• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Індикаторні смужки ДК 021:2015 (CPV): 33124131-2

Індикаторні смужки ДК 021:2015 (CPV): 33124131-2

Завершена

29 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 145.00 UAH
Період оскарження: 17.02.2017 10:23 - 20.02.2017 11:00
Вимога
Відхилено

Відповідь організатора закупівлі

Номер: 1f0c3c63b482484f8b21dec1e2fc13a6
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-17-000372-c.c3
Назва: Відповідь організатора закупівлі
Вимога:
Для підтвердження якості індикаторів Стерилан нами була заповнена таблиця відповідності вимогам тендера. Там чітко прописано, що вони виробляються на клейовій основі. В індикаторах "Медтест" в жодному документі, крім тієї самої таблиці відповідності, не написано, що вони випускаються на клейовій основі. В інструкції "Стерилан" п.3 та 4 не має записів про те, що для закріплення індикаторів «Стерилан», через відсутність липкого шару, необхідне використання додаткових засобів. Це ваші особисті здогадки, якими ви намагаєтесь дискредитувати відомого українського виробника ТОВ "Норма" В тендерній документації є такий пунк :"На вимогу Замовника учасник-кандидат на перемогу повинен безкоштовно надати взірці запропонованих товарів для можливості оцінки їх якості". У нас є взірці індикаторів Стерилан, які ми могли би надати для оцінки їх якості, але до нас по цоьму питанню ніхто з вашої організації не звертався.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на ВИМОГУ ФО-П Лупич І.М.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 01.03.2017 15:52
Підтвердження вирішення: Рішення про відхилення Замовником пропозиції ФО-П Лупич І.М. було зроблено обґрунтовано на основі наданих Учасником документів, які свідчать про невідповідність даної пропозиції вимогам Замовника, які були детально описані в документації електронної закупівлі. Причини відхилення Кандидата були описані у відповідному протоколі.
Вимога
Відхилено

Відповідь організатора

Номер: 24d78b29480e497c9ac0b560c3638db9
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-17-000372-c.c2
Назва: Відповідь організатора
Вимога:
Звертаємо увагу, що смуги індикаторні «Стерилан» вже більше ніж рік випускаються на клейовій основі. Також звертаємо увагу, що по тендеру UA-2015-10-28-000160 на який ви наголошуєте, організація, яка його проводила, визначила нас переможцем з незалежних від нас причин і скарг з нашої сторони. По торгам UA-2016-07-05-000706-c нас визначили пререможцем, оскільки продукція, яку поставляли інші організації не відповідала технічним умовам живільних середовищ, яки були необхідні лабораторії (по їх складу). Ми не проводимо перепалку словами, а застерігаємо інші організації, щоб вони не марнували свій час і кошти на тендери, які проводить Ваша організація. Тендери які були проведені за останній час можливо побачити на сайті zakupki.prom.ua, якщо ввести ЕДРПОУ вашої організації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу ФОП Лупич І.М.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 01.03.2017 09:35
Підтвердження вирішення: Система електронних закупівель передбачає проведення оцінки пропозицій Учасників на відповідність вимогам на основі документів, які подають Учасники у складі своїх пропозицій. Всі параметри запропонованих товарів повинні підтверджуватися відповідними документами, а не словами Учасників. Ця вимога є загальноприйнятою і передбачена для всіх без виключення Учасників. Учасник, який відповідає за ціною, якістю товару, що підтверджується відповідними документами виробника, і всім пунктам документації Замовника, визначається переможцем. Відповідно, при невиконанні зазначених вимог, пропозиція Учасника відхиляється. Рішення про відхилення Замовником пропозиції ФО-П Лупич І.М. було зроблено обґрунтовано на основі наданих Учасником документів, які свідчать про невідповідність даної пропозиції вимогам Замовника, які були детально описані в документації електронної закупівлі. Просимо Учасників уважно вивчати вимоги документації, своєчасно подавати свої пропозиції з необхідними документами, які повинні бути чинними на момент закупівлі.
Вимога
Відхилено

