• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

БЛАНКИ

Завершена

41 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 410.00 UAH
Період оскарження: 16.09.2020 15:56 - 22.09.2020 16:00
Вимога
Вирішена

КП "ЗАПОРІЗЬКА МІСЬКА ДРУКАРНЯ "ДНІПРОВСЬКИЙ МЕТАЛУРГ"

Номер: 5570872da2cd40e6ac3cccc53a1e9f33
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-16-008436-a.a3
Назва: КП "ЗАПОРІЗЬКА МІСЬКА ДРУКАРНЯ "ДНІПРОВСЬКИЙ МЕТАЛУРГ"
Вимога:
UA-2020-09-16-008436-a, на мій погляд у цій закупівлі дуже чітко проглядається корупційна складова, у разі необ"єктивного обрання переможця,замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, КП "ЗАПОРІЗЬКА МІСЬКА ДРУКАРНЯ "ДНІПРОВСЬКИЙ МЕТАЛУРГ", буде змушена звернутись до антімонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Учасник у своїй вимозі не зазначив, саме з чим він незгоден та які саме дії на думку Учасника призвели до "неправомірної" дискваліфікації, через це Замовник не може надати змістовної відповіді на вимогу та вимушен відхили її.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

дата та реєстраційний номер на документі ?

Номер: d41ab8f6a8934cb18984ceedaa1e9edb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-16-008436-a.c2
Назва: дата та реєстраційний номер на документі ?
Вимога:
Навіщо замовнику дата та реєстраційний номер на документі ?? для чого?? якщо ми подаємо пропозицію, то ми проставляємо актуальні ціни та приколює документи, актуальні на цей час ..... звідки ці умови ??
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовником у п. 9.1. «ІНФОРМАЦІЯ для проведення спрощеної закупівлі», була чітко зазначена вимога: «Всі довідки, повинні містити дату створювання документу та реєстраційний номер, бути на фірмовому бланку з підписом керівника підприємства і печатки (у разі наявності) та актуальними на час проведення торгів.» У відповідності до ч. 7. Ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. В свою чергу, Учасник при підготовці до закупівлі не скористався своїм правом вимагати усунення «дискримінаційних» на його думку вимог, та вже після розгляду та відхилення його тендерної пропозиції у свої вимозі Учасник зазначив наступне: «…всіх діскваліфіціруете з надуманих причин (не вистачає гарантійних листів, не підписані довідки, що не проставлена дата…)». Тобто невиконання вимог Замовника, відсутність звернень/питань/вимог у період уточнень, на думку Учасника є «надуманою причиною» для дискваліфікації, хоча насправді є нічим іншим ніж неуважність Учасника при підготовці тендерної пропозиції та нехтування Учасником своїх же прав, наданих Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема ч.7, ст. 14 Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

неправомірна діскваліфікація

Номер: 118af55fa63a41e38caf1f579b055ab6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-16-008436-a.a1
Назва: неправомірна діскваліфікація
Вимога:
Шановний замовник! ВИ НЕОДНОРАЗОВО ПРОВОДИТЕ ЗАКУПІВЛІ ПО бланкової продукції, і кожен раз !!! підкреслюємо, кожен, Ви приймаєте одного і того ж учасника закупівель, причому скільки б не було учасників, всіх діскваліфіціруете з надуманих причин (не вистачає гарантійних листів, не підписані довідки, що не проставлена ​​дата) .для чого Вам необхідно проводити ці закупівлі ??? Ви можете просто публікувати звіт, в якому буде видно, що ви купуєте бланкову продукцію за завищеними цінами і таким чином, абсолютно не економите, ДЕРЖАВНОГО і власні кошти !!!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовником у п. 9.1. «ІНФОРМАЦІЯ для проведення спрощеної закупівлі», була чітко зазначена вимога: «Всі довідки, повинні містити дату створювання документу та реєстраційний номер, бути на фірмовому бланку з підписом керівника підприємства і печатки (у разі наявності) та актуальними на час проведення торгів.» У відповідності до ч. 7. Ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. В свою чергу, Учасник при підготовці до закупівлі не скористався своїм правом вимагати усунення «дискримінаційних» на його думку вимог, та вже після розгляду та відхилення його тендерної пропозиції у свої вимозі Учасник зазначив наступне: «…всіх діскваліфіціруете з надуманих причин (не вистачає гарантійних листів, не підписані довідки, що не проставлена дата…)». Тобто невиконання вимог Замовника, відсутність звернень/питань/вимог у період уточнень, на думку Учасника є «надуманою причиною» для дискваліфікації, хоча насправді є нічим іншим ніж неуважність Учасника при підготовці тендерної пропозиції та нехтування Учасником своїх же прав, наданих Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема ч.7, ст. 14 Закону.
Статус вимоги: Відхилено