• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Капітальний ремонт внутрішньої системи електрозабезпечення частини приміщень 2-8 поверхів гуртожитку №3 НФаУ, розташованого за адресою: м. Харків, вул. В. Зубенка,11-А (літ.А-9)" за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи

Джерело фінансування кошти державного бюджету (власні надходження)

Завершена

253 896.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 538.96 UAH
Період оскарження: 17.09.2020 09:24 - 23.09.2020 13:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 79ed8601cfd34f969435909602df6808
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-17-001040-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Протоколом №538 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.10.2020 р. було вирішено відхилити нашу (ТОВ «ОЛЬВАС») пропозицію спрощеної закупівлі, керуючись пунктом 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (надалі — Закон). Відповідно до пункту «Вимоги до кваліфікації учасників» Технічного завдання на закупівлю послуг, визначена вимога подати учасникам закупівлі: • Довідку складену у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів (із зазначенням: повної назви замовника, його контактної інформації (адреса, телефон), періоду виконання договору, предмету закупівлі) • Копію виконаного(их) аналогічного(их) договору(ів); Так, протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.10.2020р. №538 Уповноважена особа зазначає, що: Відповідно до оголошення предметом закупівлі є капітальний ремонт, Учасник надав копію виконаного аналогічного договору з поточного ремонту, тим самим не підтвердив виконання аналогічного договору. Відовідно до п.1 ч.13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник відхиляє пропозицію, якщо учасник не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета договору. Проте, таке рішення про відхилення нашої пропозиції є передчасним, не відповідає умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (надалі — Оголошення) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-17-001040-a), суперечить вимогам Закону та порушує наші права з наступних підстав: - Оголошення не містить встановленої форми для Довідку про досвід виконання аналогічних договорів у відповідності до Оголошення. - Визначення, що «Довідку складену у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів (із зазначенням: повної назви замовника, його контактної інформації (адреса, телефон), періоду виконання договору, предмету закупівлі). Копію виконаного(их) аналогічного(их) договору(ів);.» таке визначення не містить вимоги, що Довідка складена у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів (із зазначенням: повної назви замовника, його контактної інформації (адреса, телефон), періоду виконання договору, предмету закупівлі). Копію виконаного(их) аналогічного(их) договору(ів); повинна містити будь-яку інформацію що аналогічним договором є «капітальний ремонт», оскільки предметом закупівлі є ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт внутрішньої системи електрозабезпечення частини приміщень 2-8 поверхів гуртожитку №3 НФаУ, розташованого за адресою: м. Харків, вул. В. Зубенка,11-А (літ.А-9)» за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Оголошенням не визначено, яким саме чином чи у якій саме формі, учасник підтверджус, що аналогічний договір є аналогічним у відповідності до Оголошення! Так, в складі пропозиції була подана «Довідка про документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів» №4/10-1 від 07.10.2020 р. щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, яка містить інформацію про документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, яка відповідає вимогам Оголошення та предмету закупівлі – «Електромонтажні роботи». Також, в складі пропозиції подано належним чином завірену «Копію виконаного(их) аналогічного(их) договору(ів)» у відповідності до Оголошення – «копія документа повинна містити надпис на кожній сторінці «ЗГІДНО З ОРИГІНАЛОМ», підпис посадової особи з зазначенням посади», та з додержанням вимог чинного законодавства України яка відповідає вимогам Оголошення та предмету закупівлі – «Електромонтажні роботи». Так учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙНОР" було подано оригінал аналогічного договору, проте Оголошенням вимагалось: Копію виконаного(их) аналогічного(их) договору(ів);. Враховуючи, що Оголошенням не визначено що є аналогічним договором, ми, як учасник закупівлі, в складі пропозиції подали Довідку про документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та Копію виконаного аналогічного договору, складену відповідно до Оголошення, у відповідності та з додержанням вимог чинного законодавства України! Уповноваженою особою Замовника в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.10.2020 р. №538 відсутня будь-яка аргументація, яка підтверджує, що наша Довідка про документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та Копія виконаного аналогічного договору не відповідають оголошенню, є в найменшій мірі незаконним, та таким що не відповідає дійсності, оскільки в Оголошення взагалі не міститься вимог до змісту таких документів! Відповідно до Оголошення та відповідно до статті 14 Закону: Замовник відхиляс пропозицію в разі, якщо: - пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; - учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; - учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення оговору про закупівлю; - якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовннком, який проводить таку спрощену закупівлю. Так, наша пропозиція, подана на закупівлю UA-2020-09-17-001040-a не містить підстав для відхилення, передбачених вище, а рішення про відхилення нашої пропознціі є передчасним, не відповідає умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-17-001040-a), суперечить вимогам Закону та порушує наші права. При цьому, відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Враховуючи викладене вище, ВИМАГАЄМО: - Скасувати протокол № 538 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.10.2020 р. про відхилення нашої ТОВ «ОЛЬВАС» пропозиції на спрощену захупівлю; - Повторно переглянути нашу пропозицію спрощеної закупівлі на відповідність вимогам оголошення про закупівлю UA-2020-09-17-001040-a з урахуванням наведених вище аргументів щодо форми документа «Копію виконаного(их) аналогічного(их) договору(ів);». У випадку прийняття неправомірного рішення будемо змушені звертатися до суду за для відновлення порушених наших прав.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! На ваше звернення повідомляємо наступне: Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям. Відповідно до вимог зазначених в оголошенні, Учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам повинен надати у складі пропозиції «Довідку складену у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів (із зазначенням: повної назви замовника, його контактної інформації (адреса, телефон), періоду виконання договору, предмету закупівлі) та Копію виконаного(их) аналогічного(их) договору(ів)». *Аналогічним договором вважається: договір з Капітального ремонту, тобто на виконання робіт. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). У Законі чітко визначено, що таке Товар, Послуга та Робота. В залежності від того, що саме закуповується (товар, послуга, робота): Послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, Поточний ремонт (згідно з п. 21 ч. 1 ст. 1 Закону); Роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, Капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення тд. Таким чином, враховуючи вищевикладене рішення відхилити пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОЛЬВАС» є правомірним, адже наданий Учасником договір є договором з іншим предметом закупівлі. Що стосується ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙНОР" , а сама скан-копії оригіналу аналогічного договору наданого Учасником для забезпечення пропозиції , відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) ст.14 ч.13 Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Надання скан-копії оригіналу аналогічного договору не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», а тому не є підставою для відхилення пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено