-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Для потреб ГУНП в АР Крим та м. Севастополі
Завершена
149 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 0.50 UAH
мін. крок: 0% або 0.50 UAH
Період оскарження:
17.09.2020 11:33 - 23.09.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога на рішення Замовника щодо кваліфікації Переможця.
Номер:
2cecd4dfa3fe449e9ab1907695bc4ec0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-17-001597-c.c2
Назва:
Вимога на рішення Замовника щодо кваліфікації Переможця.
Вимога:
Доводимо до Вашого відома, що не згодні з рішенням Замовника торгів.
Першого Учасника було діскваліфіковано на підставі того, що у Деклараціях про відповідність певним критеріям, відсутня інформація про запропоновану модель кондиціонеру, хоча були надані Сертифікати та Висновок санітарно-гігієнічної експертизи з додатком (в котрому зазначена запропонована модель).
В Додатку до цінової пропозиції ТОВ "Комел", а саме Висновку санітарно-гігієнічної експертизи зовсім відсутній додаток з переліком моделей кондиціонерів, в якому була би зазначена модель саме запропонованого ТОВ "Комел" кондиціонеру. Не зважаючи на це, Ви кваліфікували підприємство як "Переможець" та прийняли рішення про підпис договору.
Цілком обгрунтовано створюється враження про навмисну дискваліфікацію нашого підприємства. У ТОВ "Комел" така саме невідповідність кваліфікаційним критериям, за якої Ви дискваліфікували нас.
Вимагаемо дискваліфікувати ТОВ "Комет" та повернути нас на кваліфікацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.10.2020 15:55
Вирішення:
Шановний учаснику, додатки до декларацій про відповідність, надані Вами, містять посилання на різні моделі кондиціонерів ТМ Midea, крім запропонованої - AF*****, що є порушенням вимог, викладених в оголошені.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, наданий ТОВ «Комел» направлений на весь модельний ряд кондиціонерів повітря торгової марки Midea та не містить жодних посилань на існування будь-якого додатку до нього.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
ВИМОГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ЩОДО ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ
Номер:
0140dc19b6354240bac19ab5fde65829
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-17-001597-c.c1
Назва:
ВИМОГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ЩОДО ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ
Вимога:
Доводимо до Вашого відома, що не згодні з рішенням Замовника щодо дискваліфікації нашого підприємства на підставі надання нами в комплекті цінової пропозиції копій Декларацій про відповідність певним критеріям, в котрих відсутня інформація про запропоновану модель кондиціонеру.
Згідно умов Тендерної документації Замовника торгів, в Додатку № 1 «Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження» чітко було визначено, що Учасник в складі своєї цінової пропозиції повинен надати: «Документи, що підтверджують якість товару (сертифікат якості або декларація виробника, санітарно-гігієнічні висновки), встановлені діючим законодавством на запропоновану продукцію».
На виконання вимоги цього розділу ТД нами було надано на додаток до вказаних Вами Декларацій: Сертифікати з додатками та Висновок санітарно-гігієнічної експертизи з додатком (в котрому зазначена запропонована модель). Декларації про відповідність певним критеріям було отримано з офіційного сайту поставщика кліматичної техніки концерну Midea в Україні, доступ до якого є вільним.
Хочемо звернути Вашу увагу, що запропонована нами модель – саме та, що вимагалася Замовником.
Додатково вважаємо, що дискваліфікація нашого підприємства не є правомірною враховуючи те, що в новій редакції Закону України «Про публічні закупівлі», яка вступила в дію 19 квітня 2020 року, Замовник зобов’язаний надати можливість Постачальникам виправити помилки на етапі кваліфікації.
За новими правилами проведення державних закупівель Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Тобто, згідно Закону Замовник не пізніше ніж за 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, має опублікувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Нам така можливість не була надана.
Вважаємо подану нами Пропозиція такою, що відповідає умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам Замовника з підготовки пропозицій, оскільки нами як Учасником виконано вимогу Додатку № 1 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження».
Додатково надаємо Декларації про відповідність певним критеріям 2020 року, котрі підтверджують якість запропонованої продукції (в них наявна інформація про запропоновану модель кондиціонеру).
У зв'язку з вищезазначеним, вимагаємо повернути наше підприємство на кваліфікацію та надати нам можливість виправити невідповідність деяких документів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Deklaraciya-vidpovidnosti-midea-2020.pdf 02.10.2020 12:27
- Вимога щодо дискваліфікації - ГУ Нац.поліції в Р.Крим.pdf 02.10.2020 12:27
Дата подачі:
02.10.2020 12:27
Вирішення:
Шановний учаснику, відповідно до п. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
В свою чергу, відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Звертаємо увагу, що мова йде про тендерні пропозиції, а згідно п. 13 ст. 1 Закону, тендер це - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.
Оскільки проведено спрощену процедуру закупівлі, замовник не має законних підстав надавати учаснику 24 години для виправлень невідповідностей у наданому ним пакеті документів.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні