• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Комплекс послуг, щодо поводження з відходами, які утворюються в результаті господарської діяльності , а саме збирання, зберігання, оброблення, видалення, знешкодження, перевезення, та організації утилізації відходів за кодом ДК021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.

Завершена

87 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 435.00 UAH
Період оскарження: 17.09.2020 10:46 - 23.09.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Замовником порушується ст. 5, п 2 ч. 3 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі»

Номер: 1b6d6d03b52a453a8e6169158f4cc05d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-17-001695-b.a2
Назва: Замовником порушується ст. 5, п 2 ч. 3 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Ірпінська центральна міська лікарня" Ірпінської міської ради Київської області; код ЄДРПОУ: 26191575; адреса: 08205, Україна, Київська область, Ірпінь, Садова,38. 2.Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-09-17-001695-b, Код ДК021: 90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами (Комплекс послуг, щодо поводження з відходами, які утворюються в результаті господарської діяльності , а саме збирання, зберігання, оброблення, видалення, знешкодження, перевезення, та організації утилізації відходів). 3.Підстави подання вимоги: Замовником порушується ст. 5, п 2 ч. 3 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» 4.Обгрунтування вимоги: Замовник, Комунальне некомерційне підприємство "Ірпінська центральна міська лікарня" Ірпінської міської ради Київської області, оголосив в електронній системі «Прозорро» закупівлю UA-2020-09-17-001695-b, за спрощеною процедурою. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон). У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Ознайомившись з Оголошенням спрощеної закупівлі, ми виявили в ній вимоги, що суперечать чинному законодавству. Пунктом 3 Оголошення зазначені «Технічні характеристики та кількість» : №п/п Найменування відходів Одиниця виміру кількість 1. Лампи люмінесцентні відпрацьовані та інші відходи, що містять як складові або забруднювачі ртуть шт. 1000 2. Лампи бактерицидні відпрацьовані шт 46 3. Лампи кварцові відпрацьовані шт 44 4. Термометри ртутні зіпсовані або не придатні для використання шт. 100 5. Клінічні та подібні їм відходи (голки, шприці, вата, бинти, перев’язувальні матеріали, системи і т.д.) кг 3130 6. Клінічні та подібні їм відходи кг 370 Додатком 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначені вимоги до учасників та до предмету закупівлі, та спосіб їх підтвердження. Пунктом 5.3 визначено, що залучення третіх осіб до виконання умов договору заборонено. Пунктом 1.4 Додатку 4 (проект договору) передбачено: 1.4. ВИКОНАВЕЦЬ повинен надати Послуги за рахунок власних сил та засобів без залучення субпідрядних організацій. Звертаємо Вашу увагу, що чинним законодавством не забороняється залучення субвиконавця, який має всі дозвільні документи (Ліцензію на поводження з небезпечними відходами) для утилізації відходів, яких немає в Ліцензії Учасника. Це є порушенням основних принципів закупівель передбачених в Ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об'єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Статтею 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України (ЦКУ) та Господарського кодексу України (ГКУ). Пунктом 2 Статті 902 ЦКУ передбачено, що у випадках, встановлених договором, виконавець має право покласти виконання договору про надання послуг на іншу особу, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед замовником за порушення договору. Статтею 194 Господарського кодексу України також передбачено наступне: Стаття 194. Виконання господарського зобов'язання третьою особою. 1.Виконання господарського зобов'язання може бути покладено в цілому або в частині на третю особу, що не є стороною в зобов'язанні. Управнена сторона зобов'язана прийняти виконання, запропоноване третьою особою - безпосереднім виконавцем, якщо із закону, господарського договору або характеру зобов'язання не випливає обов'язок сторони виконати зобов'язання особисто. 2. Неналежне виконання зобов'язання третьою особою не звільняє сторони від обов'язку виконати зобов'язання в натурі, крім випадків, передбачених частиною третьою статті 193 цього Кодексу. Ч.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено: 4.Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Ч.5 ст. 14 Закону передбачено, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Пунктом 2 частини 3 ст.16 Закону передбачено: Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Наше твердження щодо визнання заборони субпідряду є дискримінаційною вимогою підтверджується практикою з розгляду скарг АМКУ, аналогічне питання розглядалось в Антимонопольному комітеті України. Скарга була задоволена, рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5829-р/пк-пз від 15.06.2018р. (прикладено для ознайомлення) Послуги передбачені закупівлею, включають перелік небезпечних відходів різної номенклатури, що потребує наявності в учасників ліцензії на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами за всіма видами зазначених відходів, що значно звужує коло учасників. Замовник міг передбачити залучення субпідрядника, для можливості участі в закупівлі широкого коло учасників, які мають відповідні дозвільні документи та власні потужності, цим самим забезпечити дотримання таких основних принципів, що визначені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економність, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Враховуючи вищезазначене вимагаємо: Внести зміни до пункту 5.3. Додатку 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі та у п 1.4. проекту Договору (Додаток 4), щодо надання можливості залучення субпідрядних організацій та викласти вимоги в наступній редакції: Виконавець надає Послуги власними силами або із залученням сил і засобів сторонніх організацій, які мають відповідні дозвільні документи. У разі залучення третіх осіб, Виконавець несе повну відповідальність перед Замовником за надання ним послуг.
Вирішення: Шановний учасник! На вишу вимогу щодо залучення сил і засобів сторонніх організацій, повідомляємо наступне. Враховуючи, що предметом закупівлі є збирання, зберігання, оброблення, видалення, знешкодження, перевезення та організація утилізації відходів, які відносяться до І класу небезпеки (а саме – лампи люмінесцентні відпрацьовані та інші відходи, що містять як складові або забруднювачі ртуть) та представляють небезпеку для навколишнього середовища, з метою дотримання вимог природоохоронного законодавства, Замовник встановлює умову щодо заборони залучення третіх осіб до виконання умов договору. Вважаємо дану умову такою, що відповідає усім екологічним та природоохоронним вимогам Законодавства України. Згідно ст. 5 ЗУ «Про відходи» Основними принципами державної політики у сфері поводження з відходами є пріоритетний захист навколишнього природного середовища та здоров'я людини від негативного впливу відходів, забезпечення ощадливого використання матеріально-сировинних та енергетичних ресурсів, науково обгрунтоване узгодження екологічних, економічних та соціальних інтересів суспільства щодо утворення та використання відходів з метою забезпечення його сталого розвитку. Також звертаємо увагу, що предмет закупівлі, яка оскаржувалась в АМКУ (рішення на яке посилається Учасник), не містить «ламп бактерицидних відпрацьованих» та «Клінічні та подібні їм відходи (голки, шприці, вата, бинти, перев’язувальні матеріали, системи і т.д.)», а отже не може бути застосоване за принципом аналогії права. Відповідно до п.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючим викладене, наразі Замовник не бачить підстав для внесення змін до оголошення про спрощену закупівлю в цій частині.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Скасовано паперовий бланк ліцензії єдиного зразка.

Номер: 505f70dd8346457dabcbb4d7d40b3e53
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-17-001695-b.a1
Назва: Скасовано паперовий бланк ліцензії єдиного зразка.
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Ірпінська центральна міська лікарня" Ірпінської міської ради Київської області; код ЄДРПОУ: 26191575; адреса: 08205, Україна, Київська область, Ірпінь, Садова,38. 2.Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-09-17-001695-b, Код ДК021: 90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами (Комплекс послуг, щодо поводження з відходами, які утворюються в результаті господарської діяльності , а саме збирання, зберігання, оброблення, видалення, знешкодження, перевезення, та організації утилізації відходів). 3.Підстави подання вимоги: скасовано паперовий бланк ліцензії єдиного зразка. 4.Обгрунтування вимоги: Замовник, Комунальне некомерційне підприємство "Ірпінська центральна міська лікарня" Ірпінської міської ради Київської області, оголосив в електронній системі «Прозорро» закупівлю UA-2020-09-17-001695-b, за спрощеною процедурою. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон). У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Ознайомившись з Оголошенням спрощеної закупівлі, ми виявили в ній вимоги, що суперечать чинному законодавству. Додатком 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначені вимоги до учасників та до предмету закупівлі, та спосіб їх підтвердження. На підтвердження технічних вимог Учасник має надати: 1.3. Копію ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі; Зауважуємо, що Законом України № 835 від 26.11.15 «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» внесено зміни до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та СКАСОВАНО паперовий бланк ліцензії єдиного зразка. З 01 січня 2017 році ЛІЦЕНЗІЯ - запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Відповідно, ліцензія на провадження господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді. А саме — шляхом запису про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців Всі дані містяться в реєстрі відкритих даних на сайті органу ліцензування: • Ліцензійний реєстр на провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом http://dsbt.gov.ua/storinka/01062018-diysni-licenziyi-ta-vydy-gospodarskoyi-diyalnosti • Ч.5 ст. 14. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни щодо ліцензування з перевезення у Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі і викласти вимогу у наступній редакції: На підтвердження технічних вимог Учасник має надати: Копію ліцензії (або витягу про видачу ліцензії) на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі;
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, найближчим часом буде внесено зміни до документації спрощеної закупівлі (додоток 2) .
Статус вимоги: Задоволено