• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель державної власності за межами населених пунктів на території Житомирської області

Послуга в обсязі орієнтовною площею 1797,7165 Га Документація із землеустрою щодо інвентаризації земель державної власності за межами населених пунктів розробляється окремо на територію кожної адміністративно-територіальної одиниці Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію - 100%) Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. КЕКВ 2240 Оплата послуг (крім комунальних)

Завершена

2 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
Період оскарження: 16.09.2020 19:54 - 01.10.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації

Номер: f1db3732c3d14e41af1655fd0c02174c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-16-010577-a.b1
Назва: Щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до пункту 3.1 Додатку 2 тендерної документації, вказано наступне: довідка у довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів за 2010-2020 роки. Аналогічними договорами вважаються проекти із землеустрою щодо інвентаризації земель, замовником яких є територіальні громади у кількості не менше 5-ти проектів з площею не менше 50 га кожний. Предметом даної закупівлі є розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель державної власності за межами населених пунктів на території Житомирської області, та, відповідно до Технічного завдання, результатом надання послуг є технічна документацію із землеустрою щодо інвентаризації земель, тобто результатом надання послуг є землевпорядна документація, вимоги до якої встановлені в ст. 57 ЗУ "Про «Землеустрій». Не зрозуміло, чому Замовником, в якості аналогічних договорів, визначено проекти із землеустрою щодо інвентаризації земель, оскільки такого виду документації щодо інвентаризації земель законодавством не передбачено. Крім того, чітко не визначено які документи потрібно надати для підтвердження Учасником своєї відповідності. Також, відповідно до п. 3.1.2 додатку 2 ТД: Довідка у довільній формі про наявність в Учасника досвіду виконання інших землевпорядних робіт, замовником яких є територіальні громади за 2005-2020 роки у кількості не менше 50-ти проєктів. Довідка містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів із зазначенням предмету договору, дати укладання договору, суми договору, інформації про замовника, його контактних осіб (Прізвище та контактний телефон), із зазначенням термінів виконання зазначених договорів. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів понад 7 років Учасник повинен зазначити інформацію про один договір, який було виконано до 2018 року. Оригінали позитивних відгуків, виданий установою організації із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договорів стосовно якості і строків та акт (акти) виконаних робіт (наданих послуг)) до кожного договору, який зазначений в довідці. Вимога Замовника надати довідку про наявність в Учасника досвіду виконання інших землевпорядних робіт, замовником яких є територіальні громади за 2005-2020 роки у кількості не менше 50-ти проектів є незрозумілою та дискримінаційною, такою що порушує вимоги чинного законодавства, а саме ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінаційні вимоги по відношенню до тих землевпорядних фірм, які виконували роботи не тільки для територіальних громад, а й для інших установ, організацій, підприємств різних форм власності, що в свою чергу значно обмежують коло учасників цієї закупівлі. Враховуючи, що відповідно до п.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, просимо Замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію та виключити дискримінаційні вимоги, а саме: 1. п. 3.1.2 Додатку 2 – виключити; 2. В п. 3.1 Додатку 2 – проекти із землеустрою щодо інвентаризації земель замінити на такий вид документації як технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель. 3. Конкретизувати по кожному з пунктів які документи потрібно надати для підтвердження Учасником своєї відповідності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, Вашу вимогу замовником розглянуто та будуть внесені певні зміни до тендерної документації. Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Тому, вимога замовника надати довідку довільної форми з певною інформацією, яка є необхідною для надання послуг, визначених у даній закупівлі не є дискримінаційною умовою, оскільки стосується всіх учасників закупівлі і не обмежує ніяких прав. Якщо учасник не має можливості надати інформацію, яка підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям, це може означати, що даний учасник не відповідає тому чи іншому кваліфікаційному критерію.
Статус вимоги: Задоволено