-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з вивезення та утилізації відходів (використаних засобів індивідуального захисту – масок, респіраторів, рукавичок) у пакетах об’ємом 50 літрів
Завершена
105 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 525.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 525.00 UAH
Період оскарження:
16.09.2020 16:08 - 28.09.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч.4 ст.22 Закону.
Номер:
de004a2f52f34b2dbe808a3bd0d396e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-16-002135-c.a2
Назва:
Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч.4 ст.22 Закону.
Вимога:
1.Найменування Замовника: Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського, код ЄДРПОУ 0207092. Адреса: 03056, Україна, Київська область, Київ, Солом’янський район, проспект Перемоги, будинок 37.
2.Номер закупівлі: UA-2020-09-16-002135-c, код ДК 021:2015 - 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з вивезення та утилізації відходів (використаних засобів індивідуального захисту – масок, респіраторів, рукавичок) у пакетах об’ємом 50 літрів).
3.Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч.4 ст.22 Закону.
4.Обгрунтування вимоги:
Замовник, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського, оголосив в електронній системі «Прозорро» про проведення відкритих торгів UA-2020-09-16-002135-c за предметом послуг: послуги з вивезення та утилізації відходів (використаних засобів індивідуального захисту – масок, респіраторів, рукавичок) у пакетах об’ємом 50 літрів.
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Замовник повинен протягом трьох робочих днів із дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Ознайомившись з тендерною документацією, ми виявили в ній дискримінаційні вимоги.
В частині 2 «Вимоги до Учасника» Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація) зазначено наступне:
В складі тендерної документації Учасник повинен надати:
1. Копію Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізація, видалення, знешкодження) (копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії). Перелік видів небезпечних відходів, на поводження з якими видана ліцензія повинен містити:
• клінічні та подібні їм відходи, а саме - відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт (збирання, зберігання, оброблення, видалення, знешкодження).
Наголошуємо, що предметом закупівлі становлять: небезпечні відходи категорії В, а саме: послуги з вивезення та утилізації відходів (використаних засобів індивідуального захисту – масок, респіраторів, рукавичок) у пакетах об’ємом 50 літрів.
Зауважуємо, що Державними санітарно – епідемічними правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами, затвердженими Наказом Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325, Розділом V встановлено вимоги до відходів категорії В, якими передбачено, що небезпечні медичні відходи категорії В повинні саме знешкоджуватися, а саме пунктами зазначеного Наказу передбачено:
«17. Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись децентралізованим способом (інсинератори або інші установки термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою). Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись централізованим способом.
20. Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання.
Розділом ІІІ Наказу МОЗ №325 визначені «Загальні вимоги до організації системи поводження з відходами»:
- 1. Система поводження з відходами складається з таких етапів:
- збирання та сортування відходів;
- маркування відходів;
- знезараження (дезінфекція) відходів;
транспортування і перенесення відходів у корпусні/міжкорпусні (накопичувальні) контейнери в межах закладу, де вони утворюються;
- утилізація відходів (тих, що можуть підлягати утилізації);
- захоронення відходів (лише для відходів категорії А).
До того зауважуємо, що пунктами 1 та 2 Розділу І Наказу від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» передбачено:
1. Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.
2. Ці Правила поширюються на усі заклади незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, у тому числі фізичних осіб - підприємців, які в установленому порядку отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики (крім підприємств з виробництва фармацевтичної продукції та медичних відходів, що утворюються у побуті).
Відповідно, Замовник повинен дотримуватись Закону України «Про відходи», враховуючи Державні санітарно-протиепідемічні правила і норми щодо поводження з медичними відходами, які є для нього обов’язковим до виконання нормативним актом.
Статтею 1 Закону «Про відходи» визначені основні терміни:
оброблення (перероблення) відходів - здійснення будь-яких технологічних операцій, пов'язаних із зміною фізичних, хімічних чи біологічних властивостей відходів, з метою підготовки їх до екологічно безпечного зберігання, перевезення, утилізації чи видалення;
перевезення відходів - транспортування відходів від місць їх утворення або зберігання до місць чи об'єктів оброблення, утилізації чи видалення;
транскордонне перевезення відходів - транспортування відходів з території, або через територію України, на територію або через територію іншої держави;
{Абзац десятий статті 1 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1825-VI від 21.01.2010}
утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів;
видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації;
знешкодження відходів - зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення;
Небезпечні медичні відходи категорії В, особливо маски та рукавиці, не використовуються як вторинні матеріальні ресурси.
Отже, небезпечні медичні відходи категорії В підлягають термічному знешкодженню в пічах-інсинераторах або інших установках термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою.
Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
У ч. 4 Ст. 22 Закону зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни в частину 2 Додатку 4 і викласти вимогу щодо ліцензування в наступній редакції:
- ліцензію на поводження з небезпечними відходами, виданої Уповноваженим органом (збирання, зберігання, знешкодження) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії).
