• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи з розроблення проектної документації по об'єкту:"Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя(через м.Кременчук)-Маріуполь на ділянках км 299+546-км 302+000,км 308+000-км 312+000,км 313+000- км 325+000,Дніпропетровська область"(71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)

Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою: Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації. Документи легалізуються учасниками торгів –іноземними суб’єктами господарювання наступним чином: а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961 року або б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року або в) завірений(-і) нотаріально відповідно до глави 11 Закону України «Про нотаріат» (в разі, якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною-учасника торгів ) та в такому випадку надається лист-роз‘яснення, складений в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною-учасника торгів, згідно з якою документ не потребує легалізації. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 50 000,00 грн. (п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантвю. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області код ЄДРПОУ:25843931 ПАТ КБ «Приватбанк» р/р UA773052990000026009050020830 Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.

Завершена

10 093 824.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 469.12 UAH
Період оскарження: 16.09.2020 19:08 - 28.09.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

незаконна дискваліфікація учасника

Номер: 8ca969c5edeb4f8eaa228b5b14f19fc6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-16-005074-b.c2
Назва: незаконна дискваліфікація учасника
Вимога:
Ознайомившись з Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 09.10.2020 року №5 ТОВ «Добробут-Проект» не згідний з прийнятим рішенням, про Нашу дискваліфікацію. За результатами проведеного аукціону Наше товариство запропонувало найнижчу ціну по даній Закупівлі. 05.10.2020р. була висунута вимога про усунення порушення: до 06.10.20, 15:45. Нашим товариством було усунено зауваження, завантажено в систему prozorro та надано обґрунтування щодо даної вимоги 06.10.2020року. 09.10.2020 року було прийнято рішення САД у Дніпропетровській області щодо відхилення Нашої Тендерної пропозиції по причині: відсутності в відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, даних. Дане зауваження є взагалі надуманим та не містить законних підстав, так як всі дані містяться на веб-порталі Міністерства юстиції. Нами в складі Тендерної пропозиції було подано копію діючого статуту. Звертаємо Вашу увагу на критерії оцінки даної Закупівлі згідно пункту 1 розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» ТД: «Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з включенням до ціни податку на додану вартість (ПДВ)». Виникає питання: «Чому Нас як учасників з найнижчою вартістю відхиляють та визнають переможцем Учасника з більшою ціною?» Отже, до Нас як Учасника Закупівлі при взяте відношення та не бажання співпрацювати з товариством, яке запропонувало прийнятну ціну. Виходячи з даного рішення про дискваліфікацію, можна робити висновки про свідоме завищення вартості робіт, так як було обрано переможцем Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” в якого вища вартість виконання даних робіт/послуг. Просимо тендерний комітет скасувати незаконне рішення про відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Добробут-Проект» та визнати нас переможцями даної Закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Учасник ,Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" згідно вимог тендерної документації (додаток 5) долучив статут на якому не міститься відмітка державного реєстратора про проведення державної реєстрації ,але долучена довідка в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг,за якими можно отримати доступ до чинних документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції. Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області при перевірці на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch отриман результат надання адміністративної послуги за зазначеним учасником коду: «По даному коду доступу документи відсутні».Тому тендерна пропозиція учасника була правомірно відхилена згідно ч.1 пп.2 ст. 31 не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.,далі-Закон України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Наявність сертифікату інженера-проектувальника - інженерно-будівельне проектування в частині технології будівельного виробництва

Номер: 8b0be457600a450cb4f166e547a1bcf8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-16-005074-b.a1
Назва: Наявність сертифікату інженера-проектувальника - інженерно-будівельне проектування в частині технології будівельного виробництва
Вимога:
Сертифікат інженера-проектувальника у частині технології будівельного виробництва дозволяє проектувати розділи, які повязані із технологією організації будівництва, згідно законодавства і ДБН А. 3.1.-5:2016. Згідно п.4.1 ДБН А. 3.1.-5:2016 організація будівельного виробництва при проектуванні і реалізації проектних рішень передбачає дотримання і забезпечення наступних вимог під час проектування і будівництва: - механічного опору та стійкості - пожежної безпеки -ОВНС -захист від шуму та вібрації. Згідно ТД на вищевказані розділи необхідна наявність інженерів-проектувальників по даних розділах. Сертифікат інженера-проектувальника у частині технології будівельного виробництва практично дублює вимоги до сертифікатів згідно п.4.1 ДБН А. 3.1.-5:2016. Просимо при можливості внести зміни до ТД, щодо обовязкової наявності кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника - інженерно-будівельне проектування у частині технології будівельного виробництва.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник!Найближчим часом будуть внесені зміни в тендерну документацію
Статус вимоги: Задоволено