-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Індикаторні смужки ДК 021:2015 (CPV): 33124131-2
Індикаторні смужки ДК 021:2015 (CPV): 33124131-2
Завершена
29 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 145.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 145.00 UAH
Період оскарження:
17.02.2017 10:23 - 20.02.2017 11:00
Вимога
Відхилено
Відповідь організатора закупівлі
Номер:
1f0c3c63b482484f8b21dec1e2fc13a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-17-000372-c.c3
Назва:
Відповідь організатора закупівлі
Вимога:
Для підтвердження якості індикаторів Стерилан нами була заповнена таблиця відповідності вимогам тендера. Там чітко прописано, що вони виробляються на клейовій основі.
В індикаторах "Медтест" в жодному документі, крім тієї самої таблиці відповідності, не написано, що вони випускаються на клейовій основі.
В інструкції "Стерилан" п.3 та 4 не має записів про те, що для закріплення індикаторів «Стерилан», через відсутність липкого шару, необхідне використання додаткових засобів. Це ваші особисті здогадки, якими ви намагаєтесь дискредитувати відомого українського виробника ТОВ "Норма"
В тендерній документації є такий пунк :"На вимогу Замовника учасник-кандидат на перемогу повинен безкоштовно надати взірці запропонованих товарів для можливості оцінки їх якості". У нас є взірці індикаторів Стерилан, які ми могли би надати для оцінки їх якості, але до нас по цоьму питанню ніхто з вашої організації не звертався.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.03.2017 14:11
Вирішення:
Відповідь на ВИМОГУ ФО-П Лупич І.М.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
01.03.2017 15:52
Підтвердження вирішення:
Рішення про відхилення Замовником пропозиції ФО-П Лупич І.М. було зроблено
обґрунтовано на основі наданих Учасником документів, які свідчать про
невідповідність даної пропозиції вимогам Замовника, які були детально
описані в документації електронної закупівлі. Причини відхилення Кандидата
були описані у відповідному протоколі.
Вимога
Відхилено
Відповідь організатора
Номер:
24d78b29480e497c9ac0b560c3638db9
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-17-000372-c.c2
Назва:
Відповідь організатора
Вимога:
Звертаємо увагу, що смуги індикаторні «Стерилан» вже більше ніж рік випускаються на клейовій основі.
Також звертаємо увагу, що по тендеру UA-2015-10-28-000160 на який ви наголошуєте, організація, яка його проводила, визначила нас переможцем з незалежних від нас причин і скарг з нашої сторони.
По торгам UA-2016-07-05-000706-c нас визначили пререможцем, оскільки продукція, яку поставляли інші організації не відповідала технічним умовам живільних середовищ, яки були необхідні лабораторії (по їх складу).
Ми не проводимо перепалку словами, а застерігаємо інші організації, щоб вони не марнували свій час і кошти на тендери, які проводить Ваша організація. Тендери які були проведені за останній час можливо побачити на сайті zakupki.prom.ua, якщо ввести ЕДРПОУ вашої організації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.02.2017 15:22
Вирішення:
Відповідь на вимогу ФОП Лупич І.М.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
01.03.2017 09:35
Підтвердження вирішення:
Система електронних закупівель передбачає проведення оцінки пропозицій
Учасників на відповідність вимогам на основі документів, які подають
Учасники у складі своїх пропозицій. Всі параметри запропонованих товарів
повинні підтверджуватися відповідними документами, а не словами Учасників.
Ця вимога є загальноприйнятою і передбачена для всіх без виключення
Учасників. Учасник, який відповідає за ціною, якістю товару, що
підтверджується відповідними документами виробника, і всім пунктам
документації Замовника, визначається переможцем. Відповідно, при
невиконанні зазначених вимог, пропозиція Учасника відхиляється.
Рішення про відхилення Замовником пропозиції ФО-П Лупич І.М. було зроблено
обґрунтовано на основі наданих Учасником документів, які свідчать про
невідповідність даної пропозиції вимогам Замовника, які були детально
описані в документації електронної закупівлі.
Просимо Учасників уважно вивчати вимоги документації, своєчасно подавати
свої пропозиції з необхідними документами, які повинні бути чинними на
момент закупівлі.
Вимога
Відхилено
Скарга на дискваліфікацію
Номер:
baa2f9e4e11545a59027f9c034bf7aa9
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-17-000372-c.c1
Назва:
Скарга на дискваліфікацію
Вимога:
Наша компанія подала пропозицію, яка на 8525,00 грн. меньша, ніж пропозиція ФОП Усенко Л.В.
