме тому ми наполягаємо на відповіді сьогодні до кінця дня . В разі неотримання відповіді на нашу вимогу ми будемо змушені оскаржувати Ваше рішення до АМКУ. З повагою, ТОВ "АВТОТРАНС"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «Шановний учасник! Відповідно до пункту 1 розділу ІV тендерної документації учасник, Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо ціни або вартості відповідних послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим частини 14 ст. 29 Закону. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону. Відповідно до пункту 3 частини першої статті 1 Закону аномально низька ціна тендерної пропозиції - ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі. Відповідно до частини пятої статті 30 Закону електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. Відповідно до частини чотирнадцятої статті 29 Закону учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, очікувана вартість закупівлі становить 2 000 000,00 UAH з ПДВ. Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, міститься повідомлення про те, що найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону. ТОВ "ЕТАЛОНТЕХСЕРВІС" 09.10.2020, 13:52 у файлі "Аргументація низької ціни.pdf" від 09.10.2020 №01/09-10-01 надало пояснення від щодо аномальної ціни . Документація не містить окремих вимог до порядку підтвердження обґрунтування аномально низької ціни. Учасник ТОВ "ЕТАЛОНТЕХСЕРВІС надав обґрунтування аномально низької ціни в строк зазначений Законом. Закон не передбачає можливості вимагати від учасника підтвердження інформації, вказаної в обґрунтуванні аномально низької ціни, яку згідно Закону учасник надає в довільній формі. Замовник не має причин вважати інформацію, наведену Учасником в обґрунтуванні, недостовірною. Тендерний комітет, керуючись принципами максимальної економії, розглянувши обґрунтування найбільш економічно вигідної пропозиції, надане ТОВ "ЕТАЛОНТЕХСЕРВІС", визначив його достатнім та належним. Обов’язку Замовника оприлюднювати документи щодо розгляду обґрунтування аномально низької ціни Законом не передбачено. Відповідно до частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом. Відповідно до пункту 8 частини першої статті 10 та пункту першого статті 33 Закону, замовник протягом одного дня, з дня прийняття та ухвалення рішення про визначення переможця процедури закупівлі, оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовником 23 жовтня 2020 об 13:19 на виконання вимог закону оприлюднене відповідне рішення про визначення переможця процедури закупівлі та намір укласти з ним договір. Таким чином Замовник виконав вимоги Закону. Вимога Учасника щодо «…оприлюднити рішення про обговорення на засіданні тендерного комітету обгрунтування аномально низької ціни та яким чином всі надані доводи переконали Вас в можливості надати Учасником послуги за зазначеною ціною і хто саме виступив з ініціативою про достатність наданих доводів.. (Оскільки всі рішення тендерного комітету оформлюються протоколом а значить він має бути вже складений і підписаний) до кінця робочого дня а саме до 17,00 . Рішення тендерного комітету просимо вас підкріпити разом із відповіддю на даний запит якщо система на надає іншої можливості. Оскільки строк оскарження спливає о 23,00 саме тому ми наполягаємо на відповіді сьогодні до кінця дня.» є такою що непередбачена жодною статтею Закону України «Про публічні закупівлі». Дякуємо за розуміння!»
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Оскарження переможця

Номер: 35918c378884420497610e462e260742
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-17-005369-b.c1
Назва: Оскарження переможця
Вимога:
Про скасування рішення Замовника, про призначення переможцем електроних торгів Учасника ТОВ "ЕТАЛОНТЕХСЕРВІС" згідно до повідомлення про намір підписати договір, на нашу думку помилки, які допустив данний учасник, є суттєвими, а не формальними. Згідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» публічні закупілі здійснюються за принципами : добросовісної конкуренції серед учасників, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Вважаємо, що пропозиція ТОВ "ЕТАЛОНТЕХСЕРВІС" не відповідає вимогам тендерної документації, опис помилок викладено у Додатку.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Пропозиція переможця відповідає вимогам тендерної документації, відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Не задоволено