-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 44510000-8 — Знаряддя (Господарський інвентар (Лопата штикова, лопата совкова, лом, сокира)) (Лопата штикова - 44511110-9; Лопата совкова - 44511120-2; Сокира - 44511400-9; Лом - 44512610-1)
мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Завершена
265 850.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 329.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 329.25 UAH
Період оскарження:
16.09.2020 18:07 - 28.09.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Номер:
8bf50666235443c58ab5db44bff0b7bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-16-010274-a.c4
Назва:
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Ваша відповідь просто вражає!! Управління нацполіції, яке має бути взірцем дотримання норм чинного законодавства, дозволяє собі нахабно порушувати всі норми та правила, на "біле" писати "чорне" і навпаки. Ваше упереджене та дискримінаційне ставлення до пропозицій різних учасників дає підстави вважати, що зайві 40% в ціні пропозиції ПП "Роял кард Дніпро" закладені ними не случайно, а з певною метою. Як ви самі пишете у своїх відповідях, ви у Роял кард Дніпро плануєте придбати таку ж саму продукцію, яку запропонували і ми, але дорожче на 40%. Це просто ганьба!! Окремо повідомляємо, що надані цим учасником документи під назвою "паспорт якості" на лом та сокиру, які нічиб-то видані ФОП Гуменюк Є.В., є підробкою. Такі документи цей виробник ніколи не виписував. Ми це компетентно стверджуємо як офіційний представник цього виробника. Ви самостійно можете звернутися до них з цього питання і вони вам це підтвердять.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.10.2020 10:23
Вирішення:
Шановний учаснику!
Закупівля за процедурою відкритих торгів за кодом ДК 021:2015 44510000-8 — Знаряддя (Господарський інвентар (Лопата штикова, лопата совкова, лом, сокира)) (Лопата штикова - 44511110-9; Лопата совкова - 44511120-2; Сокира - 44511400-9; Лом - 44512610-1) проведена згідно чинного законодавства, з дотриманням вимог статей 22, 31 Закону «Про публічні закупівлі», а також вимог Тендерної документації.
Замовником при проведенні закупівлі не порушено принципів здійснення публічних закупівель передбачених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Таким чином, вважаємо, що рішення тендерного комітету замовника є законним та обґрунтованим, підстав для його скасування немає. Ви маєте право згідно ст. 18 Закону «Про публічні закупівлі» на звернення зі скаргою до Уповноваженого органу Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення про визначення переможця
Номер:
36e2610b6d2d48dc9bc53033b536615e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-16-010274-a.a3
Назва:
Оскарження рішення про визначення переможця
Вимога:
Шановний замовнику. Висловлюємо вам свою незгоду з вашим рішенням про визначення переможцем ПП Роял Кард Дніпро, оскільки його пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Першого учасника, пропозиція якого дешевша на 40%!!! від пропозиції Роял Кард Дніпро, було дискваліфіковано на підставі того, що ним не було надано Гарантійних листів у відповідності до вимог Додатку №3 до тендерної документації. Ви категорично стверджували, що у складі пропозиції учасників обовязково мають бути документи саме з назвою "Гарантійний лист", в яких чітко має бути зазначена вся інформація у відповідності до вимог Додатку №3. Учасник ПП Роял Кард Дніпро не надав жодного ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА. Ним наданий лише документ з назвою "Лист-гарантія" (що вже не відповідає вашим вимогам), в якому не зазначено ані того, що запропонований товар "...не було відновленим", ані того, що "Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення. Етикетки на упаковці повинні бути непошкодженими, мати чіткі надписи", ані того, що "Товар повинен постачатися транспортом постачальника". Враховуючи ваші аргументи при дискваліфікації першого учасника, ці порушення є надважливими. При проведенні електронних аукціонів замовники мають дотримуватися принціпів добросовісної конкупенції та недискримінації учасників. Ця ситуація, на нашу думку, є яскравим прикладом дискримінаційних дій та упередженого ставлення по відношенню до одного із учасників, який надав пропозицію на 40% дешевшу, ніж "переможець". Окрім зазначених вище порушень, слід зазначити також той факт, що цей учасник у своїй пропозиції пропонує невідомий та незрозумілий товар, а саме: сокира вагою від 800 до 1000 грамів. Як таке можливо? Це пряме порушення правил проведення електронних торгів. Замовник в своїй тендерній документації може вказувати технічні характеристики товарів, які для нього прийнятні, а учасник повинен вказати конкретні технічні характеристики, які він пропонує. Не існує сокири вагою 800-1000 грамів. Існує сокира вагою 800 грамів та сокира вагою 1000 грамів. Це два абсолютно різних товара. Враховуючи все наведене вище, вимагаємо відмінити своє рішення про визначення переможцем ПП Роял Кард Дніпро та дискваліфікувати його.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.10.2020 10:57
Вирішення:
Шановний учаснику!
Відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю Учасник повинен був подати інформацію шляхом надання гарантійних листів.
На виконання вказаної вимоги учасником торгів ПП «Роял Кард Дніпро» надано лист-гарантію щодо поставки та якості товару від 01.10.2020 № 2596, зі змісту якого вбачається, що учасник гарантує, що товар, який запропоновано до постачання не перебував в експлуатації, термін та умови його зберігання не порушені. Умови зберігання, транспортування та пакування відповідно до нормативного документу постачальника. Рік виготовлення: 2020 рік. Доставка товару та завантажувально-розвантажувальні роботи, здійснюється за рахунок ПП «Роял Кард Дніпро» на адресу Замовника: м. Львів вул. Б. Хмельницького, 52. Строк поставки товарів: до 30.11.2020 року. При поставці товару ПП «Роял Кард Дніпро» гарантує надати копії документів, що підтверджують якість Товару: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або паспорт якості або інший документ, який свідчить про походження та якість Товару. Гарантійний термін 12 місяців з моменту поставки. Інша інформація також наявна в тендерній пропозиції.
Тобто учасником у зазначеному листі-гарантії висвітлено усі ключові питання щодо яких Замовником вимагалось надати гарантійні листи. У замовника відсутні законодавчі підстави для відхилення пропозиції учасника з причини надання необхідної інформації одним листом, оскільки в тендерній документації не прописано кількість Гарантійних листів, а є лише вимога про їх наявність з відповідною інформацією.
Щодо надання інформації про вагу сокири вагою від 800 до 1000 грамів, повідомляємо, що Учасник надав тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, вимоги щодо надання технічних паспортів, документів від виробника в тендерній документації не вказано. Окрім того, звертаємо Вашу увагу, що і ви, як учасник, так і ПП «Роял Кард Дніпро» вказали, що поставляєте товар (сокири і ломи) від ФОП Гуменюк Є.В. Тому пропозиція учасника відповідає встановленим Замовником вимогам до предмету закупівлі, а відтак відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Номер:
24a46b58d8af49839ef0f963903e7b0c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-16-010274-a.a2
Назва:
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Шановний Замовнику. По-перще, приношу вибачення за те, що в попередній вимозі посилався на номери документів, які не були завантажені. Ці документи були подані в іншу тендерну процедуру. По-друге, Ваше зауваження стосовно того, що нами надані документи, які не вимагалися тендерною документацією, є безпідставними, оскільки у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" Учасники мають право надавати будь-які інші документи, які не передбачені тендерною документацією, на свій власний розсуд. В третіх, документи, відсутність яких ви вказуєте в своєму пропотоколі, нами надані в документі за Вих. № 25/09-02 від 25 вересня 2020 р, а саме: На виконання нижче вказаних вимог Учасник подає гарантійні листи щодо:
1. Товар повинен бути новим та таким, що не було у використанні та не було відновленим.