Уважно вивичивши протокол про нашу дискваліфікацію ми звертаємо увагу, що при подані пропозиції ми надали лист-пояснення, про термін придатності на товар, який буде постачатись, що він становитиме не меньше ніж 75 % від загального терміну придатності товару. Ми не збирались поставляти протерміновані тест-смужки, а показали сертифікатом, якої саме фірми ці тест-смужки поставляються.
Позиція №2, яку ми запропонували – індикатори 1000 шт./уп. Наша компанія не вважає грубим порушенням постачання 1000 індикаторів в упаковці по (ціні 145 рн./уп.) замість 500. Кількість індикаторів в одній упаковці не впливає на їх якісні характеристики, а навпаки є більш вигідною, та додатково економить бюджетні кошти. Тим більше, що термін придатності індикаторів становить три роки. Не бачимо логіки в покупці індикаторів за більш високою ціною і в упаковці №500, але ці індикатори, з ваших слів, повністю відповідають потребам замовника.
Тест-смужки поставляються з сертифікатом якості виробника, який підтверджує якість товару. Ціна цієї позиції 450 грн. У порівнянні з прийняттям пропозиції конкурента, яка на 8525 грн. дорожча за нашу, цей пункт дискваліфікації виглядає сумнівно.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно Розпорядження КМУ від 11 вересня 2014 р. № 829-р: діє заборона на здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб, суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі. ФОП Усенко запропонували індикатори хімічні виробництва «Медтест» Російська Федерація, хоча це є прямим порушенням постанови КМУ. Тоді як наша організація запропонувала сертифіковані індикатори виробництва «Норма» Україна.
Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» показник «Ціна» є основним при кваліфікації переможця, так як витрати проводяться за рахунок бюджетних коштів, ефективне і раціональне використання яких, є основною метою підприємства.
Вивчивши тендери, які Ваша організація провела за останній рік, ми виявили цікаву тенденцію, а саме дискваліфікацію тих учасників, які з Вами раніше не співпрацювали Не залежно від запропонованих цін і можливості економії державного бюджету Ви завжди вибираєте пропозицію тих учасників, які вже неодноразово співпрацювали з вами по іншим тендерам.
Так ФОП Усенко Л.В. вже постачала товар по тендерам: UA-2016-12-06-000228-b, UA-2016-10-08-000003-a, UA-2016-09-13-000803-a , UA-2016-06-06-000235-a. А зараз ФОП Усенко чекає на прийняття рішення за тендером UA-2017-02-15-002475-c, де так само попередній учасник, як і наша компанія дискваліфікований не зважаючи на тендерну пропозицію, яка на у ФОП Усенко на 25594 грн. більша, ніж у попереднього учасника. Ми впевнені, що в обох тендерах ФОП Усенко буде визнаний переможцем, що зовсім не економить 34119 грн. бюджетних коштів на двох тендерах разом. А також свідчить про неможливість прийняття участі в тендерах Вашої організації з будь-якою ціновою пропозицією.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.02.2017 13:45
Вирішення:
Відповідь на ВИМОГУ(СКАРГУ) ФО-П Лупич І.М.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
28.02.2017 12:05
Підтвердження вирішення:
Шановний Учасник ФО-П Лупич Ілля Михайлович!
Не потрібно перетворювати публічну систему електронних закупівель в
словесну перепалку з різкими висловлюваннями, здогадками та
звинуваченнями.
По суті конкретної закупівлі:
Ви надали пропозицію, яка не відповідає вимогам документації електронної
закупівлі:
1. На тест-смужки для вимірювання рівня глюкози в крові Вами надано
протермінований сертифікат 2014 року, в якому відсутнє підтвердження
реального терміну придатності, що вимагалося документацією електронної
закупівлі.
2. Ви не надали лист-підтвердження оригінальності тест-смужок для
вимірювання рівня глюкози в крові від виробника або офіційного
представника виробника на території України.
Тобто відсутнє документальне підтвердження гарантії якісного товару, що є
причиною сумніватися у спроможні поставити 50 шт. тест-смужок непідробних,
належної якості та з нормальним терміном придатності.
3. Крім того, запропоновані ФО-П Лупич І.М. смуги індикаторні «Стерилан»
не є самоклейкими, що вимагалося в документації електронної закупівлі. В
документі, який надав Учасник, «Інструкція з медичного використання
(застосування) ВМ: Смуги індикаторні «Стерилан» ТУ У
20.5-16292890-010:2015 виробництва Товариства з обмеженою відповідальністю
«ПВП «НОРМА», Україна», в пунктах 3, 4 конкретно описано, що для
закріплення індикаторів «Стерилан», через відсутність липкого шару,
необхідне використання додаткових засобів: скляні флакони, пробірки,
канцелярські скріпки або паперові обгортки.