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_умови закупівлі_ліцензія_КПІ.pdf 18.09.2020 14:32
Дата подачі:
18.09.2020 14:32
Вирішення:
24.09.2020 після засідання тендерного комітету будуть внесені зміни до тендерної документації (Додаток 4)
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч.4 ст.22 Закону.
Номер:
bcbced70da09416ebc460268aec9dc5f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-16-002135-c.a1
Назва:
Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч.4 ст.22 Закону.
Вимога:
1.Найменування Замовника: Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського, код ЄДРПОУ 0207092. Адреса: 03056, Україна, Київська область, Київ, Солом’янський район, проспект Перемоги, будинок 37.
2.Номер закупівлі: UA-2020-09-16-002135-c, код ДК 021:2015 - 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з вивезення та утилізації відходів (використаних засобів індивідуального захисту – масок, респіраторів, рукавичок) у пакетах об’ємом 50 літрів).
3.Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч.4 ст.22 Закону.
4.Обгрунтування вимоги:
Замовник, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського, оголосив в електронній системі «Прозорро» про проведення відкритих торгів UA-2020-09-16-002135-c за предметом послуг: послуги з вивезення та утилізації відходів (використаних засобів індивідуального захисту – масок, респіраторів, рукавичок) у пакетах об’ємом 50 літрів.
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Замовник повинен протягом трьох робочих днів із дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Ознайомившись з тендерною документацією, ми виявили в ній дискримінаційні вимоги.
В частині 2 «Вимоги до Учасника» Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація) зазначено наступне:
В складі тендерної документації Учасник повинен надати:
1. Копію Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізація, видалення, знешкодження) (копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії). Перелік видів небезпечних відходів, на поводження з якими видана ліцензія повинен містити:
• клінічні та подібні їм відходи, а саме - відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт (збирання, зберігання, оброблення, видалення, знешкодження).
Наголошуємо, що предметом закупівлі становлять: небезпечні відходи категорії В, а саме: послуги з вивезення та утилізації відходів (використаних засобів індивідуального захисту – масок, респіраторів, рукавичок) у пакетах об’ємом 50 літрів.
Зауважуємо, що Державними санітарно – епідемічними правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами, затвердженими Наказом Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325, Розділом V встановлено вимоги до відходів категорії В, якими передбачено, що небезпечні медичні відходи категорії В повинні саме знешкоджуватися, а саме пунктами зазначеного Наказу передбачено:
«17. Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись децентралізованим способом (інсинератори або інші установки термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою). Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись централізованим способом.
20. Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання.
Розділом ІІІ Наказу МОЗ №325 визначені «Загальні вимоги до організації системи поводження з відходами»:
- 1. Система поводження з відходами складається з таких етапів:
- збирання та сортування відходів;
- маркування відходів;
- знезараження (дезінфекція) відходів;
транспортування і перенесення відходів у корпусні/міжкорпусні (накопичувальні) контейнери в межах закладу, де вони утворюються;
- утилізація відходів (тих, що можуть підлягати утилізації);
- захоронення відходів (лише для відходів категорії А).
До того зауважуємо, що пунктами 1 та 2 Розділу І Наказу від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» передбачено:
1. Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.
2. Ці Правила поширюються на усі заклади незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, у тому числі фізичних осіб - підприємців, які в установленому порядку отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики (крім підприємств з виробництва фармацевтичної продукції та медичних відходів, що утворюються у побуті).
Відповідно, Замовник повинен дотримуватись Закону України «Про відходи», враховуючи Державні санітарно-протиепідемічні правила і норми щодо поводження з медичними відходами, які є для нього обов’язковим до виконання нормативним актом.
Статтею 1 Закону «Про відходи» визначені основні терміни:
оброблення (перероблення) відходів - здійснення будь-яких технологічних операцій, пов'язаних із зміною фізичних, хімічних чи біологічних властивостей відходів, з метою підготовки їх до екологічно безпечного зберігання, перевезення, утилізації чи видалення;
перевезення відходів - транспортування відходів від місць їх утворення або зберігання до місць чи об'єктів оброблення, утилізації чи видалення;
транскордонне перевезення відходів - транспортування відходів з території, або через територію України, на територію або через територію іншої держави;
{Абзац десятий статті 1 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1825-VI від 21.01.2010}
утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів;
видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації;
знешкодження відходів - зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення;
Небезпечні медичні відходи категорії В, особливо маски та рукавиці, не використовуються як вторинні матеріальні ресурси.
Отже, небезпечні медичні відходи категорії В підлягають термічному знешкодженню в пічах-інсинераторах або інших установках термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою.
Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
У ч. 4 Ст. 22 Закону зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни в частину 2 Додатку 4 і викласти вимогу щодо ліцензування в наступній редакції:
- ліцензію на поводження з небезпечними відходами, виданої Уповноваженим органом (збирання, зберігання, знешкодження) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.09.2020 14:29
Опис причини скасування:
подана нова вимога з уточненням
Дата скасування:
18.09.2020 14:31