2. Запропонований Учасником товар має відповідати встановленим в Україні технічним та санітарним нормам та правилам.
3. Постачальник відповідає за якість поставленої продукції.
4. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення. Етикетки на упаковці повинні бути непошкодженими, мати чіткі надписи.
5. Гарантійний строк на Товар має становити 12 місяців.
6. Товар повинен постачатися транспортом постачальника та за рахунок постачальника безпосередньо на адресу Замовника.
4. Застосування заходів із захисту довкілля:
4.1. Під час виготовлення, зберігання та транспортування товару, що постачається, застосовуються заходи із захисту довкілля у випадках та порядку, передбаченому чинним законодавством." Це і є прийнятна для нас форма гарантійного листа. Жодної вимоги дзеркально копіювати форми довідок або листів в редакції Замовника ані тендерною документацією, ані Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачено. Ми надаємо інформацію, яка вимагається умовами тендерної документації, у прийнятній для себе формі. В четвертих, Вами на виконання вимог Закону України "Про публічні закупівлі" в період оцінки нашої пропозиції була висунута вимога про усунення виявлених невідповідностей у складі нашої пропозиції. Жодного слова про усунення даної невідповідності від Вас не поступало. Що заважало Вам вказати в своїй вимозі ці зауваження, які були б нами усунені в відведений для цього час? Ми просто надали б вам ту ж саму інформацію, яка вже містилася в нашій пропозиції, але в іншому документі з іншою його назвою. Вкотре наголошуємо, що Ваше рішення про нашу дискваліфікацію вважаємо безпідставним та просимо його відмінити.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.10.2020 16:07
Вирішення:
Шановний Учаснику! По перше, ще раз акцентуємо Вашу увагу, що вимога щодо надання Гарантійних листів чітко прописана у Додатку 3 до тендерної документації. Акцепт Вашої тендерної пропозиції, яка не відповідає вимогам тендерної документації, стане причиною оскарження дій Замовника іншими учасниками.
По друге, Замовником надано вам право на усунення невідповідностей на підставі частини 16 ст. 29 Закону «Про публічні закупівлі», а саме якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Зверніть увагу, що Законом надано право Замовнику розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей лише в наступній інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Таким чином, відсутність Гарантійних листів не підпадає під жоден з двох вищевказаних пунктів.
Враховуючи наведене, при прийнятті рішення про відхилення Ващої тендерної пропозиції Замовник діяв в рамках Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Номер:
2f0ab386c62f4dcb8dc087c6d2b50b98
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-16-010274-a.c1
Назва:
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Шановний Замовнику. Ми категорично не згодні з Вашим рішенням про нашу дискваліфікацію на підставі зазначених в протоколі обставин. Складається враження, що Ви не уважно передивлялися склад наданих нами документів, оскільки всі перелічені Вами в протоколі документи, яких нічиб-то не має в нашій пропозиції, там є. Інформація стосовно того, що товар, який нами пропонується, є новим та таким, що не перебував у викоритсаніі, зазначена нами у документі за Вих. № 03/09-09 від 03.09.20р. під назвою "Технічні (якісні) та кількісні характеристики предмета закупівлі", а саме там зазначено: "Товар, який постачається, не перебував в експлуатації, термін та умови його зберігання не порушені". Інформація стосовно технічних та якісних характеристик товару нами підтверджена, по-перше, в документі за Вих. № 03/09-09 від 03.09.20р. під назвою "Технічні (якісні) та кількісні характеристики предмета закупівлі" де нами чітко зазначено, що "Постачальник повинен передати (поставити) Покупцю товар, якість якого відповідає технічним умовам, поданим Постачальником в тендерній пропозиції, в тому числі вимогам ДСТУ, ГСТУ, ТУУ та інших нормативних документів", а, по-друге, в Довідці за Вих. № 03/09-03 від 03 вересня 2020 р, де нами чітко зазначено, що ми під-тверджуємо свою згоду з усісма технічними, кількісними та якісними характеристиками та вимогами, зазначеними у тендерній документації Замовника". Ці два документи також підтверджують нашу відповідальність за якість поставленої продукції. В документі за Вих. № 03/09-09 від 03.09.20р. під назвою "Технічні (якісні) та кількісні характеристики предмета закупівлі" нами чітко зазначено, що: " Окремі вимоги до товару:
• Упакування товару без подряпин та видимих дефектів з терміном придатності на кожній упаковці.