Скарга на дискваліфікацію

Номер: baa2f9e4e11545a59027f9c034bf7aa9
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-17-000372-c.c1
Назва: Скарга на дискваліфікацію
Вимога:
Наша компанія подала пропозицію, яка на 8525,00 грн. меньша, ніж пропозиція ФОП Усенко Л.В. Уважно вивичивши протокол про нашу дискваліфікацію ми звертаємо увагу, що при подані пропозиції ми надали лист-пояснення, про термін придатності на товар, який буде постачатись, що він становитиме не меньше ніж 75 % від загального терміну придатності товару. Ми не збирались поставляти протерміновані тест-смужки, а показали сертифікатом, якої саме фірми ці тест-смужки поставляються. Позиція №2, яку ми запропонували – індикатори 1000 шт./уп. Наша компанія не вважає грубим порушенням постачання 1000 індикаторів в упаковці по (ціні 145 рн./уп.) замість 500. Кількість індикаторів в одній упаковці не впливає на їх якісні характеристики, а навпаки є більш вигідною, та додатково економить бюджетні кошти. Тим більше, що термін придатності індикаторів становить три роки. Не бачимо логіки в покупці індикаторів за більш високою ціною і в упаковці №500, але ці індикатори, з ваших слів, повністю відповідають потребам замовника. Тест-смужки поставляються з сертифікатом якості виробника, який підтверджує якість товару. Ціна цієї позиції 450 грн. У порівнянні з прийняттям пропозиції конкурента, яка на 8525 грн. дорожча за нашу, цей пункт дискваліфікації виглядає сумнівно. Звертаємо Вашу увагу, що згідно Розпорядження КМУ від 11 вересня 2014 р. № 829-р: діє заборона на здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб, суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі. ФОП Усенко запропонували індикатори хімічні виробництва «Медтест» Російська Федерація, хоча це є прямим порушенням постанови КМУ. Тоді як наша організація запропонувала сертифіковані індикатори виробництва «Норма» Україна. Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» показник «Ціна» є основним при кваліфікації переможця, так як витрати проводяться за рахунок бюджетних коштів, ефективне і раціональне використання яких, є основною метою підприємства. Вивчивши тендери, які Ваша організація провела за останній рік, ми виявили цікаву тенденцію, а саме дискваліфікацію тих учасників, які з Вами раніше не співпрацювали Не залежно від запропонованих цін і можливості економії державного бюджету Ви завжди вибираєте пропозицію тих учасників, які вже неодноразово співпрацювали з вами по іншим тендерам. Так ФОП Усенко Л.В. вже постачала товар по тендерам: UA-2016-12-06-000228-b, UA-2016-10-08-000003-a, UA-2016-09-13-000803-a , UA-2016-06-06-000235-a. А зараз ФОП Усенко чекає на прийняття рішення за тендером UA-2017-02-15-002475-c, де так само попередній учасник, як і наша компанія дискваліфікований не зважаючи на тендерну пропозицію, яка на у ФОП Усенко на 25594 грн. більша, ніж у попереднього учасника. Ми впевнені, що в обох тендерах ФОП Усенко буде визнаний переможцем, що зовсім не економить 34119 грн. бюджетних коштів на двох тендерах разом. А також свідчить про неможливість прийняття участі в тендерах Вашої організації з будь-якою ціновою пропозицією.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на ВИМОГУ(СКАРГУ) ФО-П Лупич І.М.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 28.02.2017 12:05
Підтвердження вирішення: Шановний Учасник ФО-П Лупич Ілля Михайлович! Не потрібно перетворювати публічну систему електронних закупівель в словесну перепалку з різкими висловлюваннями, здогадками та звинуваченнями. По суті конкретної закупівлі: Ви надали пропозицію, яка не відповідає вимогам документації електронної закупівлі: 1. На тест-смужки для вимірювання рівня глюкози в крові Вами надано протермінований сертифікат 2014 року, в якому відсутнє підтвердження реального терміну придатності, що вимагалося документацією електронної закупівлі. 2. Ви не надали лист-підтвердження оригінальності тест-смужок для вимірювання рівня глюкози в крові від виробника або офіційного представника виробника на території України. Тобто відсутнє документальне підтвердження гарантії якісного товару, що є причиною сумніватися у спроможні поставити 50 шт. тест-смужок непідробних, належної якості та з нормальним терміном придатності. 3. Крім того, запропоновані ФО-П Лупич І.