Відсутність липкого шару є суттєвим недоліком в роботі, адже вимагає
додаткових затрат часу та залучення додаткових засобів, які не
передбачалися в стандартній процедурі закладу.
Крім того після закінчення циклу стерилізації при оцінюванні результатів,
індикатори необхідно зберігати в "журналі контролю роботи стерилізаторів",
підклеюючи їх в графу "тест контроль хімічний". При використанні
індикаторів без липкої основи вклеювання необхідно проводити за допомогою
клею. Потрапляння клею на індикаторний шар може спотворити кольорову зміну
індикатора і зробити його непридатним для проведення оцінки якості
стерилізації.
Неправильна оцінка якості стерилізації інструментів може бути причиною
зараження пацієнтів. Основна задача лікувальну закладу – це надання
якісної медичної допомоги, а не зараження недостерилізованими
інструментами з наступним лікуванням пацієнтів, що призведе до перевитрат
коштів бюджету.
Таким чином, наявність липкої основи є важливою вимогою, оскільки це
полегшує і прискорює роботу персоналу закладу при підготовці до
стерилізації та в подальшому обліку якості стерилізації, попереджає
помилки при оцінці якості стерилізації, не вимагає залучення додаткових
засобів.
Отже, всі 6 позицій індикаторів, запропонованих ФО-П Лупич І.М., не
відповідають медико-технічним вимогам Замовника. Це ще одна з причин
відхилення пропозиції ФО-П Лупич І.М.
Завдяки системі «Прозоро» всі учасники знаходяться в рівних умовах.
Учасник, який надає найбільш економічно вигідну пропозицію, що відповідає
вимогам лікувально закладу, обирається переможцем і постачає товар. Ціна –
є основним критерієм для ідентичних товарів. Абсолютно логічно, що
переможцем обирається Учасник, який відповідає всім пунктам документації:
ціна, якість товару, відповідність супровідної документації.
Оскільки закупівля проводиться в цілому, то невідповідність хоча б одному
з пунктів документації Замовника робить неможливим визнання бідь-якого
Учасника переможцем незалежно від ціни, яку він пропонує, тим паче якщо
Учасник (ФО-П Лупич І.М.) пропонує не той товар, який зазначений в
закупівлі.
Функціональні обов’язки Замовника не передбачають відслідковування
діяльності постачальників. Однак за вимушених обставин проаналізували
участь Скаржника ФО-П Лупич І.М. в декількох закупівлях. Яким чином, Ви,
скаржник ФО-П Лупич Ілля Михайлович, можете пояснити свою перемогу із
ціною вищою на 15 073,19 грн. у закупівлі UA-2015-10-28-000160, яку
проводило Комунальне некомерційне підприємство
"Консультативно-діагностичний центр" Святошинського р-ну м. Києва? За
причини, що Учасники з суттєво нижчою ціновою пропозицією не надав лише
один авторизаційний лист?
Аналогічна ситуація по торгам UA-2016-07-05-000706-c, де Ви своїми
скаргами добилися відхилення Учасника, цінова пропозиція якого на 3459,00
грн. дешевша за Вашу пропозицію, посилаючись на відсутність документів,
які вимагав Замовник, і вимагаєте (цитуємо) «справедливого та прозорого
відношення до всіх учасників торгів та прийняття законних і справедливих
рішень».
Виходить, що коли Ви, скаржник ФО-П Лупич І.М., виграєте торги, то
економія бюджетних коштів Вас вже зовсім не турбує, і згадуєте Ви про неї
лише в тому випадку, коли у Вас не виходить стати переможцем Закупівлі,
тобто отримати власний прибуток і Ви «прикриваєтесь» піклуванням про
інтереси держави.
Можна порахувати скільки держава переплатила коштів (за логікою скаржника)
по всім торгам, в яких ФО-П Лупич І.М., приймав участь. Однак вважаємо, що
лише Замовник конкретної закупівлі може дати об’єктивну оцінку
відповідності тієї чи іншої пропозиції Учасників, виходячи із потреб свого
закладу. Оцінка зі сторони є досить суб’єктивною.
Зривання торгів, чого так активно прагне Учасник ФО-П Лупич І.М.,
переслідуючи власні корисливі інтереси з використанням агресивних
неетичних методів погроз і звинувачень призведе до того, що через відсутність
необхідних медичних виробів хворі не отримають своєчасну необхідну медичну
допомогу, що негативно вплине на здоров’я громадян нашої держави.