• На етикетці кожного товару (упаковки) повинно бути вказано:
- назва Товару та інформації про призначення Товару;
- найменування торгової марки, або торгового знаку;
- назва виробника з зазначенням його юридичної адреси;
- адреса потужностей виробництва;
- інформацію про склад Товару;
- інструкцію із застосування, заходів безпеки та спеціальних застережень згідно із законодавством, а в разі їх відсутності – вимог, наведених у ДСТУ ГОСТ 31340:2009 “Попереджувальне маркування хімічної продукції. Загальні вимоги”;
- розмір, масса, об’єм чи інша одиниця виміру що відповідає Товару;
- дата виготовлення;
- строк придатності;
- умови зберігання (в разі потреби).
В гарантійному листі за Вих. № 03/09-05 від 03.09.20 нами зазначено: "Гарантійний термін на запропоновану нами продукцію – 12 місяців з моменту поставки Товару на склад Покупця".
В гарантійному листі за Вих. № 03/09-05 від 03.09.20 нами зазначено: "Ми гарантуємо, що поставка товару буде здійснена транспортом постачальника та за власний рахунок за кожним місцем поставки, зазначеним в Договорі".
Більш того, нами наданий лист-згода з умовами договору, а також наданий сам договір, в якому всі ці моменти також зазначені. Таким чином інформація, відсутність якої стала підставою для нашої дискваліікації, в нашій пропозиції присутня і дублюється по декілька разів в різних документах. Як можна було це не помітити - нам не зрозуміло. Вимагаємо відмінити своє рішення про нашу дискваліфікацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.10.2020 09:15
Вирішення:
Шановний Учаснику! Тендерним комітетом повторно ретельно розглянуто вашу пропозицію. За результатами розгляду повідомляємо, що лист на який Ви посилаєтесь у Вимозі вих. № 03/09-09 від 03.09.20р.в у вашій тендерній пропозиції відсутній і в принципі не може бути, оскільки оголошення про дану закупівлю Замовником оприлюднене лише 16.09.2020 року (UA-2020-09-16-010274-a), тому подавати будь-які документи датовані 03.09.2020 року, тобто раніше ніж дата проведення Замовником закупівлі, ви, як Учасник, жодним чином не могли.
Враховуючи наведене, всі ваші твердження, що ваша пропозиція відповідає вимогам тендерної документації, з посиланням на документ за вих. № 03/09-09 від 03.09.20р. під назвою "Технічні (якісні) та кількісні характеристики предмета закупівлі", який виданий швидше дати Оголошення є безпідставним.
Ще раз наголошуємо, шо вимогами Додатку 3 тендерної документації Замовником чітко зазначено надання низки Гарантійних листів, які Вами при складанні тендерної пропозиції не подано, а лише підписано Додаток 3, який складено Замовником і на підставі якого повинна бути подана тендерна пропозиція учасниками.
Замовнику теж не зрозуміло, як можна готувати тендерну пропозицію, ретельно не вивчивши усіх вимог Тендерної документації. Про неуважність під час підготовки пропозицій свідчить завантаження документів, які Замовником не вимагались і не є актуальними для даної закупівлі (довідка про відсутність заборгованості із платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 01.09.2020 №31675 з терміном дії до 10.09.2020 року, видана для подання АТ Укрпошта , при тому що дана закупівля оголошена лише 16.09.2020 року.)
Статус вимоги:
Відхилено