М. смуги індикаторні «Стерилан» не є самоклейкими, що вимагалося в документації електронної закупівлі. В документі, який надав Учасник, «Інструкція з медичного використання (застосування) ВМ: Смуги індикаторні «Стерилан» ТУ У 20.5-16292890-010:2015 виробництва Товариства з обмеженою відповідальністю «ПВП «НОРМА», Україна», в пунктах 3, 4 конкретно описано, що для закріплення індикаторів «Стерилан», через відсутність липкого шару, необхідне використання додаткових засобів: скляні флакони, пробірки, канцелярські скріпки або паперові обгортки. Відсутність липкого шару є суттєвим недоліком в роботі, адже вимагає додаткових затрат часу та залучення додаткових засобів, які не передбачалися в стандартній процедурі закладу. Крім того після закінчення циклу стерилізації при оцінюванні результатів, індикатори необхідно зберігати в "журналі контролю роботи стерилізаторів", підклеюючи їх в графу "тест контроль хімічний". При використанні індикаторів без липкої основи вклеювання необхідно проводити за допомогою клею. Потрапляння клею на індикаторний шар може спотворити кольорову зміну індикатора і зробити його непридатним для проведення оцінки якості стерилізації. Неправильна оцінка якості стерилізації інструментів може бути причиною зараження пацієнтів. Основна задача лікувальну закладу – це надання якісної медичної допомоги, а не зараження недостерилізованими інструментами з наступним лікуванням пацієнтів, що призведе до перевитрат коштів бюджету. Таким чином, наявність липкої основи є важливою вимогою, оскільки це полегшує і прискорює роботу персоналу закладу при підготовці до стерилізації та в подальшому обліку якості стерилізації, попереджає помилки при оцінці якості стерилізації, не вимагає залучення додаткових засобів. Отже, всі 6 позицій індикаторів, запропонованих ФО-П Лупич І.М., не відповідають медико-технічним вимогам Замовника. Це ще одна з причин відхилення пропозиції ФО-П Лупич І.М. Завдяки системі «Прозоро» всі учасники знаходяться в рівних умовах. Учасник, який надає найбільш економічно вигідну пропозицію, що відповідає вимогам лікувально закладу, обирається переможцем і постачає товар. Ціна – є основним критерієм для ідентичних товарів. Абсолютно логічно, що переможцем обирається Учасник, який відповідає всім пунктам документації: ціна, якість товару, відповідність супровідної документації. Оскільки закупівля проводиться в цілому, то невідповідність хоча б одному з пунктів документації Замовника робить неможливим визнання бідь-якого Учасника переможцем незалежно від ціни, яку він пропонує, тим паче якщо Учасник (ФО-П Лупич І.М.) пропонує не той товар, який зазначений в закупівлі. Функціональні обов’язки Замовника не передбачають відслідковування діяльності постачальників. Однак за вимушених обставин проаналізували участь Скаржника ФО-П Лупич І.М. в декількох закупівлях. Яким чином, Ви, скаржник ФО-П Лупич Ілля Михайлович, можете пояснити свою перемогу із ціною вищою на 15 073,19 грн. у закупівлі UA-2015-10-28-000160, яку проводило Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Святошинського р-ну м. Києва? За причини, що Учасники з суттєво нижчою ціновою пропозицією не надав лише один авторизаційний лист? Аналогічна ситуація по торгам UA-2016-07-05-000706-c, де Ви своїми скаргами добилися відхилення Учасника, цінова пропозиція якого на 3459,00 грн. дешевша за Вашу пропозицію, посилаючись на відсутність документів, які вимагав Замовник, і вимагаєте (цитуємо) «справедливого та прозорого відношення до всіх учасників торгів та прийняття законних і справедливих рішень». Виходить, що коли Ви, скаржник ФО-П Лупич І.М., виграєте торги, то економія бюджетних коштів Вас вже зовсім не турбує, і згадуєте Ви про неї лише в тому випадку, коли у Вас не виходить стати переможцем Закупівлі, тобто отримати власний прибуток і Ви «прикриваєтесь» піклуванням про інтереси держави. Можна порахувати скільки держава переплатила коштів (за логікою скаржника) по всім торгам, в яких ФО-П Лупич І.М., приймав участь. Однак вважаємо, що лише Замовник конкретної закупівлі може дати об’єктивну оцінку відповідності тієї чи іншої пропозиції Учасників, виходячи із потреб свого закладу. Оцінка зі сторони є досить суб’єктивною. Зривання торгів, чого так активно прагне Учасник ФО-П Лупич І.М., переслідуючи власні корисливі інтереси з використанням агресивних неетичних методів погроз і звинувачень призведе до того, що через відсутність необхідних медичних виробів хворі не отримають своєчасну необхідну медичну допомогу, що негативно вплине на здоров’я громадян нашої держави.